SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
een oud wielrenner, Peter Winnen.quote:
quote:
ik ook niet maar ik heb er een Clint Eastwoord MI bij.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al heb ik geen idee waar deze vandaan komt
"We all have it coming, kid."quote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik heb er een Clint Eastwoord MI bij.
Die jaquote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"We all have it coming, kid."
Uit Unforgiven dacht ik.
Geniale film!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al heb ik geen idee waar deze vandaan komt
Clint Eastwood kan de simpelste zin nog stoer laten klinkenquote:
die ken ik nietquote:
Avond mutsiequote:
Goed te horen!quote:
Sorryquote:
Gebakken aardappelstaafjesquote:
Klinkt lekkerquote:
ik heb pasta gemaaktquote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed te horen!
Wat was het geworden?
[..]
Sorry
Wat heb je op
Ik ben niet zo'n pasta-liefhebberquote:
Er staat ook mannen.. Dus niet op jou van toepassingquote:
Ik denk iig geen chocoladepastaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n pasta-liefhebber
Wat voor pasta heb je gemaakt?
eigen creatie hoorquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n pasta-liefhebber
Wat voor pasta heb je gemaakt?
Witte chocola is lekkerquote:Op zondag 15 juli 2012 20:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
stukkie witte chocola heb ik wel voor je
* mutsieflutsie rent weg met de chocolade reep anders ben ik hem kwijtquote:Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
Wat een chocolade-monsters hier
Zelf er ook eentje is
Niet eens een heel klein stukjequote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
* mutsieflutsie rent weg met de chocolade reep anders ben ik hem kwijt
kijk dat bedoel ik en ik mn reep kwijt danquote:Op zondag 15 juli 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een heel klein stukje is niet genoeg. Na de 1e hap moet de hele reep eraan
Maar... maar... ik hoef niet de hele reepquote:Op zondag 15 juli 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een heel klein stukje is niet genoeg. Na de 1e hap moet de hele reep eraan
Na de 1e hap verander je in een vretend monster en moet die reep er aanquote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar... maar... ik hoef niet de hele reep
Kut, mijn geheim is bekendquote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na de 1e hap verander je in een vretend monster en moet die reep er aan
broer van tijn?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Na de 1e hap verander je in een vretend monster en moet die reep er aan
Nee, ik heb geen broers, alleen maar zussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH God no!quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen broers, alleen maar zussenhallo jij zegt thijs verandert in een monsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel dus of hij een broer van tijn is
en nee ik val niet op meisjes dus wat maakt het uit dat je zussen bezet zijn
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen broers, alleen maar zussenecht wel..alles kan kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Het was voornamelijk gemikt op de mannen, je weet wel hoe mannen zolderautisten reageren als ze horen dat je zussen hebtquote:Op zondag 15 juli 2012 20:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hallo jij zegt thijs verandert in een monster
Ik verander heul niet in een monsterquote:Op zondag 15 juli 2012 20:51 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
hallo jij zegt thijs verandert in een monster
Ach, ik heb zelf ook een zus (kom maar op met die comments!) en mij interesseert het geen hol of je zussen hebt en of ze bezet zijn of nietquote:Op zondag 15 juli 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was voornamelijk gemikt op de mannen, je weet wel hoe mannen zolderautisten reageren als ze horen dat je zussen hebt
hardnekkiger dan een schimmelinfectiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |