SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen bloed = geen plezier.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:16 schreef ChesterPerry het volgende:
wel bloed amerikanen zitten nu met een semi erectie voor du tv
Darwinisme is nog niet zo verkeerdquote:Op zondag 15 juli 2012 02:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op z'n Facebook:
[ afbeelding ]
Goed dat zo'n toptalent zoveel mensen wil helpen
Volgens mij heeft die gozer met blauwe handschoenen zo.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb niet geluisterd maar bedoel je niet Wild Hogs? Die slechte film..
Pas maar op dadelijk komt Nober zeiken dat ze minder moeten knuffelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Yay, takedowns! Tis nu al een betere partij dan de vorige.
BEKKIE HEquote:Op zondag 15 juli 2012 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouw als judge? Wat doet zij uit de keuken?
"Ask Lorenzo"quote:Op zondag 15 juli 2012 04:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Lolwut?
Weet al wat Dana gaat zeggen, dat hij nix met Strikeforce te maken heeft
[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2012 07:13:12 ]
Event 1: 2/4quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik dacht dat ik hoger had gescoord mja lama
Ik heb geen picks van Munoz vs. Weidman, als je die wel gemaakt hebt even een DM sturen aubquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:42 schreef wc-eend het volgende:
Volgens mij heb ik met meer evenementen meegedaan taz... Volgens mij gewoon alles....
Nee prima jongen, ik trok weer wat te snel me bek losquote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Event 1: 2/4
Event 2: 4/6
Event 3: geen picks
Kijk het maar even na, ik hoor het wel
Ik dacht dat ik ze gemaakt had... blijkbaar niet.. Geeft niet, thanks anyway, moet ik beter me best gaan doen volgende fights..quote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Event 1: 2/4
Event 2: 4/6
Event 3: geen picks
Kijk het maar even na, ik hoor het wel
[..]
Ik heb geen picks van Munoz vs. Weidman, als je die wel gemaakt hebt even een DM sturen aub
Komt omdat het knietje to the body wasquote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef AppleMartini het volgende:
Sympathiek. Probeert niets alsnog te whinen over dat knietje maar heldert op en legt zich er bij neer.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Komt omdat het knietje to the body was
Inderdaad. Wat een verschrikkelijke jankerdquote:Op zondag 15 juli 2012 15:20 schreef Geo4kant het volgende:
Mooi interview wel![]()
Tito zou er nog wat van kunnen leren
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:36 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Komt omdat het knietje to the body was
Melzer zit er wel eens naast, maar waar rook is..quote:Meltzer continued:
"He [Gilbert Melendez] couldn't go to UFC. He could go to Bellator if he wanted to, but he couldn't go to the UFC.
...
There's a list of guys, not everyone on Showtime is on the list, but Ronda Rousey is on the list, Gilbert Melendez is on the list, Luke Rockhold is on the list...
It's for as long as Showtime broadcasts MMA."
That doesn't mean as long as Showtime broadcasts Strikeforce, but rather as long as Showtime broadcasts any MMA from the way Meltzer explained it.
quote:Apparently Zuffa signed a deal with Showtime where they agreed not to sign any SF fighters, even if their contracts expire, that Showtime explicitly wanted to keep for themselves FOR AS LONG AS SHOWTIME IS BROADCASTING MMA! On this list is Ronda Rousey, Luke Rockhold, Gilbert Melendez and others. Apparently, these fighters COULD opt to fight for a non-Zuffa organization, however.
Met praten zijn een hoop contracten nog aan te passen hoor. Ergens is het ook wel logisch dat er zoiets ingebouwd is.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:18 schreef Fenomeno het volgende:
Dus Rockhold en Melendez zitten letterlijk vast bij SF, fucked up dan
juist daarom is die clausule ingevoerd!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
Het rare vind ik.. "even if their contracts expire"
Maar kom op, Nick Diaz (En Overeem dacht ik) hadden ook nog een contract en waren champ.. en die kwamen ook naar de UFC
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
juist daarom is die clausule ingevoerd!
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef ChesterPerry het volgende:
ik wil me nikker diaz backSTOCKTON 209 MOTHERFUCKERS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statement!
Wat een bullshit kinderen horen op die leeftijd nog niet gechoked te worden.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:01 schreef slashdotter3 het volgende:
6 year olds fighting MMA in Armenia, seriously? What do you guys think of this?
http://www.reddit.com/r/M(...)n_armenia_seriously/
============
Die gravedigger move op het eind
quote:Op maandag 16 juli 2012 08:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Serieus... Marquard vs Woodley.Brute combo jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statement!
Van zijn UFC fights had hij ook zo'n 11 hit combo, die was ook echt ziekelijk.
Even zoeken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:
hij is 21 inchquote:Op maandag 16 juli 2012 14:01 schreef slashdotter3 het volgende:
6 year olds fighting MMA in Armenia, seriously? What do you guys think of this?
http://www.reddit.com/r/M(...)n_armenia_seriously/
============
Die gravedigger move op het eind
Was er ook niet zo'n gif van dat er dan 'fatality' of 'brutality' in het scherm kwam te staan?quote:
Volgens mij wel ja. Op normale snelheid was het nog bizarder, ik stond echt te schreeuwen tegen de tv toenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Was er ook niet zo'n gif van dat er dan 'fatality' of 'brutality' in het scherm kwam te staan?
tegen wie was dat? kan ik dat gevecht ff downloadenquote:
Wilson Gouveia 2009quote:
Thanx.quote:
Marquardt was ook al een grote middleweight. Toch knap dat ie de cut haalt en gewoon even vier rondes hard vecht.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Thanx.
Marquardt is trouwens een gigantische welterweight. Sjeez. Tyron leek gewoon een klasse kleiner.
Silva vs. Kondo is echt misselijkmakend.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik een van de bruutste KO's
Roid Rage.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Toen mochten die acties nog, Wand vocht toen alsof hij een slecht huwelijk had, aggressive as a motherfucker
Deden ze bij PRIDE niet aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef ChesterPerry het volgende:
Waren toen de controles minder ofzo?
Er waren controles?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef ChesterPerry het volgende:
Waren toen de controles minder ofzo?
haha, en in dat riool hebben ze nu mega rattenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:11 schreef THEFXR het volgende:
je moest bij pride in een cup pissen, nadat iedereen geweest was flikkerde ze het in de vuilnisbak, iedereen passed!
In dat riool werd Hong Man Choi geborenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, en in dat riool hebben ze nu mega ratten
hij is mexicaan en keihard geschorst & retiredquote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef ChesterPerry het volgende:
ik wil me nikker diaz backSTOCKTON 209 MOTHERFUCKERS
nee hoor, Nick liegt nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:02 schreef ChesterPerry het volgende:
Als ik een euro kreeg voor elke vechter die zijn retirement aan heeft gekondigt en weer back komt was ik nu miljonair
Nou ja, denk dat Dana het ook liever zo gelaten had:quote:
Wat een leuke card zou het zijn geweestquote:Jose Aldo vs. Erik Koch [FW title]
Mauricio Rua vs. Thiago Silva
Michael Bisping vs. Tim Boetsch
Antonio Rodrigo Nogueira vs. Cheick Kongo
Siyar Bahadurzada vs. Thiago Alves
ja, daarom al die goede replacementsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat Dana het ook liever zo gelaten had:
Faber verliest alleen van de champ, ongeacht de gewichtsklasse. Een 18-fight win streak is indrukwekkend, maar slechts vijf van die gevechten waren buiten Brazilie. Faber's laatste vijf wins zijn indrukwekkender dan Barao's laatste vijf wins.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:26 schreef n00cL30n het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen over Pegado vs Faber.
Ik denk aan een kant dat Barao over hem heen walst, terwijl ik Faber echt niet wil af schrijven.
Niet haten, hij heeft Nederlandse rootsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop dat Faber zo hard knokkie gaat smerig ventje
wrm?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop dat Faber zo hard knokkie gaat smerig ventje
Vind hem arrogant en ontzettend overschat. Hopelijk legt Aldo goed uit aan Barao wat de manier is om te winnen en deelt hij een leg kick clinic uitquote:
Beetje tegenstrijdig, als je bijvoorbeeld takedowns stopt constant ben je niet aan het attacken, maar je dictate wel de place + position.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef THEFXR het volgende:
New rules
1.) Effective Defense removed as a criteria.
2.) Striking and Grappling are now considered to be given equal weight.
3.) The term "damage" will no longer be used as a descriptor when discussing the scoring of a round. It will be replaced by "effective".
Finally, the ABC has clarified and amended the definitions of several terms in the Unified Rules of MMA
1.) "Effective Striking" - Heavier strikes that have a visible impact on the opponent will be given more weight than the number of strikes landed.
2.) "Effective Grappling" - judged by considering the amount of successful executions of a legal takedown, reversals and submission attempts.
3.) "Effective Aggression" - moving forward scoring with a legal technique or attacking from the guard with threatening submissions.
4.) "Cage/Ring Control" - dictating the pace, place and position of the fight.
http://www.bloodyelbow.co(...)les-scoring-mma-news
Tyfus, die gast zat in een hogere sfeer zeg!quote:
He smoked like a chimney and got high as a kite. Puff Puff Pass the Dutchie on The Left Hand Side.quote:
En je twijfelt ook of je twijfelt?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:00 schreef n00cL30n het volgende:
Gedver, na het zien van de countdown ga ik toch weer twijfelen he?
Vooral dat!quote:
Hahahahahahaha, die is echt zo vet!quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Brendan Schaub targeted for UFC 154 in Montreal, wants Lavar JohnsonHe saw the light!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Hij is echt een worldclass babbelaarquote:
Waarom? Wat heeft die countdown jou laten zien dat je doet denken dat Barao over vijf ronden van Faber kan winnen? Hij zal hem niet submitten en niet KO slaan, dus hij moet een decision winnen. Faber heeft meer power, een guillotine die echt killing is, meer dan genoeg cardio voor vijf harde rondes, en van betere tegenstanders gewonnen.. Het lijkt mij geen moeilijke pick. Kijk wat hij met Bowles deed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:00 schreef n00cL30n het volgende:
Gedver, na het zien van de countdown ga ik toch weer twijfelen he?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft die countdown jou laten zien dat je doet denken dat Barao over vijf ronden van Faber kan winnen? Hij zal hem niet submitten en niet KO slaan, dus hij moet een decision winnen. Faber heeft meer power, een guillotine die echt killing is, meer dan genoeg cardio voor vijf harde rondes, en van betere tegenstanders gewonnen.. Het lijkt mij geen moeilijke pick. Kijk wat hij met Bowles deed.
Barao gaat gewoon een legkick clinic geven en winnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft die countdown jou laten zien dat je doet denken dat Barao over vijf ronden van Faber kan winnen? Hij zal hem niet submitten en niet KO slaan, dus hij moet een decision winnen. Faber heeft meer power, een guillotine die echt killing is, meer dan genoeg cardio voor vijf harde rondes, en van betere tegenstanders gewonnen.. Het lijkt mij geen moeilijke pick. Kijk wat hij met Bowles deed.
faber is al oud, denk dat Barao gretiger is!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:28 schreef Happel het volgende:
Ik ga voor Faber. Vind het een 'saaie' vechter, maar denk wel dat hij aan de winnende hand zal zijn tegen Barao.
1.) "Effective Striking" - Heavier strikes that have a visible impact on the opponent will be given more weight than the number of strikes landed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef THEFXR het volgende:
New rules
1.) Effective Defense removed as a criteria.
2.) Striking and Grappling are now considered to be given equal weight.
3.) The term "damage" will no longer be used as a descriptor when discussing the scoring of a round. It will be replaced by "effective".
Finally, the ABC has clarified and amended the definitions of several terms in the Unified Rules of MMA
1.) "Effective Striking" - Heavier strikes that have a visible impact on the opponent will be given more weight than the number of strikes landed.
2.) "Effective Grappling" - judged by considering the amount of successful executions of a legal takedown, reversals and submission attempts.
3.) "Effective Aggression" - moving forward scoring with a legal technique or attacking from the guard with threatening submissions.
4.) "Cage/Ring Control" - dictating the pace, place and position of the fight.
http://www.bloodyelbow.co(...)les-scoring-mma-news
Frankie Edgar maakt nu al helemaal geen kans meer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:39 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Condit vs Diaz zou een heel andere uitslag hebben gehad als ze toen al deze regel hadden ingevoerd.
Bendo subbed hem deze keer, Whinie Edgar heeft dan niets meer te zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Frankie Edgar maakt nu al helemaal geen kans meer.
De Diaz bros. ook wat minder.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Frankie Edgar maakt nu al helemaal geen kans meer.
FAIL, je weet dat imageshack niet werkt hier!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ http://img404.imageshack.us/img404/8764/1307243969.jpg (copy/paste deze link) ]
Weet hij wel, hij gaat er van uit dat je die moeite wel over hebt voor zijn plaatje :pquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
FAIL, je weet dat imageshack niet werkt hier!
de troll!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Weet hij wel, hij gaat er van uit dat je die moeite wel over hebt voor zijn plaatje :p
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
FAIL, je weet dat imageshack niet werkt hier!
Carjizzle knows.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:58 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Weet hij wel, hij gaat er van uit dat je die moeite wel over hebt voor zijn plaatje :p
quote:Judged by determining the impact of legal strikes landed by a contestant and the number of such legal strikes. Heavier strikes that have a visible impact on the opponent will be given more weight than the number of strikes landed. These assessments include causing an opponent to appear stunned from a legal blow, causing the opponent to stagger, appearance of a cut or bruise from a legal strike and causing the opponent to show pain. Cumulative impact on a fighter will also be weighed. If neither fighter shows an advantage in impact of strikes, the number of strikes will determine the most effective striker.
One lovequote:
Hij ziet er.. errrggggg gefocust uit.quote:
Moest tijdens het interview denken aan:quote:
die is al 3 jaar oudquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ineens deze gif tegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jepquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zie ik daar Lucien Carbin naast Chael Sonnen lopen?
twitter:danawhite twitterde op donderdag 19-07-2012 om 22:44:24CRUZ vs BARAO!!! http://t.co/gCwrxcCx reageer retweet
Failquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:46 schreef Paxlie het volgende:
twitter:danawhite twitterde op donderdag 19-07-2012 om 22:44:24CRUZ vs BARAO!!! http://t.co/gCwrxcCx reageer retweet
Oh bij mij wel hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:26 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, URL werkte toch niet?
Dus ik denk, ik zet de URL naar de images er ff in.
Neuh, die probeer ik als het ff kan te voorkomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
Dan is het goed, ik dacht dat het een repost was
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:45 schreef McNulty het volgende:
Die Popek is helemaal leip. Ik zag vorige week toevallig een filmpje over zijn eyeball tattoo en nu dit.![]()
"You want to jump on my dick. I dont think so." Hij heeft wel zelfspot.
Of erg onhandig in de keuken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vooral die kop die ze trekt
maarre, is ze een krasser aan haar armen te zien?![]()
Hahaha wat een mannelijke hoofd heeft zij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vooral die kop die ze trekt
maarre, is ze een krasser aan haar armen te zien?![]()
Toch zou ik dat mannelijke hoofd wel tussen mijn benen willen hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hahaha wat een mannelijke hoofd heeft zij.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:33 schreef McNulty het volgende:
Dana: Who's gonna win Barao or Faber
9-jarig Brazilaans jochie: Barao
Dana: You'd better watch out Faber is in the same weightclass as you.![]()
![]()
![]()
Cheick die krijgt een liefdesverklaring van 9-year-old Ashley. She loves 'em black early
.
quote:
Waarom is dat stuk van Ebersole eruit gehaald?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:33 schreef McNulty het volgende:
Dana: Who's gonna win Barao or Faber
9-jarig Brazilaans jochie: Barao
Dana: You'd better watch out Faber is in the same weightclass as you.![]()
![]()
![]()
Cheick die krijgt een liefdesverklaring van 9-year-old Ashley. She loves 'em black early
.
Denk het wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:12 schreef Fenomeno het volgende:
Wie is dat ouwe wijf trouwens, iemand van de AC?
Omgquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:30 schreef THEFXR het volgende:
Tim Sylvia signs with Strikeforce, meets Daniel Cormier at Sept. 29 event
Troll mag ik hopen.. En dan noemen ze mij een casualquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:36 schreef THEFXR het volgende:
yo bitches! wie waren de ringgirls at the weigh ins?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |