Vanmiddag naar de heruitzending gekeken. Mart kan maar beter het nummer van de zelfmoordlijn gegeven hebben aan Bram. Wat een trieste plant was dat.quote:
Gast zet hem uitquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Vanmiddag terug gekeken. Dat waren tenminste wielrenners. Nu heb je een mediageile advocaat die alleen naar wielrennen kijkt als de tour op tv is en een of ander tv trutje dat helemaal geen verstand heeft van wielrennen.
Dat is niet waar, hij had zeker een keer mee gezeten, hij heeft het vandaag zelfs geprobeerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tankink is een echte knecht die gaat zelden tot nooit mee in een groep. En ik weet het want ik ben fan.
vorig jaar in de giro zat hij een paar keer goed meequote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is niet waar, hij had zeker een keer mee gezeten, hij heeft het vandaag zelfs geprobeerd.
Genoeg om te gast te zijn en je mening te gevenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef pullup het volgende:
Bram heeft ook ooit een fiets gehad gelukkig.
Mee gezeten maar altijd tevergeefs. Doet nooit mee in een finale. Geeft niet het is een meester knecht.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is niet waar, hij had zeker een keer mee gezeten, hij heeft het vandaag zelfs geprobeerd.
net zoals de rest van nederland een fiets heeftquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef pennyfarthing het volgende:
Ik heb een tijd geleden een fiets gehad.... zegt al voldoende
Zeeuwsquote:
Zeeuwsch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |