Dan wordt het wel moeilijk.quote:
Sick. NEVER AGAIN.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 coupons waarmee hij jou weer 3 uur in een rij voor kaartjes kan laten staan zonder dat je mee mag
Het was trouwens vier uur.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik ben zo vrij je er om de zoveel tijd weer aan te herinneren.
Nou nou. Wat een taal. :-)quote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je niet eens oprotten hier. Je bent niet echt een toegevoegde waarde ofzo.
Als je ongeveer 230 euro vrij hebt:quote:Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zouden jullie voor je verjaardag willen hebben van je vriendin?
Mag wel wat kosten
Vind je? Eindelijk weten we jouw mening hieroverquote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
Die Hoppahoppa is dus ook al een PSV'er. Kanker wat een plaag
Waar is de tijd dat enkel Geo hier kwam van dat teringvolk hier op Fok.
Dat is echt een bazen hotel ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je ongeveer 230 euro vrij hebt:
http://www.hotelakersloot.nl/
En dan jezelf als een gigantische hoer gedragen, om daarna in je privé zwembad (IN (!) de slaapkamer, waar je ook nog een jacuzzi hebt) te springen en heerlijk te ontspannen.
Of natuurlijk een geil sletje uitzoeken in een bar en hem samen afwerken..
Maarja, hoe ik behandeld word, is niet voor iedereen.
Of de hollywoodsuite. Spiegels op het plafond
Jammer genoeg dicht bij die neuzenstad maar ik heb daar aardig wat goede avondjes gehadquote:
Waar geld is, is Raiola. Wat een rat is die gozer toch, met z'n cheesy onelinersquote:Paris Saint-Germain heeft nog geen akkoord kunnen bereiken met Zlatan Ibrahimovic. Maar de Zweedse spits van AC Milan heeft zeker wel oren naar 'het project PSG'.
Paris Saint-Germain heeft met AC Milan al overeenstemming bereikt over de afkoopsom voor Ibrahimovic én Thiago Silva. Maar een dag na het akkoord met de Braziliaan hoeft er in Parijs geen witte rook te worden verwacht over de onderhandelingen met de Zweed.
'Vandaag wordt er niets afgerond', zegt zaakwaarnemer Mino Raiola in L'Equipe. 'We blijven er aan werken, maar ik blijf ook zeggen dat elk detail belangrijk is. We hopen rond te komen met PSG. Dit weekend is er tijd voor reflectie.'
Raiola verwerpt de suggestie dat Ibrahimovic de onderhandelingen traineert omdat hij eigenlijk geen interesse heeft in Paris Saint-Germain. 'Als Zlatan een probleem zou hebben in Frankrijk te spelen, dan zou ik niet drie dagen naar Parijs zijn gekomen.'
'Zijn entree bij PSG zou een bijzondere gebeurtenis zijn. Normaal gesproken zie je dergelijke deals alleen in Engeland. Nu is het ook mogelijk in Parijs, deze fascinerende en magnifieke hoofdstad. Naast de stad zijn we echt geïnteresseerd in het project PSG. Wat er nu bij deze club gebeurt, is fascinerend.'
AC Milan wordt komend jaar winnaar CL.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
'Ibrahimovic heeft echt interesse in het project PSG'
[..]
Waar geld is, is Raiola. Wat een rat is die gozer toch, met z'n cheesy oneliners
Joh, Wij hebben die Borucca overgenomen van PSG. Die zijn toch te druk bezig met kopenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:43 schreef FireFox1 het volgende:
'Ibrahimovic heeft echt interesse in het project PSG'
[..]
Waar geld is, is Raiola. Wat een rat is die gozer toch, met z'n cheesy oneliners
Je wordt zojuist een goede toevoeging aan het forum genoemd pikquote:Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie gaat mij godverdomme uitleggen wie DAM is?
Jammer dat het zo niet gaat op een openbaar forum.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je wordt zojuist een goede toevoeging aan het forum genoemd pik. Jóú kan ik tot noch toe goed hebben. Zou jou 100 keer inruilen voor Davy.
Heb er regelmatig paasbrunches of een nachtje blijven slapen met vrienden gehad.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer genoeg dicht bij die neuzenstad maar ik heb daar aardig wat goede avondjes gehad. Werkgever die hotel vergoedt
Een maandquote:
JIJ een werkgever die je kosten vergoed? Waarom gedraag je je dan als een mongolische autist op dit forum? Toevallig om je shitty leven te compenseren?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer genoeg dicht bij die neuzenstad maar ik heb daar aardig wat goede avondjes gehad. Werkgever die hotel vergoedt
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je wordt zojuist een goede toevoeging aan het forum genoemd pik. Jóú kan ik tot noch toe goed hebben. Zou jou 100 keer inruilen voor Davy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |