Ik vind het zwaar asociaal dat je het durft te vragen, en ik heb 3 kaarsenstandaards bij iemand, ga ik morgen halen, zij krijgt vaasjes van mij, en zeiken dat ze ze wil pffffffquote:Op zondag 15 juli 2012 09:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee
[..]
Wauw. Wijst de tomtom vaatwasser de kopjes en schoteltjes de weg?
Niet zo raarquote:Op zondag 15 juli 2012 09:23 schreef Cee het volgende:
[..]
ik werd vanochtend wakker met Lachie in m'n hoofd
Stoer op zondagquote:
Best sneu jaquote:Op zondag 15 juli 2012 09:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar asociaal dat je het durft te vragen, en ik heb 3 kaarsenstandaards bij iemand, ga ik morgen halen, zij krijgt vaasjes van mij, en zeiken dat ze ze wil pffffff
Seaworld in Scheveningen is ook overdekt. Wel klein, maar tochquote:Op zondag 15 juli 2012 12:02 schreef Lutte het volgende:
Yes, thanks!
Ik moest overdekte dingen gaan zoeken van mama, okeeuu
Ik ken het ook niet, maar met een goede zoekopdracht in Google kom je een eind..quote:Op zondag 15 juli 2012 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik besef nu pas hoe weinig in weet wat Nederland op dat vlak te bieden heeft. Ik denk aan een speeltuin bij een camping hier in de buurt.
Lekkerrrrrr, mooi overzicht!quote:
Haha ja, de zomer is van de eerste tot de laatste dag puur genieten!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:16 schreef Lutte het volgende:
Valt tegen hèAlles ja minstens deels openlucht. Snap ik ook wel met zo'n fantastisch klimaat en gegarandeerde droogte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |