Of ze geen contanten aannemen weet ik niet, maar weet wel met een auto huren daar dat ze 10x zo makkelijk een credit card aanvaarden dan een debit card.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom neemt Hertz geen contanten aan?
quote:Op zondag 15 juli 2012 03:30 schreef Gemini99 het volgende:
omdat we vanmiddag ook al ons hotel hebben betaald, wat een redelijk groot bedrag was.
Ehm ... juistquote:Nu zitten we in een cheap hotel in een godsvergeten zwarte buurt genaamd Queens.
TS zegt van niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:41 schreef mvt het volgende:
[..]
Of ze geen contanten aannemen weet ik niet, maar weet wel met een auto huren daar dat ze 10x zo makkelijk een credit card aanvaarden dan een debit card.
We komen uit manhattan, daar zo 3000 neergeteld voor een hotel, nu moeten we dichtbij JFK zitten om de auto op te halen, daar heb je airport hotels, die zijn cheapquote:
Goede voorbereidingquote:Op zondag 15 juli 2012 03:50 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
We komen uit manhattan, daar zo 3000 neergeteld voor een hotel, nu moeten we dichtbij JFK zitten om de auto op te halen, daar heb je airport hotels, die zijn cheapmaar we zitten wel in een slechte buurt.
En dat linkje verwijst naar : http://www.ing.nl/particu(...)-aflossen/index.aspxquote:Antwoord
Terug naar resultaten
Hoe kan ik extra aflossen op mijn Creditcard van de ING?
Als u meer wilt betalen dan de standaard maandbetaling, regelt u dit snel en makkelijk met Mijn ING of de Saldolijn. U kunt ook overschrijvingskaarten gebruiken. Het extra aflossingsbedrag maakt u over naar het rekeningnummer 5095197 t.n.v. 'ING Bank N.V. Creditcards'. U vult in het veld "Mededelingen" als eerste uw volledige 16-cijferige creditcardnummer in (zonder spaties) en zet daarachter de tekst Extra aflossing creditcard. Houdt u er wel rekening mee dat de automatische terugbetaling altijd doorloopt.
Meer informatie over Extra Aflossen
Ts is een kindje van rijke ouders, heeft nooit iets zelf moeten regelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 05:42 schreef Fokboer het volgende:
Wat voor debiel betaalt 3000 dollar voor een hotel? Terwijl je 3 maanden huur daarmee kan betalen in een appartement?![]()
Wie heeft deze reis gepland? Geef hem een ferme trap.
Dit inderdaad lol.quote:Op zondag 15 juli 2012 05:42 schreef Fokboer het volgende:
Wat voor debiel betaalt 3000 dollar voor een hotel? Terwijl je 3 maanden huur daarmee kan betalen in een appartement?![]()
Wie heeft deze reis gepland? Geef hem een ferme trap.
TS wil ons te graag laten weten hoeveel het hotel kostte:quote:Op zondag 15 juli 2012 07:52 schreef Pap89 het volgende:
Dat is wel heel vaag lol.
Je wilt rondrijden door Amerika en neemt een hotelletje van even 3000 dollar/euro
Sowieso, op vakantie gaan en alleen maar in het hotel zitten.
En kort daarna het bedrag. Je had ook gewoon een topic in ONZ kunnen openen, met zo'n titel:quote:wat een redelijk groot bedrag was.
Omdat ze je credit card willen als onderpand.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom neemt Hertz geen contanten aan?
@ 1: is dit nodig om je punt duidelijk te maken, of is het alleen voor de zieligheidsfactorquote:Op zondag 15 juli 2012 03:30 schreef Gemini99 het volgende:
...
En als enige blanke meisje hier op straat lopen is niet leuk.
...
is er geen nummer ofzo dat je in noodgevallen kan bellen?
Och, wel eens meegemaakt hoor, dat mijn creditcard gemaxed was. Zonder dat ik dat direct door had (wat natuurlijk het verschil is met de TS). Daarom heb ik er ook gewoon tweequote:
Ja, want ze hebben daar echt helemaal geen goedkope/makkelijke ov-verbindingen vanuit Manhattan naar JFK :Squote:Op zondag 15 juli 2012 03:50 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
We komen uit manhattan, daar zo 3000 neergeteld voor een hotel, nu moeten we dichtbij JFK zitten om de auto op te halen, daar heb je airport hotels, die zijn cheapmaar we zitten wel in een slechte buurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |