SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaakthallo dus dit noemen ze nou twitter
Eerst trakteren hommoquote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef vandermar het volgende:
Ja bedankt mensen, nu ga ik suits kijken. lataa
arme studentquote:
Beetje kleinquote:Op zondag 15 juli 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
Voor jullie verjaardag een foto die ik op een fap-site tegenkwam![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
Linkje!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:04 schreef Toefjes het volgende:
Voor jullie verjaardag een foto die ik op een fap-site tegenkwam![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd
Dat hoor jij vast vakerquote:
Denk het niet, hij is een negerquote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat hoor jij vast vaker [ afbeelding ]
Als Marcie daarachter zou komenquote:
Haaaaa,leuk!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Scherp, zoals ik je geleerd heb!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eergisteren kwam ik de Milton Twins tegen op die sitequote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes gaat zometeen even zijn snowboard waxen gok ik. Wax zat.
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gefeliciteerd VDM en Rijst
VDM, zet er maar iets op, dan krijg je deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hier toch wel om lachen! Wat jullie?!
hoeft niet hoor :p toch bedankt!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gefeliciteerd VDM en Rijst
VDM, zet er maar iets op, dan krijg je deze:
[ afbeelding ]
Ok, dan pak ik de winst zelf welquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Dit is een andere versie dan die ik heb gezien. Maar er zitten wel geniale antwoorden tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hier toch wel om lachen! Wat jullie?!
O nee het is toch dezelfde![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Haha, mijn Geschiedenisleraar heeft ook een boekje met domme antwoorden van eigen leerlingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hier toch wel om lachen! Wat jullie?!![]()
Truste.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef Toefjes het volgende:
VDM Kamikazie en Lindgren hebben de link. Van mij geen levensteken meer, want ga op naar dromenland. Tot morgen weer
Mijn geschiedenisleraar was echt een saaie, dronk niks, had nooit leuke verhalen en was volgens mij een beetje homofiel. Bah bah.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha, mijn Geschiedenisleraar heeft ook een boekje met domme antwoorden van eigen leerlingen
Dag baas!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef Toefjes het volgende:
VDM Kamikazie en Lindgren hebben de link. Van mij geen levensteken meer, want ga op naar dromenland. Tot morgen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |