De Tankquote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef DeMessias het volgende:
Tankink, die zie je ook enkel voor of na de koers.
Als je boven aan de berg al 5 keer een wiel moet wisselen en je kijken wat er aan de hand is, ziet je vanzelf de spijkers... en dan weet je het wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat wist 'ie toen nog niet, onmogelijk.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ja dus hypocrisie om kwaad te zijn op Rolland.
Waarom viel Lance dan nooit?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Degene die valt niet nee... maar als je er achter zit met 80 man kun je daar ook niet veel meer aan doen he
Hij is ook gevallen, anders had je 'em echt wel vaker gezien.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef DeMessias het volgende:
Tankink, die zie je ook enkel voor of na de koers.
Hoe dan? Tankink is mij nooit opgevallen de afgelopen jaren.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is ook gevallen, anders had je 'em echt wel vaker gezien.
Tankink is een echte knecht die gaat zelden tot nooit mee in een groep. En ik weet het want ik ben fan.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is ook gevallen, anders had je 'em echt wel vaker gezien.
Gisteren niet gekeken?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Slechtste gasten toen nu toe eigenlijk.
Understatementquote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Inderdaad, het failliet van 3 weken elke avond Avondetappe vullen, dan kom je dus blijkbaar uit bij gasten die niet of nauwelijks iets met wielrennen hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gisteren was ook riagg avondjequote:Op zondag 15 juli 2012 23:25 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Vanmiddag terug gekeken. Dat waren tenminste wielrenners. Nu heb je een mediageile advocaat die alleen naar wielrennen kijkt als de tour op tv is en een of ander tv trutje dat helemaal geen verstand heeft van wielrennen.quote:
ze waren toevallig in de buurt op hun vakantievilla in Frankrijkquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef reddevil1408 het volgende:
Pffff....ik ben blond en zie voor het eerst in de tour!!!!hadden ze geen betere gasten kunnen vragen.
Vanmiddag naar de heruitzending gekeken. Mart kan maar beter het nummer van de zelfmoordlijn gegeven hebben aan Bram. Wat een trieste plant was dat.quote:
Gast zet hem uitquote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Vanmiddag terug gekeken. Dat waren tenminste wielrenners. Nu heb je een mediageile advocaat die alleen naar wielrennen kijkt als de tour op tv is en een of ander tv trutje dat helemaal geen verstand heeft van wielrennen.
Dat is niet waar, hij had zeker een keer mee gezeten, hij heeft het vandaag zelfs geprobeerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tankink is een echte knecht die gaat zelden tot nooit mee in een groep. En ik weet het want ik ben fan.
vorig jaar in de giro zat hij een paar keer goed meequote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is niet waar, hij had zeker een keer mee gezeten, hij heeft het vandaag zelfs geprobeerd.
Genoeg om te gast te zijn en je mening te gevenquote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef pullup het volgende:
Bram heeft ook ooit een fiets gehad gelukkig.
Mee gezeten maar altijd tevergeefs. Doet nooit mee in een finale. Geeft niet het is een meester knecht.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is niet waar, hij had zeker een keer mee gezeten, hij heeft het vandaag zelfs geprobeerd.
net zoals de rest van nederland een fiets heeftquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef pennyfarthing het volgende:
Ik heb een tijd geleden een fiets gehad.... zegt al voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |