quote:Op zondag 15 juli 2012 22:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je in bed blijft liggen komt dat vanzelf.
Om dat te voorkomen doe ik de meest nutteloze dingen ooit. Een smoothie maken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Gary_Oak het volgende:
De hele dag in bed gelegen en aan haar gedacht.Ik word gewoon weer verliefd als ik weer denk aan die tijd dat we elkaar net leerden kennen.
[ afbeelding ]
Vandaar dat ik je gisteren in dat topic zag verschijnen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:31 schreef Charcot het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen doe ik de meest nutteloze dingen ooit. Een smoothie maken bijvoorbeeld.
Met kwark wordt het absoluut geen toetje trouwens. Het verpest eerder de smaakquote:Op zondag 15 juli 2012 22:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je gisteren in dat topic zag verschijnen.
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:34 schreef Charcot het volgende:
[..]
Met kwark wordt het absoluut geen toetje trouwens. Het verpest eerder de smaak
Ik begin te vermoeden dat hij mij wou omdat hij niemand anders had. Nu het uit is, is hij weer terug bij nul. Opvallendquote:Op zondag 15 juli 2012 22:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.We slepen elkaar er doorheen.
What happendquote:Op zondag 15 juli 2012 23:14 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat hij mij wou omdat hij niemand anders had. Nu het uit is, is hij weer terug bij nul. Opvallend
Heb nog wel een uitwonende kleuter van 28 in de aanbieding?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:13 schreef Murmeli het volgende:
En ik heb weer een nieuwe ex om los te laten![]()
Heeft niet zo lang geduurd (2 mnd). Ik heb het donderdag uitgemaakt, hij deed echt 0,0 moeite voor me. Maar ik kom nu steeds kleine klierdingen van hem tegen. Kwam hem zelf ook tegen trouwens. Dat deed me dan weer niet zoveel, maar de klierdingen wel, die bewijzen dat hij me echt niet leuk genoeg vond en dat vind ik wel pijnlijk.
Wijze les: geen thuiswondende kleuters van 27 meer voor mij.
Je weet het wel, het dringt alleen nog niet helemaal door.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Het hele verhaal?
Ok in een notedop dan. Mijn ex en ik hebben het huis van mijn ouders gekocht voor heel goedkoop, de afspraak was dat mijn moeder dan tijdelijk even bij ons bleef wonen in afwachting van eigen woonruimte. Dit hebben we duidelijk afgesproken, hij was het daar volledig mee eens. We woonde nog geen 3 maanden in dat huis of hij zette me voor het blok. Kies maar of ik eruit of je moeder. Toen heb ik gezegd ga jij maar dan, aangezien hij bij zijn ouders terecht kon en mijn moeder nergens. Dit in de veronderstelling dat dat tijdelijk.zou zijn. Hij wilde echter meteen scheiden, maar ondernam geen actie daartoe. Heb hem een maand geleden gezegs of je gaat het nu regelen of we gaan praten en kijken wat er te redden valt. Hij koos het laatste. Dat zijn we nu aan het doen, na maanden stilte. We hebben een paar x gepraat en sex gehad. Maar hij blijft me al stront behandelen. En nu weet ik het allemaal niet meer. Thats my story
Herkenbaar, maar het zorgt dat je zo ontzettend blijft hangen...quote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef Gary_Oak het volgende:
De hele dag in bed gelegen en aan haar gedacht.Ik word gewoon weer verliefd als ik weer denk aan die tijd dat we elkaar net leerden kennen.
[ afbeelding ]
Wat niet? Ik neem al afstand. Blijkbaar heeft hij echt een kutkarakter gekregen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je weet het wel, het dringt alleen nog niet helemaal door.
Kleuter had nooit beltegoedquote:Op maandag 16 juli 2012 12:12 schreef sawadie het volgende:
[..]
Heb nog wel een uitwonende kleuter van 28 in de aanbieding?Boys will be boys he!
Wat voor klierdingen bedoel je dan? Pijnlijke herinneringen?
27 en beltegoed? Klinkt sws vreemdquote:Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kleuter had nooit beltegoeddus contact was lastig, gisteren zag ik hem ineens en ging hij bellen. En een verjaardag van iemand die we samen hadden leren kennen en waar ik niet voor ben uitgenodigd.
Niet heel grote dingen, maar zo puberaal. Ik voel me echt 2x zo oud als hijwaarom ik het in godsnaam 2 mnd geprobeerd heb snap ik echt niet.
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:13 schreef Murmeli het volgende:
En ik heb weer een nieuwe ex om los te laten![]()
Heeft niet zo lang geduurd (2 mnd). Ik heb het donderdag uitgemaakt, hij deed echt 0,0 moeite voor me. Maar ik kom nu steeds kleine klierdingen van hem tegen. Kwam hem zelf ook tegen trouwens. Dat deed me dan weer niet zoveel, maar de klierdingen wel, die bewijzen dat hij me echt niet leuk genoeg vond en dat vind ik wel pijnlijk.
Wijze les: geen thuiswondende kleuters van 27 meer voor mij.
Ummm iedereen is anders hequote:Op maandag 16 juli 2012 13:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kleuter had nooit beltegoeddus contact was lastig, gisteren zag ik hem ineens en ging hij bellen. En een verjaardag van iemand die we samen hadden leren kennen en waar ik niet voor ben uitgenodigd.
Niet heel grote dingen, maar zo puberaal. Ik voel me echt 2x zo oud als hijwaarom ik het in godsnaam 2 mnd geprobeerd heb snap ik echt niet.
Das ook weer waarquote:Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
[..]
Ummm iedereen is anders he... ik zit door omstandigheden ook weer even tijdelijk de oudjes maar zodra ik de mogelijkheid heb om weer een eigen plek te hebben ben ik weg.
Ligt ook voornamelijk aan je instelling. Mijn ex bijv zit nu weer bij zijn ouders en vind dat wel prima, ondanks dat mijn dochter daardoor geen eigen plekje bij hem heeft en geen alleen tijd met papa..quote:Op maandag 16 juli 2012 14:28 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
[..]
Ummm iedereen is anders he... ik zit door omstandigheden ook weer even tijdelijk de oudjes maar zodra ik de mogelijkheid heb om weer een eigen plek te hebben ben ik weg.
Mwja die mensen heb je...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ligt ook voornamelijk aan je instelling. Mijn ex bijv zit nu weer bij zijn ouders en vind dat wel prima, ondanks dat mijn dochter daardoor geen eigen plekje bij hem heeft en geen alleen tijd met papa..
Das een goede instellingquote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Mwja die mensen heb je...
Ik wil graag wat van mijn leven maken en weer graag een eigen woning hebben hoe lief de oudjes ook zijn. En met een kind dat probleem heb ik niet maar zegt natuurlijk wel genoeg over die jongen.
Joh met thuis zitten bij je ouders ben je ook niet echt een good catch bij potentiële dames (of mannen voor de vrouwen)quote:Op maandag 16 juli 2012 15:05 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Das een goede instelling
En hij ach laten we het erop houden dat hij in de war is.
Dat karakter had ie al vanaf het begin van de break-up, nav je verhalen. Je laat echt al een tijd met je sollen. Ook wel begrijpelijk gezien de situatie, maar heel goed dat je nu dan toch afstand neemt.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:21 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Wat niet? Ik neem al afstand. Blijkbaar heeft hij echt een kutkarakter gekregen.
Klopt ook, maar voor de break was dat dus niet zo. Hij zegt dat hij zich altijd het lullerje heeft gevoeld en dat als hij mij nu vergeeft hij weer het lulletje is. Slaat nergens op maargoed. Daardoor heeft hij blijkbaar het recht me nu zo te behandelen.. Vreemde gedachtegang en daarom weet ik dat hij in de war is. Maar heb besloten dat dat geen excuus mag zijn, het is nu al 4 maanden zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat karakter had ie al vanaf het begin van de break-up, nav je verhalen. Je laat echt al een tijd met je sollen. Ook wel begrijpelijk gezien de situatie, maar heel goed dat je nu dan toch afstand neemt.
Gewoon opzoek gaan naar een ander visje in de vijverquote:Op maandag 16 juli 2012 16:13 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Klopt ook, maar voor de break was dat dus niet zo. Hij zegt dat hij zich altijd het lullerje heeft gevoeld en dat als hij mij nu vergeeft hij weer het lulletje is. Slaat nergens op maargoed. Daardoor heeft hij blijkbaar het recht me nu zo te behandelen.. Vreemde gedachtegang en daarom weet ik dat hij in de war is. Maar heb besloten dat dat geen excuus mag zijn, het is nu al 4 maanden zo.
@spiderpig, hij wil ook geen ander zegt hij. Alleen mij. Hij is 23 btw
Murmeli is 37. Maar ben ook niet zo huisje boompje beestje en/of vette carrière. Wel gewoon altijd gewerkt en eigen huisje. Dus t contrast was te groot.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:23 schreef sawadie het volgende:
[..]
27 en beltegoed? Klinkt sws vreemdAlle (meeste) mannen zijn een beetje puberaal, moet kunnen. Ze moeten het alleen niet overdrijven
Hoe oud ben jij dan murmeli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |