Davy, drijf 't niet zo op de spits man.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar wel tof dat je Narsingh ook zo geweldig vindt
Dat is het ook niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, hem op zijn plek zetten vind ik niet vechten.
Ik hou al opquote:Op zondag 15 juli 2012 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Davy, drijf 't niet zo op de spits man.
wutquote:Op zondag 15 juli 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gister met Ruben Schaken staan bouncen op Extrema.
Ik doe niets verkeerd hoor, alleen heeft Davy een plaat voor zijn kop. Kan ik ook niets aan doen.quote:
Althans...een neger die er extreem veel op leek. Was echt een baas met z'n leren jasje en zonnebril, swag alles.quote:
Jij jankt omdat ik jouw quote hier plaatsquote:Op zondag 15 juli 2012 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd hoor, alleen heeft Davy een plaat voor zijn kop. Kan ik ook niets aan doen.
Dat is wel mooi altijd, van die stoere negers die zwaar ripped zijn. Sjaaltje, brilletje, fresh baardjequote:Op zondag 15 juli 2012 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Althans...een neger die er extreem veel op leek. Was echt een baas met z'n leren jasje en zonnebril, swag alles.
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen en oppassen voor rondvliegende glazen straks.
Okquote:Op zondag 15 juli 2012 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen, gewoon achterover zitten en naar 2 14jarige kijken die gaan vechten.
Ik jank niet. Jij citeert een post die ik later in een andere reactie verbeterde, daar wijs ik je op dat die fout was. Dat begrijp jij niet. Veel simpeler kan ik het niet uitleggen, vriend.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij jankt omdat ik jouw quote hier plaats
Wie? Kuipers?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb gisteren met een bekende scheids gekletst.
Alleen gekletst?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
Jol?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
Het was geen 'stoere' neger. Het was gewoon een baas. Stond in z'n eentje te bouncen dus we hebben ff onze schoudertjes afgeveegd incl. hoofdbeweging etc.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is wel mooi altijd, van die stoere negers die zwaar ripped zijn. Sjaaltje, brilletje, fresh baardje
Ik begrijp het goed. Maar dat betekent niet dat ik stront in mijn ogen heb.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik jank niet. Jij citeert een post die ik later in een andere reactie verbeterde, daar wijs ik je op dat die fout was. Dat begrijp jij niet. Veel simpeler kan ik het niet uitleggen, vriend.
Door deze woordjes weet je altijd dat het AAN IS, NIGGA.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik jank niet. Jij citeert een post die ik later in een andere reactie verbeterde, daar wijs ik je op dat die fout was. Dat begrijp jij niet. Veel simpeler kan ik het niet uitleggen, vriend.
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Door deze woordjes weet je altijd dat het AAN IS, NIGGA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |