Thanksquote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Breuken openen altijd wel je ogen. Je kan nu niks meer samen delen en je moet gewoon weer andere dingen gaan doen om dat te compenseren. Bij mij was dat vooral leegte, maar uiteindelijk pak je je oude leven wel weer op. Sterkte tho.
Ik denk dat het ook te maken heeft met de leeftijd. Jong, vol leven, veel energie, veel sociale contacten. Alleen de wijsheid is er soms niet genoeg.. Jammer.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:
So true... Tenzij die persoon bewust kiest het anders te willen doen.
Wat bedoel je met de geschiedenis?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:33 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/
329303]Danger.Mouse[/url] het volgende:
[..]
ThanksIk heb nu geleerd dat je goed naar de geschiedenis van iemand moet kijken. Niet dat dat een garantie is dat het weer zo loopt, maar het kan een hele hoop vertellen.
Eerdere relaties.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:44 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de geschiedenis?
Nee. Dit vooral omdat je dan denkt dat deze relatie nooit over zal gaan. (cliché)quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Denk je dat je je daar druk om.zou maken als je helemaal.in de wolken ben?
Wilde haren of jezelf wijsmaken dat je dat nodig hebt en dan vervolgens klagen dat je geen rust kunt vinden. Awesome.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met de leeftijd. Jong, vol leven, veel energie, veel sociale contacten. Alleen de wijsheid is er soms niet genoeg.. Jammer.
Ah volgens mij begreep ik je verkeerd. Dacht dat je bedoelde voordat je met iemand bezig ging dat je eerst de geschiedenis achterhaalt.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Nee. Dit vooral omdat je dan denkt dat deze relatie nooit over zal gaan. (cliché)
Nee, maar je mag wel op gaan letten als het over exen gaat...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:49 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Denk je dat je je daar druk om.zou maken als je helemaal.in de wolken ben?
In deze tijden sowieso goed opletten. Het valt me vooral op dat hier veel mannen zitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 23:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel op gaan letten als het over exen gaat...
Dit kan geen kwaad inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2012 23:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel op gaan letten als het over exen gaat...
Je kijkt selectiefquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:01 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
In deze tijden sowieso goed opletten. Het valt me vooral op dat hier veel mannen zitten.
Toen ik kill reageerde werd ik beschuldigd voor machtspelletjes. pas op!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:03 schreef Murmeli het volgende:
Begint mn ex op facebook tegen me aan te lullen.
ik kan er niks aan doen maar ik heb niet echt de behoefte om heel erg leuk en aardig te zijn. Dus hij leert nu mijn botte kille kant kennen
Je bericht mist een behoorlijk aantal enters. Trust me.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
Blergh, kutgevoel dit. Steek in m'n rug en niet zo'n kleine ook.
Tijd om verder te gaan.
Enlighten me.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bericht mist een behoorlijk aantal enters. Trust me.
Duurt. Lang.quote:
Goede vriend.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn ex al na 2,5 week nadat het uit is met nota bene een vriend van me meerdere keren afgesproken en gezoend heeft.
Je relatie afsluiten en een plek geven om verder te gaan is een bitch.
Vrienden en familie kiezen meestal toch jouw kant. Hier heeft men een puur objectieve mening. Kan zijn voordelen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:08 schreef SilentHunterNL het volgende:
Wat ik me soms afvraag is waarom veel mensen het via fok delen en niet bij vrienden of familie. Of doen jullie het allebei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |