SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakthallo dus dit noemen ze nou twitter
Eerst trakteren hommoquote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef vandermar het volgende:
Ja bedankt mensen, nu ga ik suits kijken. lataa
arme studentquote:
Beetje kleinquote:Op zondag 15 juli 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
Voor jullie verjaardag een foto die ik op een fap-site tegenkwam![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
Linkje!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
Dat hoor jij vast vakerquote:
Denk het niet, hij is een negerquote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat hoor jij vast vaker [ afbeelding ]
Als Marcie daarachter zou komenquote:
Haaaaa,leuk!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Scherp, zoals ik je geleerd heb!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eergisteren kwam ik de Milton Twins tegen op die sitequote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes gaat zometeen even zijn snowboard waxen gok ik. Wax zat.
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gefeliciteerd VDM en Rijst
VDM, zet er maar iets op, dan krijg je deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hier toch wel om lachen! Wat jullie?!
hoeft niet hoor :p toch bedankt!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gefeliciteerd VDM en Rijst
VDM, zet er maar iets op, dan krijg je deze:
[ afbeelding ]
Ok, dan pak ik de winst zelf welquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Dit is een andere versie dan die ik heb gezien. Maar er zitten wel geniale antwoorden tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hier toch wel om lachen! Wat jullie?!
O nee het is toch dezelfde![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Haha, mijn Geschiedenisleraar heeft ook een boekje met domme antwoorden van eigen leerlingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hier toch wel om lachen! Wat jullie?!![]()
Truste.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef Toefjes het volgende:
VDM Kamikazie en Lindgren hebben de link. Van mij geen levensteken meer, want ga op naar dromenland. Tot morgen weer
Mijn geschiedenisleraar was echt een saaie, dronk niks, had nooit leuke verhalen en was volgens mij een beetje homofiel. Bah bah.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha, mijn Geschiedenisleraar heeft ook een boekje met domme antwoorden van eigen leerlingen
Dag baas!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef Toefjes het volgende:
VDM Kamikazie en Lindgren hebben de link. Van mij geen levensteken meer, want ga op naar dromenland. Tot morgen weer
Mijn geschiedenisleraar is een lul als het op toetsen aankomtquote:Op zondag 15 juli 2012 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar was echt een saaie, dronk niks, had nooit leuke verhalen en was volgens mij een beetje homofiel. Bah bah.
Mijn wiskunde leraren zijn wel altijd bazen geweest. En we hadden ook een kei geile lerares, was 21 en blond en had me toch een mooie kont.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar is een lul als het op toetsen aankomt
Mijn gymlerares heeft altijd harde nippelsquote:Op zondag 15 juli 2012 00:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn wiskunde leraren zijn wel altijd bazen geweest. En we hadden ook een kei geile lerares, was 21 en blond en had me toch een mooie kont.
Gymlerarenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:26 schreef vandermar het volgende:
ik ben mijn gymleraar wel eens in de kroeg tegen gekomen :p prima feest toen
Dan moet je veilenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:30 schreef Greenpeas het volgende:
Wat een kutgevoel als je net je teennagels geknipt hebt en je doet sokken aan
Duurt zo lang altijdquote:
ik vond gym het leukste vak. altijd chille leraren en heel vaak voetbal :p mijn voetbaltrainer is zelfs gymleraar van mij geweest, prima tijd gehad.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gymleraren.
Ben zelf echt geen held in gym maar kon mijn bierspier wel met ze trainen in het laatste jaar. Kwamen ze vaak zat tegen op het terras op vrijdagmiddag.
stel dan een downloadlimiet inquote:Op zondag 15 juli 2012 00:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom doet mijn PC altijd zo vies traag tijdens het binnenhalen van een film met uTorrent?
Voetbalquote:Op zondag 15 juli 2012 00:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik vond gym het leukste vak. altijd chille leraren en heel vaak voetbal :p mijn voetbaltrainer is zelfs gymleraar van mij geweest, prima tijd gehad.
Komt omdat je dik bent.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voetbal
Ik ben altijd de slechtste
1-0. Wat zeker niet erg is zonder onze sterkhoudersquote:Op zondag 15 juli 2012 00:26 schreef Thorb het volgende:
Die Belgen van SB kregen ook batta van Arsenal
Arsenal speelde met de jeugdquote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
1-0. Wat zeker niet erg is zonder onze sterkhouders
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kon mijn bierspier wel met ze trainen in het laatste jaar.
6pack man.quote:
arsenal speelde met het 3e team ofzo, anderlecht nog vrij veel uit de a kernquote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef stoereboii het volgende:
[..]
1-0. Wat zeker niet erg is zonder onze sterkhouders
Bartquote:Op zondag 15 juli 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voetbal
Ik ben altijd de slechtste
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bart
Willem
Mustava
Mike
Sander
Neils
-GJE die als enige overblijft. -
Jullie mogen Richie wel.
Nee nemen jullie hem maar
Neeeeee
Dus? 1-0 tegen de jeugd van Arsenal waarvan de helft uit La Massia etc komt is geen schande. Zeker niet zonder Dieu en Milan.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Arsenal speelde met de jeugd
En Chamack.
Nee, vreemd genoeg word ik vaak als een van de eersten gekozenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bart
Willem
Mustava
Mike
Sander
Neils
-GJE die als enige overblijft. -
Jullie mogen Richie wel.
Nee nemen jullie hem maar
Neeeeee
Uit medelijden....quote:Op zondag 15 juli 2012 00:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, vreemd genoeg word ik vaak als een van de eersten gekozen
Neh, gewoon lachen met mij op het veld hoorquote:
Was hij in het echt maar zo goed als in FUT (ook al doet hij het bij mij best wel slecht in mijn BPL bronze team)quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dus? 1-0 tegen de jeugd van Arsenal waarvan de helft uit La Massia etc komt is geen schande. Zeker niet zonder Dieu en Milan.
Repostquote:Op zondag 15 juli 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom is mijn PC altijd zo vies traag tijdens het binnenhalen van een film met uTorrent?
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jean.
Houdt zich prima staande in mijn gouden squad. Compenseert mooi de rating van Ronaldo.
Hij is bizar goed jaquote:Op zondag 15 juli 2012 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jean.
Houdt zich prima staande in mijn gouden squad. Compenseert mooi de rating van Ronaldo.
Beste NIF silver CDM van het spel. Goede long shots ookquote:Op zondag 15 juli 2012 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jean.
Al gezienquote:Op zondag 15 juli 2012 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Tip van Flip, morgen op tv, bazenfilm:
[ afbeelding ]
1mbquote:Op zondag 15 juli 2012 00:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat is een goed downloadlimiet, zodat ik nog wel fatsoenlijk kan internetten tijdens het downloaden?
Mijn 2 nieuwe silverteamsquote:
En Smokin' Aces? http://www.imdb.com/title/tt0475394/quote:
en maakt de uploadlimiet verder nog wat uit?quote:
Smokin Aces ook, en deel 2 ook, maar die was kutquote:Op zondag 15 juli 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Smokin' Aces? http://www.imdb.com/title/tt0475394/
Oh en while you're at it, alles van Guy Ritchie. Vooral Snatch, Lock, Stock, RocknRolla
Wat had je verwacht van een van de grootste flops in de filmgeschiedenis dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:55 schreef Greenpeas het volgende:
John Carter vond ik persoonlijk wat tegenvallen.
5 kb doen, lekker hypocriet jeweetquote:Op zondag 15 juli 2012 00:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
en maakt de uploadlimiet verder nog wat uit?
#swekquote:Op zondag 15 juli 2012 00:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
5 kb doen, lekker hypocriet jeweet
Kijkt best lekker weg zoals ik al zei, maar voorspelbaarder gaan ze niet worden en het acteerwerk was ook drama. Disney wilde er een hele filmreeks omheen bouwen, maar helaasquote:Op zondag 15 juli 2012 00:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik hoorde van een vriend dat John Carter best vet was.
\http://nos.nl/artikel/353423-film-john-carter-grote-flop.html (van maart)quote:De film John Carter gaat de boeken in als één van de grootste flops in de filmgeschiedenis. Producent Walt Disney verwacht een verlies van meer dan 150 miljoen euro op de sciencefictionfilm te lijden.
John Carter is een verfilming van de gelijknamige boekenreeks van schrijver Edgar Rice Burroughs. De film gaat over burgeroorlog-veteraan John Carter die overgebracht wordt naar Mars en daar tegen buitenaardse wezens moet vechten.
Slechte recensies
Het maken van de film heeft ongeveer 190 miljoen euro gekost. Daar komt nog 100 miljoen euro bij voor de promotie van de film. De bezoekersaantallen vallen erg tegen. Tot nu toe heeft de film wereldwijd 140 miljoen euro opgebracht, waarvan de helft naar de bioscopen gaat.
John Carter heeft veel slechte recensies gekregen. De film draait sinds begin deze maand in de Nederlandse bioscopen.
gepost van mijn nokia 9110quote:Op zondag 15 juli 2012 01:21 schreef vandermar het volgende:
liam neeson, goede acteur. the grey vond ik wel een vette film. unknown met neeson ook goed. nu slapen, morgen suits nog maar eens kijken, was niet geconcentreerd dus volgde ik het niet
quote:
Welke site ?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
Mwah, de stats zelf zijn gewoon een beetje wat omhooggeboept. Zanka gaat naar een 'betere' club en competitie, dus vandaar. Von Bergen heeft wel veel gespeeld volgens mij en gaat nu ook hogerop. Powell verwacht ik wel een flinke boost voor.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:45 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou Zanka een upgrade krijgen terwijl hij amper heeft gespeeld dit seizoen (door een blessure)? Hoop dat hij een 74 gaat worden
Verder eens met de meeste ratings, al zal El Ham wel gold blijven en Powell heeft wel hele goede stats
Heeft Von Bergen zo'n goed seizoen gehad trouwens? Zouden zieke stats zijn
En dan Kuqi ernaast, 53 pacequote:Op zondag 15 juli 2012 03:36 schreef Tim86 het volgende:
Is Pukki nog steeds zo duur? Dan heb je zo'n matig team en ben je nog 200k kwijt ofzo..beetje zonde. Wel origineel though
netjesquote:Op zondag 15 juli 2012 08:16 schreef Roypsv het volgende:
Gister 36e geworden bij de micromillions op pokerstars! Deden 12556 man aan mee en na 7 uur pokeren lag ik er helaas af .
Ik flopte trips tienen en die andere kerel flopte een flush. Helaas geen fullhouse meer voor mij. Als ik die pot had gepakt stond ik eerstetoch 764 dollar bij mogen schrijven !!
Iemand anders hier die pokert op stars?
yup jammer, en ja zal het proberenquote:Op zondag 15 juli 2012 08:51 schreef Roypsv het volgende:
Ja ik was er goed ziek van dat ik erzo uit moest vliegen. Speel alles foutloos en dN krijg je dat. Doe vanavond een event mee dan? Sommige prijzenpotten zijn best interessant
Pkr is echt zaad software :p en voor gratis chips kan ik niet serieis spelen :pquote:Op zondag 15 juli 2012 09:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik doe gewoon PKR met gratis chips, jeweet
Pkr is mooier dan Stars vind ik zelfquote:Op zondag 15 juli 2012 09:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Pkr is echt zaad software :p en voor gratis chips kan ik niet serieis spelen :p
Tuuerlijk mooier is het zeker maar het is een rommeltje vind ik. Vanavond maar weer is een event proberen tot diep in de nacht :pquote:Op zondag 15 juli 2012 09:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pkr is mooier dan Stars vind ik zelf
Ben meerdere malen miljonair geweest met gratis chips
Ik kan het je leren voor 15 euro per uurquote:Op zondag 15 juli 2012 10:17 schreef marcie216 het volgende:
Ik kan niet pokeren, maar wil het leren
VDM EN RIJST GEFELICIFLAPSTAART
Kom vannacht maar naar PKR, heb je gratis chipsquote:Op zondag 15 juli 2012 10:17 schreef marcie216 het volgende:
Ik kan niet pokeren, maar wil het leren
VDM EN RIJST GEFELICIFLAPSTAART
Neequote:Op zondag 15 juli 2012 10:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik kan het je leren voor 15 euro per uur
Gratisquote:Op zondag 15 juli 2012 10:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom vannacht maar naar PKR, heb je gratis chips
Gratis ja, kan je oefenenquote:
Hoe ik het geleerd heb. Veel boeken lezen. DOe ik nu nog steeds er zijn veel videos te vinden en gewoon spelen op hele lagen limieten zoals 1/2 centquote:Op zondag 15 juli 2012 10:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee
Misschien een handige site waar je het goed kan leren?
ik weet al die dingen wel. Flush, pair, 3 of a kind etc maar ik weet nooit hoeveel ik moet inzetten en die shit
2 centquote:Op zondag 15 juli 2012 10:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Hoe ik het geleerd heb. Veel boeken lezen. DOe ik nu nog steeds er zijn veel videos te vinden en gewoon spelen op hele lagen limieten zoals 1/2 cent
als het gratis chips zijn, gewoon vol gas toch?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moetje naar practice tables > ring games > 1/2 dollar tafels
Wil wel spelen, misschien kan ik zo wel, anders vanavond/nacht
Ja kijk maar. ik ga vanmiddag wel even weg (kermis)quote:Op zondag 15 juli 2012 10:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moetje naar practice tables > ring games > 1/2 dollar tafels
Wil wel spelen, misschien kan ik zo wel, anders vanavond/nacht
Je moet het leren, niet steeds all-in gaan enzoquote:Op zondag 15 juli 2012 10:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
als het gratis chips zijn, gewoon vol gas toch?
Dat is echt niet waar :p tuurlijk zit er een factor van geluk in maar dat kan je afdwingen door geen domme dingen te doen. En inschatten wat je tegenstander heeft en wat voor een moves die maakt. Poker4life kan dit beamen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap alleen niet hoe je nou goed kunt zijn in poker. Gewoon weten wanneer je wat doet. Grotendeels mazzel dat je knappe kaarten krijgt
ik probeer eerst dit, daarna Stars.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar :p tuurlijk zit er een factor van geluk in maar dat kan je afdwingen door geen domme dingen te doen. En inschatten wat je tegenstander heeft en wat voor een moves die maakt. Poker4life kan dit beamen.
Marcie pkr is echt chaos kan je beter pokerstars downloaden daar kun je gratis spelen en kijk op pokertips.nl voor videos
Leugenaarquote:Op zondag 15 juli 2012 10:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pokerstars vind ik meer chaos
Voor nieuwelingen voldoet PKR denk ik
Gaat veel te snel dat pokerstarsquote:
Waarom hopen op 3 of a kind. STel je gaat allin met AA tegen JJ dan sta je zo hard voor want dan moet je tegenstander nog een boer krijgen om te winnen en die kans is maar 2-4% en een straat is nog kleiner. Hetkmt tuurlijk wel eens voor maar van de 10 keer win je hem 8 keerquote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef marcie216 het volgende:
Roy, Aas-Aas is de beste starthand, maar waarom? je kan geen straat maken, alleen hopen op 3 of a kind?
Hier, SBquote:Op zondag 15 juli 2012 10:57 schreef stoereboii het volgende:
Altijd leuk zo'n bronzen potje en de tegenstander met Hart, nasri en balotelli..
[ afbeelding ]
Flush, 3 of a kind, straight, allemaal dingen die beter zijn?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Waarom hopen op 3 of a kind. STel je gaat allin met AA tegen JJ dan sta je zo hard voor want dan moet je tegenstander nog een boer krijgen om te winnen en die kans is maar 2-4% en een straat is nog kleiner. Hetkmt tuurlijk wel eens voor maar van de 10 keer win je hem 8 keer
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:54 schreef wieisboos het volgende:
''The FIFA Ultimate Team EA Servers are currently unavailable. Please try again later.''
Die kans is zo klein en dan net zo groot als dat jij het krijgtquote:Op zondag 15 juli 2012 11:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Flush, 3 of a kind, straight, allemaal dingen die beter zijn?
Ja oke dat klopt, thanks maestroquote:Op zondag 15 juli 2012 11:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Die kans is zo klein en dan net zo groot als dat jij het krijgt
Ik wist het.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:29 schreef Roypsv het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)kkoord-over-narsingh
Ja als het om echt geld zou gaan zou ik hem wegleggen maar dat is ook het verschil met echt/nep geld het is makkelijker te leren als ne tieneur stort en aan een 1/2 cent tafel gaat zittenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wist het.
Gister had ik al gehoord en gezien dat de zaakwaarnemer Raiola naar Nederland was, (dit meldde een goed geinformeerde bron uit Milaan) en dat hij de zaak met Psv af zou ronden. En daarna terug naar Parijs kwam, om de zaak met Ibra af te ronden.
En Roy, er lag net op tafel : J - Q - 10 - K.
Ik had J - 9
Ik dacht, ik heb een straat dus ik ga hoger inzetten. Hij gaat mee (ging hij al paar potjes lang dus dacht hij bluft) heeft hij een A...
Ik kan je er geld voor geven op pokerstarsquote:Op zondag 15 juli 2012 11:50 schreef stoereboii het volgende:
Ik denk eraan mn coins te verkopen en bij Fifa 13 die 300k terug te halen. Slimme zet?
Ik ga niet met poker beginnenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik kan je er geld voor geven op pokerstars
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:39 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.chuzzz.com/?id=16276
Spelers waarvan ik denk dat ze volgend jaar silver of gold worden. Zullen ze voor de transfers in fut12 niet doen, maar fifa13
Als je nu verkoopt krijg je rr misschien 25¤ voor, daarvoor koop je in het begin van Fifa13 misschien 25-50k...quote:Op zondag 15 juli 2012 11:50 schreef stoereboii het volgende:
Ik denk eraan mn coins te verkopen en bij Fifa 13 die 300k terug te halen. Slimme zet?
Donderop met je films manquote:Op zondag 15 juli 2012 11:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net the Grey gezien, vette film.
Nu Warrior kijken.
hou je bakkesquote:
Zal er ff over denkenquote:Op zondag 15 juli 2012 11:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga niet met poker beginnenje mag ze wel kopen voor echt geld?
Ik ben dat spel echt zo moe he. Scripted zooi, handicap (die ik wel degelijk voel met sommige teams), kuttegenstanders etc
Ga het ook niet in het begin doen sowieso. Eerst gewoon zelf wat opbouwen, kan het geld ook voor het spel zelf gebruiken hequote:Op zondag 15 juli 2012 11:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je nu verkoopt krijg je rr misschien 25¤ voor, daarvoor koop je in het begin van Fifa13 misschien 25-50k...
Donder op met je films manquote:Op zondag 15 juli 2012 11:58 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik stomp jou. En the warrior is kk dik. Je moet the raid kijken.
Ja er hoefde maar 1 kaart bij. Normaal dus niet spelen?quote:Op zondag 15 juli 2012 11:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja als het om echt geld zou gaan zou ik hem wegleggen maar dat is ook het verschil met echt/nep geld het is makkelijker te leren als ne tieneur stort en aan een 1/2 cent tafel gaat zitten
The warrior is echt een vet verhaal ook een beetje emotioneel op het eindquote:Op zondag 15 juli 2012 11:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Donder op met je films man.
Nee glappie.
Hmm, ja die ga ik later wel kijken, thanks.
De hand verandert toch niet? dat zijn je 2 kaarten? toen de flop kwam. moest er alleen nog een 10 voor mij bij, dan had ik een straat. die viel ook. maar daardoor was een A ook goed. (en nog wat andere kaarten)quote:Op zondag 15 juli 2012 12:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
The warrior is echt een vet verhaal ook een beetje emotioneel op het eind
Marcie het ligt er helemaal aan hoe de hand verloopt.
Hoezoquote:
Gewoon veel levenservaringquote:Op zondag 15 juli 2012 12:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij hebt altijd overal verstand van of je doet alsof
dit is gewoon serieus en zonder te trollen :quote:
Hij is nog niet naar PSV.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dit is gewoon serieus en zonder te trollen :
Vind jij het jammer dan Narsingh naar PSV is, of had je hem niet bij Ajax willen zien?
het was voor nepcoins, en hij ging gewoon altijd meequote:Op zondag 15 juli 2012 12:15 schreef Roypsv het volgende:
@sb ja als er geen klanten zijn bij denzinepomp wel beetje VI lezen enzo en milfjes checken.
Marcie aan de manier waarop hij inzet kan je al zien wat hij mogelijk kan hebben en ook welke positie je aan tafel zit.
Alleen nog handtekening. er moet eerst een medische keuring gedaan worden, dan kan er pas een handtekening gezet worden.quote:
Lindgren. was je voorquote:
Chill baantje lijkt me datquote:Op zondag 15 juli 2012 12:15 schreef Roypsv het volgende:
@sb ja als er geen klanten zijn bij denzinepomp wel beetje VI lezen enzo en milfjes checken.
Marcie aan de manier waarop hij inzet kan je al zien wat hij mogelijk kan hebben en ook welke positie je aan tafel zit.
Ik had hem graag bij Ajax gezien, maar ik ben ook blij dat Ajax gewoon stand houdt en geen abnormale bedragen gaat bieden om een eenjarig contract af te kopen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Alleen nog handtekening. er moet eerst een medische keuring gedaan worden, dan kan er pas een handtekening gezet worden.
Maar wat vind je er van? gewoon serieus?
Iedereen is ziek positief over Narsingh.
maar ik moet het nog zien of hij het wel gaat maken bij een PSV. bij Heerenveen kreeg hij veel meer ruimte en counterde.
Oh jij werkt in een tankstation :pquote:Op zondag 15 juli 2012 12:15 schreef Roypsv het volgende:
Dit is een beetje zonde wat je nu zegt.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik had hem graag bij Ajax gezien, maar ik ben ook blij dat Ajax gewoon stand houdt en geen abnormale bedragen gaat bieden om een eenjarig contract af te kopen.
Is het zonde dat ik zeg dat ik blij ben dat Ajax zich aan het eigen beleid houdt?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit is een beetje zonde wat je nu zegt.
4,1 mln is geen cent te veel voor een Narsingh. Ajax zegt nu wel dat ze max 3,5 mln wouden geven. Maar voor 5 ton meer heb je een International (ja dat wordt hij) in huis.
Kwaliteit kost nou eenmaal geld.
maar ik (en zo zijn er meer) denken dat Narsingh een voorkeur heeft voor PSV en dat hij dit ook heeft laten weten aan Ajax, en dat ze daarom niet verder zijn gegaan.
Dat zou echt dom zijn. Met zon uitspraak verneuk je je kans om naar Ajax te gaan mocht het met PSV spaak lopen.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit is een beetje zonde wat je nu zegt.
4,1 mln is geen cent te veel voor een Narsingh. Ajax zegt nu wel dat ze max 3,5 mln wouden geven. Maar voor 5 ton meer heb je een International (ja dat wordt hij) in huis.
Kwaliteit kost nou eenmaal geld.
maar ik (en zo zijn er meer) denken dat Narsingh een voorkeur heeft voor PSV en dat hij dit ook heeft laten weten aan Ajax, en dat ze daarom niet verder zijn gegaan.
Omdat het beleid waarschijnlijk niet klopt. ik weet het 99% zeker dat als Narsingh de voorkeur voor Ajax had gehad, ajax zeker door was gegaan met bieden op Narsingh.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is het zonde dat ik zeg dat ik blij ben dat Ajax zich aan het eigen beleid houdt?
Het liep niet mis met PSV, en dat wist Narsingh ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat zou echt dom zijn. Met zon uitspraak verneuk je je kans om naar Ajax te gaan mocht het met PSV spaak lopen.
Gewoon fokken tochquote:Op zondag 15 juli 2012 12:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Als er niks te doen is gaat de tijd tering sloom
Met een transfer kan het op allerlei zakn e nog mis gaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het liep niet mis met PSV, en dat wist Narsingh ook.
En hij moest kiezen, PSV of Ajax. Hij heeft toen de voorkeur aan PSV gegeven.
Klopt. Maar als je een club een voorkeur geeft, betekend het niet meteen dat je niet naar de andere club wilt. Je wilt gewoon liever naar PSV.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Met een transfer kan het op allerlei zakn e nog mis gaan.
wil je naar een club die jaren lang roept : Wij zijn de beste?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:29 schreef Roypsv het volgende:
Tuurlijk wil narsingh niet liever naar psv als speler wil je toch naar een club die CL speelt? (uit een psv mond lollllllzzz)
bij psv Max 1 mln. Ik weet niet hoeveel hij nou gaat verdienen, en weet ook niet hoeveel hij bij ajax kon verdienen.quote:
Jep. En blij dat die arrogante kwal nog wat oplevert.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je een club een voorkeur geeft, betekend het niet meteen dat je niet naar de andere club wilt. Je wilt gewoon liever naar PSV.
En ben jij voor Heerenveen?
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wil je naar een club die jaren lang roept : Wij zijn de beste?
Ik las daar zo'n artikel over en toen zij iemand die dicht bij Narsingh stond. Als ik Narsingh was zou ik het wel weten, Ik wil niet naar een club die al jaren lang roept : Wij zijn de beste
Zou willen dat psv sommige dingen regelt zoals ajax het doetquote:Op zondag 15 juli 2012 12:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik las daar zo'n artikel over en toen zij iemand die dicht bij Narsingh stond. Als ik Narsingh was zou ik het wel weten, Ik wil niet naar een club die al jaren lang roept : Wij zijn de beste
die arrogante kwal, heeft jullie afgelopen seizoen anders behoorlijk geholpen, door Dost topscoorder te maken.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep. En blij dat die arrogante kwal nog wat oplevert.
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Met een transfer kan het op allerlei zakn e nog mis gaan.
Wat een peop praat je hier tochquote:Op zondag 15 juli 2012 12:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zoals?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Zou willen dat psv sommige dingen regelt zoals ajax het doet
Misschien moet je minder pokeren, en meer bezighouden met de transfers.quote:
Nou bijvoorbeeldquote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zoals?
Psv is nu goed opweg sinds de komst van Brands en Sanders
bij Ajax krijg je zelfs betaald als je op de bank zit bij de beloftesquote:Op zondag 15 juli 2012 12:34 schreef Thorb het volgende:
Bij PSV weet je wel zeker dat je uitbetaald krijgt, wel door de belastingbetaler, maar toch.
Ja weet ik, maar ik heb m een paar keer meegemaakt op feestjes van vrienden en het is echt een eikel.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die arrogante kwal, heeft jullie afgelopen seizoen anders behoorlijk geholpen, door Dost topscoorder te maken.
Gewoon een goede speler, alleen jammer voor jullie dat hij zijn contract niet wou verlengen.
Amrabat, afellay en labyad waren allen nog onder de tijd Van reker. Die zijn we nu voorbij.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:35 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld
Jeugdopleiding
Transferzaken
Beleid
Vertoghen weg voor 12 mil eriksen gaat niet onder de 18 weg komen wij aan met een zaak zoals afellay, amrabat en labyad
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef Thorb het volgende:
BMI wilde gister iemand hoeken in de kleedkamer
hahah, ja oke. Maar welke topsporter is dat tegenwoordig niet meer? Breuer misschienquote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb m een paar keer meegemaakt op feestjes van vrienden en het is echt een eikel.
@Dtm: Sorry, heb een CM 4312 gekocht en wil deze winst op maken
Ik sta ook voor psv maar doe ff je psv bril afquote:Op zondag 15 juli 2012 12:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Amrabat, afellay en labyad waren allen nog onder de tijd Van reker. Die zijn we nu voorbij.
Onze jeugdopleiding komt ook goed door, met Depay, Locadia, Bakkali (nu nog niet), van Ooijen, Ritzmaier etc.
Wat heb je voor de CM 4312 betaald?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb m een paar keer meegemaakt op feestjes van vrienden en het is echt een eikel.
@Dtm: Sorry, heb een CM 4312 gekocht en wil deze winst op maken
De jeugdopleiding lul ik niks over.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik sta ook voor psv maar doe ff je psv bril af
Jullie worden toch wel kampioen want Driesje heeft de kampioenswedstrijd al gespeeld toch.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef marcie216 het volgende:
hopelijk geeft Narsingh tegen Ajax en Feyenoord een beslissende assist of goal
Ja tegen Barendrechtquote:Op zondag 15 juli 2012 12:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ze hadden 1-0 van een topklasser gewonnen door een eigendoelpunt toch?
Ik heb meerdere malen de Sunday Million gespeeld, ben ik nu cool?quote:Op zondag 15 juli 2012 08:16 schreef Roypsv het volgende:
Gister 36e geworden bij de micromillions op pokerstars! Deden 12556 man aan mee en na 7 uur pokeren lag ik er helaas af .
Ik flopte trips tienen en die andere kerel flopte een flush. Helaas geen fullhouse meer voor mij. Als ik die pot had gepakt stond ik eerstetoch 764 dollar bij mogen schrijven !!
Iemand anders hier die pokert op stars?
Sunday million is vet idd maar oversl zitten veel donks spanjaarden en oostblokkers die kan ik wel schietenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen de Sunday Million gespeeld, ben ik nu cool?Jammer dat daar ook nog gigantisch veel donks tussen zitten die 40/60 winnen
/carequote:Op zondag 15 juli 2012 12:44 schreef marcie216 het volgende:
psv speelde 0-0 tegen RW Oberhousen
Maarja Hannover ging daar 1 week later met 2-0 nat.
21k BIN.quote:Op zondag 15 juli 2012 12:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat heb je voor de CM 4312 betaald?
Wtf, vind je dat 'LOL'?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:51 schreef Roypsv het volgende:
Boys ik ben btw een van me katten kwijt. Ik had het raam op een kier gelaten en nu is er een weg. Dit wil zeggen dat die van twee hoog naar beneden is gesprongen en hij was nog net geen drie maanden oud LOL
Ik scoorde dat kut doelpunt toch? Uit de corner?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
huh maar bij laatst ontmoete spelers zie ik jouw naam niet staan
Breuerquote:Op zondag 15 juli 2012 02:39 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.chuzzz.com/?id=16276
Spelers waarvan ik denk dat ze volgend jaar silver of gold worden. Zullen ze voor de transfers in fut12 niet doen, maar fifa13
Hij is ondertussen niet de enige, rijden nu 6 man op achterstand (eerste klim van de dag, col van de 2e categorie). Hij was wel de eerste.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:10 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nu alHopen dat hij het nog op tijd haalt.
Ja. Vaag ik zie X1 staan bij ontmoete spelersquote:Op zondag 15 juli 2012 12:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik scoorde dat kut doelpunt toch? Uit de corner?
Apart. Ik ga nu m'n eerste wedstrijd van vandaag pas spelen, dus ik was het echt niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Vaag ik zie X1 staan bij ontmoete spelers
[ afbeelding ]
quote:
Via Dudeweiser. Alle credits gaan naar jullie. Wat een heldje.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:28 schreef wieisboos het volgende:
Moest net tegen een kerel met Agbonlahor, ik scoorde in de 5e minuut de 1-0 en toen ging hij achterin rondtikken. Toen ik in de 15e de bal afpakte en weer scoorde ragequitte hij, heb hem een gepast bericht gestuurd, krijg ik dit terug
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:28 schreef wieisboos het volgende:
Moest net tegen een kerel met Agbonlahor, ik scoorde in de 5e minuut de 1-0 en toen ging hij achterin rondtikken. Toen ik in de 15e de bal afpakte en weer scoorde ragequitte hij, heb hem een gepast bericht gestuurd, krijg ik dit terug
[ afbeelding ]
Maar wat als het waar is!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:28 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
ook lekker druk gezet enzo van Portlandquote:
Alsof jij hem zonder een speler op het veld de bal zo de kruising in schietquote:Op zondag 15 juli 2012 13:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ook lekker druk gezet enzo van Portland
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:42 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
dit heb ik nog, daarna houdt FUT12 op voor mij
eerlijk gezegd denk ik dat ik het wel zou kunnenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alsof jij hem zonder een speler op het veld de bal zo de kruising in schiet
quote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ach, nu hij naar PSV gaat zijn we tenminste allemaal eigenaar van Narsingh.
Je wilt je grootste vriend natuurlijk een donatie geven, ik heb je doorzien!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:42 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
dit heb ik nog, daarna houdt FUT12 op voor mij
jup dat heb ik al gedaanquote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je wilt je grootste vriend natuurlijk een donatie geven, ik heb je doorzien!
Ondertussen op 1:20 het peloton en er is een groep van 8 met o.a. Casar en L.L. Sanchez bij Kruiswijk aangesloten.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:45 schreef Thorb het volgende:
Kruiswijk, Sagan en Paulinho in de kopgroep, helaas rijden er nog 60 man vlak achter
Ik denk niet dat het je lukt als je niet onder druk staat. Ik heb op redelijk niveau gevoetbald en heb de bal wel eens van 35 meter (meerdere malen) in de kruising geschoten, alleen was dit elke keer als ik wel onder druk stond. Eerst een mannetje voorbij en dan uithalen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik dat ik het wel zou kunnenik heb echt een ziekharde trap al zeg ik het zelf, wel prachtige goal ofc
Als je Sagna had gezegd ipv Sagan dan had het net zo goed over FUT kunnen gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 13:45 schreef Thorb het volgende:
Kruiswijk, Sagan en Paulinho in de kopgroep, helaas rijden er nog 60 man vlak achter
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je Sagna had gezegd ipv Sagan dan had het net zo goed over FUT kunnen gaan
kan wel kloppen jaquote:Op zondag 15 juli 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het je lukt als je niet onder druk staat. Ik heb op redelijk niveau gevoetbald en heb de bal wel eens van 35 meter (meerdere malen) in de kruising geschoten, alleen was dit elke keer als ik wel onder druk stond. Eerst een mannetje voorbij en dan uithalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |