Ok.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef Casie het volgende:
[..]
Als jij niet meer komt dan meld ik mij natuurlijk weer af
Goed om te weten.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:51 schreef Casie het volgende:
En ik ga zeer waarschijnlijk met de auto dus als mensen mee willen rijden is dat mogelijk, maar dat post ik over een paar weken nog wel een keer. Het is nu nog zo ver weg.
Ook gezelligquote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, eens douchen en opfrissen en dergelijke, dan maar eens een drankje halen bij m'n broertje z'n bar
quote:
Als Joy mee komt, komt Mur waarschijnlijk ook mee. En uiteraard C_M.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:53 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Omrijden via Zoetermeer?Ik wilde eigenlijk kaneel vragen maar zijn auto zit al vol
met apk? hoe lang geleden is je apk keuring?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik kom wordt het uiteraard de auto, dus meer mensen die evt kunnen liften! Zal van de week even een briefje bij de baas inleveren
Mijn auto is al 4 jaar en nog nooit gekeurd, gebeurt de komende 14 dagen.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
met apk? hoe lang geleden is je apk keuring?
In het bed van Royco de rest mag buiten slapen in de tuinquote:
Ook kwaliteiten genoeg?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik heb ruimte genoeg om 2 vrouwen te behagen
haha ook energie genoeg?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik heb ruimte genoeg om 2 vrouwen te behagen
Zoetermeer is geen probleem, is zo dicht bij Leidenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:53 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Omrijden via Zoetermeer?Ik wilde eigenlijk kaneel vragen maar zijn auto zit al vol
oh dus je rijdt al jaren rond zonder een apk keuring.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn auto is al 4 jaar en nog nooit gekeurd, gebeurt de komende 14 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |