abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116433422
Tuurlijk, we nemen een omhoog gevallen arrogante flikker aan en schuppen een 7-voudig wereldkampioen de straat op en de board of CEO's ziet daar brood in. Want dat levert veel meer exposure op.

Laat me toch niet lachen.

Ik moet het nog zien.

1 bak bier naar keuze voor jou ElmarO als je dat gelooft en het wordt nog waar ook.

Ik geloof er alvast geen ene sodeflikker van :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116433465
En ja je mag me quoten volgend jaar. Ik kom hem persoonlijk afleveren (en mee opdrinken :+ )
vosss is de naam,
  woensdag 5 september 2012 @ 20:14:14 #258
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116433478
:')

Een ''gangsta'' en een metroseksueel in een team :') _O- Dan kunnen Nico en Nicole samen naar de nagelstylist :')

Al vind ik 't deze keer wel aannemelijk klinken, maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Ten eerste moet Schumacher eerst vertrekken, en ten tweede de naam Mercedes is nog lang niet zo zeker meer. Dus asl zijn management Lewis aan een bekender merk wilt koppelen, waarom dan naar AMG F1 gaan, want dat zou de nieuwe naam moeten worden van Mercedes.

edit: en dan ben ik nog vergeten dat Di Resta via allerlei wegen door Mercedes de F1 in geholpen is. Waarom hem dan naar McLaren laten gaan :{ En niet voor hem te kiezen als eerste optie.

Die Mercedes zou met Lewis erin nog vaker naar de klote gaan als met Schumacher :') :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 5 september 2012 @ 20:14:48 #259
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116433503
Er zijn gekkere dingen gebeurd in de Formule 1
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_116435271
Alessandro Zanardi heeft bij de paralympics goud gewonnen bij het 16km handfietsen. De finish was op het circuit van Brands Hatch.
http://espn.go.com/olympi(...)old-2012-paralympics

[ Bericht 28% gewijzigd door Glijdt_licht op 05-09-2012 21:06:35 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_116437130
Goed gedaan knul; pak je maar een bonbon.
vosss is de naam,
pi_116437459
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef vosss het volgende:
Tuurlijk, we nemen een omhoog gevallen arrogante flikker aan en schuppen een 7-voudig wereldkampioen de straat op en de board of CEO's ziet daar brood in. Want dat levert veel meer exposure op.

Ik moet het nog zien.

1 bak bier naar keuze voor jou ElmarO als je dat gelooft en het wordt nog waar ook.

Ik ben er 60% van overtuigd dat het waar is. Heb op de één of andere manier het idee dat hij zich niet meer helemaal thuis voelt bij McLaren. Tevens schijnt hij een goede relatie te hebben met Norbert Haug, dus wie weet heeft die hem overtuigd dat er betere tijden bij Mercedes aankomen. Ze hebben daar toch niet de eerste de beste koekkebakkers aangetrokken (zoals Costa en Bell), dus er zijn best mogelijkheden dat ze daar volgend seizoen wel een goede wagen hebben. Aan de andere kant blijft het het voormalige BAR/Honda, dus de kans is reëel dat het weer weinig bijzonders wordt. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef Sinister-D- het volgende:

Een ''gangsta'' en een metroseksueel in een team :') _O- Dan kunnen Nico en Nicole samen naar de nagelstylist :')

Volgens zijn ze in de GP2 al teamgenoten van elkaar geweest, dus zo'n rare combinatie is het dan ook weer niet. :P

quote:
19s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Alessandro Zanardi heeft bij de paralympics goud gewonnen bij het 16km handfietsen. De finish was op het circuit van Brands Hatch.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Doet-ie netjes. 14.gif
  woensdag 5 september 2012 @ 21:51:00 #263
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116438212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef ElmarO het volgende:

[..]
Volgens zijn ze in de GP2 al teamgenoten van elkaar geweest, dus zo'n rare combinatie is het dan ook weer niet. :P

Nee hoor, beide werden in hun eerste jaar GP2 kampioen, en zijn direct het jaar erop door gepromoveerd :)
Misschien ergens een een eerdere klasse,
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_116438288
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Nee hoor, beide werden in hun eerste jaar GP2 kampioen, en zijn direct het jaar erop door gepromoveerd :)
Misschien ergens een een eerdere klasse,
Dan ben ik daar misschien mee in de war. En mocht het niet werken; Frijns erin. :+
  woensdag 5 september 2012 @ 21:57:33 #265
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116438635
:D

Maar daar teken ik, en hij zelf waarschijnlijk ook, direct voor ^O^
pi_116438842
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef ElmarO het volgende:
Frijns erin. :+
Verschuren eruit; Frijns erin. Waar kan ik tekenen? :)
vosss is de naam,
  woensdag 5 september 2012 @ 22:21:42 #267
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116439989
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Toch respect. De meeste mensen zouden na zo'n crash als Zanardi heeft gehad de sport vaarwel zeggen, maar hij blijft gewoon gáán!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 5 september 2012 @ 22:24:19 #268
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116440128
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dan ben ik daar misschien mee in de war. En mocht het niet werken; Frijns erin. :+
en omdat ik me verveelde: ze zijn teamgenoten geweest in de Formule Super A kartklasse bij TamBRM in 2000 ;)
pi_116441256
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:21 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Toch respect. De meeste mensen zouden na zo'n crash als Zanardi heeft gehad de sport vaarwel zeggen, maar hij blijft gewoon gáán!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een traantje weggepinkt heb toen hij "zijn" GP uit reed op de Lausitsring in 2003.

;(
vosss is de naam,
  woensdag 5 september 2012 @ 22:46:57 #270
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116441281
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een traantje weggepinkt heb toen hij zijn GP uit reed op de Lausitsring in 2003.

;(
Zerg schreef:
pi_116441333
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Mikkie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik de enige ben geweest; dus ik schaam mijn der eigen niks voor :7
vosss is de naam,
  woensdag 5 september 2012 @ 22:52:15 #272
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116441554
:)
Ik heb net nog die foto van die crash gezien, op het moment van impact. Je ziet het vlees gewoon vliegen :X
Zerg schreef:
pi_116441803
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:13 schreef vosss het volgende:

Ik moet het nog zien.

waarom zou Mclaren die "crashtest dummy" aanhouden??
pi_116454375
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:07 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik vind zeker niet dat er te soft gestraft wordt, sterker ik vind eigenlijk dat er te streng wordt gestraft (vooral bij inhaalacties). Je moet de coureurs wel een beetje vrij laten, want anders gebeurt er dadelijk helemaal niks meer op de baan :D

Ze moeten wel consistenter straffen!
Ik vind dat er teveel gestraft wordt, sommige incidenten (zoals Maldonado/Perez op Hongarije) zijn imho gewoon race incidenten. Maar die incidenten die wel degelijk een straf waard zijn worden imho niet zwaar genoeg gestraft, zeker niet in de junior klassen, waar de auto's geregeld (bewust) als botsauto's worden gebruikt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_116455091
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En volgend jaar misschien de Indy 500. :)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_116456880
Dat zou wel heel erg stoer zijn. _O_
pi_116458176
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:14 schreef Sinister-D- het volgende:

Al vind ik 't deze keer wel aannemelijk klinken, maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Ten eerste moet Schumacher eerst vertrekken, en ten tweede de naam Mercedes is nog lang niet zo zeker meer. Dus asl zijn management Lewis aan een bekender merk wilt koppelen, waarom dan naar AMG F1 gaan, want dat zou de nieuwe naam moeten worden van Mercedes.

edit: en dan ben ik nog vergeten dat Di Resta via allerlei wegen door Mercedes de F1 in geholpen is. Waarom hem dan naar McLaren laten gaan :{ En niet voor hem te kiezen als eerste optie.

Die Mercedes zou met Lewis erin nog vaker naar de klote gaan als met Schumacher :') :')
We weten van wie het komt he, die man heeft zichzelf niet helemaal onder controle. De feiten zijn volkomen ondergeschikt aan zijn kneuterige persoonlijke voorkeuren en het zou niet de eerste keer zijn dat wishful thinking zijn enige thinking is. Als Hamilton een internationale superster is dan is EJ een modekoning die de populariteit van het overhemd tot grote hoogten opstuwt.

Volgens mij kent de hele wereld Hamilton inmiddels als een jammerend verwend nest dat niet de mentaliteit heeft om nog een keer wereldkampioen anders dan door gebrek aan concurrentie. Wat ik wel geloof is dat McLaren steeds minder enthousiast wordt om hem een vet contract aan te bieden, vooral de rest van het team zal daar niet om staan te springen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116468625
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We weten van wie het komt he, die man heeft zichzelf niet helemaal onder controle. De feiten zijn volkomen ondergeschikt aan zijn kneuterige persoonlijke voorkeuren en het zou niet de eerste keer zijn dat wishful thinking zijn enige thinking is. Als Hamilton een internationale superster is dan is EJ een modekoning die de populariteit van het overhemd tot grote hoogten opstuwt.

Volgens mij kent de hele wereld Hamilton inmiddels als een jammerend verwend nest dat niet de mentaliteit heeft om nog een keer wereldkampioen anders dan door gebrek aan concurrentie. Wat ik wel geloof is dat McLaren steeds minder enthousiast wordt om hem een vet contract aan te bieden, vooral de rest van het team zal daar niet om staan te springen.
Als hij met ruzie weg gaat en hij komt toevallig in een snelle auto terecht dan is het wel een gevaarlijke tegenstander en een die er alles aan zal doen om Mclaren het leven zuur te maken.
Wie dit leest is gek
pi_116469566
quote:
99s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Als hij met ruzie weg gaat en hij komt toevallig in een snelle auto terecht dan is het wel een gevaarlijke tegenstander en een die er alles aan zal doen om Mclaren het leven zuur te maken.
Verschil is slechts dat hij dan voor 2 McLaren coureurs een gevaar op de baan is in plaats van eentje. Hoewel, hij is ook een gevaar voor zichzelf dus eigenlijk maakt het helemaal niks uit.
pi_116473975
Ik hoop dat Lewis weg gaat bij McLaren ..

Wat is hij een jankzak de laatste tijd! :r
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_116483549
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

Hey Sjaak, had je al gehoord dat JV en JV gaan teamen samen? :9
vosss is de naam,
pi_116483570
vosss is de naam,
pi_116487215
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:24 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

misschien doen ze een swap met rosberg?
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:18:59 #284
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_116489468
Eigenaardig dat mensen de illusie hebben dat het veel uitmaakt of Hamilton naar Mercedes gaat of niet..die wagen gaat echt niet harder als Hamilton erin zit.
Er zijn een 7-8 coureurs die elke GP kunnen winnen zonder dat het een verrassing genoemd kan worden, er is niet 1 rijder die het verschil kan maken met de huidige wagens in combinatie met de banden van dit jaar.

Ik zou op zoek gaan naar een rookie, test maar 65 rookies ipv 65 miljoen aan Hamilton uit te geven..de kans dat je een talent vind is groter dan dat Hamilton veel sneller gaat zijn dan Schummi of Nico
pi_116491466
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:18 schreef LoganMCV het volgende:
Eigenaardig dat mensen de illusie hebben dat het veel uitmaakt of Hamilton naar Mercedes gaat of niet..die wagen gaat echt niet harder als Hamilton erin zit.
Er zijn een 7-8 coureurs die elke GP kunnen winnen zonder dat het een verrassing genoemd kan worden, er is niet 1 rijder die het verschil kan maken met de huidige wagens in combinatie met de banden balans in de auto van dit jaar.

Ik zou op zoek gaan naar een rookie, test maar 65 rookies ipv 65 miljoen aan Hamilton uit te geven..de kans dat je een talent vind is groter dan dat Hamilton veel sneller gaat zijn dan Schummi of Nico
Volgend jaar misschien niet, maar in 2014 zou Mercedes best eens de verrassing kunnen worden. Ze lopen voor op het schema voor de motor voor 2014 en weten eerder dan de andere Mercedes teams (waaronder McLaren) hoe ze hun auto om de nieuwe motor heen moeten bouwen.

En het probleem is niet zozeer de banden, die niet zo veel verschillen als vorig jaar (volgens Sauber), maar de balans van de auto die veranderd is doordat de geblazen diffuser is weggevallen. Sommige teams (o.a. Williams, Sauber, Lotus) hebben dit beter voor elkaar dan de andere teams.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 september 2012 @ 11:22:49 #286
Maffe Fries
pi_116492836
Verder komt er bij dat het voor Hamilton wel een stap kan zijn om een betere coureur te worden. Hij kent alleen McLaren en heeft bewezen om met die bolide hard te kunnen gaan. Racen is echter meer dan hard rijden en precies dat moet hij nog wat leren. Je moet er namelijk onder alle omstandigheden samen met het team het beste van zien te maken.

Lewis heeft met name dat laatste aspect nog niet onder de knie.
pi_116493095
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:18 schreef LoganMCV het volgende:
Er zijn een 7-8 coureurs die elke GP kunnen winnen zonder dat het een verrassing genoemd kan worden, er is niet 1 rijder die het verschil kan maken met de huidige wagens in combinatie met de banden van dit jaar.
Dat lijkt me onzin. Alonso maakt wel het verschil, Vettel maakt ook het verschil. Hamilton had het verschil kunnen maken als het bij hem mentaal goed zat, want snel is hij wel.

quote:
Nee. Ik denk dat Hamilton wel ietsje sneller zou zijn dan de huidige Schumacher, maar niet beter.
pi_116504958
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
Verder komt er bij dat het voor Hamilton wel een stap kan zijn om een betere coureur te worden. Hij kent alleen McLaren en heeft bewezen om met die bolide hard te kunnen gaan. Racen is echter meer dan hard rijden en precies dat moet hij nog wat leren. Je moet er namelijk onder alle omstandigheden samen met het team het beste van zien te maken.

Lewis heeft met name dat laatste aspect nog niet onder de knie.
Ik denk dat Hamilton dit seizoen wel maximaliseert hoor, het team maakt hele domme fouten waardoor ze een grote achterstand hebben.
pi_116532573
Hamilton is gewoon heel snel. Puur op tempo kan hij makkelijk races winnen maar hij maakt teveel fouten.

Ik zou hem alleen geen gevaar voor andere noemen want hij heeft zijn rijgedrag echt wel verbeterd dit seizoen. Nu z'n gejammer nog.
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:31:29 #290
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116539804
quote:
Sauber strikt Robin Frijns voor rookie-test Abu Dhabi

Nederlands talent Robin Frijns staat steeds nadrukkelijker in de belangstelling van Formule 1-teams. Sauber heeft de 21-jarige Limburger inmiddels als eerste renstal gestrikt voor een officiële rookie-test begin november op het circuit van Abu Dhabi.

De test met Sauber wordt niet de eerste kennismaking van Frijns met de Formule 1. In juli reed de Maastrichtenaar op de Moscow Raceway in Rusland al eens in de Red Bull Racing-bolide waarmee Sebastian Vettel in 2010 wereldkampioen werd, maar dat betrof een demonstratie. "Dat was een geweldige belevenis, maar is natuurlijk niet te vergelijken met een echte Formule 1-test", zegt Frijns, die zich van elk commentaar onthoudt betreffende de test met Sauber.

"Laat ik het zo zeggen: ook de mensen in de Formule 1 beginnen op me te letten. Dat is natuurlijk mooi, maar ik wil met voorlopig toch vooral concentreren op het kampioenschap in de Formule Renault 3.5."

Frijns leidt die titelstrijd, die samen met de GP2 gezien kan worden als het voorportaal van de Formule 1. In dat verband lonkt er nog een tweede test voor Frijns in Abu Dhabi. Die is weggelegd voor de kampioen in de Formule Renault 3.5-klasse en behelst een testdag in de Red Bull Racing-bolide van dit jaar.
*O* Eerste stap is gezet, en het balletje is aan het rollen ^O^

wmb Perez naar Ferrari en Frijns de Sauber in, prima om een jaartje of 2 erin te komen en dan richting McLaren ofzo en een paar jaar later De Vries erbij :Y Ik ben aan het dromen :@
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 september 2012 @ 18:56:58 #291
Maffe Fries
pi_116540404
woei *O*
  zaterdag 8 september 2012 @ 19:00:49 #292
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_116540499
Goed voor Frijns *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_116542932
Frijns. *O*
pi_116543984
Robert Kubica heeft een interview gegeven dit weekend:

http://tnij.org/r2t3

quote:
Robert Kubica: it's good to finally see some corners, not operation rooms...

Below please find an interview that has been done by Antonio Boselli, journalist of Skysport24 with Robert Kubica just before the start of Gomitolo di Lana rally.

It has to be said, that there was also an additional interview done with Mr. Kubica by Mr. Wojciech Bojanowski, reporter of Polish info TV - TVN24 - most of the questions and replies in both interviews were similar or identical.

For Polish version of the above interview, please visit friendly website, f1talks.pl here.

Antonio Boselli: The moment we've been all waiting for. Robert Kubica returns to motorsport. It's very good to see you, Robert.

Robert Kubica: Thank you, thank you very much. As you may imagine, I would like to return somewhere else, but sometimes it is like it is. Now I am entering more active phase of my rehabilitation, hoping to return where I've been in the past. Still, taking part in this rally is a very important moment for me; it's very emotionall to be here, in Biella. It's happening after 20-21 very tough months.

I hope that we will all have a good time.

I will not focue on times, because the main thing right now is to return to automatism in motorsport driving and to help hand's rehab.

I drive sports cars for 20 years and my body is used to certain operations, activities and the only way I can 'recall' them is to sit behind the wheel.

We will see what happens.

It is important that we are here, we are happy and excited before the start.

It's been a while since I drove a rally car on the road and we will see what happens.

AB: Could you talk us through the time when you were not present in media. I can imagine that you went through some tough time. We all wanted to know how you feel, however I believe that everybody accepted your will to remain private person. Please tell us few words about it.

RK: I would prefer no to talk about it as it hasn't been easy time for me. I can only say that we have never given up. There are of course certain issues that I have no influence on. Being patient and tough in some why I made the best I could to return to full efficiency.

There still are traumas after the accident and I there is still a long rehab that I have to go through. Moreover, most probably I will not be as fit in the future, as before. But still, thanks to activities like this rally, as well as next ones (I will probably take part in San Martino di Castrozza rally) I can have a short break from demanding rehab I am going through since February last year.

During last period of time I was visiting mostly hospitals, operating rooms and rehab centres.

Now I finally see some corners, some power sliding, I can smell petrol.

AB: No doubt about it - everybody is wondering if you will ever be able to return to Formula 1. Do you think it will be possible? Do you have some timesheet for this? What are your plans?

RK: I have never thought about in terms of percents and timing. Today, as I already said, I am happy to be here. Sometimes in your life you have to be happy with where you are, however one would like to be somewhere else.

I am not able to answer right now what the future will bring.

Of course, I am doing my best to be fully fit next year. During coming months I will be able to decide what I will do in the future.

I have tested rally cars on circuits lately and in the next months I will decide on what I will do in the future and what will give me maximum pleasure. I will also be able to say if return to Formula 1 is possible or not.

What I will do next year will give me some indications regarding 2014.

But at this moment, I am not able to answer this question and I do not think about it. I am not able to answer this question. What I know is that right now I start here, in Ronde Gomitolo di Lana and for 85-90 % I will also take part in San Martino di Castrozza rally using the same car. And then we will see.

AB: But it has to be said that the whole Formula 1 world, as well as lots of journalists (including Polish ones) have been very emotional about your return...

RK: I am emotional about this as well. And right now I am happy. I know that lots of fans wanted to hear how do I feel. But I am not like that. During last 20 months lots of things has been said, some of them completely not true.

My approach is like that: if I am not 100 % sure regarding something, I am not saying it. And that is why I decided to speak right now. And what I am saying is that I will take part in Ronde Gomitolo di Lana.

AB: Thank you very much and good luck.
En dan valt mij voornamelijk dit stukje op:
quote:
There still are traumas after the accident and I there is still a long rehab that I have to go through. Moreover, most probably I will not be as fit in the future, as before.
Dat klinkt niet goed en ik denk dat het over en uit is en blijft. Ik bedoel we hebben het over 2014.
Dan is hij er 4 jaar uit geweest toch?

Ik denk niet dat er dan nog topteams zijn die hem iets kunnen bieden :X ;(
vosss is de naam,
pi_116544020

En dat is het filmpje wat erbij hoort. Voor mocht je Pools verstaan :+
vosss is de naam,
pi_116544332
Uit het oog , uit het hart.

Denk niet dat we m nog terug zien.
pi_116548616
Denk het ook niet. In F1 is 4 jaar echt een eeuwigheid. Bijna letterlijk.

Zo jammer. Wat had hij gekund met die Lotus van dit jaar? Meer dan Grosjean in elk geval en waarschijnlijk ook meer dan Kimi die er ook een paar jaar uit is geweest, maar met die auto wel regelmatig op het podium staat.

Ik denk dat Kubica dit jaar een serieuze titelkandidaat was geweest.

:'(
vosss is de naam,
pi_116552851
die zien we echt niet meer terug in de f1 denk ik ;(

wat dan wel een voordeel is, de stomdronken polen langs de kant van het circuit blijven tegenwoordig ook weer weg :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_116556349
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:39 schreef vosss het volgende:
Denk het ook niet. In F1 is 4 jaar echt een eeuwigheid. Bijna letterlijk.

Zo jammer. Wat had hij gekund met die Lotus van dit jaar? Meer dan Grosjean in elk geval en waarschijnlijk ook meer dan Kimi die er ook een paar jaar uit is geweest, maar met die auto wel regelmatig op het podium staat.

Ik denk dat Kubica dit jaar een serieuze titelkandidaat was geweest.

:'(
same here
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_116561773
quote:
Robert Kubica wint klassementsproef bij onverwachte rallyecomeback!

Uitgerekend tijdens het Italiaanse GP-weekend heeft Robert Kubica, 18 maanden na zijn bijna fatale rallyecrash een onverwachte comeback in de rallyesport gemaakt. De Pool hoopt dat hij op termijn weer in de F1 kan terugkeren.

Kubica wint rallye-etappe tijdens comeback
Robert Kubica heeft tijdens het Italiaanse GP weekend op rallyepaden van zich doen spreken. Bij zijn comeback in de “Rallye Ronde Gomitolo di Lana” pakte de Pool direct de zege in de allereerste klassementsproef met een First Motorsport Subaru S12 WRX.

Robert Kubica: “Het is al prachtig om hier weer terug te zijn. Maar eigenlijk hoor ik ergens anders te zijn. Ik moet nog een lange weg afleggen en mogelijk zal fysiek exact nooit meer op dezelfde hoogte als voor het ongeluk komen. Maar ik wil echter niet opgeven! Mijn doel blijft de Formule l en de volgende maanden zullen moeten aantonen of ik er in 2013 of anders in 2014 klaar voor ben!” Om de identiteit van Kubica zoveel mogelijk te verbergen stond hij oorspronkelijk zelfs onder de naam Andrea Crugnola voor het evenement ingeschreven.

Overigens is het contact met Renault bijna volledig verbroken. Eric Bouiller verklaarde in Monza nog weinig contact met de Pool te hebben.
Nou dat had ik niet verwacht! :D _O_!
vosss is de naam,
pi_116585454
Sluiten en volgende
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties