Het keldertje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef Mototh het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zie je post nu pas. In welk forumgedeelte zou ik mijn persoonlijke verhaal kwijt kunnen?
Heb hem nooit gekregenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Copycat het volgende:
Wel even een half jaar op toegang wachten.
Je hebt hem nooit gevraagdquote:
Klopt beter nu.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Copycat het volgende:
Wel even een half jaarve dag op toegang wachten.
Goeie verbetering!quote:
Wat generaliserend, een SM-kelder. Ik gebruik gewoon mijn hele huis voor mijn BDSM-activiteiten (en soms ook buitenshuis), aangezien de BDSM mijn hele relatie omvat en niet alleen maar met seks te maken heeftquote:
Ik heb toch alles goed doorgestreept?quote:
Schatje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef yvonne het volgende:
Ik heb toch alles goed doorgestreept?
Ik ga altijd twijfelen als je me zo toespreekt
Ik ga niet stieren in [KEL] hoef geen account dat is vragen om een rode lap en een stier en nog meer gedoe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb toch alles goed doorgestreept?
Ik ga altijd twijfelen als je me zo toespreekt
Ohquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schatje!
Nee, goed in de zin dat het nu dus snel geregeld kan zijn!
Het keldertje is een deel van Fok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef Mototh het volgende:
[..]
Wat generaliserend, een SM-kelder. Ik gebruik gewoon mijn hele huis voor mijn BDSM-activiteiten (en soms ook buitenshuis), aangezien de BDSM mijn hele relatie omvat en niet alleen maar met seks te maken heeft
Niet zo hypocriet doen, hoor. In je verwijderde berichten ging je veel verder met je uitspraken en bleven die Niet beperkt tot jullie verkozen levensstijl.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Mototh het volgende:
[..]
Ik mishandel niemand, ik begeer mijn vrouw en zij mij. Dat ik haar sla als ze niet gehoorzaam is geweest (of gewoon als ik daar zin in heb) is geen mishandeling, aangezien we allebei voor elkaar en voor deze levensstijl hebben gekozen.
Was even druk aan het werk maar wilde nog even zeggen dat ik HP geen literair hoogstandje bedoelde te noemen. Wat ik probeerde te zeggen is dat ik veel liever zie dat een boek als die van de HP-reeks als warme broodjes over de toonbank gaat, dan de Vijf Tinten. En dat er daarnaast wel nog hoogstandjes zijn die de massa missen, maar dat zul je altijd wel houden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
HP is aangenaam leesvoer, maar een hoogstandje zal ik het zeker niet noemen. Heb het met veel plezier gelezen, en geluisterd, voorgelezen door Stephen Fry, maar de boeken van Fry zelf vond ik beter.
Ik doe niet hypocriet. Die posts zijn verwijderd omdat ze blijkbaar niet genuanceerd genoeg waren. Het enige wat ik nu doe is me wat genuanceerder uitdrukken. Maar ook in die verwijderde posts stond niks over mishandeling. Ik ging alleen maar iets dieper in op hoe ik met mijn vrouw omgaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet doen, hoor. In je verwijderde berichten ging je veel verder met je uitspraken en bleven die Niet beperkt tot jullie verkozen levensstijl.
Als je erover wil praten dan kan dat hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:15 schreef Mototh het volgende:
[..]
Ik doe niet hypocriet. Die posts zijn verwijderd omdat ze blijkbaar niet genuanceerd genoeg waren. Het enige wat ik nu doe is me wat genuanceerder uitdrukken. Maar ook in die verwijderde posts stond niks over mishandeling. Ik ging alleen maar iets dieper in op hoe ik met mijn vrouw omga
Nee, je vond dat mannen sowieso hun ongehoorzame vrouwen hardhandig moeten aanpakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:15 schreef Mototh het volgende:
[..]
Ik doe niet hypocriet. Die posts zijn verwijderd omdat ze blijkbaar niet genuanceerd genoeg waren. Het enige wat ik nu doe is me wat genuanceerder uitdrukken. Maar ook in die verwijderde posts stond niks over mishandeling. Ik ging alleen maar iets dieper in op hoe ik met mijn vrouw omga
Asjeblieft niet zeg!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je erover wil praten dan kan dat hier![]()
[40+ SC #73] Gewoon Olympisch , maar daar zijn we te oud voor
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je erover wil praten dan kan dat hier![]()
[40+ SC #73] Gewoon Olympisch , maar daar zijn we te oud voor
Doe niet zo belachelijk. Die vent spoort niet als hij propageert dat mannen hun ongehoorzame vrouwen maar bont en blauw moeten slaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lienekind !!!!! Laat die man gewoon zijn verhaal doen
h
[..]
En nu is dat onderwerp wel klaar hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:15 schreef Mototh het volgende:
[..]
Nee, maar dat kunnen we hem daar vertellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe niet zo belachelijk. Die vent spoort niet als hij propageert dat mannen hun ongehoorzame vrouwen maar bont en blauw moeten slaan.
hier gaan we het over ''het boek'' hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu is dat onderwerp wel klaar hier.
Terug naar het boek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |