is genoeg tochquote:Op zondag 15 juli 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot nu toe komt alleen Joysa. Drukke meet wel.
Jij werd tenminste genaaid.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Te vaak genaaid geweest dan krijg je dat.
Kunnen jullie tenminste neuken zonder betrapt te wordenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, dat hangt ervan af hoe die angst zich manifisteert natuurlijkquote:
ik wil ook komen, maar ik wil geen moeilijke moeite er hier voor hoeven doen.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb van jou nog gee concreet antwoord gehadquote:Op zondag 15 juli 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is toch juist deel van de spanning?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kunnen jullie tenminste neuken zonder betrapt te worden
Wat vind je moeite?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik wil ook komen, maar ik wil geen moeilijke moeite er hier voor hoeven doen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat hangt ervan af hoe die angst zich manifisteert natuurlijk
Morgen even vragen of ik de auto kan lenen. Anders kan ik misschien met CM mee rijden.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog gee concreet antwoord gehad
Ook datquote:Op zondag 15 juli 2012 17:37 schreef Evie het volgende:
[..]haha in allemaal mensen die niet naar de meet durven gaan
dat ik hier uitgescholden wordt en toch moet blijven enzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is toch juist deel van de spanning?
[..]
Wat vind je moeite?
Ja dus.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen even vragen of ik de auto kan lenen. Anders kan ik misschien met CM mee rijden.
Ik doe niet aan meeten zo hebben we dat ook weer gehad.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:37 schreef Evie het volgende:
[..]haha in allemaal mensen die niet naar de meet durven gaan
Ik wel, maar meestal 1 op 1. Nog engerquote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meeten zo hebben we dat ook weer gehad.
quote:
Vorige keer werd je ook niet uitgescholden toch? Vond je het toen gezellig?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat ik hier uitgescholden wordt en toch moet blijven enzo.
Ach, schrijf me er maar bij ja.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meeten zo hebben we dat ook weer gehad.
Neem toch altijd een klein vriendje mee als het 1 op 1 is.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wel, maar meestal 1 op 1. Nog enger
ja. maar hier moeten posten enzo.quote:Vorige keer werd je ook niet uitgescholden toch? Vond je het toen gezellig?
Jij blij ik blij!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:40 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
ayumu gaat niet!!!
I'm in!! .. tenzij ik op vakantie ben
Je hoeft hier niet te posten.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja. maar hier moeten posten enzo.
hier wordt ik uitgescholden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |