Links onder staat de 360° link. M'n oude laptop trekt 't jammer genoeg nietquote:Sauber onthult 360 graden onboard-video
Het team van Sauber is opnieuw met iets heel speciaals op de proppen gekomen. Na eerder dit jaar nog een dwarsdoorsnede van een Formule 1-auto te hebben laten zien, komt de Zwitserse renstal nu met een interactieve onboard-video.
In deze video rijd je met Sergio Perez mee over het circuit van Barcelona. Tijdens de ronde kun je met behulp van je muis volledig om je heen kijken. Aan het einde van het rondje komt de Mexicaanse coureur de pits binnen voor een bandenwissel.
De 360 graden onboard-video is te vinden op de officiële Sauber-website.
quote:Volgens Pastor Maldonado is zijn reputatie als ‘crash kid’ niet terecht. De Williams F1-coureur was de voorbije Grands Prix bij diverse incidenten betrokken. Zo raakte hij op Silverstone Sergio Perez, die vervolgens woedend uithaalde naar de Venezolaan. In Hongarije kwam de winnaar van de Spaanse GP in aanraking met Paul di Resta, waarvoor hij een drive through penalty kreeg. Volgens Maldonado is het allemaal onschuldig.
“Er was een licht contact maar dat hoort bij racen”, zo zei hij tegenover nieuwsagentschap Sapa-AFP. “Ik zag Raikkonen en Grosjean met elkaar strijden en dat was min of meer hetzelfde. Dit zijn normale fouten. Als je naar andere rijders kijkt hebben zij in het verleden hetzelfde gedaan.” Volgens de Venezolaan staat hij veel meer in de spotlights nu hij een Grand Prix-overwinning achter zijn naam heeft staan: “Voordat ik een race won was er niemand van de media, nu heeft iedereen interesse in mij. Ik heb wat fouten gemaakt, dat is alles.”
quote:Pastor Maldonado crashing during a red flag in the World Series by Renault.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Voor die crash werd ie toch ook geschorst?
Edit: nee dus, dat was Monaco. 4 races geschorst in de WSR3.5. Dat filmpje is van in Zolder. Beide on 2005.
Het hoeft van mij geen interactieve video te zijn, maar als ze dit ajb zsm in de raceweekenden gaan gebruiken, graagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Sauber is goed bezig de laatste tijd [ afbeelding ]
[..]
Links onder staat de 360° link. M'n oude laptop trekt 't jammer genoeg niet
En volgens jaar gaat het volgende topteam wat achterloopt op de rest beginnen te zeuren dat het zo belachelijk is dat er geen geen tests/trainingen gehouden kunnen worden gedurende het seizoenquote:Formula 1's mid-season test dropped for 2013
Formula 1 teams have abandoned the idea of a extra mid-season test in 2013, after agreeing plans for just three pre-season tests next year.
Technical chiefs learned that the three tests before the start of the 2012 campaign gave them enough mileage to be prepared for the first race, so teams have decided that there is no need for a fourth week of running as had happened previously.
With the opening race of the 2013 season pencilled in for March 17 in Australia, teams are ready to commit to beginning their on-track efforts with a four-day test that begins at Jerez in Spain on February 5.
Following that, there will be two further tests at Barcelona. The first will run from February 19-22, while the second will take place from February 28 to March 3.
Should the season opener take place any earlier than March 17, then the tests will have to be reshuffled.
This year, as well as the three pre-season tests, teams also had the opportunity for a mid-season test, which took place at Mugello after the first flyaway races.
However, as part of a cost-saving package agreed between the teams, it was decided that the expenditure needed for that event was too high considering the limited benefits it actually delivered, so the idea of a repeat has been dropped.
Oftewel Massa niet meer bij Ferrari volgend jaartwitter:puenteadrian twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 01:38:05Ferrari confirma alejamiento de Massa para 2013 reageer retweet
Komt ook niet echt als een verrassing, lijkt mij. Had ergens al eerder gelezen dat ze de optie in het contract van Massa hadden laten verlopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
Oftewel Massa niet meer bij Ferrari volgend jaartwitter:puenteadrian twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 01:38:05Ferrari confirma alejamiento de Massa para 2013 reageer retweet
Eigenlijk niet nee, maar ik heb toch niet het idee dat er een goeie vervanger klaar staat (alle potentiële kandidaten zijn al gecontracteerd).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Komt ook niet echt als een verrassing, lijkt mij. Had ergens al eerder gelezen dat ze de optie in het contract van Massa hadden laten verlopen.
Tevens hang het natuurlijk ook samen in hoeverre die geruchten over Vettel waar zijn met betrekking tot 2014. Dat kan hun keuze toch wat beperkter maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, maar ik heb toch niet het idee dat er een goeie vervanger klaar staat (alle potentiële kandidaten zijn al gecontracteerd).
Maar weer afwachten in hoeverre het waar is, maar van Hulkenberg zou ik in ieder geval niet raar opkijken. Volgens mij hadden ze hem in 2009 al benaderd als tijdelijke vervanger van Massa. Over Kubica kunnen we denk ik wel met 100% zekerheid zeggen dat dat niet gaat gebeuren; veel te groot risico.quote:1. Nico Hulkenberg
2. Sergio Pérez
3. Heikki Kovalainen
4. Felipe Massa
5. Paul di Resta
6. Adrian Sutil
7. Kimi Raikkonen
8. Jules Bianchi
9. Nico Rosberg
10. Jenson Button
W. Robert Kubica
W. Lewis Hamilton
Mij wel, Di Resta is echt een Mercedes mannetje (en ook overrated imo), Hulkenberg zeker een talent maar nog niet meer dat, Sutil heeft gewoon een achterstand (zeker met dat Pirelli rubber een groot gemis)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
toch zou ik niet verbaasd zijn als een van de Force India-coureurs of Sutil gekozen wordt
Button zou ook niet heel raar zijn ondanks dat hij vastligt. Dat dachten ze bij Williams ook een keer en toen kwam hij, na een betaling, er alsnog onderuit. Al is hij denk ik geen groot favoriet om Massa op te volgen. Zal denk ik tussen Perez en Hulkenberg gaan. Ze zijn inderdaad nog wat onervaren, maar qua punten doet Perez het in ieder geval beter dan Massa. En Hulkenberg doet weinig voor hem (Massa) onder; dan zie ik de Force India ook nog als een mindere wagen dan de Ferrari, dus echt veel slechter doet hij het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
toch zou ik niet verbaasd zijn als een van de Force India-coureurs of Sutil gekozen wordt
Bij Williams had Button een lullig contractje, dat ligt nu wel anders, als het Perez of Hulkenberg wordt zijn ze Massa echt zatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Button zou ook niet heel raar zijn ondanks dat hij vastligt. Dat dachten ze bij Williams ook een keer en toen kwam hij, na een betaling, er alsnog onderuit. Al is hij denk ik geen groot favoriet om Massa op te volgen. Zal denk ik tussen Perez en Hulkenberg gaan. Ze zijn inderdaad nog wat onervaren, maar qua punten doet Perez het in ieder geval beter dan Massa. En Hulkenberg doet weinig voor hem (Massa) onder; dan zie ik de Force India ook nog als een mindere wagen dan de Ferrari, dus echt veel slechter doet hij het niet.
Button heeft een mooi contract bij McLaren, dus die gaat echt niet weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Button zou ook niet heel raar zijn ondanks dat hij vastligt. Dat dachten ze bij Williams ook een keer en toen kwam hij, na een betaling, er alsnog onderuit. Al is hij denk ik geen groot favoriet om Massa op te volgen. Zal denk ik tussen Perez en Hulkenberg gaan. Ze zijn inderdaad nog wat onervaren, maar qua punten doet Perez het in ieder geval beter dan Massa. En Hulkenberg doet weinig voor hem (Massa) onder; dan zie ik de Force India ook nog als een mindere wagen dan de Ferrari, dus echt veel slechter doet hij het niet.
Di Resta is volgens mij een goede tweede rijder bij een topteam. Is vrij stabiel en heeft de snelheid om te helpen in het constructeurskampioenschap. Hülkenberg heeft zeker het talent, maar mist de ervaring nog, net zoals Perez die in de Sauber knappe dingen laat zien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mij wel, Di Resta is echt een Mercedes mannetje (en ook overrated imo), Hulkenberg zeker een talent maar nog niet meer dat, Sutil heeft gewoon een achterstand (zeker met dat Pirelli rubber een groot gemis)
Dan kunnen ze net zo goed Perez nemen
Mijn i2500K trekt het ook niet hoor. Gaar filmpje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Sauber is goed bezig de laatste tijd [ afbeelding ]
[..]
Links onder staat de 360° link. M'n oude laptop trekt 't jammer genoeg niet
Als je geen facebook hebt en/of geen zin om te liken:quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:14 schreef dery1990 het volgende:
Lotus ook
https://www.facebook.com/LotusRenaultGP/app_132035906926688
[ afbeelding ]
Misschien heeft Ferrari wel een mooier contract.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Button heeft een mooi contract bij McLaren, dus die gaat echt niet weg.
Ook al zijn ze onervaren, zo langzamerhand kunnen ze moeilijk slechter doen dan Massa.quote:Hülkenberg heeft zeker het talent, maar mist de ervaring nog, net zoals Perez die in de Sauber knappe dingen laat zien.
quote:The favourites to partner Fernando Alonso are Force India's Paul di Resta and Nico Hulkenberg or Sauber's Sergio Perez.
Het kostte hem anders wel ca. 30 miljoen euro om het af te kopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Williams had Button een lullig contractje, dat ligt nu wel anders, als het Perez of Hulkenberg wordt zijn ze Massa echt zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |