SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 2% gewijzigd door bobbernaut op 14-07-2012 22:02:26 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Wel, ik bedoel jou met victoria aanbidden jwzquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:56 schreef MineraalWater het volgende:
En plex zet je niet in het bericht he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:41 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja nu heb je vast spijt van "Mammaaaa ik wil een puppyyyy"Ja idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Rottweiler...
Hij pakt altijd stront op en dan smeert hij het over iedereen heen kut beest.![]()
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja idd.Een Rottweiler...
Hij pakt altijd stront op en dan smeert hij het over iedereen heen kut beest.
Dat is fijn om te wetenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:59 schreef MineraalWater het volgende:
Sommigen mensen hebben een leven naast FOK!
Ja waarom door Mender eigenlijk?quote:
Mijn beeldscherm deed het niet goed, ik dacht, eitje, HDMI.. maar dat werkt pas als je in windows geweest bent. Dus ik dacht, videokaart kapot ofzo. TOen zei mender moet je even een verloopje kopenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat is fijn om te weten
[..]
Ja waarom door Mender eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |