Nou dat, ik vond het een leuk stukje.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Oidipous het volgende:
Dit doet ze niet eens zo slecht, zeker in gedachte hebbende dat ze niets met wielrennen heeft.
Het is gewoon een prima interviewster verder... alleen hier niet helemaal op haar plekquote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Oidipous het volgende:
Dit doet ze niet eens zo slecht, zeker in gedachte hebbende dat ze niets met wielrennen heeft.
Beter dan die knuppels van de NOS met Joep Schreuder vooropquote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef Oidipous het volgende:
Je wordt niet elke dag aangereden door een auto.quote:
Juist leuk man. Het is zoiets als Mart bij een opera.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon een prima interviewster verder... alleen hier niet helemaal op haar plek
Dat...quote:
Oh ik ben volgens mij de enige die het leuk vind dat ze daar aan tafel zitquote:Op zondag 15 juli 2012 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Juist leuk man. Het is zoiets als Mart bij een opera.
Mwah, ik vind het ook niet erg.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik ben volgens mij de enige die het leuk vind dat ze daar aan tafel zit
Nee hoor ik ook. Weer eens wat anders. Ik heb juist genoeg van die standaard wielergasten die Mart elk jaar uitnodigd.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik ben volgens mij de enige die het leuk vind dat ze daar aan tafel zit
Waar was Johnny vandaag eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef wimderon het volgende:
Hoogerland heeft hier overigens echt geen financiële schade aan. Die kan nog jarenlang overal op komen draven als de man van het prikkeldraad. De man die heel goed etappes kan aankruisen in het routeboek interesseert niemand.
Precies, in Amerika was ie al miljonair geweestquote:Op zondag 15 juli 2012 23:41 schreef wimderon het volgende:
Hoogerland heeft hier overigens echt geen financiële schade aan. Die kan nog jarenlang overal op komen draven als de man van het prikkeldraad. De man die heel goed etappes kan aankruisen in het routeboek interesseert niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |