Bij vele pogingen hebben ze het slechts een week of wat volgehouden.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:07 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Schijnen ze toch niet goed tegen te kunnen. Het record is blijkbaar 198 dagen in gevangenschap.
Kom er nu achter dat een orka een zwaardwalvis isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:17 schreef Ulx het volgende:
Wat ook schijnt te kunnen is zorgen dat een groep zwaardwalvissen in de buurt zwemt. Die happen nog wel eens een witte haai doormidden.
Beetje te warm daar voor die soort wellicht?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:17 schreef Ulx het volgende:
Wat ook schijnt te kunnen is zorgen dat een groep zwaardwalvissen in de buurt zwemt. Die happen nog wel eens een witte haai doormidden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje te warm daar voor die soort wellicht?
wie weet verschillen we niet zo erg qua smaak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:13 schreef PeeJay1980 het volgende:
Ach, een haai vergist zich wel eens. Daarom blijft het vaak bij een enkele beet. Dan heeft de haai ook al geproefd dat het geen zeehondje was
Denk het niet, zwemmers worden gebeten, niet opgegeten, zeehonden worden hap hap opgegeten. Een haai is nieuwsgierig, en zijn enige manier op te kijken wat iets is, is door er in te bijten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
wie weet verschillen we niet zo erg qua smaak.
Dat heb ik wel eens gelezen inderdaad,maar dat blijkt dan toch meestal een geval van een beetje uit de juiste richting zijn gedwaald, er zit nou niet bepaald veel natuurlijk voedsel voor een haai van die omvang in de Noordzee. Er zijn ook wel eens Hondshaaien gezien in de Noordzee, en ook die komen daar normaal gesproken niet voor. Er zijn 7 haaisoorten die normaal gesproken in de Noordzee voorkomen, maar dat zijn over het algemeen kleinere, relatief ongevaarlijke soorten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Trouwens, de witte haai komt ook gewoon in de Noordzee voor. En voor de Engelse kust zijn ook zwemmers aangevallen
http://www.guardian.co.uk/world/2004/dec/19/australia.theobserver
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:47 schreef Hathor het volgende:
Ja vreemd is dat...als ik een surfplank zie krijg ik ook meteen zin in een worstebroodje.
Op een diëet van bruinvis kan een haai prima overleven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gelezen inderdaad,maar dat blijkt dan toch meestal een geval van een beetje uit de juiste richting zijn gedwaald, er zit nou niet bepaald veel natuurlijk voedsel voor een haai van die omvang in de Noordzee. Er zijn ook wel eens Hondshaaien gezien in de Noordzee, en ook die komen daar normaal gesproken niet voor. Er zijn 7 haaisoorten die normaal gesproken in de Noordzee voorkomen, maar dat zijn over het algemeen kleinere, relatief ongevaarlijke soorten.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Trouwens, de witte haai komt ook gewoon in de Noordzee voor. En voor de Engelse kust zijn ook zwemmers aangevallen
http://www.guardian.co.uk/world/2004/dec/19/australia.theobserver
Blijf dan ook maar weg van rivieren, er kan wel eens een Bullshark in rondhangen, en dat zijn van alle soorten zo'n beetje de meest chagrijnige types.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]DUDE ... ok ga niet meer surfen op de noordzee of met mijn bootje de plomp op!
Bull shark:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Blijf dan ook maar weg van rivieren, er kan wel eens een Bullshark in rondhangen, en dat zijn van alle soorten zo'n beetje de meest chagrijnige types.
yup, die ken ik nog van Discovery of Animal Planet, weet niet meer precies.quote:
Bokito heeft levenslang gekregen... Maar dat is logisch, want in NL kennen we de doodstraf niet en het was ook geen moord...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:33 schreef boyv het volgende:
Die vrouw die door Bokito is aangevallen vind je zeker ook zielig.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Blijf dan ook maar weg van rivieren, er kan wel eens een Bullshark in rondhangen, en dat zijn van alle soorten zo'n beetje de meest chagrijnige types.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |