The writer compares the book to "The Philadelphia Incident," a real-life instance where a young woman entered into a submissive relationship with an older dominant man, and was forced into oral sex against her will. The BDSM community split in its reaction: Some called it rape, others blamed the victim.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik val je niet aan. Ik snap niet wat je bedoelt, ook niet met 'shoving the line'.
Van wie == niemand. Ik ben autonoom.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:49 schreef Copycat het volgende:
Van wie moet je de boeken nog lezen, Drugshond?
Dat lijkt me dan ook wel een sadist.
Nouhou... ik ben het contract al aan het opstellen !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:59 schreef Lienekien het volgende:
Maar dit is fictie. En misschien dat een paar lezers getriggered worden tot BDSM. Maar ik verwacht geen schokkende verschuiving in seksbeleving, eerlijk gezegd.
Ik heb het gewoon via Bol.com besteld heurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Stephanti het volgende:
Ik werk in een boekwinkel en het is wel grappig om te zien dat het altijd dezelfde types zijn die de boeken komen kopen. En dan met z'n allen eerst blozend en giechelend die boeken door gaan staan bladeren om vaak gewoon in één klap de hele trilogie maar direct te kopen.
Tja, het is een flinke hype schijnbaar...maar dat die boeken beter verkocht worden dan de Harry Potter-boeken, daar kan ik echt niet inkomen. Ik heb ook delen van de boeken doorgenomen om erachter te komen wat er nou zo boeiend aan kon zijn, maar ik vind het erg slecht geschreven. Ook collega's die verder wilden lezen dan ik, zijn dat met me eens. Dat boek is de hype niet waard, imo.
Batterijen verkoop daalt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:59 schreef Lienekien het volgende:
Maar dit is fictie. En misschien dat een paar lezers getriggered worden tot BDSM. Maar ik verwacht geen schokkende verschuiving in seksbeleving, eerlijk gezegd.
Haha, ik zeg ook niet dat iedereen zo isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon via Bol.com besteld heur![]()
Naar aanleiding van een krantenbericht waarin stond dat iemand zijn vrouw had mishandeld
omdat ze dat boek had gekocht.![]()
Toen werd ik nieuwschierig
Is dat zo ? Zijn het de vrouwen van rond de 40 jaar die dat boek kopen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef Stephanti het volgende:
[..]
Haha, ik zeg ook niet dat iedereen zo is![]()
Ik snap dat best hoor, dat je nieuwsgierig bent en de boeken dan koopt. Maar ik vind het gewoon jammer dat uitgerekend zo'n boek zo'n bestseller is geworden terwijl er zoveel meer in boekenland is dat wordt ondergewaardeerd.
We grappen weleens naar onze vrouwelijke collega's van in de 40 dat ze maar bij die boeken moeten gaan staan om de doelgroep aan te sprekener zit wel een aardig herkenbaar patroon in het soort mensen dat die boeken koopt, maar dat is hun goed recht hoor
Zijn er ooit echte bestsellers die naar jouw idee wel die waardering verdienen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef Stephanti het volgende:
[..]
Haha, ik zeg ook niet dat iedereen zo is![]()
Ik snap dat best hoor, dat je nieuwsgierig bent en de boeken dan koopt. Maar ik vind het gewoon jammer dat uitgerekend zo'n boek zo'n bestseller is geworden terwijl er zoveel meer in boekenland is dat wordt ondergewaardeerd.
We grappen weleens naar onze vrouwelijke collega's van in de 40 dat ze maar bij die boeken moeten gaan staan om de doelgroep aan te sprekener zit wel een aardig herkenbaar patroon in het soort mensen dat die boeken koopt, maar dat is hun goed recht hoor
Echt veel literaire hoogstandjes zie je inderdaad niet zo snel in de bestsellerlijst terug, maar er zitten echt wel leukere en beter geschreven boeken tussen dan de Vijf Tinten. Ik was eigenlijk vooral op mijn zieltje getrapt dat het de Harry Potter-reeks voorbij streefdequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn er ooit echte bestsellers die naar jouw idee wel die waardering verdienen?
tja, wat is een Bestseller dan? Hoeveel moeten daarvan verkocht worden? En dan is de vraag, worden die ook gelezen? Dit grijze tinten boek wordt blijkbaar verslonden door veel mensen, dat is op zich iets moois, hoe waardeloos het boek ook is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Craig Kee Strete verdient een pluim. Semi-top. Maar leest heerlijk weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
HP is aangenaam leesvoer, maar een hoogstandje zal ik het zeker niet noemen. Heb het met veel plezier gelezen, en geluisterd, voorgelezen door Stephen Fry, maar de boeken van Fry zelf vond ik beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:45 schreef Stephanti het volgende:
[..]
Echt veel literaire hoogstandjes zie je inderdaad niet zo snel in de bestsellerlijst terug, maar er zitten echt wel leukere en beter geschreven boeken tussen dan de Vijf Tinten. Ik was eigenlijk vooral op mijn zieltje getrapt dat het de Harry Potter-reeks voorbij streefde![]()
haha
Zeker waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:54 schreef Lienekien het volgende:
Over het grote publiek van Harry Potter kan ik enthousiaster worden, want ik ben ervan overtuigd dat door Harry Potter er heel veel kinderen boeken zijn gaan lezen die dat zonder HP misschien niet hadden gedaan.
Weinig televisie, geen internet. Heel veel tijd, inderdaad!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker waar.
Als kind las ik echt verschrikkelijk veel, had er dan ook de tijd voor.
R&P is voor problemen toch? Ik heb geen problemen met mijn levensstijl. Ook heeft mijn levensstijl niet alleen maar met seks (SEX) te maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, gedoe
Hier hebben we het over 50 shades en shit.
En daar ging het mis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef Mototh het volgende:
[..]
Omdat jullie hier over een BDSM-boek praten, dacht ik dat jullie wellicht geïnteresseerd zouden zijn in verhalen van mensen die zelf 24/7 deze levensstijl leiden (en nee, niet 'lijden').
Ik mishandel niemand, ik begeer mijn vrouw en zij mij. Dat ik haar sla als ze niet gehoorzaam is geweest (of gewoon als ik daar zin in heb) is geen mishandeling, aangezien we allebei voor elkaar en voor deze levensstijl hebben gekozen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef Lienekien het volgende:
Alleen deed je uitspraken over hoe andere mannen hun vrouwen volgens jou zouden moeten behandelen en die uitspraken gingen de perken te buiten.
Prima dat je kiest voor zo'n levensstijl, maar houd het dan ook persoonlijk. En ga geen verheerlijkende uitspraken doen over lichamelijk mishandelen.
Mijn excuses, ik zie je post nu pas. In welk forumgedeelte zou ik mijn persoonlijke verhaal kwijt kunnen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar ging het mis.
Het gaat hier gewoon over het boek en de leeservaringen, voor persoonlijke ervaringen zijn weer andere topics in andere fora op FOK!.
En verder wat Lienekien hierboven zegt.
Het keldertje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef Mototh het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik zie je post nu pas. In welk forumgedeelte zou ik mijn persoonlijke verhaal kwijt kunnen?
Heb hem nooit gekregenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Copycat het volgende:
Wel even een half jaar op toegang wachten.
Je hebt hem nooit gevraagdquote:
Klopt beter nu.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:14 schreef Copycat het volgende:
Wel even een half jaarve dag op toegang wachten.
Goeie verbetering!quote:
Wat generaliserend, een SM-kelder. Ik gebruik gewoon mijn hele huis voor mijn BDSM-activiteiten (en soms ook buitenshuis), aangezien de BDSM mijn hele relatie omvat en niet alleen maar met seks te maken heeftquote:
Ik heb toch alles goed doorgestreept?quote:
Schatje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef yvonne het volgende:
Ik heb toch alles goed doorgestreept?
Ik ga altijd twijfelen als je me zo toespreekt
Ik ga niet stieren in [KEL] hoef geen account dat is vragen om een rode lap en een stier en nog meer gedoe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb toch alles goed doorgestreept?
Ik ga altijd twijfelen als je me zo toespreekt
Ohquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schatje!
Nee, goed in de zin dat het nu dus snel geregeld kan zijn!
Het keldertje is een deel van Fok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef Mototh het volgende:
[..]
Wat generaliserend, een SM-kelder. Ik gebruik gewoon mijn hele huis voor mijn BDSM-activiteiten (en soms ook buitenshuis), aangezien de BDSM mijn hele relatie omvat en niet alleen maar met seks te maken heeft
Niet zo hypocriet doen, hoor. In je verwijderde berichten ging je veel verder met je uitspraken en bleven die Niet beperkt tot jullie verkozen levensstijl.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Mototh het volgende:
[..]
Ik mishandel niemand, ik begeer mijn vrouw en zij mij. Dat ik haar sla als ze niet gehoorzaam is geweest (of gewoon als ik daar zin in heb) is geen mishandeling, aangezien we allebei voor elkaar en voor deze levensstijl hebben gekozen.
Was even druk aan het werk maar wilde nog even zeggen dat ik HP geen literair hoogstandje bedoelde te noemen. Wat ik probeerde te zeggen is dat ik veel liever zie dat een boek als die van de HP-reeks als warme broodjes over de toonbank gaat, dan de Vijf Tinten. En dat er daarnaast wel nog hoogstandjes zijn die de massa missen, maar dat zul je altijd wel houden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
HP is aangenaam leesvoer, maar een hoogstandje zal ik het zeker niet noemen. Heb het met veel plezier gelezen, en geluisterd, voorgelezen door Stephen Fry, maar de boeken van Fry zelf vond ik beter.
Ik doe niet hypocriet. Die posts zijn verwijderd omdat ze blijkbaar niet genuanceerd genoeg waren. Het enige wat ik nu doe is me wat genuanceerder uitdrukken. Maar ook in die verwijderde posts stond niks over mishandeling. Ik ging alleen maar iets dieper in op hoe ik met mijn vrouw omgaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zo hypocriet doen, hoor. In je verwijderde berichten ging je veel verder met je uitspraken en bleven die Niet beperkt tot jullie verkozen levensstijl.
Als je erover wil praten dan kan dat hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:15 schreef Mototh het volgende:
[..]
Ik doe niet hypocriet. Die posts zijn verwijderd omdat ze blijkbaar niet genuanceerd genoeg waren. Het enige wat ik nu doe is me wat genuanceerder uitdrukken. Maar ook in die verwijderde posts stond niks over mishandeling. Ik ging alleen maar iets dieper in op hoe ik met mijn vrouw omga
Nee, je vond dat mannen sowieso hun ongehoorzame vrouwen hardhandig moeten aanpakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:15 schreef Mototh het volgende:
[..]
Ik doe niet hypocriet. Die posts zijn verwijderd omdat ze blijkbaar niet genuanceerd genoeg waren. Het enige wat ik nu doe is me wat genuanceerder uitdrukken. Maar ook in die verwijderde posts stond niks over mishandeling. Ik ging alleen maar iets dieper in op hoe ik met mijn vrouw omga
Asjeblieft niet zeg!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je erover wil praten dan kan dat hier![]()
[40+ SC #73] Gewoon Olympisch , maar daar zijn we te oud voor
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je erover wil praten dan kan dat hier![]()
[40+ SC #73] Gewoon Olympisch , maar daar zijn we te oud voor
Doe niet zo belachelijk. Die vent spoort niet als hij propageert dat mannen hun ongehoorzame vrouwen maar bont en blauw moeten slaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lienekind !!!!! Laat die man gewoon zijn verhaal doen
h
[..]
En nu is dat onderwerp wel klaar hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:15 schreef Mototh het volgende:
[..]
Nee, maar dat kunnen we hem daar vertellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe niet zo belachelijk. Die vent spoort niet als hij propageert dat mannen hun ongehoorzame vrouwen maar bont en blauw moeten slaan.
hier gaan we het over ''het boek'' hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu is dat onderwerp wel klaar hier.
Terug naar het boek.
Die vergelijking zie ik ook vaak in recensies terugkomen. Wel slim als auteur om die succesformule te gebruiken en er een extra kinky tintje aan te gevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef jcdragon het volgende:
Boek is dus een bewerkt fanfiction verhaal van Twilight van Stephanie Meyer. Ana is Bella en Christian dus Edward.
Dat slaat dus nergens op. Mensen hoeven toch niet altijd maar hoogstaande literatuur te lezen? Ik lees enorm veel, mijn boekenkast puilt uit omdat ik nooit langs een boekwinkel kan lopen zonder een boek te kopen. Ik lees boeken die ooit op de middelbare school op de literatuurlijst stonden, ik lees fantasy, ik lees psychologische thrillers, ik lees oorlogsverhalen, noem maar op, en zo nu en dan vind ik het absoluut heerlijk om een boek als deze te lezen. Soms kan het gewoon fijn zijn om een lekker hersenloos boek te lezen waar je nog geen dag over doet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals ik zei, mensen die normaal nooit boeken lezen, kopen dit.
Piet zegt niet dat mensen die dit boek kopen normaal nooit boeken kopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op. Mensen hoeven toch niet altijd maar hoogstaande literatuur te lezen? Ik lees enorm veel, mijn boekenkast puilt uit omdat ik nooit langs een boekwinkel kan lopen zonder een boek te kopen. Ik lees boeken die ooit op de middelbare school op de literatuurlijst stonden, ik lees fantasy, ik lees psychologische thrillers, ik lees oorlogsverhalen, noem maar op, en zo nu en dan vind ik het absoluut heerlijk om een boek als deze te lezen. Soms kan het gewoon fijn zijn om een lekker hersenloos boek te lezen waar je nog geen dag over doet.
Gek genoeg heb de nodige problemen met begrijpend lezen, want wat je hier zegt heeft niets met mijn post te makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op. Mensen hoeven toch niet altijd maar hoogstaande literatuur te lezen? Ik lees enorm veel, mijn boekenkast puilt uit omdat ik nooit langs een boekwinkel kan lopen zonder een boek te kopen. Ik lees boeken die ooit op de middelbare school op de literatuurlijst stonden, ik lees fantasy, ik lees psychologische thrillers, ik lees oorlogsverhalen, noem maar op, en zo nu en dan vind ik het absoluut heerlijk om een boek als deze te lezen. Soms kan het gewoon fijn zijn om een lekker hersenloos boek te lezen waar je nog geen dag over doet.
Zo zit het dus niet, het is fanfic. Niets meer en niets minder, ze werd alleen geacht de namen te veranderen omdat het er anders wel heel erg op leekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef Stephanti het volgende:
[..]
Die vergelijking zie ik ook vaak in recensies terugkomen. Wel slim als auteur om die succesformule te gebruiken en er een extra kinky tintje aan te geven
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Piet zegt niet dat mensen die dit boek kopen normaal nooit boeken kopen.
Er wordt gezegd dat mensen die normaal nooit lezen, dit soort boeken kopen. Ik zeg alleen maar dat dat dus niet helemaal waar is. Genoeg mensen die wel veel lezen (en ook andere soorten boeken) die ook van dit soort boeken kunnen genieten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gek genoeg heb de nodige problemen met begrijpend lezen, want wat je hier zegt heeft niets met mijn post te maken
Er is een EXTRA groep die dit soort boeken koopt. de groep die normaal nooit leest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
[..]
Er wordt gezegd dat mensen die normaal nooit lezen, dit soort boeken kopen. Ik zeg alleen maar dat dat dus niet helemaal waar is. Genoeg mensen die wel veel lezen (en ook andere soorten boeken) die ook van dit soort boeken kunnen genieten.
Jepquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:19 schreef Lienekien het volgende:
Nee, je snapt het niet. Er is een groep die deze boeken koopt en er is een groep die normaal geen boeken koopt. Die groepen overlappen, maar vallen niet samen.
Oh haha, dat wist ik dus helemaal nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo zit het dus niet, het is fanfic. Niets meer en niets minder, ze werd alleen geacht de namen te veranderen omdat het er anders wel heel erg op leek
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Sookiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:28 schreef kwakz0r het volgende:
jamaar, jamaar, er is óók makkelijk te lezen werk dat wél goed/niet hersenbloeding veroorzakend slecht geschreven is.... zelfs met sex erin! echt waar!
Zlf geniet ik erg van de Sookie Stackhouse boeken, en van thrillers van Steve Berry, ook niet bepqaald hoogstaand allemaal, maar niet zo prut als fifty shades of Dan Brown...
Er zijn ook gewoon te veel overeenkomsten met twilight, sommige passages schijnen letterlijk overgenomen te zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef Stephanti het volgende:
[..]
Oh haha, dat wist ik dus helemaal niet![]()
Dat maakt het eigenlijk helemaal grappig dat het vooral huisvrouwtjes het boek kopenIk associeer fanfic namelijk vooral met 16-jarige meisjes.
Mijn vriendin was daar verslaafd aan en probeerde me dat diverse malen op te dringen, maar ik vond dat echt niets voor mij. Ik lees echte boeken, heur. Tot ik op een dag toch vertrok met zo'n 4 delen in mijn tas en het maar een kans wilde geven om van haar gezeur af te zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:42 schreef RenRen- het volgende:
SookieMoet ik ook maar weereens gaan lezen.
Ik heb ze ook verslonden. Is er eigenlijk goede vergelijkingsmateriaal? Met beter verhaallijn?quote:
In deel 2 komt er zowaar wat meer verhaal in het boek en wordt het zelfs een beetje spannend.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:57 schreef Biancavia het volgende:
Goed, uit pure nieuwsgierigheid heb ik wat stukjes gelezen. Ik vind het (Nederlandse vertaling) helemaal niet zo'n slechte schrijfstijl. Er staan thrillers in de bestseller 60 die naar mening veel slechter geschreven zijn. Zinnen lopen lekker, dialogen zijn redelijk.
Er zit een goede spanningsopbouw in, doordat je ook als lezer weet wat je te wachten staat ga je daar ook in mee.
De eerste hoofdstukken heb ik verder geskipt, tot aan aan de vanilleseks. Hoewel het hele gebeuren totaal onrealistisch overkomt, ga je toch mee in de gedachtegang van de hoofdpersoon.
Het contract vind ik echt![]()
De e-mails tussendoor vind ik irritant. Ik heb nu gelezen tot aan het stuk dat hij bij haar thuis is geweest en ik heb nu al genoeg van de innerlijke godin en het uiteenvallen in duizend stukjes gehad.
Ik heb niet veel behoefte om verder te lezen, maar snap wel dat het veel verkoopt.
Overigens zie ik totaal niet hoe dit een fanfic van Twilight kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
In deel twee nog zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:34 schreef Biancavia het volgende:
Ah ja, op die manier. Het verhaal zelf heb ik niet echt meegekregen, maar inderdaad wel veel overeenkomsten zo.
En nog iets, dat gebijt op die lip, dat is in dat korte stuk dat ik heb gelezen al vijftig keer benoemd, blijft dat ook zo doorgaan?
Die wordt dus binnenkort keihard in haar reet geneuktquote:Op donderdag 13 september 2012 18:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn moeder heeft het boek gekocht...
Ik zei dr al dat ik niets wilde horen als ze iets in de praktijk wilde brengen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die wordt dus binnenkort keihard in haar reet geneukt
Geef haar een setje vinyl of rubber lakens voor haar verjaardagquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zei dr al dat ik niets wilde horen als ze iets in de praktijk wilde brengen.
What in the actual f6ck, zit dit echt in een boek?quote:"He reaches between my legs and pulls on the blue string...what! And...gently pulls my tampon out and tosses it into the nearby toilet."
Is inderdaad nogal stom. Je mag tampons helemaal niet doortrekken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
What in the actual f6ck, zit dit echt in een boek?
Epische review btw. Ben hem nog aan het lezen.
Edit:
Het boek zal ik ongetwijfeld nooit lezen en daar hoop ik ook op.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is inderdaad nogal stom. Je mag tampons helemaal niet doortrekken.
Waar staat die review?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
What in the actual f6ck, zit dit echt in een boek?
Epische review btw. Ben hem nog aan het lezen.
Edit:
Het boek zal ik ongetwijfeld nooit lezen en daar hoop ik ook op.
In de opening post.quote:
'Goed' is nogal afhankelijk van wat je verwacht. Als je denkt aan literaire bevrediging, dan word je waarschijnlijk erg teleurgesteld. Als je denkt aan andersoortige bevrediging is het misschien wel een heel goed boek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:55 schreef Mirjam het volgende:
Ik hoorde vandaag twee dames die achter me zaten, die gingen 'fifty shades' maar lezen omdat ze gehoord hadden dat het zo'n goed boek was.
hihihi, ik zat me te verkneukelen, wat zullen zij de schrik van hun leven krijgen![]()
Ja, dat lijkt me dan weer niet zoveel aan, pornografisch materiaal lezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Zo'n dergelijke bevrediging is er niet uit te halen (naar mijn mening). Maar dat is denk ik ook maar net wat je gewend bent en wat je nodig hebt aan uhm stimulatie (in geschrift)
Verhalen/boeken die goed geschreven zijn en genoeg seks bevatten, daar kan ik mij wel mee vermakenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:45 schreef Sylver_ het volgende:
Ja, dat lijkt me dan weer niet zoveel aan, pornografisch materiaal lezen.
Ik wacht wel op de film
Er zijn genoeg vrouwen die het een geweldig boek zullen vindenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:55 schreef Mirjam het volgende:
Ik hoorde vandaag twee dames die achter me zaten, die gingen 'fifty shades' maar lezen omdat ze gehoord hadden dat het zo'n goed boek was.
hihihi, ik zat me te verkneukelen, wat zullen zij de schrik van hun leven krijgen![]()
Ik ben het ermee eens dat het slecht is geschreven dat beide karakters zichzelf soms tegenspreken en dat er ontzettend veel word herhaald!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die het een geweldig boek zullen vinden.
Ik vind Ana een super jaloerse schizofrene tuthola... en ik vind Christian steeds softer worden, beetje jammer.. en alles in een tijdsbestek van wat... een maand? MAAR toch kan ik niet stoppen met lezen in de hoop dat het nog beter word.. En stiekem vind ik het toch wel leuk.. ik ben nu bijna aan het einde van boek 2.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:34 schreef Fashionistaa het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat het slecht is geschreven dat beide karakters zichzelf soms tegenspreken en dat er ontzettend veel word herhaald!
Maar ik heb vanaf hun eerste ontmoeting willen weten hoe het verder zou gaan! Je merkte dat hij Ana ook bijzonder vond ook al was het een dominante eikel haha en ik hoopte dat ze elkaar een beetje konden bijsturen.. Ik vind Ana nog al een simpel karakter en vond het vooral mooi om over Christian te lezen, zeker het laatste stuk van deel 3, vanuit Christian zijn perspectiefDus ja uiteindelijk vond ik het geweldig!
Ondanks alle negatieve punten heb ik het boek ook echt niet weg kunnen leggen! (wel wat stukjes overgeslagen:P) Nu ik het uit heb baal ik ook echt want ik had nog veel meer willen weten! Daarom hoop ik ook echt dat er meer 50 tinten boeken komen maar dan uit Christians perspectief.. I las ergens dat de auteur dit bevestigde maar met internet weet je het nooit haha..
Wat vinden jullie trouwens van Mrs Elena takkentrol robinson?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |