En die OS in 2004 ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat was hij de vorige OS toch ook gewoon?
Dat is toch een tijdje geleden?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat was hij de vorige OS toch ook gewoon?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:35 schreef wimderon het volgende:
Ik heb maar even een topic in elkaar geflanst in OS.
[Tennis] Op het heilige gras
Zou wel straf zijn; wimbledon en de OS afzeggen om een klein beetje gezichtsverlies te voorkomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, dat zullen mensen dus gaan zeggen..vandaar mijn reactie...maar de vorige keer met Soderling was dat ook gewoon bullshit. Nadal speelt (bijna) nooit slechter als hij geblesseerd is, hij is vooral voorzichtig dan om het niet te verergeren.
Zo bedoelde ik het ook niet directquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou wel straf zijn; wimbledon en de OS afzeggen om een klein beetje gezichtsverlies te voorkomen
Als ie in de USA speelt jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef Rosario het volgende:
Keek vannacht een stukje Roddick. Qua service is er toch niet echt een betere, was echt weer magistraal.
Ja, en op hardcourt. Hij speelde dus tegen een andere Amerikaan (de mij onbekende Michael Russel, die dubbelt blijkbaar met Malisse) maar het was wel duidelijk voor wie het publiek was.quote:
Er zijn er minstens drie met een betere service.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef Rosario het volgende:
Keek vannacht een stukje Roddick. Qua service is er toch niet echt een betere, was echt weer magistraal.
Isner? En? Karlovic?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn er minstens drie met een betere service.
Isner, Karlovic, Raonicquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:28 schreef Rosario het volgende:
Oke, oke. Maar het was wel tof om te zien, zulke heerlijke harde services. En dan het geluid van de bal op de baan en de achterwand.
Ja, maar ik weet van mezelf dat ik nou niet bijster veel verstand heb van het technische aspect van tennis (ondanks m'n tagquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:36 schreef Norrage het volgende:
[..]Je moet oppassen met je mening posten op fok, er zijn altijd mensen die er overheen gaan
Roddick doet zeker de laatste jaren meer op percentage. Net niet helemaal voluit en/of voor de lijnen gaan en zo een hoog percentage eerste services hebben. Doet Isner ook vaak, om dan in tiebreaks of op BP tegen wel opeens clutch te serveren. Plus Roddick heeft ook wat snelheid verloren door de jaren heen. Tegen een goede retourneerder of iemand die een read heeft op je service wordt je er dan hard afgeslagen, maar tegen velen volstaat het nog.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:45 schreef Norrage het volgende:
Roddick heeft echt een hele "waardeloze' service, als je kijkt hoe hard ie is. Hij slaat er doorgaans maar weinig aces mee, hij is rete-voorspelbaar en altijd vrijwel door het midden. Makkelijk te retourneren. Federer heeft niet voor niks bijna altijd meer aces dan Roddick om maar even wat te noemen. Maar goed, desalniettemin is het wel een goed wapen van Roddick natuurlijk....maar echt overrated. Karlovic, Isner, Raonic (al heeft Raonic net zo ongeplaatste harde service als Roddick, die spelers lijken veel op elkaar), Federer zelf, Lopez, Tsonga, Ljubicic (in hoogtijdagen) vind ik allemaal een betere service hebben dan Roddick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |