Jeumig, zoveel suiker in je koffie?quote:
Het ligt er toch naat, niet in?quote:
* Pietverdriet ookquote:Op maandag 16 juli 2012 23:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
* YuckFou heeft even je fobo begluurt en wenst je succes
Maar misschien GAAT het er nog inquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:30 schreef YuckFou het volgende:
Hier is t droog met een waterig zonnetje maar nog lang niet genoeg om lekker met je witte t-shirt doorschijnend en wel brooke shields Christopher Atkins bounty strand achtig rond te rennen, integendeel, lijkt me bar koud met stijve tepeltoestanden enzo, terwijl ik op zich wel zin heb om op een of ander godverlaten strandje een speedoboy alle hoeken van t zand te laten zien...![]()
Die dingen komen toch in april of zo?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:45 schreef YuckFou het volgende:
Het is wel beroerd dat wel gezien de kuttige prutzomers die we hebben niet moeilijk moeten doen als de zon zich even laat zien, waar zijn de 35+ graden hittegolven gebleven die we jaren hebben gehad? Dat waren pas zomers!
ja of in novemberquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die dingen komen toch in april of zo?
Ik moest nog wat belastingzaken regelen met Nederlandquote:
I guess?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:46 schreef YuckFou het volgende:
Dus eigenlijk ben ik de enige die wel aan t werk is
Nee, je snapt het niet... wat jij nu opnoemt zou voor mij 400% MEER werk zijn op dit momentquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:48 schreef YuckFou het volgende:
Hier ook niet, wat tech-rackjes maken, telefoon beantwoorden, mailtjes enz...lekker rustig, gister druk, morgen druk nu ff chill
Ga dan maar een wereldse nieuwe OP verzinnen, ontwerpen en in elkaar frutsen, dan doe je nog wat, luie flikkerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:57 schreef wonderer het volgende:
Nee, je snapt het niet... wat jij nu opnoemt zou voor mij 400% MEER werk zijn op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |