Uw Fluisteraar is momenteel gezond al een vis verklaard. Nog een paar kilootjes eraf.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
20 kilo was je afgevallen, je streefgewicht was 100? of was het ookweer, 110?
je was 1.90 of 2 meter? je had ook problemen met je kapsel, kapsel van die autist ziet er ook niet uit.
het ging 1 jaar lang goed, maar de afgelopen 3 maanden zat je in een depressie of zo? je had problemen met je voet en je sport 1 uur per dag, 7 dagen per week? en hoe is het met je hart, heb je nog steeds hartklachten?
onder andere van jou jaquote:Op zondag 15 juli 2012 11:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Uw Fluisteraar is momenteel gezond al een vis verklaard. Nog een paar kilootjes eraf.
Hou jij een dagboek over mij bij ofzo? Freak
nee sorryquote:
In RL doe ik dat ook. Kom weleens in het nieuws.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit het dagboektopic voor één van je persoonlijkheden ts? Zoals werd aangeraden door je psycholoog. Ach ja, het is beter om anoniem alles van je af te schrijven dan irl mensen lastig te vallen met je psychotische trekjes en je autisme.
Geef het opquote:
waaromquote:
iedereen mag mij.quote:
Ach tyf op manquote:Op zondag 15 juli 2012 22:45 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
iedereen mag mij.
uiteindelijk.
vrijwillig...
...of niet...![]()
![]()
ja ben ik jouw idiool?quote:
Dit inderdaad. En dan ben ik nog mild, want ik ben Nobel.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:00 schreef Bendoe het volgende:
Twijfel niet aan de Nobele Leider. Hij zal u in tijden van oorlog en hongersnood naar victorie en overvloed leiden. Als u hem uw vertrouwen schenkt, zal hij u belonen met een plek in zijn prachtige rijk. Zult u hem op alle manieren tegenwerken, dan zal hij u in de diepte gooien en laten branden in de heetste vuren die deze wereld machtig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |