12quote:Op zondag 15 juli 2012 01:38 schreef TJV het volgende:
Hoeveel dagen duurt deze geldrovende dolledwaze periode?
Zal ik het je kado doen?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik sla denk ik eens over, mijn bankrekening vind mij een kutaars
Nee. Maar 't is 5 euro's...quote:Op zondag 15 juli 2012 02:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht, hejjenem met vier tegelijk gekocht? Dan wil ik wel een exemplaar overnemen
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die vijf euro zijn trouwens het probleem niet, het is alleen het zoveelste spel van vijf euro
ik denk dat je wel 2 potjes van 8 kunt krijgenquote:Op zondag 15 juli 2012 02:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Morgen gezellig een potje doen dan, kunnen vast wel 8 mensen bijelkaar krijgen?
Hah, in mijn ervaring was het een potje en afwachten of de verliezers nog wel zin hadden. Mijn WoW guildies konden niet echt tegen hun verliesquote:Op zondag 15 juli 2012 02:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik denk dat je wel 2 potjes van 8 kunt krijgen
Idd ja, best een leuke meid, zit ook wat humor in, al melkt ze het wel uitquote:
Ik doe met je mee in mijn eigen bedquote:Op zondag 15 juli 2012 02:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goeoeooeddd, ik ga eens op bedjelief aan
au revoir, schone slaapsters
Net zoals scumbag steve/quote:Op zondag 15 juli 2012 02:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Idd ja, best een leuke meid, zit ook wat humor in, al melkt ze het wel uit
Ik was net nog in lelystad. Het was aids, zoals altijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik doe met je mee in mijn eigen bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |