Sweeny Todd kennen we helaas alleen van de film, maar zouden we graag eens live willen zien.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er wordt niets van Sondheim genoemd dus de echte smaak is nog niet benoemd
Je wordt op je wenken bediend, Kevin Tarte als Sweeney in Magdeburg, volgend seizoen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sweeny Todd kennen we helaas alleen van de film, maar zouden we graag eens live willen zien.
Oeh, Oehquote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend, Kevin Tarte als Sweeney in Magdeburg, volgend seizoen.
quote:Kevin wird in der Spielzeit 2012/2013 am Theater Magdeburg an folgenden Spielterminen in "Sweeney Todd" zu sehen sein:
Premiere 17.11.2012
24.11.2012
30.11.2012
30.12.2012
04.01.2013
09.02.2013
29.03.2013
Derniere 09.05.2013
Karten unter Kartentelefon: 0391/540-6555 oder online www.theater-magdeburg.de
Ja, ik vind het ook niet zo leuk dat het helemaal daar isquote:Op maandag 16 juli 2012 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer alleen dat het in Dunkel-Deutschland is.
Heb een hekel aan de Zone
3 uur en drie kwartier met de trein, en als je vroeg genoeg boekt voor een euro of 60-70 enkele reisquote:Op maandag 16 juli 2012 16:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet zo leuk dat het helemaal daar isIk ga ook niet, denk ik, hoe leuk Kevin ook is.
Ik ben in maart naar Tanz in Berlijn geweest, dat duurde iets langer (uur of zes)...quote:Op maandag 16 juli 2012 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
3 uur en drie kwartier met de trein, en als je vroeg genoeg boekt voor een euro of 60-70 enkele reis
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor mij ook een uur of vier met de auto, en terug met de trein, want de Audi staat dan natuurlijk al in Polen
Dus jij gaat het liefst zonder underwear de deur uit?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:26 schreef Cavalinho het volgende:
[ afbeelding ]
Open with care!
Speciaal voor mij:
[ afbeelding ]
Ik vind elk stuk ondergoed te veel, maar als er dan zo nodig wat moet zitten, dan maar zo weinig mogelijk. (Ja, ik weet dat er nog veel kleiner bestaat. )
Leve Paris Hiltonquote:Op maandag 16 juli 2012 19:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je presenteert je wel steeds meer als een stupid spoiled whore
[ afbeelding ]
Ik vind dat stupid anders nog wel meevallen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
je presenteert je wel steeds meer als een stupid spoiled whore
[ afbeelding ]
deze kan ik toch niet laten liggen.quote:
Thanksquote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind dat stupid anders nog wel meevallen.
Dit is toch de definitie van overschatten, iets ophemelen dat misschien toch niet zo goed is?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
deze kan ik toch niet laten liggen.
Stephen's musical's zijn briljant, een stuk ingewikkelder en ontoegankelijker dan bijvoorbeeld Andrew Loyd webber en dat is dan ook de voornaamste reden waarom ze zelden gespeeld worden in Nederlnad.
Maar de structuren zijn absoluut van topniveau, hoezo, overschat?
Door mij alleen dan?
In Amerika is hij nr 1
Toch wel indrukwekkend dan voor het schrijven van "slechte" musicals.quote:He is the winner of an Academy Award, eight Tony Awards (more than any other composer) including the Special Tony Award for Lifetime Achievement in the Theatre, multiple Grammy Awards, a Pulitzer Prize and the Laurence Olivier Award. Described by Frank Rich of the New York Times as "the greatest, and perhaps best-known artist working in musical theatre",
Wie heeft het over slechte musicals dan? Ik denk dat ie overschat is. Dat het "in" is voor sommige mensen om hem tof te vinden, net als Harry Mulisch of zo, maar dat ie objectief gezien veel minder tof is dan dat.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:56 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ga meteen even op onderzoek uit om een beter oordeel te vormen, je weet hoe ik ben![]()
Kom meteen dit tegen:
[..]
Toch wel indrukwekkend dan voor het schrijven van "slechte" musicals.
Deze staat in SEX.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan iemand mij het duidelijke verschil uitleggen tussen dit topic en het HOMO topic?
Mijn ex noemde het Geexplodeerde mollenquote:
hier geen verwijfd gezeurquote:Op maandag 16 juli 2012 20:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan iemand mij het duidelijke verschil uitleggen tussen dit topic en het HOMO topic?
dus eindelijk via een omweg uit onzin, is dat het, want er komen toch totaal anderequote:
quote:
oh en dat is in het HOMO topic wel?quote:
ben je serieus?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh en dat is in het HOMO topic wel?
Iemand die zich theatermama noemt en dat vraagt...quote:
Wij hebben er hier al 15 topics ontboezemingen en sexstories opzitten dus t is jouw beurt, je kicks, fetishes, stats en laatste verovering please, anders kan je terug naar [HOMO]quote:
Door wie?quote:
ok...quote:Op maandag 16 juli 2012 21:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wij hebben er hier al 15 topics ontboezemingen en sexstories opzitten dus t is jouw beurt, je kicks, fetishes, stats en laatste verovering please, anders kan je terug naar [HOMO]
quote:Op maandag 16 juli 2012 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn laatste keer sex is 3 jaar geleden met een vrouw
quote:
quote:
het moet notabene ook nog eens 9 jaar zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
het is minder juicy dan ik van een theatermens verwachtte
Vind je het heel erg als ik er gewoon ff helemaal nIks van begrijp?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
het moet notabene ook nog eens 9 jaar zijn
genoeg juicy's bij mij alleen niet zo op sex gebied
ben altijd erg op een relatie gericht geweest en daarom het daten en one night stands af gehouden, maar recentelijk heb ik dat opgegeven
niet zozeer omdat mijn hand begon te vervelen hoor, maar het klopt wel redelijkquote:Op maandag 16 juli 2012 22:56 schreef YuckFou het volgende:
ik doe een poging;
Je hebt 9 jaar geleden voor t laatst sex gehad met een vrouw, bent homo en sindsdien gehandwerkt omdat je liever een relatie wil dan een one-nigt-stand en onlangs dat principe overboord hebt gezet omdat je hand je begint te vervelen?
* YuckFou heeft even je fobo begluurt en wenst je succesquote:Op maandag 16 juli 2012 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nog niets gebeurt, maar de deur staat open
HAHAHAHAquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
* YuckFou heeft even je fobo begluurt en wenst je succes
ok dan is het goed, ik weet dat ik het van mijn uiterlijk niet moet hebbenquote:
nou ja ik ga er in ieder geval niet meer op wachtenquote:Op maandag 16 juli 2012 23:18 schreef YuckFou het volgende:
mompelt iets over potjes, dekseltjes en onmogelijke combi's....
Valse nicht die je er bentquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zonder Moof zal d'r iemand anders hard moeten bitchen hier he?quote:
Alleen op internetquote:Op maandag 16 juli 2012 23:23 schreef wonderer het volgende:
Je neemt die taak wel heel gretig op je... natural?
Het is dat ik daar niet goed in ben, anders zou ik zeggen "I will take that challenge"quote:Op maandag 16 juli 2012 23:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zonder Moof zal d'r iemand anders hard moeten bitchen hier he?
* YuckFou neemt de honneurs waar
Jeumig, zoveel suiker in je koffie?quote:
Het ligt er toch naat, niet in?quote:
* Pietverdriet ookquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Maar misschien GAAT het er nog inquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:30 schreef YuckFou het volgende:
Hier is t droog met een waterig zonnetje maar nog lang niet genoeg om lekker met je witte t-shirt doorschijnend en wel brooke shields Christopher Atkins bounty strand achtig rond te rennen, integendeel, lijkt me bar koud met stijve tepeltoestanden enzo, terwijl ik op zich wel zin heb om op een of ander godverlaten strandje een speedoboy alle hoeken van t zand te laten zien...![]()
Die dingen komen toch in april of zo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:45 schreef YuckFou het volgende:
Het is wel beroerd dat wel gezien de kuttige prutzomers die we hebben niet moeilijk moeten doen als de zon zich even laat zien, waar zijn de 35+ graden hittegolven gebleven die we jaren hebben gehad? Dat waren pas zomers!
ja of in novemberquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die dingen komen toch in april of zo?
Ik moest nog wat belastingzaken regelen met Nederlandquote:
I guess?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:46 schreef YuckFou het volgende:
Dus eigenlijk ben ik de enige die wel aan t werk is
Nee, je snapt het niet... wat jij nu opnoemt zou voor mij 400% MEER werk zijn op dit momentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:48 schreef YuckFou het volgende:
Hier ook niet, wat tech-rackjes maken, telefoon beantwoorden, mailtjes enz...lekker rustig, gister druk, morgen druk nu ff chill
Ga dan maar een wereldse nieuwe OP verzinnen, ontwerpen en in elkaar frutsen, dan doe je nog wat, luie flikkerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:57 schreef wonderer het volgende:
Nee, je snapt het niet... wat jij nu opnoemt zou voor mij 400% MEER werk zijn op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |