prachtig...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een of andere oude scharrel van me op FB waarvan driekwart van haar updates over dat kuthondje van 'r gaan. Fikkie met een mal petje op, lachen! Lekker in de tuin liggen met fikkie naast me, zwemmen samen met fikkie, fikkie wordt verwend met een biefstuk, smullen! Monopoly spelen met fikkie. Fikkie laat scheten van de shoarma die ik 'm gaf. Fikkie zus. Fikkie zo. Fikkie hier, fikkie daar.
Met als hoogtepunt deze week een update dat fikkie 'r dekbed had overgenomen terwijl ze lag te slapen en haar zowat uit bed duwde. ''Hij denkt toch zeker niet dat ik in zijn mand ga liggen??'' Haha. Lachen.
Die hond slaapt dus op 'r kamer kennelijk. Ga je je afvragen wat ze er nog meer mee uitvreet.
dat zou echt mooi zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
prachtig...![]()
ik had al lang een account voor die hond aan gemaakt en de status updates van de hond geliked.
Nog niet eens zo'n gek idee ook!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
prachtig...![]()
ik had al lang een account voor die hond aan gemaakt en de status updates van de hond geliked.
En niet eens in het spaans?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef padlarf het volgende:
Oh god. Een meisje is 2 weken in Salamanca geweest om aan haar Spaans te werken. Sinds haar terugkomst zijn al haar statusupdates in het Engels. Ik moet wenen.
Dat is niet eens het ergste. Dat 'kijkmijeensvriendeninhetbuitenlandhebben' is wmb het ergstquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En niet eens in het spaans?
Wat een fakert....
Daarom had ik eerst ook geen facebook, want daar zaten een paar jaar geleden alleen maar allemaal van die 'ja facebook is handiger, want ik heb ook veel buitenlandse vriendenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is niet eens het ergste. Dat 'kijkmijeensvriendeninhetbuitenlandhebben' is wmb het ergst
Jouw vorm van spellen is net zo irritantquote:
Ik haakte al af toen ik de client zag, "via Blackberry"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:47 schreef Digi_Djeff het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, die ''vriend'' is meteen uit mijn contactenlijst verwijderd
Irritant: ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:19 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Jouw vorm van spellen is net zo irritant...
Ja dat vind ik ook echt heel irritant!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:39 schreef Khaleesi het volgende:
Weet niet of het al genoemd is, maar:
Stoere gastjes die boetes krijgen en daar vervolgens een foto van op FB pleuren...![]()
![]()
![]()
Zo van: "Kijk mij eens 120 euro afdragen wegens wildplassen"
Hoe triest zijn zulke mensen.
DOE IS GEWOON NORMAAL OFZO!
Precies!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Groenevlinder het volgende:
Zo'n verkapte:"Ik doe net alsof ik heel erg baal van de boete, maar ik wil eigenlijk even aan iedereen laten weten dat ik echt heel erg stoer ben omdat ik een boete heb gekregen"
Oké dan.. Dat plaatje voegt ook veel toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oh mijn ex heeft ook zo'n ding over kanker geshared. (zijn broer is kankerpatiënt) Vervolgens zegt ie tegen allerlei mensen dat hij mij voor kankerhoer heeft uitgescholden. (wat hij niet eens heeft gedaan)![]()
[ afbeelding ]
Net zoveel als jouw reactie op een post van bijna een week oud. En net zoveel als deze post van mij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké dan.. Dat plaatje voegt ook veel toe.
Soms moet je gewoon even je frustratie uiten. Clue was dat het gewoon hypocriet is om te delen op facebook hoe zielig en erg kanker is als je er vervolgens toch mee scheld. Want zoveel respect heb je dan blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké dan.. Dat plaatje voegt ook veel toe.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
De timeline wordt per 3 augustus door onze strot geduwd![]()
Wat is een timeline eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
Is dat zo? Dat riepen ze in maart namelijk al dacht ik, dat er binnen enkele weken tot overgegaan zou worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
Waar is je bron?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
en dat gebeurde ook (je kon kiezen of je het wilde of niet) maar nu schijnt het definitief te zijn
Paupers bij facebookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |