quote:Op maandag 16 juli 2012 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo slecht in menigtes
Terwijl het enige dat ik zou hoeven doen is een beetje voorover leunen en doorlopen
Die smilie erbij ookquote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef Bellatrix het volgende:
We gaan ze gewoon allemaal kapot maken.
Als jullie het douwwerk maar doen dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie Vaduz nu al als een echte trainer een tactiek bepalen voor ons hoe we door de menigte moeten komen
Doen Bella en ik welquote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als jullie het douwwerk maar doen dan.
Ja, want het douwwerk vind jij flamoes zekerquote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als jullie het douwwerk maar doen dan.
Doe eens even Wicked, vriend. Dit is geen taal.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, want het douwwerk vind jij flamoes zeker
Voor Bella en mij? Terechtquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker 2 uur in de rij staan bij de Bobbaan!!
Ik zeg 10 minuten, wij gaan gewoon even ons ding doen in de rijquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
Niet omdat het druk is, maar om de mensen achter ons te ziekenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet omdat het druk is, maar om de mensen achter ons te zieken
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg 10 minuten, wij gaan gewoon even ons ding doen in de rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafuq![]()
![]()
...en tieft een end heen met duimpje/like/respect dittes voor hallelujah-change-the-world
Ja preciesquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef iBenny het volgende:
Want bidden zal dat kind helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafuq![]()
![]()
...en tieft een end heen met duimpje/like/respect dittes voor hallelujah-change-the-world![]()
Nee, de dokters en verpleegsters en de apparatuur helpen dat kind.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |