Gewoon komen. Als je hier wilt posten ben je hier welkom, en anders houden we je ook wel op de hoogte over de meet als je wilt.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja. maar hier moeten posten enzo.
hier wordt ik uitgescholden.
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:40 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
ayumu gaat niet!!!
I'm in!! .. tenzij ik op vakantie ben
Staat genoteerdquote:
Eindelijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:46 schreef Casie het volgende:
Ik kom, net voor de introtijd dus dat is perfect en moet toch een keer laten zien dat ik geen koormeisje ben
Doe es lief.quote:
Op de lijstquote:Op zondag 15 juli 2012 17:46 schreef Casie het volgende:
Ik kom, net voor de introtijd dus dat is perfect en moet toch een keer laten zien dat ik geen koormeisje ben
Jij nog nietquote:Op zondag 15 juli 2012 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
11 augustus he? Misschien kom ik jullie wel verreiken met mijn awesomeness dan..
Voor de meet?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindelijk.
Nog 4 weken om mijn lichaam klaar te maken hier voor.
ah oke, dankjewel.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon komen. Als je hier wilt posten ben je hier welkom,
ja dat wil ik graagquote:en anders houden we je ook wel op de hoogte over de meet als je wilt.
dus ik lig er nu al uit? mag ik er weer in.quote:
chill, zodra je zegt dat je komt zet miauw je er bij.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ah oke, dankjewel.
[..]
[..]
dus ik lig er nu al uit? mag ik er weer in.
en ik wil dus niet de hele tijd alles moeten checken of ik niet vergeten wordt nzo
Eh ik had je er sowieso niet op gezet want je hebt niet duidelijk aangegeven of je wel zou komen.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ah oke, dankjewel.
[..]
[..]
dus ik lig er nu al uit? mag ik er weer in.
en ik wil dus niet de hele tijd alles moeten checken of ik niet vergeten wordt nzo
Relaties op werk zijn not done he.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
chill, zodra je zegt dat je komt zet miauw je er bij.
Ik benoem bij deze miauw als mijn secretaresse
Heb ik altijd al willen zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
chill, zodra je zegt dat je komt zet miauw je er bij.
Ik benoem bij deze miauw als mijn secretaresse
Jawel, daarmee kom je hogeropquote:Op zondag 15 juli 2012 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Relaties op werk zijn not done he.
Als ik kom wordt het uiteraard de auto, dus meer mensen die evt kunnen liften! Zal van de week even een briefje bij de baas inleverenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:51 schreef Casie het volgende:
En ik ga zeer waarschijnlijk met de auto dus als mensen mee willen rijden is dat mogelijk, maar dat post ik over een paar weken nog wel een keer. Het is nu nog zo ver weg.
quote:
Omrijden via Zoetermeer?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:51 schreef Casie het volgende:
En ik ga zeer waarschijnlijk met de auto dus als mensen mee willen rijden is dat mogelijk, maar dat post ik over een paar weken nog wel een keer. Het is nu nog zo ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |