abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2012 @ 22:25:57 #31
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114248813
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:25 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Als je in bed blijft liggen komt dat vanzelf.
:{
pi_114249124
quote:
99s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Gary_Oak het volgende:
De hele dag in bed gelegen en aan haar gedacht. :') Ik word gewoon weer verliefd als ik weer denk aan die tijd dat we elkaar net leerden kennen. ;(

[ afbeelding ]
Om dat te voorkomen doe ik de meest nutteloze dingen ooit. Een smoothie maken bijvoorbeeld.
  zondag 15 juli 2012 @ 22:32:45 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114249210
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:31 schreef Charcot het volgende:

[..]

Om dat te voorkomen doe ik de meest nutteloze dingen ooit. Een smoothie maken bijvoorbeeld.
Vandaar dat ik je gisteren in dat topic zag verschijnen. :Y)
pi_114249300
quote:
99s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:32 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Vandaar dat ik je gisteren in dat topic zag verschijnen. :Y)
Met kwark wordt het absoluut geen toetje trouwens. Het verpest eerder de smaak :+
pi_114249626
Ik moet hier niet meer zo vaak komen ;(
  zondag 15 juli 2012 @ 22:41:39 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114249629
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:34 schreef Charcot het volgende:

[..]

Met kwark wordt het absoluut geen toetje trouwens. Het verpest eerder de smaak :+
Bedankt voor de tip! :D
  zondag 15 juli 2012 @ 22:42:15 #37
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114249659
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef Charcot het volgende:
Ik moet hier niet meer zo vaak komen ;(
Komt wel goed, schatje. O+ We slepen elkaar er doorheen. :)
pi_114251280
quote:
99s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Komt wel goed, schatje. O+ We slepen elkaar er doorheen. :)
Ik begin te vermoeden dat hij mij wou omdat hij niemand anders had. Nu het uit is, is hij weer terug bij nul. Opvallend
pi_114252421
quote:
15s.gif Op zondag 15 juli 2012 23:14 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ik begin te vermoeden dat hij mij wou omdat hij niemand anders had. Nu het uit is, is hij weer terug bij nul. Opvallend
What happend
pi_114258830
En het contact is nou alweer verbroken xD. Hopeloos ook.
pi_114259438
Vannacht raar gedroomd, ik wer achtervolgd door een stel mannen. Werd er wakker van en kon niet meer slapen. Toen gingen mijn gedachtr weer naar ex, en heb ik daar de halve nacht over liggen piekeren. Ik ga geen contact opzoeken. Hij zoekt het maar uit met zijn botte grdrag. Hij is me nu echt aan het kwijtraken, blijkbaar is dat wat hij wil.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114260660
En dan ziet alles er ineens anders uit...het ging al langzaam beter met me, dat merkte ik wel. Laatste weken goed volgeplakt, en geen contact met mijn ex. Beetje aan het scharrelen, en een leuke vrouw tegen gekomen. Dit, gecombineerd met het feit dat mijn ex mij nu aan het kutten is, zegt dat ik een betere vader kan zijn, en zegt dat ik haar kapot maakt, zorgt er allemaal voor dat ik me zoveel beter voel. Makkelijk is het nog steeds niet, met haar nieuwe vriend die langs me woont, maar voel ineens dat ik heel veel verder ben....en wat voelt dat fijn
  maandag 16 juli 2012 @ 10:13:24 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_114260844
En ik heb weer een nieuwe ex om los te laten ;)

Heeft niet zo lang geduurd (2 mnd). Ik heb het donderdag uitgemaakt, hij deed echt 0,0 moeite voor me. Maar ik kom nu steeds kleine klierdingen van hem tegen. Kwam hem zelf ook tegen trouwens. Dat deed me dan weer niet zoveel, maar de klierdingen wel, die bewijzen dat hij me echt niet leuk genoeg vond en dat vind ik wel pijnlijk.
Wijze les: geen thuiswondende kleuters van 27 meer voor mij.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_114262100
@kleineik, mooi om te horen dat het beter gaat. Klinkt goed allemaal.

Ik hoop dat het voor mij ook snel beter gaat. Wel besloten nu zo min mogelijk te laten horen, ik zie hem zondag voor onze gesprekken, maar buiten dat wil ik hem niet meer spreken. Dat word dus veel wilskracht opbrengen, maar dat kan ik. Zaterdag verhuisd mijn moeder, dan kan ik deze periode eindelijk echt afsluiten. Heb er zoveel zin in mijn nieuwe meubels neer te gaan zetten, en lekker te gaan verven. Mijn dochter gaat een week naar haar vader in mijn vakantie, dan ga ik als verassing van de zolder een leuke kinderkamer maken, daar ben ik wel een weekje zoet mee. Schilderen, leuk nieuw bed, nieuwe gordijnen, lampjes ophangen, word leuk :)

En de rest, tja ik denk niet meer dat het wat word tussen hem en mij. Hij behandeld me zo rot de laatste tijd, dat ik ook niet meer weet of ik dat wel wil nog. Ik verdien respect, dat is mijn nieuwe mantra. Hoop dat ik het na kan blijven leven. Hij maakt dat ik me constant schuldig voel en zijn fouten vergeet, terwijl hij ook zat fouten heeft en me de laatste tijd alleen maar pijn doet. Als dat zijn liefde is dan hoef ik het niet. Even volhouden tot zondag, en vanaf dan gewoon eens in de twee weken afspreken. En verder zien we wel.
  maandag 16 juli 2012 @ 12:12:35 #45
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_114264139
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:13 schreef Murmeli het volgende:

Heeft niet zo lang geduurd (2 mnd). Ik heb het donderdag uitgemaakt, hij deed echt 0,0 moeite voor me. Maar ik kom nu steeds kleine klierdingen van hem tegen. Kwam hem zelf ook tegen trouwens. Dat deed me dan weer niet zoveel, maar de klierdingen wel, die bewijzen dat hij me echt niet leuk genoeg vond en dat vind ik wel pijnlijk.
Heb nog wel een uitwonende kleuter van 28 in de aanbieding? :P Boys will be boys he!

Wat voor klierdingen bedoel je dan? Pijnlijke herinneringen?
pi_114264982
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Het hele verhaal?

Ok in een notedop dan. Mijn ex en ik hebben het huis van mijn ouders gekocht voor heel goedkoop, de afspraak was dat mijn moeder dan tijdelijk even bij ons bleef wonen in afwachting van eigen woonruimte. Dit hebben we duidelijk afgesproken, hij was het daar volledig mee eens. We woonde nog geen 3 maanden in dat huis of hij zette me voor het blok. Kies maar of ik eruit of je moeder. Toen heb ik gezegd ga jij maar dan, aangezien hij bij zijn ouders terecht kon en mijn moeder nergens. Dit in de veronderstelling dat dat tijdelijk.zou zijn. Hij wilde echter meteen scheiden, maar ondernam geen actie daartoe. Heb hem een maand geleden gezegs of je gaat het nu regelen of we gaan praten en kijken wat er te redden valt. Hij koos het laatste. Dat zijn we nu aan het doen, na maanden stilte. We hebben een paar x gepraat en sex gehad. Maar hij blijft me al stront behandelen. En nu weet ik het allemaal niet meer. Thats my story :)
Je weet het wel, het dringt alleen nog niet helemaal door. :)
  maandag 16 juli 2012 @ 12:41:13 #47
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114265177
quote:
99s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Gary_Oak het volgende:
De hele dag in bed gelegen en aan haar gedacht. :') Ik word gewoon weer verliefd als ik weer denk aan die tijd dat we elkaar net leerden kennen. ;(

[ afbeelding ]
Herkenbaar, maar het zorgt dat je zo ontzettend blijft hangen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114266605
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:36 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Je weet het wel, het dringt alleen nog niet helemaal door. :)
Wat niet? Ik neem al afstand. Blijkbaar heeft hij echt een kutkarakter gekregen.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:57:22 #49
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_114267973
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef sawadie het volgende:

[..]

Heb nog wel een uitwonende kleuter van 28 in de aanbieding? :P Boys will be boys he!

Wat voor klierdingen bedoel je dan? Pijnlijke herinneringen?
Kleuter had nooit beltegoed :') dus contact was lastig, gisteren zag ik hem ineens en ging hij bellen. En een verjaardag van iemand die we samen hadden leren kennen en waar ik niet voor ben uitgenodigd.
Niet heel grote dingen, maar zo puberaal. Ik voel me echt 2x zo oud als hij :') waarom ik het in godsnaam 2 mnd geprobeerd heb snap ik echt niet.
  maandag 16 juli 2012 @ 14:23:47 #50
367311 sawadie
pi_114269029
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Kleuter had nooit beltegoed :') dus contact was lastig, gisteren zag ik hem ineens en ging hij bellen. En een verjaardag van iemand die we samen hadden leren kennen en waar ik niet voor ben uitgenodigd.
Niet heel grote dingen, maar zo puberaal. Ik voel me echt 2x zo oud als hij :') waarom ik het in godsnaam 2 mnd geprobeerd heb snap ik echt niet.
27 en beltegoed? Klinkt sws vreemd ;) Alle (meeste) mannen zijn een beetje puberaal, moet kunnen. Ze moeten het alleen niet overdrijven ;)

Hoe oud ben jij dan murmeli?
  maandag 16 juli 2012 @ 14:28:33 #51
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114269273
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:13 schreef Murmeli het volgende:

quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ummm iedereen is anders he ;)... ik zit door omstandigheden ook weer even tijdelijk de oudjes maar zodra ik de mogelijkheid heb om weer een eigen plek te hebben ben ik weg.
konichiwa bitches
  maandag 16 juli 2012 @ 14:36:52 #52
367311 sawadie
pi_114269699
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef Spiderpig het volgende:

[..]

[..]

Ummm iedereen is anders he ;)... ik zit door omstandigheden ook weer even tijdelijk de oudjes maar zodra ik de mogelijkheid heb om weer een eigen plek te hebben ben ik weg.
Das ook weer waar :)
pi_114270478
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef Spiderpig het volgende:

[..]

[..]

Ligt ook voornamelijk aan je instelling. Mijn ex bijv zit nu weer bij zijn ouders en vind dat wel prima, ondanks dat mijn dochter daardoor geen eigen plekje bij hem heeft en geen alleen tijd met papa..
  maandag 16 juli 2012 @ 14:54:06 #54
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114270600
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ligt ook voornamelijk aan je instelling. Mijn ex bijv zit nu weer bij zijn ouders en vind dat wel prima, ondanks dat mijn dochter daardoor geen eigen plekje bij hem heeft en geen alleen tijd met papa..
Mwja die mensen heb je...

Ik wil graag wat van mijn leven maken en weer graag een eigen woning hebben hoe lief de oudjes ook zijn. En met een kind dat probleem heb ik niet maar zegt natuurlijk wel genoeg over die jongen. :)
konichiwa bitches
pi_114271204
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Spiderpig het volgende:

[..]

Mwja die mensen heb je...

Ik wil graag wat van mijn leven maken en weer graag een eigen woning hebben hoe lief de oudjes ook zijn. En met een kind dat probleem heb ik niet maar zegt natuurlijk wel genoeg over die jongen. :)
Das een goede instelling :)

En hij ach laten we het erop houden dat hij in de war is.
  maandag 16 juli 2012 @ 15:09:49 #56
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114271383
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Das een goede instelling :)

En hij ach laten we het erop houden dat hij in de war is.
Joh met thuis zitten bij je ouders ben je ook niet echt een good catch bij potentiële dames (of mannen voor de vrouwen) ;)

iig niet ben een leeftijd van 25+
konichiwa bitches
pi_114272399
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Wat niet? Ik neem al afstand. Blijkbaar heeft hij echt een kutkarakter gekregen.
Dat karakter had ie al vanaf het begin van de break-up, nav je verhalen. Je laat echt al een tijd met je sollen. Ook wel begrijpelijk gezien de situatie, maar heel goed dat je nu dan toch afstand neemt. :)
pi_114274193
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:33 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat karakter had ie al vanaf het begin van de break-up, nav je verhalen. Je laat echt al een tijd met je sollen. Ook wel begrijpelijk gezien de situatie, maar heel goed dat je nu dan toch afstand neemt. :)
Klopt ook, maar voor de break was dat dus niet zo. Hij zegt dat hij zich altijd het lullerje heeft gevoeld en dat als hij mij nu vergeeft hij weer het lulletje is. Slaat nergens op maargoed. Daardoor heeft hij blijkbaar het recht me nu zo te behandelen.. Vreemde gedachtegang en daarom weet ik dat hij in de war is. Maar heb besloten dat dat geen excuus mag zijn, het is nu al 4 maanden zo.

@spiderpig, hij wil ook geen ander zegt hij. Alleen mij. Hij is 23 btw ;)
  maandag 16 juli 2012 @ 17:04:20 #59
189312 Spiderpig
Zeg het maar...
pi_114276430
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:13 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Klopt ook, maar voor de break was dat dus niet zo. Hij zegt dat hij zich altijd het lullerje heeft gevoeld en dat als hij mij nu vergeeft hij weer het lulletje is. Slaat nergens op maargoed. Daardoor heeft hij blijkbaar het recht me nu zo te behandelen.. Vreemde gedachtegang en daarom weet ik dat hij in de war is. Maar heb besloten dat dat geen excuus mag zijn, het is nu al 4 maanden zo.

@spiderpig, hij wil ook geen ander zegt hij. Alleen mij. Hij is 23 btw ;)
Gewoon opzoek gaan naar een ander visje in de vijver ;)
konichiwa bitches
  maandag 16 juli 2012 @ 18:51:31 #60
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_114280600
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef sawadie het volgende:

[..]

27 en beltegoed? Klinkt sws vreemd ;) Alle (meeste) mannen zijn een beetje puberaal, moet kunnen. Ze moeten het alleen niet overdrijven ;)

Hoe oud ben jij dan murmeli?
Murmeli is 37. Maar ben ook niet zo huisje boompje beestje en/of vette carrière. Wel gewoon altijd gewerkt en eigen huisje. Dus t contrast was te groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')