abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2012 @ 10:36:36 #1
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114221517
ik ben nobel en leider
ze noemen mij ook wel de nobele leider
zelf vind ik dat ik iets van een dictator weg heb
maar omdat ik nobel ben accepteer ik het feit dat mensen mij liever nobele leider noemen en mij als een nobele leider zien
ik kan niet zien waarom ze mij zo zien, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik verblind raak door mijn andere bijnaam, namelijk de zon van de zon
helaas dat ik niet altijd zo straal, want de tegenstanders noemen mij ook wel de schaduw die de schaduw van de maan liet weerkaatsen
ik sluit die tegenstanders op en dwing hen om mij voortaan de nobele leider te noemen
dit schrikt de anderen af en daarom noemen ze mij uit 'vrije wel' de nobele leider en zien zij maak ook als een nobele leider
ach, wat gek. wellicht is dat dé reden dat ik mijzelf als een dictator zie. maar ja, de mensen zijn vrij, want je weet het hé: ze noemen mij uit 'vrije wil' de nobele leider ;) ;)
  zondag 15 juli 2012 @ 10:37:59 #2
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114221540
_O_ computerprobleem _O_

Nu even topic lezen.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zondag 15 juli 2012 @ 10:38:33 #3
344644 computerprobleem
pi_114221553
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:37 schreef Fopje het volgende:
_O_ computerprobleem _O_

Nu even topic lezen.
zo hoort het, blindelings de nobele leider vertrouwen

gr gr
pi_114221575

ga gewoon weg
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zondag 15 juli 2012 @ 10:47:22 #5
344644 computerprobleem
pi_114221712
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]

ga gewoon weg
Mensen zoals die gast op die bewegende afbeelding en jij, worden naar de paarse puntjes gestuurd.

pi_114221742
Goedemorgen, TS. Nog aan het trippen?
pi_114221744
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:47 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Mensen zoals die gast op die bewegende afbeelding en jij, worden naar de paarse puntjes gestuurd.

[ afbeelding ]
Wat een slechte paintskills :N

Aan de kleuren te zien is er tevens iets verkeerd gegaan tijdens de JPEG-compressie :)
  zondag 15 juli 2012 @ 10:50:01 #8
344644 computerprobleem
pi_114221775
quote:
99s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:48 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Wat een slechte paintskills :N
je moeder

je bent gewoon fcking jaloers
pi_114221791
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:50 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

je moeder

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

je bent gewoon fcking jaloers
Ontkenning is de eerste fase van erkenning :*
pi_114221797
:')
  zondag 15 juli 2012 @ 11:02:36 #11
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_114222045
Computerprobleem :D

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Tongring
  zondag 15 juli 2012 @ 11:12:41 #12
344644 computerprobleem
  zondag 15 juli 2012 @ 11:15:39 #13
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_114222293
CP _O_
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  zondag 15 juli 2012 @ 11:16:44 #14
344644 computerprobleem
pi_114222309
Het opbouwen van een sterke achterban is een lang en moeilijk traject. Ik ben erin geslaagd, want mijn vaste aanhangers volgen mijn voetsporen en steunen mij constant, in het felst van de strijd. Ik ben daarom een soort van God. Mijn trouwe aanhangers zijn de profeten en de normale bevolking zijn mijn normale aanhangers. Zij die tegen mij zijn, zijn de ongelovigen en de satanisten en stevenmac26 en alle andere anti-kompjoeterprobleempjens zijn de Duivels zelve. Zij kunnen geweerd worden door blootgesteld te worden aan de heilige-kunstwerken gemaakt door de God de Heer Kompjoeter Probleempjen. De meest effectieve is de Flying-Pig Kunstschilderij. Wanneer de anti-Kompjoeterprobleempjens Duivels Zelve deze schilderij zien, veranderen ze in poep.
  zondag 15 juli 2012 @ 11:17:02 #15
344644 computerprobleem
pi_114222315
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:15 schreef Bendoe het volgende:
CP _O_
Gegroet trouwe aanhanger.
  zondag 15 juli 2012 @ 11:18:04 #16
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_114222338
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:16 schreef computerprobleem het volgende:
Het opbouwen van een sterke achterban is een lang en moeilijk traject. Ik ben erin geslaagd, want mijn vaste aanhangers volgen mijn voetsporen en steunen mij constant, in het felst van de strijd. Ik ben daarom een soort van God. Mijn trouwe aanhangers zijn de profeten en de normale bevolking zijn mijn normale aanhangers. Zij die tegen mij zijn, zijn de ongelovigen en de satanisten en stevenmac26 en alle andere anti-kompjoeterprobleempjens zijn de Duivels zelve. Zij kunnen geweerd worden door blootgesteld te worden aan de heilige-kunstwerken gemaakt door de God de Heer Kompjoeter Probleempjen. De meest effectieve is de Flying-Pig Kunstschilderij. Wanneer de anti-Kompjoeterprobleempjens Duivels Zelve deze schilderij zien, veranderen ze in poep.
Dit.
Tongring
  zondag 15 juli 2012 @ 11:18:57 #17
344644 computerprobleem
pi_114222354
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:18 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Dit.
Je weet het he, ik spreek enkel de waarheid.
pi_114222806
Zoek hulp, TS. Zoek hulp.
  zondag 15 juli 2012 @ 11:37:25 #19
344644 computerprobleem
pi_114222829
misschien ben ik een genie
of danny of yvonne en trol ik met jullie
misschien ben ik een kamerlid of politiekvluchtelling en breng ik mijn wereldbeeld op een indirecte wijze zo over
of misschien wel een toekomstig beroemdheid
het is geheim, wie ik ben

misschien ben ik wel met een ''project'' bezig en begint deze zo (zie volgende post)
  zondag 15 juli 2012 @ 11:37:40 #20
344644 computerprobleem
pi_114222838
Gasfornuis aan. Water koken. Snel een kop koffie gezet en ik loop naar boven toe. Naar mijn 'entertainment' kamertje, op de eerste verdieping. Ik doe de deur open, zet mijn kop warme koffie neer en doe de deur achter mij op slot. Het is al erg laat en ik ben alleen thuis. Mijn tv gaat aan en ik staar minuten lang naar een zwart scherm.

'Wat zal ik doen? Laat ik een video game opzetten... Nee, nee... laat ik eens een film kijken.'

Ik loop naar mijn kast toe, om precies te zijn: de sectie met nog te bekijken films. Mijn kijk-achterstand is zo groot dat het kiezen van een film alleen maar moeilijker is. Na 10 minuten zoeken besluit ik om toch maar een spelletje te spelen. Battlefield 1943 om precies te zijn. Ik start het spel op en binnen no-time vlieg ik in een Japans Zero-vliegtuig en neem ik de vijand onder vuur. Het gaat lekker, voertuigen vernietig ik met gemak, geen soldaat ontkomt aan de furie, kracht en vermogen van mijn gevechtsvliegtuig. En dan besef ik hoe triest ik bezig ben. In mijn gedachten ben ik in een compleet andere wereld... mijn vliegtuig stort neer en het spel is afgelopen. Ik zet mijn PS3 uit en besluit om even op de bank te liggen.

'Waar ben ik mee bezig? Ik verspil mijn tijd aan spelletjes en ben een doorgeslagen consument. Dit moet veranderen.'

Er is geen dag dat de postbode niet langs komt - op maandagen en zondagen na dan. Is dit een triest gezicht? Misschien. Maar misschien ook niet, want het geeft aan dat ik wél een hobby heb. En die heb ik hoor, echt waar. Dat mag nu wel duidelijk zijn... dat hoop ik tenminste.

'Ik ben al 18 jaar oud en ik bezit nog geen 30 duizend euro. Welke kant gaat dit op? Als ik nu al zo'n enorme loser ben, en nog maar net aan 2/3 van dat bedrag zit... nee, nee. Ik zal en moet mijn gedrag veranderen. Vanaf nu koop ik niets meer, ik zal beginnen met geld sparen. Dat is wat een jongen van mijn leeftijd hoort te doen - investeren in zijn toekomst.'

Maar nee, de verleiding is te groot. Er komen weer prachtige film edities uit - het sparen moet op zich laten wachten en mijn bankrekening zal het weer te verduren krijgen. Als mijn zelfvertrouwen vast zat, in een lift op de 14e verdieping... het goede nieuws is dat de lift niet meer vast zit, het slechte nieuws is dat het gecrasht is en er niets meer van mijn zelfvertrouwen over is. Wéér heb ik gefaald om mij in te houden.

'Er zijn meer dan 7 miljard mensen. Ik ben er daar één van. Mijn doel in het leven is om mij van de rest te onderscheiden. Om niet slechts één van de 7 miljard te zijn, nee... ik wil één van de 70 miljoen zijn. Ik wil bij de 1% horen die anders is en denkt dan de rest. Politieke leider? Film producent? Bankier? Vooraanstaand militair of onderzoeker? De tijd zal het leren.'

Mijn koffie is inmiddels koud geworden. Ik sta op, veeg mijn tranen weg en pak een zakdoekje om het nog warme zaad te verwijderen. Benieuwd naar wat het leven mij te bieden heeft, maar wel bewust dat dit alles is wat je er zelf van maakt.
pi_114222908
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:37 schreef computerprobleem het volgende:
Gasfornuis aan. Water koken. Snel een kop koffie gezet en ik loop naar boven toe. Naar mijn 'entertainment' kamertje, op de eerste verdieping. Ik doe de deur open, zet mijn kop warme koffie neer en doe de deur achter mij op slot. Het is al erg laat en ik ben alleen thuis. Mijn tv gaat aan en ik staar minuten lang naar een zwart scherm.

'Wat zal ik doen? Laat ik een video game opzetten... Nee, nee... laat ik eens een film kijken.'

Ik loop naar mijn kast toe, om precies te zijn: de sectie met nog te bekijken films. Mijn kijk-achterstand is zo groot dat het kiezen van een film alleen maar moeilijker is. Na 10 minuten zoeken besluit ik om toch maar een spelletje te spelen. Battlefield 1943 om precies te zijn. Ik start het spel op en binnen no-time vlieg ik in een Japans Zero-vliegtuig en neem ik de vijand onder vuur. Het gaat lekker, voertuigen vernietig ik met gemak, geen soldaat ontkomt aan de furie, kracht en vermogen van mijn gevechtsvliegtuig. En dan besef ik hoe triest ik bezig ben. In mijn gedachten ben ik in een compleet andere wereld... mijn vliegtuig stort neer en het spel is afgelopen. Ik zet mijn PS3 uit en besluit om even op de bank te liggen.

'Waar ben ik mee bezig? Ik verspil mijn tijd aan spelletjes en ben een doorgeslagen consument. Dit moet veranderen.'

Er is geen dag dat de postbode niet langs komt - op maandagen en zondagen na dan. Is dit een triest gezicht? Misschien. Maar misschien ook niet, want het geeft aan dat ik wél een hobby heb. En die heb ik hoor, echt waar. Dat mag nu wel duidelijk zijn... dat hoop ik tenminste.

'Ik ben al 18 jaar oud en ik bezit nog geen 30 duizend euro. Welke kant gaat dit op? Als ik nu al zo'n enorme loser ben, en nog maar net aan 2/3 van dat bedrag zit... nee, nee. Ik zal en moet mijn gedrag veranderen. Vanaf nu koop ik niets meer, ik zal beginnen met geld sparen. Dat is wat een jongen van mijn leeftijd hoort te doen - investeren in zijn toekomst.'

Maar nee, de verleiding is te groot. Er komen weer prachtige film edities uit - het sparen moet op zich laten wachten en mijn bankrekening zal het weer te verduren krijgen. Als mijn zelfvertrouwen vast zat, in een lift op de 14e verdieping... het goede nieuws is dat de lift niet meer vast zit, het slechte nieuws is dat het gecrasht is en er niets meer van mijn zelfvertrouwen over is. Wéér heb ik gefaald om mij in te houden.

'Er zijn meer dan 7 miljard mensen. Ik ben er daar één van. Mijn doel in het leven is om mij van de rest te onderscheiden. Om niet slechts één van de 7 miljard te zijn, nee... ik wil één van de 70 miljoen zijn. Ik wil bij de 1% horen die anders is en denkt dan de rest. Politieke leider? Film producent? Bankier? Vooraanstaand militair of onderzoeker? De tijd zal het leren.'

Mijn koffie is inmiddels koud geworden. Ik sta op, veeg mijn tranen weg en pak een zakdoekje om het nog warme zaad te verwijderen. Benieuwd naar wat het leven mij te bieden heeft, maar wel bewust dat dit alles is wat je er zelf van maakt.
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:37 schreef computerprobleem het volgende:
misschien ben ik een genie
of danny of yvonne en trol ik met jullie
misschien ben ik een kamerlid of politiekvluchtelling en breng ik mijn wereldbeeld op een indirecte wijze zo over
of misschien wel een toekomstig beroemdheid
het is geheim, wie ik ben

misschien ben ik wel met een ''project'' bezig en begint deze zo (zie volgende post)

zondag 15 juli 2012 @ 11:41:38 #22
344644 computerprobleem
pi_114222921
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
wat nou :S

computerfluisteraar, die afbeelding van die dikke gast komt wel met jou overeen

20 kilo was je afgevallen, je streefgewicht was 100? of was het ookweer, 110?
je was 1.90 of 2 meter? je had ook problemen met je kapsel, kapsel van die autist ziet er ook niet uit.

het ging 1 jaar lang goed, maar de afgelopen 3 maanden zat je in een depressie of zo? je had problemen met je voet en je sport 1 uur per dag, 7 dagen per week? en hoe is het met je hart, heb je nog steeds hartklachten?
  zondag 15 juli 2012 @ 11:44:58 #23
379153 Wynhead
Dwaze Muis
pi_114222990
^ Prachtig :')
pi_114223045
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

wat nou :S

computerfluisteraar, die afbeelding van die dikke gast komt wel met jou overeen

je was 1.90 of 2 meter? je had ook problemen met je kapsel, kapsel van die autist ziet er ook niet uit.

het ging 1 jaar lang goed, maar de afgelopen 3 maanden zat je in een depressie of zo? je had problemen met je voet en je sport 1 uur per dag, 7 dagen per week? en hoe is het met je hart, heb je nog steeds hartklachten?

:') :D

Ninja. :')
  zondag 15 juli 2012 @ 11:47:49 #25
344644 computerprobleem
pi_114223052
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

:') :D

Ninja. :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')