Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Idd, word je b.v. getagged aan een boom.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Mensen taggen in foto's waar ze helemaal niet instaan omdat je niet snapt dat je de foto ook kan "delen"...
sja, ik heb ook zo'n meidje op fb die standaard getagd wordt op al haar familiefoto's (ook al staat ze er zelf niet opquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Idd, word je b.v. getagged aan een boom.
Fijn ook dat die plaatjes zichzelf teniet doen. Want als het je echt niets kan schelen wat anderen denken deel je zo'n plaatje niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme zeg, mijn ouders zijn van die mensen die die trieste plaatjes aan het sharen zijn
Dit soort shit
[ afbeelding ]
Plaatsvervangende schaamte alom
dit dusquote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Fijn ook dat die plaatjes zichzelf teniet doen. Want als het je echt niets kan schelen wat anderen denken deel je zo'n plaatje niet.
Je begrijpt het niet. Het aantal vrienden wat je hebt zegt iets over hoe populair bent. We kunnen die mensen toch niet zomaar ontvrienden?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef Saisai het volgende:
Lieve mensen, ik moet jullie iets vertellen.
Jullie hebben stomme Facebook vrienden. Zo moeilijk is het niet toch om te ontvrienden?
Blijkbaar erger je je niet dermate veel dat je ze ontvriend.
Ik zal het je nog sterker vertellen, er hangen hier ook mensen rond die heul geeneens een facebookaccount hebbenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef Saisai het volgende:
Jullie hebben stomme Facebook vrienden. Zo moeilijk is het niet toch om te ontvrienden?
jawel hoor.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Het aantal vrienden wat je hebt zegt iets over hoe populair bent. We kunnen die mensen toch niet zomaar ontvrienden?
Hier een.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, er hangen hier ook mensen rond die heul geeneens een facebookaccount hebben
Ze hebben soms wel handige dingen op 9Gag...quote:Op zondag 15 juli 2012 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme zeg, mijn ouders zijn van die mensen die die trieste plaatjes aan het sharen zijn
Dit soort shit
[ afbeelding ]
Plaatsvervangende schaamte alom
Ik snap gewoon niet hoe mensen zo kunnen falen in Engels....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
"... if you know who is he"
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ze hebben soms wel handige dingen op 9Gag...
[ afbeelding ]
Echt erg inderdaadquote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe mensen zo kunnen falen in Engels....
Maar dat soort mensen posten ook regelmatig dingen op facebook die zo dom zijn dat het grappig is en dat wil ik niet missen.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:40 schreef Saisai het volgende:
Dat is wel heftig hoor!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand die zelfmoord heeft gepleegd, en een afscheidsbrief op Facebook heeft geplaatst.
Allereerst de communicatie via Facebook, daar kan iedereen een mening over hebben.
Maar dan eronder 'x mensen vinden dit leuk'.
Tenzij je het uit respect doet dat je hebt geliked, maar dan nog vind ik het best pijnlijk.
De 'like' of 'het leuk vinden' heeft op facebook allang niet altijd meer de letterlijke betekenis. Het geldt ook als steunbetuiging, bevestiging (van een afspraak, gelezen hebben), beaming, etc, etc. Uiteraard vindt niemand het daadwerkelijk leuk. Laat onverlet dat ik zoiets nooit op Facebook zou plaatsen.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand die zelfmoord heeft gepleegd, en een afscheidsbrief op Facebook heeft geplaatst.
Allereerst de communicatie via Facebook, daar kan iedereen een mening over hebben.
Maar dan eronder 'x mensen vinden dit leuk'.
Tenzij je het uit respect doet dat je hebt geliked, maar dan nog vind ik het best pijnlijk.
Ik faal ookquote:Op zondag 15 juli 2012 14:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe mensen zo kunnen falen in Engels....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |