abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114206785
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_114206842
Eens met de TT oO<.

quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:57 schreef sigme het volgende:
Euh. Het ene kruidenmengsel is het andere niet?
Klopt, maar dit stimuleert niet om een andere te proberen :'). BAH!
pi_114206884
Je kan ook zelf een boemboe maken he, van origine worden die dingen niet in een pakje geboren.
Een boemboe proeven voordat je 'm door het eten doet vind ik wel origineel, maar ik vind het niet erg verwonderlijk dat dat niet heel lekker is.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_114206926
@Vik we wachten in elk geval tot de oudste min of meer volwassen is, misschien gaan we wel voordat de jongste naar de middelbare school moet, maar dat hangt natuurlijk ook helemaal af van hoe zij zich ontwikkelt.
Het duurt dus sowieso nog wel zes jaar..
Na de zomer ga ik een leveltje hoger Italiaans studeren en ik hoop in 2013 een heus diploma te halen op B2 niveau.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:04:19 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114206952
Heb je de boemboe puur gegeten? Dat is altijd goor!!
Net zoals trassie, vissaus e.d. dat is heul erg BAH.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114206962
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef sigme het volgende:
Je kan ook zelf een boemboe maken he, van origine worden die dingen niet in een pakje geboren.
Een boemboe proeven voordat je 'm door het eten doet vind ik wel origineel, maar ik vind het niet erg verwonderlijk dat dat niet heel lekker is.
Ik was even gemakzuchtig. Geen succes :+. Daarna trouwens ook nog even geprobeerd in combinatie met een hap ;). VIES! vind ik

En heb nu ook weer buikpijn na het eten van rijst (dat had ik de vorige keer ook al). Al met al niet motiverend om rijst te eten.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:06:14 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114207012
Je moet het er wel door doen anders is het echt niet te vreten met groentes enzo...

Je neemt ook geen hap pure macaroni met een schep "honig uit pakje"
*ril*

En rijst.. tja ook niet mijn ding maar in combi met boemboe wel :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114207054
Ik heb ook een hap genomen met boemboe, maar dat maakte het er niet beter op :P.
pi_114207188
Rijst O+
Als ik mijn man niet zou hebben zou ik het denk ik bijna iedere dag eten!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:13:13 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114207208
Met neme:
Rijst, gekookt en afgekoeld.

Kipfilet / ham / hamlappen gemarineerd in knoflook/ui/ketjap/soja/citroensap/basterdsuiker/zout/peper/djintan/ketoembar/djahe/sambal/kerrie/cayenne.

Wok aan: olie verwarmen: verse knoflook/ui/paprika/champignons aanbakken, vlees erbij bakken, trassi, vissaus, bosui, snippers komkommer, roeren.
Rijst in olie aanbakken, mengsel erbij, husselen NOM
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:35:37 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114207838
Woei, weersverwachting waar we volgende week heen gaan: De hele week 70% regenkans en 12 graden...
Lang leve de zomervakantie.

Trusten Slinkies :P
pi_114208767
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Woei, weersverwachting waar we volgende week heen gaan: De hele week 70% regenkans en 12 graden...
Lang leve de zomervakantie.

Trusten Slinkies :P
Slinken we :D?

'truste uniekhoorn :*.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:03:36 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114208825
_O- Uniek. Slinkende slankies :9

Truste :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_114209485
Moet zeggen dat ik zo langzamerhand blij ben on de hitte te verlaten. Vandaag weer 35 graden..nog 1 nachtje hier, dan nog een nachtje in het vliegtuig en dan kan ik de Duutser weer zoenen. Nu moet ik nog inpakken en schoonmaken, en dan bet ik al heel lang aan het uitstlelen!
pi_114210267
Marmar, B. en ik zijn ook verzot op Sicilie. Wij fantaseren ook wel eens om daar te gaan wonen, maar wij zijn het type Hollanders die dat alleen maar roept en nooit doet.

Hoe zouden jullie daar in je levensonderhoud voorzien?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:40:25 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114210522
Ik heb mezelf een abbo kado gedaan voor een tof artsy magazine, iedere keer als ik die doorblader komen mijn oude dromen terug van supergoed worden met artsy dingen en er centjes mee verdienen O+ :')

Dromen is tof :7 O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114212004
:D VB, gekkie! Dat spul moet je ook niet zo een, tuurlijk is dat vies! Ik had vandaag ook een boemboe, maar dan voor laksa (maleisische soep). Dat rook zo ontzettend sterk, volgens mij was ik door het plafond gesprongen als ik daar een hap van had genomen! Maar in een liter water met wat kokosmelk was het een heerlijke bouillon voor de bloemkool, chinese kool, garnalen en het gekookte ei... :9.

Lijstje:
O: 2 allisson boterhammen (salami, tomaat), 200 ml vanille yoghurt met 2 perziken
B: door de stad banjeren
L: 1 allisson boterham pindakaas, 1 banaan, halve kokosreep (eigenlijk alleen kokos, samengeperst :9), grote koffie verkeerd
S: 5,5 km "hard"lopen
D: bovenstaande soep, twee kommen. In totaal 7 garnalen, een halve kleine bloemkool, een kwart chinese kool en 1 gekookt ei in ongeveer 400 ml bouillon
T: 150 ml vanilleyoghurt met ardbeien en een beetje "raw brownie"

Ik ben tevreden!
pi_114212216
Beviel de brownie Per?
pi_114212294
Ja hij was wel lekker, beter dan de vorige. Denk dat het kwam door meer zout, meer, en nieuw (vorige was al 5 jaar oud) cacaopoeder, cashewnoten ipv amandelen. Smaak is veel intenser! Alleen hij blijft niet plakken; dus dan maar kruimelen :')
pi_114212886
Ik wil graag een televisie. Geen idee hoe en wat maar wil een kleine platte, voor aan mijn voeteneind. Niet te klein want moet wel chill zijn om films te kijken maar ook geen enorm ding dat breder is dan mijn voeteneind :P

Hoeveel inch zou dan ongeveer fijn zijn? Ben er heel slecht in :P 36 of zo ?
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:41:29 #21
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_114213527
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef sigme het volgende:
Boemboes in een pakje zijn, mits van het juiste merk, niet heel veel anders dan versgemaakte, qua ingedienten in elk geval.... rauw moet je ze i.e.g. nooit eten :') ook niet met een hap rijst of vlees erbij. lekker even meefruiten met het vlees/de groente en dan pas water erbij (of helemaal niet, ligt aan t recept, of kokosmelk) en laten pruttelen O+
Kwak
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:41:44 #22
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_114213539
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toffe regenjassen! :Y

Ik heb vandaag in een impuls een breiboekje, breinaalden en wol aangeschaft. Zes weken vakantie nu (en niet al te lang daarna 19w verlof), dus ik ga (leren) breien. Heb net een half uur (zonder overdrijven, helaas... :')) youtube-filmpjes zitten kijken over het opzetten op een naald.
Ben inmiddels (in totaal een ruim uur verder) vier keer overnieuw begonnen. Ik snap de techniek wel, maar ik snap niet goed hoe ik het breiwerk fatsoenlijk naar achter 'duw' op de naald, zeg maar (zodat er nieuw breisel op past...). Ik schuif het nu maar wat lomp door, maar het eindeffect wordt rommelig en niet gelijk. Ach jaaa... Ik heb nog even de tijd :+
O+ dan zet je te strak op / brei je te strak. (na het opzetten zitten steken trouwens wel vaker niet helemaal netjes, zie je later niks meer van!)

tip: opzetten op twee naalden, dan zit je breiwerk losser, (twee naalden op elkaar houden zeg maar, en na het opzetten er eentje uittrekken).

tip2: elke keer als je een nieuwe steek maakt en je trekt je draad aan bedenk je je "te strak" en laat je je draad even los :P waarna je een iets lossere steek hebt.

tip3: na 8 augustus wil ik je best leren breien! (sokjes zijn wel erg lastig voor beginners helaas)
Kwak
pi_114213995
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef Perruche het volgende:
Ja hij was wel lekker, beter dan de vorige. Denk dat het kwam door meer zout, meer, en nieuw (vorige was al 5 jaar oud) cacaopoeder, cashewnoten ipv amandelen. Smaak is veel intenser! Alleen hij blijft niet plakken; dus dan maar kruimelen :')
Okay, dan moet ik er echt maar eens eentje maken :D
pi_114215560
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef Perruche het volgende:
Mooi! Wel goed aangedrukt in t bakblik en lang genoeg in de koelkast? Anders volgende x meer dadels :)
Be someone that makes you happy
pi_114220437
Mogge!
Rustig op werk.
pief, wij hebben een 37 cm tvtje in de slaapkamer en dat gaat wel, moet alleen wel mn bril op doen :)
  zondag 15 juli 2012 @ 08:24:33 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114220458
Ik ga straks maar eens zwemmen. MOET! Zou al twee keer eerder, maar het liep twee keer in de soep.

Ik vind het wel lastig om mezelf te motiveren, omdat ik afhankelijk ben van de openingstijden van het zwembad en er nog naartoe moet fietsen. Met hardlopen en de sportschool heb ik dat niet. Mijn sportschool ligt op de route van werk naar huis, zodat het helemaal niet moeilijk is om direct na het werk te gaan. Als ik een sportschool in DH had gehad, was ik waarschijnlijk ook nooit gegaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_114221043
Oké, een beetje boemboe proeven (wel verdund) was niet zo slim geloof ik :+ :'). Alleen zou m'n hele gerecht verpest zijn als ik het er wel doorheen had gedaan en het dan niet lekker was. Hoe dan ook zal ik het niet snel nog een keer eten vrees ik. Ik heb de hele avond nog buikpijn gehad van de rijst ;(.

Planning voor vandaag:
O: Yoghurt met een appel, drie mueslicrackers met biefstukworst/hüttenkäse/vega-ham (en komkommer)
L: Ciabatta met op de ene helft zelfgemaakte tonijnsalade en op de andere helft runderpastrami en een waldkornboterham met hüttenkäse/bieslook (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, dressing, geitenkaas, zongedroogde tomaten en croutons
D: Varkenshaasje met spruiten/rozijnen en een zelfgemaakte aardappelsalade (met stoomaardappeltjes, mayonaise, citroensap, knoflook en bieslook)
T: Bak fruitkwark met kersen

Sinds gisteren zijn mijn lijstjes trouwens 1900 kcal.
  zondag 15 juli 2012 @ 10:09:13 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114221137
Toffe vacature voor de anglisten hier? http://www.google.com/abo(...)dutch-amsterdam.html

Overigens heb ik net m'n LinkedIn geüpdate. Summary ingevuld, skills toegevoegd. Op basis van die skills kom ik interessante vacatures tegen, waaronder een inmiddels verlopen vaca voor copywriter bij Bol.com. Miss, ooit :P. Maar goed, ik vind de Consumentenbond ook een razendinteressante organisatie :P. Sowieso wel prettig om een lijstje te hebben van bedrijven waar je nog eens zou kunnen/willen werken :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_114221198
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+ dan zet je te strak op / brei je te strak. (na het opzetten zitten steken trouwens wel vaker niet helemaal netjes, zie je later niks meer van!)

tip: opzetten op twee naalden, dan zit je breiwerk losser, (twee naalden op elkaar houden zeg maar, en na het opzetten er eentje uittrekken).

tip2: elke keer als je een nieuwe steek maakt en je trekt je draad aan bedenk je je "te strak" en laat je je draad even los :P waarna je een iets lossere steek hebt.

tip3: na 8 augustus wil ik je best leren breien! (sokjes zijn wel erg lastig voor beginners helaas)
Mag ik dan haakles? Lijkt me serieus tof!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 juli 2012 @ 10:28:35 #30
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_114221377
quote:
17s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mag ik dan haakles? Lijkt me serieus tof!
ja natuurlijk!! leuk! kom ik baby kijken en je leren haken, goed?
Kwak
pi_114221416
21,22 km | 10,7 km/u
pi_114221458
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:31 schreef sigme het volgende:
21,22 km | 10,7 km/u
_O_
pi_114221547
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja natuurlijk!! leuk! kom ik baby kijken en je leren haken, goed?
*O* Heb je het weekend van 18 en 19 augustus al plannen? Mijn mister zit dan op lowlands :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 juli 2012 @ 10:42:31 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114221624
quote:
21,22 km | 10,7 km/u
Wow, zwaar onder de indruk!
  zondag 15 juli 2012 @ 10:45:16 #35
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_114221669
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*O* Heb je het weekend van 18 en 19 augustus al plannen? Mijn mister zit dan op lowlands :P
heel misschien één van de twee dagen een familie+aanhangdag (broers en zussen en nichtjes van J.), maar de andere dag kan dan wel! Zullen we als ik terug ben van vakantie even kortsluiten? ik pm je mijn nummer wel even - misschien heb je t van ooit die minimeet, maar anders voor de zekerheid.

vakantiedata pm ik ook wel even.

en sigme! _O_
Kwak
  zondag 15 juli 2012 @ 10:51:22 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114221808
quote:
21,22 km | 10,7 km/u
Zomaar even een HM lopen, kan toch niet :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114221848
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zomaar even een HM lopen, kan toch niet :P.
Binnen 2 uur (1:59:10) *).
pi_114221944
Wow sigme! _O_
pi_114222059
quote:
21,22 km | 10,7 km/u
puick!
Ja doei.
pi_114222065
Sigme :o _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114222136
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heel misschien één van de twee dagen een familie+aanhangdag (broers en zussen en nichtjes van J.), maar de andere dag kan dan wel! Zullen we als ik terug ben van vakantie even kortsluiten? ik pm je mijn nummer wel even - misschien heb je t van ooit die minimeet, maar anders voor de zekerheid.

vakantiedata pm ik ook wel even.

en sigme! _O_
Je pm box is vol ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 juli 2012 @ 11:13:33 #42
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_114222251
nu niet meer!!
Kwak
pi_114222397
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:35 schreef Xennia het volgende:
Marmar, B. en ik zijn ook verzot op Sicilie. Wij fantaseren ook wel eens om daar te gaan wonen, maar wij zijn het type Hollanders die dat alleen maar roept en nooit doet.

Hoe zouden jullie daar in je levensonderhoud voorzien?
Chris werkt bij een internationaal bedrijf wat ook op Sicilie een vestiging is, we hopen daarmee iets te kunnen regelen.
Wanneer ik mijn uitkering voor elkaar kan krijgen, kan ik die meenemen binnen de EU, zo niet, moeten we wat anders verzinnen en dan hoop ik tegen die tijd wat vertaalklussen te kunnen doen (ik beheers al Duits, Engels, Frans, ben nu bezig met mijn Italiaans.) Daarvoor ben ik al wat aan het netwerken.
Het gaat geen vetpot worden, maar dat hoeft ook niet want dan hoeven we niet meer te sparen voor vakanties naar Sicilie ;)
pi_114222605
Sigme, jeetje! Jij hardcoredame jij!

Ik vond mezelf al heel wat met mijn buikspiersessie en bodypump. Heb weer extra gewicht kunnen pakken, lekker is dat!
pi_114222674
En ik ga mijn lijstje posten waarvan ik denk dat ik het al weet :')
O: allisson boterham pindakaas, koffie verkeerd, 2 nectarines
S: buikspieren + bodypump
T: shake met halve banaan, sojamelk, eiwitpoeder, wat left over diepvriesfruit
L: restje vega chili in een wrap met sla, 1 avocado
T: stukje raw brownie
D: pasta'tje
T: vanilleyoghurt met aardbeien :9
pi_114222759
lol ik las "vakantieyoghurt met aardbeien" we zijn aan vakantie toe denk ik..

mijn lijstje
O: yoghurt
T: verse sinaasappelsap waar mijn lief mee kwam O+
L: gekookt ei, salade, rijstwafel kaas
T: ik heb de kids beloofd koekjes te bakken, dus vast wat koekjes en een appel
D: broccolisoep, zalm, salade
T: meloen
pi_114222894
Mogge :)

Zouden naar de sportschool gaan vandaag, maar het is zúlk lekker weer, dat we lekker gaan wandelen O+ Dus nu even ontbijten en dan in de auto op weg naar 't startpunt; 14km hiken door de O+ Dales O+

Lijstje begint met een grote kom yoghurt met banaan en walnoot en eindigt met pompoenrisotto en wat daar precies, op de S na, tussenin zit moeten we nog even bedenken: wrsch broodjes met wat beleg :)
Ja doei.
pi_114222900
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:34 schreef MarMar het volgende:
lol ik las "vakantieyoghurt met aardbeien" we zijn aan vakantie toe denk ik..

mijn lijstje
O: yoghurt
T: verse sinaasappelsap waar mijn lief mee kwam O+
L: gekookt ei, salade, rijstwafel kaas
T: ik heb de kids beloofd koekjes te bakken, dus vast wat koekjes en een appel
D: broccolisoep, zalm, salade
T: meloen
Ze gaan er langzaam op vooruit je lijstjes ^O^
pi_114222945
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Ze gaan er langzaam op vooruit je lijstjes ^O^
Ja 's ochtends yoghurt helpt! En de pijnstillers beginnen weer te "wennen".
SPOILER: meh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114222976
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge :)

Zouden naar de sportschool gaan vandaag, maar het is zúlk lekker weer, dat we lekker gaan wandelen O+ Dus nu even ontbijten en dan in de auto op weg naar 't startpunt; 14km hiken door de O+ Dales O+

Lijstje begint met een grote kom yoghurt met banaan en walnoot en eindigt met pompoenrisotto en wat daar precies, op de S na, tussenin zit moeten we nog even bedenken: wrsch broodjes met wat beleg :)
* jaloers
Geniet ervan!
pi_114223072
Marmar :*. Pff wat prut. Hoop dat de emigratieplannen tzt kunnen worden uitgevoerd :).

Heerlijk wandelen Mo! Hier regent het alweer de hele ochtend, dus ik ben wel een beetje jaloers ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 juli 2012 @ 11:50:10 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114223100
Hier schijnt al de hele ochtend de zon O+
Niet meer actief op Fok!
pi_114223266
Amsterdam & omgeving komt er bekaaid vanaf de afgelopen dagen ;(. Steeds zo'n baan met regen precies over de regio.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114223349
thx :* Ik hoop het ook Phaidra, we gaan er iig ons best voor doen! Met goede voorbereiding en voldoende tijd moet het gewoon lukken vind ik.
pi_114225677
Verveel me :P
Heeft er nog iemand hartklachten?
pi_114226204
Ik verveel me ook een beetje. Baby slaapt heerlijk, zolang hij bij me ligt... Beetje onhandig :P.

Het is gelukkig opgehouden met zachtjes regenen... :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114227312
Oeps!
Ik ging maar een spelletje doen en toen werd ik betrapt door de baas :P
pi_114227442
Ola!

Relaxzondag it is! Lekker uitgeslapen O+

gister redelijk drooggehouden, maar we waren er relatief laat (1630) Freud niet tegengekomen though :P

Lijstje gister:

O: geroosterde boterham met boter en ham
T: handje amandelen
L: restje sate, sperziebonen en satesaus
T: stukjes chorizo en kaas
D: hapjes bockworst, hapjes hamburger met ui en curry, hapjes kebab met saus
T: handje amandelen en een wijntje

Vandaag:

O: havermoutpap met banaan, whey, geschaafde amandel
T: halve avocado met zure room
D: calamaris van de bbq, geroosterde groenten

De rest moet ik nog verzinnen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114228627
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verveel me :P
Heeft er nog iemand hartklachten?
Gebroken hart, telt dat ook?
pi_114228980
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!

gister redelijk drooggehouden, maar we waren er relatief laat (1630) Freud niet tegengekomen though :P

Lijstje gister:

Vandaag:

Fijn dat jullie redelijk droog bleven. Freud zijn schoenen en broek zaten onder de modder :+

Zo! vandaag twee fotoopdrachten verwerkt/ bewerkt. Zo nog ff langs gaan en dan mag ik ook chillen!
  FOK!fotograaf zondag 15 juli 2012 @ 15:18:40 #61
18921 freud
Who's John Galt?
pi_114229855
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!

Lijstje gister:

Vandaag:

Heb voornamelijk bij Roog en Funkerman op Crystal stage gestaan. Was iig lekker droog :P.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_114232752

Baktherapie O+
Voor het donkere deeg een deel bloem vervangen door cacaopoeder met als resultaat dat het blanke lekker knapperig is en het donkere lekker zacht.
Dan nog wat vanille door het blanke deeg en amandelextract door het chocodeeg, omnom!
pi_114232856
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:36 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]

Baktherapie O+
Voor het donkere deeg een deel bloem vervangen door cacaopoeder met als resultaat dat het blanke lekker knapperig is en het donkere lekker zacht.
Dan nog wat vanille door het blanke deeg en amandelextract door het chocodeeg, omnom!
Wauw dat ziet er heerlijk uit! :9
pi_114232986
Lekker Mar! Het is dat je zo ver weg woont, anders was ik komen proeven :9.

Hier klaarde het op en zijn we even wat gaan drinken op een terrasje O+. Met een portie bitterballen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114233257
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:36 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]

Baktherapie O+
Jum :9 ik wil ook proeven :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 15-07-2012 16:58:18 ]
pi_114235343
Weekend :s)
Zou ook wel een stukje lusten, zo te zien :9
pi_114237329
Jee, vandaag naar huis!nog een hele lange vlucht, maar ik heb extra betaald voor een stoel bi de nooduitgang, en m'n vlucht stijgt pas om 10 uur op, dus hopelijk kan ik lekker slapen!
pi_114238509
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Jee, vandaag naar huis!nog een hele lange vlucht, maar ik heb extra betaald voor een stoel bi de nooduitgang, en m'n vlucht stijgt pas om 10 uur op, dus hopelijk kan ik lekker slapen!
Goede reis naar huis, Jagar! Ik vind slapen in een vliegtuig altijd erg moeilijk omdat ze vaak de temperatuur verhogen zodat je doezelig wordt en dat vind ik echt vreselijk :{ Ik wil koude lucht in mijn gezicht, geen warme!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114238978
Lijst
• yoghurt met havermout
• 21 km | 10,7 km/u
• broodmaaltijd: 3 boterhammen, 4 krekker, gebakken ei met ham, beleg
• tuinwerkzaamheden
• 2 glazen karnemelk met siroop & water
• bakje uien-courgettesoep
• tuinwerkzaamheden
• 1 pils
• avondeten (alles uit eigen tuin/wei): gekookte aardappels, gesmoorde spitskool met kummel, paar plakjes lamsrollade, uitgebakken speklapje.
• toe: rijstpudding met krenten en boter + kaneel.
pi_114239160
Tja, weekendlijstje.

O: roerei + boterham, glas sinaasappelsap
T: koekje
L: 2 boterhammen ossenworst
T: beschuit met muisjes, vruchtenyoghurt, hand nootjes
T: glas ice tea, 4 bitterballen
T: softijsje, glas appel-perensap
D: van de toko :9
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 15 juli 2012 @ 19:27:25 #71
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_114239727
dag lieve slankies! ik ga zometeen verder inpakken en op een niet nader te noemen moment vakantievieren. ergens begin augustus weer terug! :W
Kwak
pi_114240022
Veel plezier kwak! Dat je maar mooi weer en een mooie omgeving mag treffen ^O^.
pi_114240030
Goede reis terug Jagär en fijne vakantie kwak!

Wij hebben gewandeld, dus.

Route:

http://www.endomondo.com/workouts/qrU00dHkaa4

Foto's (klik voor grotere versies):

Was een niet zo heel fijne wandeling: het was wel heel mooi O+ maar rare paden, niet goed aangegeven, weinig wandelaars hadden er al gelopen, veel gaten, veel modder, veel alles. Niet voor herhaling vatbaar, maar naar het schijnt toch 805Kcal verbrand, dus die risotto straks mag wel! :9 O+ ( :') )

Wel fijn om nog even op pad te zijn zo samen. Mr.Mo gaat morgen alweer terug naar NL en met uitzondering van volgende week (23e komt mijn zusje, tot de donderdag en vrijdag - zaterdag komt m'n schoonzusje hier) gaat hij dus elke week de volle werkdagenweek naar Nederland. Wordt wel zwaar; zijn we niet gewend. Ik ga hier proberen werk te zoeken en de positieve noot is dat ik nu doordeweeks ook prima werk kan zoeken omdat ik me dan nu niet schuldig voel naar Mr.Mo die dan alleen zit en we dan een boel quality time missen. Dus, nou ja: we gaan het beste er van maken! :)
Ja doei.
pi_114240183
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:27 schreef kwakz0r het volgende:
dag lieve slankies! ik ga zometeen verder inpakken en op een niet nader te noemen moment vakantievieren. ergens begin augustus weer terug! :W
Veel plezier!
  zondag 15 juli 2012 @ 19:41:40 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114240241
Heel veel plezier Kwak!! Het is je erg gegund! :*

Wat een heerlijk zondagslijstje Phaidra! Fijn.

Het was een leuke dag op het werk, paar gekke dingen, zoals normaal ') Tijd ging echt wel snel.

Lijst
O; kwark en vla
T's: nectarine, appel, wortels, een punt chocotaart met slagroom... Ik hou niet van chocotaart maar deze was zelfgemaakt met liefe door echtgenote van man op werk dus kon niet weigeren maar nee, chocolade moet in een reep :')
L: cup a soup snert, 3 boterhammen kaas, beker melk
T's: dropjes, augurk, pruim, stuk meloen, blokje kaas
D : Spinazie, gebakken champs, rode bieten, tartaar, uien, rabarber
T: zoute stokjes
pi_114240244
Hoe lang gaat dat duren Mo?

Goede reis Jagar en fijne vakantie Kwak! :)

DaD ook alvast een goede reis! Jullie gaan dinsdag toch?

Hier ook met de voorbereidingen bezig, stapeltjes kleren maken, iPads vullen, camera leeghalen.
pi_114240248
Goede reis Jagar! Straks weer fijn bij je Duutser!

En Kwak heel veel plezier :*

En Mo, wat een prachtige foto's altijd!
pi_114240329
Dat gaat zeker tot september duren Lie! In vergelijking met Jagär natuurlijk peanuts, maarja... wij waren tot we hierheen gingen ook niet eens gewend om maar 'n nacht van elkaar gescheiden te zijn :P

En met doordeweeks werkzoeken bedoelde ik dus vooral dat 't dan ook zonder problemen 's avonds kan: zit dan toch niemand in de weg qua planningen enzo. Dus da's wel mooi: morgen maar 's beginnen met m'n zoektocht.

En thanks voor fotocompliment, vind 't leuk om ze te maken iig! :+ :)
Ja doei.
pi_114240539
Ik vind 1 nacht zonder mijn lief ook niets hoor, niets om je voor te generen :* hopelijk krijg je de tijd snel om!
pi_114240551
Goede reis Jagar!
Fijne vakantie kwak! Geniet ervan O+.
Mooie foto's Mo! Fijn dat je ook de positieve kant ervan kunt inzien dat Mr.Mo nu vaker van huis is.
  zondag 15 juli 2012 @ 19:53:15 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114240733
Mo, de een kan er wat beter tegen dan de ander. Moet er zelf ook niet aan denken om een paar dagen zonder te zitten :)
Mooie foto's. Stom dat ik jou binnenkort niet zie want had best heel graag met je willen kletsen.

Jeager goed reis!

MarMar, ik hoop zo voor je dat het grote emigreerplan in vervulling kan gaan
pi_114240777
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dat gaat zeker tot september duren Lie! In vergelijking met Jagär natuurlijk peanuts, maarja... wij waren tot we hierheen gingen ook niet eens gewend om maar 'n nacht van elkaar gescheiden te zijn :P

En met doordeweeks werkzoeken bedoelde ik dus vooral dat 't dan ook zonder problemen 's avonds kan: zit dan toch niemand in de weg qua planningen enzo. Dus da's wel mooi: morgen maar 's beginnen met m'n zoektocht.

En thanks voor fotocompliment, vind 't leuk om ze te maken iig! :+ :)
Dat is wel een tijdje ja! Ik zou het niks vinden! Mijn meneer is wel druk en veel avonden weg, maar ik vind het heel anders als hij ook niet thuis slaapt.
pi_114240788
Marmar, Sicilië las ik volgens mij?

Sicilië O+
pi_114240953
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, de een kan er wat beter tegen dan de ander. Moet er zelf ook niet aan denken om een paar dagen zonder te zitten :)
Mooie foto's. Stom dat ik jou binnenkort niet zie want had best heel graag met je willen kletsen.

Jeager goed reis!

MarMar, ik hoop zo voor je dat het grote emigreerplan in vervulling kan gaan
Dat moet gewoon lukken Uniekje, hoe dan ook. :*
pi_114241005
uniek! Wederzijds! Maar het is nu eenmaal niet anders -O- ;(

En tsja, positief zijn, ook dat is nu eenmaal niet anders :') Kan wel gaan zitten simpen maar daar help ik zowel hem als mezelf niet mee, dus dan maar ook gewoon een baan vinden zodat ik 't niet zo merk dat ik 's avonds alleen ben :P
Ja doei.
pi_114242302
O: shake met whey, soja, aardbei, lijnzaad, limoen
T: sojamelk
L: 2 roereieren en wat gerookte zalm
T: pinda's (zo'n 300 kcal, ahum)
D: Green bean curry, Indian Dal Nirvana, Spicy chicken vindaloo
S: misschien nog een half uurtje rennen zo

1644 kcal

Vanmiddag (na lang uitslapen) nog een keer gewogen en woog toen opeens 63,9. (i.t.t. de 65,1 van zaterdagochtend). Gisteravond helemaal niet gesnoept, maar wel veel wijn gedronken. Kan dus ook uitdroging zijn :+. In het vervolg maar door de week wegen, ik denk dat dat een wat reëler beeld geeft.
pi_114242429
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
Goede reis terug Jagär en fijne vakantie kwak!

Wij hebben gewandeld, dus.

Route:

http://www.endomondo.com/workouts/qrU00dHkaa4

Foto's (klik voor grotere versies):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie foto's! Lijkt me fijn om in (of vlakbij) zo'n omgeving te wonen.
pi_114246921
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:41 schreef LieLie het volgende:
Hoe lang gaat dat duren Mo?

Goede reis Jagar en fijne vakantie Kwak! :)

DaD ook alvast een goede reis! Jullie gaan dinsdag toch?

Hier ook met de voorbereidingen bezig, stapeltjes kleren maken, iPads vullen, camera leeghalen.
Woensdag. En dank je, jullie ook! Wij hebben net al onze zomerkleren in koffers gemieterd en Baardmans is as we speak de soundtrack van onze road trip aan het samenstellen.

Kwak, fijne vakantie!

Dat zal zeker even wennen zijn, Mo. Sterkte. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_114247029
Hai :W

Wat een rust hier! Fijne vakantie Kwak!
En sterkte met de veranderingen Mo!

Jagar gaat bijna samenwonen en nu echt *O*

Skjor ik vind het niet veel! Maar weet niet wat je specs zijn? Wel goede dingen gegeten en lekker!

Nog maar even een lijst OT dan...

O: klein croissantje en kiwi, perzik, yoghurt, lijnzaad, speltflakes
T: koffie verkeerd
L: 2 meergranenboterhammen met flink wat gerookte zalm en een bakje gemengde rauwkost
T: paar dropjes
D: bulghur met gegrilde groenten en feta
T: bak yoghurt met wat jam, lijnzaad, kokos en speltflakes
B: shoppen :D
pi_114247277
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Woensdag. En dank je, jullie ook! Wij hebben net al onze zomerkleren in koffers gemieterd en Baardmans is as we speak de soundtrack van onze road trip aan het samenstellen.

Kwak, fijne vakantie!

Dat zal zeker even wennen zijn, Mo. Sterkte. :*.
Oke, dan is het dezelfde dag ;)
pi_114247693
Eindstand:
O: Yoghurt met een appel, drie mueslicrackers met biefstukworst/hüttenkäse/vega-ham (en komkommer)
L: Ciabatta met op de ene helft zelfgemaakte tonijnsalade en op de andere helft runderpastrami en een waldkornboterham met hüttenkäse/bieslook (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, dressing, geitenkaas, zongedroogde tomaten en croutons
D: Varkenshaasje met spruiten/rozijnen en een zelfgemaakte aardappelsalade (met stoomaardappeltjes, mayonaise, citroensap, knoflook en bieslook)
T: Bak fruitkwark met kersen
pi_114247753
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:59 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oke, dan is het dezelfde dag ;)
We dachten immers nog even dat we in hetzelfde vliegtuig zouden zitten!
pi_114247831
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

We dachten immers nog even dat we in hetzelfde vliegtuig zouden zitten!
Ja! Alleen wij hebben een aantal maanden gedacht dat we op dinsdag zouden gaan en toen bleek het woensdag te zijn :P Ik wist niet meer of we die ontdekking daarvoor of daarna hadden gedaan ;)
pi_114247923
Heb je nog wat gekocht Nallie?

Mijn eindstand:
En ik ga mijn lijstje posten waarvan ik denk dat ik het al weet
T: stukje raw brownie Soort reep met pitten en zaden van de Tuinen
D: pasta'tje na 2 vapiano's af te zijn gegaan waar het TE druk was zijn we gesetteld voor een burger met frietjes bij de Burgerbar (150 gr vlees op een bruin broodje met ui, kaas, tomaat, en wat frietjes met mayo)
T: vanilleyoghurt met aardbeien stukje raw brownie
pi_114248025
Thanks all! Maar we slaan ons er wel doorheen. Als dit hem meer structuur geeft en meer zelfvertrouwen dan worden we daar uiteindelijk allebei beter van, denk ik dan maar! :)

Werk vinden gaat wel lastig zijn, heb gisteren al wat geneusd, maar vooral veel fundraiser- en callcentermeuk... máár ik weet gewoon dat ik wel wat vind zodat ik in elk geval een groot deel van augustus werk heb en hopelijk daarna ook nog. #likeabaws

:P
Ja doei.
pi_114248043
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:10 schreef Perruche het volgende:
Heb je nog wat gekocht Nallie?

Mijn eindstand:
En ik ga mijn lijstje posten waarvan ik denk dat ik het al weet
T: stukje raw brownie Soort reep met pitten en zaden van de Tuinen
D: pasta'tje na 2 vapiano's af te zijn gegaan waar het TE druk was zijn we gesetteld voor een burger met frietjes bij de Burgerbar (150 gr vlees op een bruin broodje met ui, kaas, tomaat, en wat frietjes met mayo)
T: vanilleyoghurt met aardbeien stukje raw brownie
JA! Te dure laarzen die wel heul mooi zijn :') En nog twee shirtjes...
Jouw lijstje is nom! Lekker he raw brownie met yoghurt :9
pi_114248074

Ik ben een beetje eenzaam dus wijn drinken klinkt heel aantrekkelijk dus juist daarom doe ik het niet!

Ik ga maar slapen denk ik!

Mooie foto's Mo!
pi_114248219
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all! Maar we slaan ons er wel doorheen. Als dit hem meer structuur geeft en meer zelfvertrouwen dan worden we daar uiteindelijk allebei beter van, denk ik dan maar! :)

Werk vinden gaat wel lastig zijn, heb gisteren al wat geneusd, maar vooral veel fundraiser- en callcentermeuk... máár ik weet gewoon dat ik wel wat vind zodat ik in elk geval een groot deel van augustus werk heb en hopelijk daarna ook nog. #likeabaws

Ik doe met je mee met werk zoeken!
pi_114248225
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

JA! Te dure laarzen die wel heul mooi zijn :') En nog twee shirtjes...
Jouw lijstje is nom! Lekker he raw brownie met yoghurt :9
Oh, plaatje? En leuk he, shoppen :') ik heb geprobeerd een jurkje te vinden, mar vond nets echt leuk.. wel een hele mooie van supertrash gekocht maar dat zocht k helemaal niet :D :@

En inderdaad lekker! Met aardbeien erbij is het nog lekkerder. Denk dat dat morgen mijn ontbijt wordt! Griekse yoghurt, aardbeien, raw brownie. Of mijn toetje. Of beide!
pi_114248253
Weer terug van vrijgezellenfeest. Was mooi! Wel tikkeltje ruig, maar nog lang niet zoals in the hangover ;)
Ben nu redelijk gesloopt, ga lekker slapen..
pi_114248261
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik doe met je mee met werk zoeken!
*boks*

dat we allebei maar wat puiks mogen vinden *O*
Ja doei.
pi_114248315
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*boks*

dat we allebei maar wat puiks mogen vinden *O*
Ja :)

Dan heb ik iig minder tijd om aan exen te denken etc ;)
  zondag 15 juli 2012 @ 22:19:40 #103
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_114248476
zo, richting het vliegveld gaat. Morgen rond half 12 sta ik op Nederlandse bodem, en om half 3 op duitse! *O* *O* *O* Eerst nog een pokke eind reizen, en veel wachten...
pi_114248510
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef Nallie het volgende:

Wat een rust hier! Fijne vakantie Kwak!
En sterkte met de veranderingen Mo!

Jagar gaat bijna samenwonen en nu echt *O*

Skjor ik vind het niet veel! Maar weet niet wat je specs zijn? Wel goede dingen gegeten en lekker!

Nog maar even een lijst OT dan...

O: klein croissantje en kiwi, perzik, yoghurt, lijnzaad, speltflakes
L: 2 meergranenboterhammen met flink wat gerookte zalm en een bakje gemengde rauwkost
T: paar dropjes
D: bulghur met gegrilde groenten en feta
T: bak yoghurt met wat jam, lijnzaad, kokos en speltflakes
B: shoppen :D
Ik weeg 64 kilo (bij 1.66 m) en wil naar 58. Als ik niet sport wil ik eigenlijk niet meer dan 1700 kcal binnenkrijgen, dus dit is dan wel aardig. (Ik rolde trouwens pas om 13.00 uur uit mijn bed, dus er zit niet zoveel tijd tussen de verschillende maaltijden.)

Waarom eet je speltflakes trouwens? Is het lekker of is het goed voor je? Of allebei? ;).
pi_114248749
DaD jullie ook heel veel plezier! :)
pi_114249054
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh, plaatje? En leuk he, shoppen :') ik heb geprobeerd een jurkje te vinden, mar vond nets echt leuk.. wel een hele mooie van supertrash gekocht maar dat zocht k helemaal niet :D :@

En inderdaad lekker! Met aardbeien erbij is het nog lekkerder. Denk dat dat morgen mijn ontbijt wordt! Griekse yoghurt, aardbeien, raw brownie. Of mijn toetje. Of beide!
Plaatje ga ik even zoeken voor je ;)

quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:20 schreef Skjor het volgende:

[..]

Ik weeg 64 kilo (bij 1.66 m) en wil naar 58. Als ik niet sport wil ik eigenlijk niet meer dan 1700 kcal binnenkrijgen, dus dit is dan wel aardig. (Ik rolde trouwens pas om 13.00 uur uit mijn bed, dus er zit niet zoveel tijd tussen de verschillende maaltijden.)

Waarom eet je speltflakes trouwens? Is het lekker of is het goed voor je? Of allebei? ;).
Heb je dat bepaald op basis van je BMR enzo? Dan prima :)
En laat opstaan is inderdaad dan altijd lastig. Wel lekker ;)
Ik vind cornflakes heel lekker, maar die zijn niet zo gezond. Speltflakes zijn ook heel lekker en een stuk beter voor je :Y
pi_114258627
Goedemorgen :W.

Planning:
O: Yoghurt met een appel en druiven, mueslicracker met biefstukworst (en komkommer)
L: Drie waldkorn boterhammen met runderpastrami/kipfilet (en komkommer)
D: Vega-burger, opgebakken aardappels en mayonaise (of zelfgemaakte aardappelsalade van stoomaardappeltjes, knoflook, mayonaise en bieslook) met daarbij paprika’s/cherrytomaten/feta
T: Halve bak ambachtelijke yoghurt met een appel en rozijnen

Weer een vega-burger, want er zaten er twee in het pakje :+.

Veel plezier met de Duurtser vandaag Jagar! O+ w/
pi_114259006
meurning! :D

Te kort geslapenwant mijn boek was weer te tof Begonnen met lezen met mijn ereader, best een fijn ding. En een stuk lichter dan een boek :P

Lijstjestijd:

O: lijnzaadcracker+ 1/2 avocado en 2 plakjes kalkoenfilet
L: salade met geroosterde ui, paprika, tomaat, restje bbq kip en olie/azijn etc.
T: stukje kaas
D: restje stoofschotel en broccoli, taart mijn lief en ik zijn vandaag 2 jaar getrouwd ^) Dus ik ga straks uit werk naar de bakker die onze trouwtaart gemaakt heeft om een mini taartje te halen :9 O+
S: fitness+cardio
T: kwark en bessen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 16 juli 2012 @ 08:07:00 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114259071
Congrats, Aurum! *O* O+
pi_114259077
Gefeliciteerd, aurum en kerel! O+ .
pi_114259094
Gefeliciteerd, Aurum O+.
pi_114259234
Mogge!
feli aurum :)

Zo ontbijt met croissants, omdat dit mn 'weekenddag' is.
pi_114259425
Gefeliciteerd aurum & lief *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114259453
Morning!

Ik ben onwijs misselijk, volgens mij was mijn smoothie niet zo'n goed idee op de nuchtere maag :').
pi_114259542
Mogge!

Tof Aurum *O*
Was ie te koud Perr?

Zo naar de sportschool :)
pi_114259556
Nee, zat kokosmelk in en het was misschien teveel? 500 ml ofzo..

Ik wil een parttime/flexibelere baan!! In de ochtend gewoon kunnen zeggen "ik ga naar de sportschool".... O+.
pi_114259571
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:55 schreef Perruche het volgende:

Ik wil een parttime/flexibelere baan!! In de ochtend gewoon kunnen zeggen "ik ga naar de sportschool".... O+.
Ik heb vakantie :P dus het is tijdelijk flexibel, maar wel chill inderdaad :Y
Heb je wel bijbehorend salaris trouwens ;)
pi_114259583
Mogguh!

Feli, aurum en man! w/

Lijstje:
O: 2 dikke plakken waldkorn met philadelphia en schinken, glas melk, banaan
T: 1/2 grapefruit, handje amandelen
L: 2x bth appel/kipfilet/paard, 2x kiwi, stukje sockeye-zalm, 2x glas melk
T: 1/2 grapefruit
T: blikje makreelfilets, glas melk
D: denk pittig lamsgehakt met 2 pitabroodjes en scherpe saus (sjaslieksaus, sambal, capsaïcinepasta, pepertjes, olijfolie en basilicum) met een spinaziesalade (spinazie, paprika, appel, ui, kipfilet, garnalen, volle yoghurt, pijnboompitten)
T: paar biertjes (feestje van zus)
T: kwark 1/2 bak

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 16-07-2012 09:05:43 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114259615
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:55 schreef Perruche het volgende:

die heb ik, flexibele tijden dan. Niet erg parttime :P
pi_114259627
Makreelfilets in zonnebloemolie van Princes is trouwens ook best fijn! :9
Niet zo fijn als die ik normaal heb in olijfolie met knoflook en kruiden, maar best te doen :Y

Nu de Dekamarkt maar zien over te halen die in te slaan, kan ik het lopend af :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114259729
Goedemorgen!

Fijn weekend achter de rug O+. Niet zo veel gedaan en vooral lekker ontspannen :).

Lijstjes:
Gisteren
O: 1 bth gekookt ei, 1 bth tomaat/tuinkers
T: 1 appel
L: 1 bth houmous, 1 bth pindakaas, 1 bth kaas/tuinkers
D: indiase curry van varkenslapje, paprika, doperwtjes en tomaat met rijst
T: glas ice tea
S: 6 km hardlopen

Vandaag:
O: yoghurt en muesli, kapje brood
T: appel
L: 3 bth houmous
T: banaan
D: eten bij een vriendin, waarschijnlijk ook wel een glaasje wijn en een lekker toetje :9.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_114259785
Feli aurum! *; ^) wij ook zondag! O+
Ja doei.
pi_114259791
Gefeliciteerd Aurum en man! O+

mijn lijstje van vandaag:

O: yoghurt met appel
T: thee, 2 koekjes
L: soep, salade, gekookt ei
T: cappuccino (of thee) worteltjes, komkommer
D: iets met groente en kip en rijst denk ik
T: kwark met kiwi
pi_114259813
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, richting het vliegveld gaat. Morgen rond half 12 sta ik op Nederlandse bodem, en om half 3 op duitse! *O* *O* *O* Eerst nog een pokke eind reizen, en veel wachten...
Goede reis!
Ja doei.
pi_114260041
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:56 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Feli, aurum en man! w/

Lijstje:
O: 2 dikke plakken waldkorn met philadelphia en schinken, glas melk, banaan
T: 1/2 grapefruit, handje amandelen
L: 2x bth appel/kipfilet/paard, 2x kiwi, stukje sockeye-zalm, 2x glas melk
T: 1/2 grapefruit
T: blikje makreelfilets, glas melk
D: denk pittig lamsgehakt met 2 pitabroodjes en scherpe saus (sjaslieksaus, sambal, capsaïcinepasta, pepertjes, olijfolie en basilicum) met een spinaziesalade (spinazie, paprika, appel, ui, kipfilet, garnalen, volle yoghurt, pijnboompitten)
T: paar biertjes (feestje van zus)
T: kwark 1/2 bak
Het lijkt me niet zo veel V1z0r, of ligt dat aan mij?

edit: ow wacht, ik heb het fruit bij O en L over het hoofd gezien, dat scheelt natuurlijk wel.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_114260119
Aurum feli *O*

Ik vind het ook niet zoveel viz! En die 2 kiwi's zijn 100 kcals, dat zet niet zoveel zoden aan de dijk... of zijn 2 bth bij jou 4 sneetjes? Of heb je helemaal geen sport/beweging vandaag?

Jagar fijne reis!

Mijn ochtend misselijkheid is over O+ whoei. Pindakaas ftw :P
pi_114260135
Gefeliciteerd Aurum en man O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114260227
1 bth = 1 snee, maar ik merkte vorige week dat ik vrij veel beleg er op doe.
Had vorige week die flinterfijn? of flinterdun? pakjes omdat ik zaterdags niet aan kip grillen was toegekomen. Maar met 100gr kan ik dus 2 bth beleggen :')

O: 340, 50, 120
T: 20, 150
L: 300, 60, 50, 100
T: 20
T: 360, 50
D: poeh, gok zo'n 800? :@
T: ligt aan hoeveel biertjes
T: 450
Totaal = zonder biertjes en D al 2070, normaal zo gok ik

D = 200gr lamsgehakt = 380, pitabroodjes 200kcal? Dus die 800 red ik wel :P
pi_114260319
Ik slaap weer door wekkers heen! Irritant. Heb morgen vroeg een hele belangrijke afspraak dus verslapen is geen optie. Kut.
pi_114260418
proesj, ochtendmisselijkheid? heb ik wat gemist?
pi_114260461
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:49 schreef MarMar het volgende:
Nee, heb ik wel vaker, al sinds ik op de middelbare zat. Alleen soms heb ik het weken niet, en dan ineens supererg zoals vandaag!
pi_114260465
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:49 schreef MarMar het volgende:
Ik denk de kokosmelk :P
pi_114260483
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:52 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik denk de kokosmelk :P
Ja, alleen is het niet altijd daaraan gelieerd. Soms heb ik het ook na een boterham pindakaas ofzo :'). Ach, het is alweer over! Alleen ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan misselijk zijn, ik kan dan ook verder niets meer :')
pi_114260499
Kunnen jullie eens kijken? Welke kleur van dit jurkje is mooier? Let niet op de "vorm"; hij staat mij veel leuker :6 ;).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114260511
Ik zou zeggen rood :@
pi_114260522
@aurum: die lijnzaad crackers maak je die zelf? Of zijn die ook ergens te koop. Mijn moeder is ook begonnen met low-carb eten en die crackers lijken me wel wat voor haar :)
pi_114260545
ik vind beide kleuren een beetje fletsmaken, ligt heel erg aan je huid welke het beste bij jou past.
pi_114260564
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, alleen is het niet altijd daaraan gelieerd. Soms heb ik het ook na een boterham pindakaas ofzo :'). Ach, het is alweer over! Alleen ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan misselijk zijn, ik kan dan ook verder niets meer :')
Ik heb het ook een periode gehad trouwens. Ging vanzelf weer over. En brr, misselijk zijn vind ik echt verschrikkelijk.
pi_114260569
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:57 schreef MarMar het volgende:
ik vind beide kleuren een beetje fletsmaken, ligt heel erg aan je huid welke het beste bij jou past.
Ja dat lijkt zo op de foto he...? In het echt is dat niet zo. Ik heb de rode, maar ik vind die koperkleur ook wel heel mooi! Nu wil ik die misschien bestellen bij de Bijenkorf zodat ik hem kan ophalen en dan vergelijken :').
pi_114260607
Ik denk bij jou rood Perr!
pi_114261420
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:55 schreef Skoap het volgende:
@aurum: die lijnzaad crackers maak je die zelf? Of zijn die ook ergens te koop. Mijn moeder is ook begonnen met low-carb eten en die crackers lijken me wel wat voor haar :)
Ik maak ze zelf :)

Is supermakkelijk, ik doe 15 gram lijnzaad in een kommetje, doe er water bij tot het een papje is ( 2 a 3 eetlepels), doorroeren tot het een glad papje is.
Dan pak ik een stuk bakpapier en lepel het lijnzaadpapje erop, met mijn lepel strijk het in de vorm van een cracker.

Dan 2 a 3 minuten in de magnetron, het is goed als het hard is. Iets af laten koelen en lospulken van het bakpapier en klaar ben je.

Makkelijk, lekker en je hebt gelijk zoveel gram aan vezels binnen :P
pi_114261449
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:54 schreef Perruche het volgende:
Kunnen jullie eens kijken? Welke kleur van dit jurkje is mooier? Let niet op de "vorm"; hij staat mij veel leuker :6 ;).

SPOILER
Wat een hobbezak :%

Rood! :P
pi_114261471
En feli aan Aurum en man! ^) O+
pi_114261497
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik maak ze zelf :)

Is supermakkelijk, ik doe 15 gram lijnzaad in een kommetje, doe er water bij tot het een papje is ( 2 a 3 eetlepels), doorroeren tot het een glad papje is.
Dan pak ik een stuk bakpapier en lepel het lijnzaadpapje erop, met mijn lepel strijk het in de vorm van een cracker.

Dan 2 a 3 minuten in de magnetron, het is goed als het hard is. Iets af laten koelen en lospulken van het bakpapier en klaar ben je.

Makkelijk, lekker en je hebt gelijk zoveel gram aan vezels binnen :P
Thnx! Heb het gelijk aan haar doorgestuurd...

Ook makkelijk zodra ik het zelf weer ga oppakken.
pi_114261511
quote:
12s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat een hobbezak :%

Rood! :P
Aangezien ik meer uh, "rondingen" heb dan het model zit het bj mij gelukkig anders :)
Ze staat er nu ook niet echt geinspireerd bij moet ik zeggen. Raar eigenlijk dat dingen op plaatjes zo anders kunnen zijn dan irl... vandaar dat internetshoppen ook vaak mislukt bij mij :D
pi_114261538
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

Aangezien ik meer uh, "rondingen" heb dan het model zit het bj mij gelukkig anders :)
Ze staat er nu ook niet echt geinspireerd bij moet ik zeggen. Raar eigenlijk dat dingen op plaatjes zo anders kunnen zijn dan irl... vandaar dat internetshoppen ook vaak mislukt bij mij :D
die vraagt wel om een foto he, zodra je het jurkje hebt O-)
pi_114261759
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:43 schreef Skoap het volgende:

[..]

die vraagt wel om een foto he, zodra je het jurkje hebt O-)
Die vraag is mij reeds vele malen gesteld, helaas zonder resultaat ;)
pi_114261798
Hoe is het met de groene leren broek?
pi_114261811
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

:')
pi_114262010
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:55 schreef V1z0R het volgende:

whehe
pi_114262055
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:55 schreef V1z0R het volgende:
Bij de kindjes in afrika!!!!
pi_114262158
Die jurk staat Perr vast geweldig!

Heerlijk gesport en nu in de zon op t balkon mijn heldenontbijt verorberen.
Overnight oats met banaan en wilde perzik, vanille, chiazaad, eiwitpoeder en amandelmelk :9
pi_114262167
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

*snif* :6
pi_114262180
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:10 schreef Nallie het volgende:
Die jurk staat Perr vast geweldig!

Heerlijk gesport en nu in de zon op t balkon mijn heldenontbijt verorberen.
Overnight oats met banaan en wilde perzik, vanille, chiazaad, eiwitpoeder en amandelmelk :9
* Perruche jaloers is!!!
pi_114262287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:05 schreef Goodbye het volgende:
Oja, HPKW, ik heb eergisteren de neusaap gezien! Heel veel zelfs! :D En overmorgen doen we een tweedaagse jungletrip, dus hoop ze dan ook weer te zien.
Hoe geweldig is dat dan?! :D O+ *O*

Ik ga geen lijstjes van de afgelopen dagen posten, maar wat was het leuk in Brussel en Parijs.
Cool detail: op de terugweg Parijs doorkruist avec le voiture. *)
Ook leuk: ik heb een jurkje gekocht bij Naf Naf! O+ Het bestaat gewoon nog!

En eigenlijk wil ik deze tas:

O+ O+ O+ O+

Zo in mijn pauze maar even hardlopen en vanavond maar een berg groente naar binnen gooien. Dat is er de afgelopen dagen niet echt van gekomen. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114262399
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hoe geweldig is dat dan?! :D O+ *O*

Ik ga geen lijstjes van de afgelopen dagen posten, maar wat was het leuk in Brussel en Parijs.
Cool detail: op de terugweg Parijs doorkruist avec le voiture. *)
Ook leuk: ik heb een jurkje gekocht bij Naf Naf! O+ Het bestaat gewoon nog!

En eigenlijk wil ik deze tas:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+ O+

Zo in mijn pauze maar even hardlopen en vanavond maar een berg groente naar binnen gooien. Dat is er de afgelopen dagen niet echt van gekomen. >:O
Klinkt tof Henk :D
pi_114262705
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:20 schreef Nallie het volgende:

[..]

Klinkt tof Henk :D
Was het ook!
En ik heb macarons van Laduree. B-)
Mijn T vanavond wordt dus een macaron van Laduree. *)
Doe wat je niet durft.
pi_114262707
Ik geef niet vaak kritiek op de jurkjes hier, maar deze modellen lijken me niet echt flatteus...ze doen me een beetje denken aan die ontwerpen voor vrouwen met een geamputeerde borst :@
  Vis een optie? maandag 16 juli 2012 @ 11:33:53 #159
70532 loveli
N
pi_114262787
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou zeggen rood :@
^^^^^
crap in = crap out
pi_114262859
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef Laureline het volgende:
Ik geef niet vaak kritiek op de jurkjes hier, maar deze modellen lijken me niet echt flatteus...ze doen me een beetje denken aan die ontwerpen voor vrouwen met een geamputeerde borst :@
Wut? :@
pi_114262999
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Was het ook!
En ik heb macarons van Laduree. B-)
Mijn T vanavond wordt dus een macaron van Laduree. *)
:9 Dat zijn de echte! Nom!

En ik heb nog nooit gehoord van jurkjes voor vrouwen met geamputeerde borsten... vind t ook beetje aparte opmerking, maar goed...
pi_114263001
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef Laureline het volgende:
:') subtiliteit plus 1!
pi_114263026
:~ macarons van la duree! ik heb ze een keer als avondeten gehad :@
pi_114263222
1 macaron als T? Held!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114263296
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:54 schreef Perruche het volgende:

SPOILER
Hangt van je huidtint en haarkleur af!
pi_114263306
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:46 schreef Phaidra het volgende:
1 macaron als T? Held!
Ik heb een doosje met 9 stuks.
Maar alleen al omdat die dingen 2 euro per stuk kosten, vind ik dat ik ze niet achter elkaar naar binnen mag proppen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114263367
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar alleen al omdat die dingen 2 euro per stuk kosten, vind ik dat ik ze niet achter elkaar naar binnen mag proppen. B-)
Daar heb je wel een punt.

Maar ze zijn zo klein! En luchtig! En lekker!

Nu wil ik ook naar Parijs :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114263373
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Pas op. In dat doosje zit een klein duiveltje dat je dwingt ze allemaal op te eten. Ze zijn ook minder lekker na 3 dagen bewaren overigens :P
pi_114263446
Zwangere-vrouwen-urine-poep-vis! :9~
  maandag 16 juli 2012 @ 11:53:52 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114263491
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:52 schreef V1z0R het volgende:
Zwangere-vrouwen-urine-poep-vis! :9~
Lolwut! *oogbal-twitch* oO<

Ah linkje van MarMar :')
  maandag 16 juli 2012 @ 11:55:29 #172
82136 Xennia
gekroond
pi_114263541
O: smoothie aardbei/banaan/sinaasappel/yoghurt
T: gekookt ei
L: sla met kip, paprika, sjalot, tomaat en olijfolie
S: half uur joggen
T: gekookt ei
D: varkenshaas met paprika en champignons in knoflook-ketjap-soja-pepersaus met witte rijst en geroosterd sesamzaad
T: yoghurt, kaas, parmaham
pi_114263586
mijn lijstje wordt niets vandaag :( zelfs het koekje werd m niet vanochtend.
Straks soepie proberen, daar heb ik wel zin in.
pi_114263594
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lolwut! *oogbal-twitch* oO<

Ah linkje van MarMar :')

Koolvis is trouwens een prima alternatief voor panga, nu zeg ik wel prima, maar koolvis smaakt zelfs beter.
pi_114263676
Koolvis O+ vooral verse is lekker!
pi_114263708
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Pas op. In dat doosje zit een klein duiveltje dat je dwingt ze allemaal op te eten. Ze zijn ook minder lekker na 3 dagen bewaren overigens :P
Hehehe, ik nodig mn ouders wel uit om ze ook te komen proeven. :P
Ik heb trouwens ook een blauwe Macaron. En een zwarte met dropsmaak. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114264189
Zat vanochtend op de fiets naar stage. Mn lichaam heeft zich wel eens minder afgebeuld gevoeld.. Zo'n vrijgezellenfeest is niet best voor je. Eerst survivaldingen doen, daarna wipeout enzo. Vooral wipeout was heftig, moest tegen elkaar. En de anderen waren mariniers, dus dat ging hard tegen hard :')... Daarna bier proeven, slecht eten en daarna maximaal eraf gegaan..
pi_114264485
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef the85mc het volgende:
Zat vanochtend op de fiets naar stage. Mn lichaam heeft zich wel eens minder afgebeuld gevoeld.. Zo'n vrijgezellenfeest is niet best voor je. Eerst survivaldingen doen, daarna wipeout enzo. Vooral wipeout was heftig, moest tegen elkaar. En de anderen waren mariniers, dus dat ging hard tegen hard :')... Daarna bier proeven, slecht eten en daarna maximaal eraf gegaan..
^O^

vanaaf vroeg naar bed oude man ;)
pi_114264636
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^O^

vanaaf vroeg naar bed oude man ;)
Haha zo voelde het inderdaad wel. Heb denk ik 2 uur geslapen ofzo. Normaal is dat niet zo erg, maar in combi met alcohol niet echt goed.. Ik sliep gelukkig nog in een hotelbed, andere gast was ergens in een liftschacht gaan tukken :')
pi_114264660
Ik moet bij de TT de hele tijd denken aan:

:D
Ja doei.
pi_114265319
Ik bij maccarons aan:
pi_114265762
Vraagje!

Je mag dus in je handbagage vloeistoffen meenemen in verpakkingen van 100 ml max, en in een doorzichtige, hersluitbare plastic tas. Ik heb een mini-deo bij mijn handbagage staan en die heb ik in een doorzichtig etuitje van de Hema. Die is wel hersluitbaar, maar niet luchtdicht afsluitbaar zeg maar. Moet het dan nog ergens anders in?
pi_114265916
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:58 schreef LieLie het volgende:
Vraagje!

Je mag dus in je handbagage vloeistoffen meenemen in verpakkingen van 100 ml max, en in een doorzichtige, hersluitbare plastic tas. Ik heb een mini-deo bij mijn handbagage staan en die heb ik in een doorzichtig etuitje van de Hema. Die is wel hersluitbaar, maar niet luchtdicht afsluitbaar zeg maar. Moet het dan nog ergens anders in?
Ja, in zo'n plastic zakje, die kan je krijgen bij drogisten maar ook op het vliegveld zelf. En de deo moet ook ongeopend zijn, anders magtie niet meer mee in de handbagage.
pi_114265976
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ja, in zo'n plastic zakje, die kan je krijgen bij drogisten maar ook op het vliegveld zelf. En de deo moet ook ongeopend zijn, anders magtie niet meer mee in de handbagage.
Ah, tnx! Nouja, dan moet ie maar in de gewone tas. Want hij is al gebruikt ;)
pi_114266020
Sowieso, in het vliegtuig is het toch alleen maar gokken wie er zo naar cheese & onion chips ruikt :)
  maandag 16 juli 2012 @ 13:08:06 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114266129
Ik mocht alles van <100 ml. gewoon meenemen, zonder seal. Alles wat je achter de douane koopt, wordt/moet wel gesealed.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114266135
Ik gooi tegenwoord mn vloeistoffen (dagcreme, deo, nagellak, handcreme enzo) ook gewoon in mn handbagage en slechts 1 keer heb ik het uit mn handbagage moeten halen, het in een plastic zakje moeten stoppen.
Maar ik zou even van die hersluitbare zakjes halen bij de Action ofzo (kosten 59 cent voor 25 stuks) en het daar in proppen. Zijn sowieso handige zakjes. :)

Geen idee overigens hoe ze willen controleren of het een nieuw flesje deo is. :?

Belangrijkste douane tip: vriendelijk glimlachen en niet moeilijk doen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_114266350
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:58 schreef LieLie het volgende:
Vraagje!

Mwaah, ik vlieg regelmatig en ze hebben bij mij nooit moeilijk gedaan over zo'n doorzichtig etuitje. Wel ff uit je tas halen en in de bak doen :)

Die transparante zakjes kan je ook gratuit ophalen bij de info balie ;)
pi_114266371
Bij kruidvat krijg je die zakjes vaak ook gratis :) ik moest wel altijd alles netjes in zakjes.. officieel moet dat sowieso. En idd wat je koopt als je al door de douane bent, mag altijd gewoon mee. Ook grotere geopende drinkflesjes.
pi_114266407
Ik verbaas me er altijd over dat er over mijn medicijnen nooit moeilijk gedaan wordt.
pi_114266435
Bij extrema wilden ze bijna mijn sigg fles weggooien :X was vergeten hem uit mijn tas te halen en erzat natuurlijk water in :')

Ik moest lullen als brugman, water eruitgooien en beloven dat ik niemand zijn kop er mee in zou slaan :')
  Vis een optie? maandag 16 juli 2012 @ 13:19:26 #192
70532 loveli
N
pi_114266514
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moest lullen als brugman
En, lukt jou dat een beetje?
crap in = crap out
  maandag 16 juli 2012 @ 13:24:26 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114266698
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:16 schreef MarMar het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat er over mijn medicijnen nooit moeilijk gedaan wordt.
Dat heb ik nou ook, want ik heb me toch altijd een sloot pijnstillers mee :D.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114266862
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef loveli het volgende:

[..]

En, lukt jou dat een beetje?
Brugman is my middle name :D. Ofzo oO<
pi_114267029
Lijstje tot nu toe:
O: shake van spinazie, restje kokosmelk, banaan
T: dubbele bth pindakaas
L: kippesoep, 200 gr groenten (tomaat, komkommer, courgette, olijf) met olijfolie, dubbele boterham vruchtenhagel
T: handje gemengde noten, nectarine, mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
S: 5,5 km hardlopen
D: denk een salade met het een of ander
T: ?
pi_114268454
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef Perruche het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: shake van spinazie, restje kokosmelk, banaan
T: dubbele bth pindakaas
L: kippesoep, 200 gr groenten (tomaat, komkommer, courgette, olijf) met olijfolie, dubbele boterham vruchtenhagel
T: handje gemengde noten, nectarine, mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
S: 5,5 km hardlopen
D: denk een salade met het een of ander
T: ?
Net lijstje! Alleen vruchtenhagel kan beter, maar als dat je enige zonde is vandaag is het prima ;)
En ben eigenlijk ook benieuwd naar je jurk.. Waarom weiger je een fotootje te posten?
  Vis een optie? maandag 16 juli 2012 @ 14:12:05 #197
70532 loveli
N
pi_114268534
Alles wat je op internet pleurt, is vogelvrij.
crap in = crap out
pi_114268600
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef the85mc het volgende:

[..]

Net lijstje! Alleen vruchtenhagel kan beter, maar als dat je enige zonde is vandaag is het prima ;)
En ben eigenlijk ook benieuwd naar je jurk.. Waarom weiger je een fotootje te posten?
Thanks.

Omdat ik erg lui ben en om wat Loveli zegt. Eventueel als ik niet lui ben stuur ik wel een PM ofzo. Maar zelfs de foto's van mijn vakantie staan nog op mijn camera, vind het zoveel moeite!
pi_114268652
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:12 schreef loveli het volgende:
Alles wat je op internet pleurt, is vogelvrij.
Klopt, maar je kunt em na een uurtje ook weer verwijderen.. Dan is er toch niks aan de hand? Misschien ben ik wat dat betreft ook wat naief..
  Vis een optie? maandag 16 juli 2012 @ 14:15:48 #200
70532 loveli
N
pi_114268705
Hoeveel pageviews zijn hier in een uur? Rechter muisknop, use as desktop background.
crap in = crap out
pi_114268725
Edit verkeerd begrepen :')
pi_114268885
Ik weet echt weinig van computers/internet gedoe. Valt me op dat per topic altijd ongeveer hetzelfde aantal pageviews is. Dus dan denk ik dat vooral de vaste mensen zijn die hier kijken/komen..
pi_114268976
Google cached dingen...
  Vis een optie? maandag 16 juli 2012 @ 14:22:42 #204
70532 loveli
N
pi_114268985
En de vaste leechers.
:W
crap in = crap out
pi_114269024
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:22 schreef V1z0R het volgende:
Google cached dingen...
Ja, dat heb jij mij laten zien :D
pi_114269221
Die Greys is ook best een aantrekkelijke vrouw :Y :9
pi_114269407
Ik doe vloeistoffen in zo'n hersluitbaar diepvrieszakje. Die liggen hier toch in de keukenla. :+. Ik heb net de laatste inkopen gedaan (acht boxershorts voor Baardmans :') ), vanavond komt de plantenoppasser de sleutel halen, en dan nog even het huis boenen. Hoppa, ik ben er klaar voor!
pi_114269442
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:27 schreef V1z0R het volgende:
Die Greys is ook best een aantrekkelijke vrouw :Y :9
Nu ineens +100 pageviews in d'r fobo :')
pi_114269966
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nu ineens +100 pageviews in d'r fobo :')
Greys is sowieso vrij bekend op Fok! toch? :@

Maar voornamelijk Mo, Co, Coco, Maria, Mar, Vik en XM die je tegenkomt...
En GB met d'r mooie haartjes :o
  maandag 16 juli 2012 @ 14:53:48 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114270586
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Greys is sowieso vrij bekend op Fok! toch? :@

Maar voornamelijk Mo, Co, Coco, Maria, Mar, Vik en XM die je tegenkomt...
En GB met d'r mooie haartjes :o
Wie wat woe waar kom je mij tegen? :D
pi_114270797
Nog liefhebbers voor een hip and happening bandje woensdag in Rotterdam?
http://www.rotown.nl/18-07-2012/breton
Doe wat je niet durft.
pi_114270829
Ik moet twee referenties meenemen voor het starten van de procedure van mijn stage, is dan een naam + telefoonnummer + relatie tot deze persoon genoeg of moet ik nog meer opschrijven?
  maandag 16 juli 2012 @ 15:00:19 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114270958
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wie wat woe waar kom je mij tegen? :D
Dat!
pi_114270984
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Probability het volgende:
Ik moet twee referenties meenemen voor het starten van de procedure van mijn stage, is dan een naam + telefoonnummer + relatie tot deze persoon genoeg of moet ik nog meer opschrijven?
Weten die personen dat je ze opgeeft als referentie?

Verder zou ik even hun positie neerzetten, bijv. stage begeleider, of docent ofzo. Dat ze weten met wie ze te maken hebben.
pi_114271285
Jah, waar word ik tegengekomen? :+
pi_114271767
Ik ben dan ook echt internet nitiwit, maar ik wist wel dat google cached.. Maar dat wordt toch maar een paar dagen bewaard? En zulke schokkende dingen schrijf ik hier ook niet. Maar zouden hier echt zoveel leechers meelezen? DIe hebben dan echt geen leven als je hier continue meeleest zonder mee te posten.. Had ik eigenlijk nooit over nagedacht.
Ontopic: ik wilde vanmiddag/avond lekker stukje gaan fietsen, deze week even wat gezonder leven. Maar het regent nu al de hele middag. Lekker is dat.. Misschien tijd voor hardloopsessie dan.
pi_114272331
Als je bij google op plaatjes uit dit topic zoekt dames :)
pi_114272864
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef the85mc het volgende:
Ik ben dan ook echt internet nitiwit, maar ik wist wel dat google cached.. Maar dat wordt toch maar een paar dagen bewaard? En zulke schokkende dingen schrijf ik hier ook niet. Maar zouden hier echt zoveel leechers meelezen? DIe hebben dan echt geen leven als je hier continue meeleest zonder mee te posten.. Had ik eigenlijk nooit over nagedacht.
Ontopic: ik wilde vanmiddag/avond lekker stukje gaan fietsen, deze week even wat gezonder leven. Maar het regent nu al de hele middag. Lekker is dat.. Misschien tijd voor hardloopsessie dan.
Ja want als je meepost heb je wel een leven :P
  maandag 16 juli 2012 @ 15:46:59 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114273002
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef V1z0R het volgende:
Als je bij google op plaatjes uit dit topic zoekt dames :)
Ah dan deed ik vast iets verkeerd, want ik vond niet zoveel :+ Maar volgens mij had je me dat al eens laten zien idd.

Achja, heb toch niet zulke spannende foto's :+
pi_114273147
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

Touche ;) post hier vooral om niet in oude patronen te vervallen. Lukt aardig :)
pi_114273192
Oh haaai, ik heb heimwee naar vakantie, had vanochtend 200 Something nieuwe mail (1 week, jongens!)..

Mooi Viz weer aan het speuren, meteen de reden dat ik voor foto's verwijs naar FB /schijnanonimiteit

Ik wil trouwens ook een parttime baan, als lerares Frans zodat ik elke dag een knotje in mijn haar en een rood jasje aan kan.
pi_114273208
Pffff ik moet weer in de werkmodus komen, en bwergh wat een rotweer! Ik ga maar met de tram naar huis ipv de fiets :')
  maandag 16 juli 2012 @ 15:53:47 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114273267
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

_O-.

Ik lees tegenwoordig ook meer mee B-) .

Ik zit nog drie dagen in Amersfoort en ik ben het wel zat, geloof ik :'). Gelukkig mag ik dodag weer naar Den Haag O+. Katjes knuffelen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_114273353
Ik ben een beetje klaar met wachten tot de vakantie begint en een beetje nerveus voor het vliegen ;)
pi_114273362
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Ik lees tegenwoordig ook meer mee B-) .

Ik zit nog drie dagen in Amersfoort en ik ben het wel zat, geloof ik :'). Gelukkig mag ik dodag weer naar Den Haag O+. Katjes knuffelen O+.
Oh vik wat ben je toch grappig.
Eerst wil je er nog wonen en twee dagen later ben je het alweer zat :D
pi_114273479
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Weten die personen dat je ze opgeeft als referentie?

Verder zou ik even hun positie neerzetten, bijv. stage begeleider, of docent ofzo. Dat ze weten met wie ze te maken hebben.
Ja ik heb het uiteraard gevraagd!
pi_114273608
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh vik wat ben je toch grappig.
Eerst wil je er nog wonen en twee dagen later ben je het alweer zat :D
:D

En ben t eens met je hoor, Mc ;) alleen moest m ff maken :)
pi_114273770
Oh en t is koud! Ik ben zeiknat geregend net :'(
pi_114273856
Iemand trouwens tips voor een leuk restaurantje in Almere?
Heb er een verjaardagsfeestje zaterdag en ga ervoor met een paar vriendinnen even wat eten daar. :)
Doe wat je niet durft.
pi_114273882
Oh dan is het niet zo erg viz. Maar dan zal ik geen vakantiefotos posten van mn stringbikini hier :P

Verder wil ik even kwijt dat ik het een enorme kutdag vind en dat ik ff niet weet hoe ik het nog een maand vol moet houden zo :X Ik voorspel dat de dok mij aan het eind van de week niet meer aardig vindt omdat ik vaak ga bellen.
pi_114273963
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef Nallie het volgende:
Oh en t is koud! Ik ben zeiknat geregend net :'(
Ok! Ik ga dus niet hardlopen. Doe thuis wel wat jumping squats en burpees ofzo. Zelfkwelling kent ook grenzen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114273972
Ja bah zeg Nallie! Waar ik was was het 30+ graden O+, altijd leuk: terug in Nederland bij de Maccie gaan eten en in je zomerjurkje tussen alle jassen en dassen staan. Brrrrr.
pi_114274189
Het is inderdaad verschrikkelijk weer. Begin het ook een beetje zat te worden. Daarom na het sporten maar even een zonnebankje gepakt. Zomer?! ;(
pi_114274292
Henkie, volgens mij zit in Almere Haven redelijk wat horeca. Verder kan ik Grand Cafe Jordaan, maar alleen van een Herman den B. programma! Dus nee, ik heb geen tips :P
pi_114274362
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb er een verjaardagsfeestje zaterdag en ga ervoor met een paar vriendinnen even wat eten daar. :)
Misschien staat er iets op iens.nl?
pi_114274471
quote:
Boathouse!
http://www.boathouse.nl/

Daar zijn lief en ik getrouwd O+ en je zit fijn aan het water en het eten is er goed.
pi_114274508
En hoi allen :W Ik heb ook vakantie, dus ook weer eens tijd om mee te lezen.
pi_114274688
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Boathouse!

Daar zijn lief en ik getrouwd O+ en je zit fijn aan het water en het eten is er goed.
Kijk! Dat klinkt goed!! :)
Ik ga 'm voorstellen, tnx!
Doe wat je niet durft.
pi_114274697
Overigens wil ik ff zeggen dat ik blij ben met Freudmans. Ik werd ongelukkig van de slechte organisatie van mijn tijschriften. Nu heeft Freudmans dozen gehaald en heb ik nu al mijn foodies, delicious en Oxygens gesorteerd en opgeruimd O+
pi_114274800
quote:
wat is je prijsklasse? en waar in almere?
pi_114274869
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:27 schreef Probability het volgende:

[..]

wat is je prijsklasse? en waar in almere?
Prijsklasse is gewoon eenvoudig wat eten met een paar vriendinnen voor we naar een verjaardagsfeestje gaan.
Het feestje is in Almere Stad, maar ik verwacht vanuit 4 windstreken mensen met auto's. :D
Doe wat je niet durft.
pi_114274989
haven:
bakboord is altijd fijn (en duur)
en ik geloof krab aan de haven ook?
en sensei ook maar duur

in almere stad vind ik die italiaan op de grote markt leuk, goed, lekker eten en heerlijke scroppino (betaalbaar!) op de grote markt in almere stad, porto servo http://portocervo.nl/
de bergerrie ging ik wel eens eten met klasgenootjes :') biefstuk schijnt wel oke te zijn
niet!!!! gaan eten bij le baron

zal even aan vriendinnetje vragen die houdt van betaalbaar en heel erg lekker eten en daar woont!
pi_114275500
Vraagje: Ben ik nu zo 'Nederlands' dat ik 24,- voor een steak van 200gr met wat saus en patat absurd duur vind? :@
pi_114275591
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Vraagje: Ben ik nu zo 'Nederlands' dat ik 24,- voor een steak van 200gr met wat saus en patat absurd duur vind? :@
Neu, voor 3.50 meer heb je hier in de buurt een bib gourmand driegangen menu, dus ik ben het wel met je eens.
pi_114275644
Nee hoor Viz, je bent gewoon erg Drents :P
pi_114275966
Ik was dit weekend nog in Parijs waar 5 euro een beetje de gangbare prijs voor een cola was, dus ik ben niet snel meer onder de indruk. :P
Qua restaurants vind ik het al meevallen als er voldoende hoofdgerechten zijn die minder dan 20 euro kosten. :)

Sportprobleemis trouwens opgelost, ik doe gewoon een lesje kickfit zo. :)
Moet alleen nog even bedenken wat ik ga eten. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114276041
Het is nu droog, ga straks tussen de buien door even rondje lopen. Met vriendje :D leuk joh, samen hardlopen!!
pi_114276064
Weer in Duitsland. Enorm moe, maar reis ging snel voorbij. Nu wachten totdat ik naar bed mag..
pi_114276151
Welkom thuis Jagar. Ff doorbijten tot bedtijd. Morgen wel vrij mag ik hopen?
pi_114276454
Gewoon om een uur of 9 naar bed Jagar, dan ben je morgen weer zo fris als een hoentje. :)
Doe wat je niet durft.
pi_114276558
:') Nou ja, ik ben dan ook een Drent :7

Wel netjes dat hier bijstaat hoeveel je krijgt. :Y
SPOILER
pi_114276562
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nee hoor,die deo mag gewoon mee. Ik denk dat het Hema zakje goed genoeg is, maar voor de zekerheid opzou je het in een ziplockzakje kunnen doen. maar geopend of niet maakt niet uit.
pi_114276640
sake, sushi in almere stad schijnt ook erg lekker te zijn henk!
pi_114276736
en http://www.brasseriebakboord.nl/ en krab aan de haven heb ik veel goede verhalen over gehoord (vis) maar zelf nooit geweest http://www.krabaandehaven.nl/
pi_114276798
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:58 schreef An24 het volgende:
Welkom thuis Jagar. Ff doorbijten tot bedtijd. Morgen wel vrij mag ik hopen?
Ja, de komende weken zelfs. Denk dat k zon drie weken vakantie neem.

En inderdaad, mag van mezelf pas om negen uur naar bed. Half 10 zou nog beter zijn..
  maandag 16 juli 2012 @ 17:12:14 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114276810
Mijn buik doet zeer, ik kan niet sporten en voel me een blob op pootjes, het weer is stom, wil op vakantie en alles is gewoon stom.

Dus.

:(
pi_114276910
quote:
9s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn buik doet zeer, ik kan niet sporten en voel me een blob op pootjes, het weer is stom, wil op vakantie en alles is gewoon stom.

Dus.

:(
gedeelde meh :*
pi_114277542
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, de komende weken zelfs. Denk dat k zon drie weken vakantie neem.

En inderdaad, mag van mezelf pas om negen uur naar bed. Half 10 zou nog beter zijn..
Heerlijk, genieten maar.

En :* voor de mehs!
pi_114277624
:* XM

Lijstje:

T: 2 rijstwafels pindakaas
S: uur KT, 15 min cardio
O: overnight oats met banaan en wilde perzik
L: 2 speltbh geitenkaas, speltbh pindakaas
T: warme appel met kaneel :')
D: pad thai met broccoli, courgette en boontjes
T: iets drinken in de stad...
pi_114277782
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee hoor,die deo mag gewoon mee. Ik denk dat het Hema zakje goed genoeg is, maar voor de zekerheid opzou je het in een ziplockzakje kunnen doen. maar geopend of niet maakt niet uit.
Nouja, ik frut er wel een diepvrieszakje bij in dan. Als ze er iets over zeggen kan ik het daar nog in doen ;)
  maandag 16 juli 2012 @ 17:44:30 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114278089
MarMar en XM... rest niks anders dan dit GODVERGETEN KUTWEER met dezelfde KUTTEMPERATUREN te accepteren en hopen dat het beter wordt.
Dat scheelt altijd iets met de pijn... :*

V1, zo herkenbaar!! Krijg je iets op je bord en dat is echt niet teveel, dan is mijn avond verpest iig. Daarom het liefst buffet :@

Prob, gaat het wel een beetje met je?

Jeager, het is bijna 9 uur :)

Las nog heel veel dingen maar kweet niet meer
  maandag 16 juli 2012 @ 17:46:19 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114278183
Heb ineens ook vakantie *O* Morgen een snipper genomen, gewoon omdat het kon.

2 uren in de keuken gestaan om verse botersla schoon te maken, verse rabarbermoes te maken, verse rode bieten met ui te maken, verse kruiden te snijden voor champignons/ui/courgette schotel.
Heerlijk
pi_114278686
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
MarMar en XM... rest niks anders dan dit GODVERGETEN KUTWEER met dezelfde KUTTEMPERATUREN te accepteren en hopen dat het beter wordt.
Dat scheelt altijd iets met de pijn... :*

V1, zo herkenbaar!! Krijg je iets op je bord en dat is echt niet teveel, dan is mijn avond verpest iig. Daarom het liefst buffet :@

Prob, gaat het wel een beetje met je?

Jeager, het is bijna 9 uur :)

Las nog heel veel dingen maar kweet niet meer
Beetje. Lief dat je er naar vraagt.

Klinkt lekker, zou wel eens bij je willen eten :9
pi_114278729
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ineens ook vakantie *O* Morgen een snipper genomen, gewoon omdat het kon.

2 uren in de keuken gestaan om verse botersla schoon te maken, verse rabarbermoes te maken, verse rode bieten met ui te maken, verse kruiden te snijden voor champignons/ui/courgette schotel.
Heerlijk
Klinkt super Uniek O+
  Vis een optie? maandag 16 juli 2012 @ 18:05:10 #266
70532 loveli
N
pi_114278958
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:47 schreef anna82 het volgende:
Nee hoor Viz, je bent gewoon erg Drents :P
Lol.

Met dank aan jou had ik vandaag pindapepsels gekocht als ze er waren geweest. Nu moet ik nog nieuwsgierig blijven wat het precies is.
crap in = crap out
pi_114279167
Het was er niet echt weer voor, maar we zijn eindelijk naar de intratuin gegaan voor groen :)
We hebben een klimop en bloemetjes en lavendel en kiemzaadjes die veel goedkoper zijn dan bij de dille&kamille :s)

Vanavond naar de bios en dan had ik een fijne vrije dag.

Lijstje:
O: 2 zachtgekookte eitjes, 2 croissants
L: afbakpistoletje met pesto, tomaat en mozzarella
T: appel, 2 glazen sap
D: rijst met beetje saté en gehakt champignons, paprika mengsel met beetje ketjap en sambal
pi_114279501
Kwak, nog bedankt voor de tips! Dubbele breinaald bij opzetten was erg handig! Waar woon jij ook alweer? Even checken of een breicursusje afstandtechnisch te doen valt :)

Aurum & man gefeli!

Vaiz, ik zou ook teleuegesteld zijn met zo'n minilapje.. Meh.

Kus voor Mar! :*

Prob, fijn dat je je alweer iets fijner voelt.

Jagar, slaap lekker alvast :)

XM, ook een smakkerd ivm jouw meh :*

Vandaag is mijn eerste vakantiedag. Heb m goed benut. Nuttig bezig geweest maar ook gezelligheid :)

Lijstje:
O: 2 boterhammen met pindakaas
L: croissantje, kaiserbroodje met chocoduopasta
T: banaan
D: aardappelen, spinazie, worst
T: wat nootjes
pi_114281109
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Perruche het volgende:
Het is nu droog, ga straks tussen de buien door even rondje lopen. Met vriendje :D leuk joh, samen hardlopen!!
Dat lijkt me juist verschrikkelijk :D Laat mij maar alleen lopen, in m'n eigen tempo, geconcentreerd en zonder te moeten lullen ondertussen :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114283174
XM en Mar :*.

Update (en tevens vermoedelijke eindstand):
O: Yoghurt met een appel en druiven, mueslicracker met biefstukworst (en komkommer)
L: Drie waldkorn boterhammen met runderpastrami/kipfilet (en komkommer)
T: Salade van gemengde sla, dressing, geitenkaas, zongedroogde tomaten en croutons dressing gemaakt van yoghurt/hüttenkäse/honing met een grapefruit :9
D: Vega-burger, opgebakken aardappels en mayonaise of zelfgemaakte aardappelsalade van stoomaardappeltjes, knoflook, mayonaise, feta en bieslook met daarbij paprika’s/cherrytomaten/feta
T: Halve bak ambachtelijke yoghurt met een appel en rozijnen
pi_114283331
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat lijkt me juist verschrikkelijk :D Laat mij maar alleen lopen, in m'n eigen tempo, geconcentreerd en zonder te moeten lullen ondertussen :+.
Vriendje en ik hoeven ook niet te praten hoor :D vind het vooral fijn dat hij nu ook sport. Hij is dan wel dun maar leeft niet altijd even gezond! En we lopen op hetzelfde tempo, dat scheelt ook.
pi_114283716
Mijn lijstje:
O: shake met kokosmelk/spinazie/banaan
T: dubbele boterham pindaaas
L: 300 gr gemengde groenten, kom kippensoep met noodles, dubbele boterham vruchtenhagel
T: peer, nectarine, 25 gr noten
D: pasta met spinazie/gorgonzolasaus, salade van kwart komkommer en 1 tomaat

Tot nu toe 1800 kcal. Maar prima, heb alleen meer 20 minuten gefietst vanwege dat baggerweer. Denk niet dat er nog wordt hardgelopen vandaag!
pi_114284702
Ik vind NL erg duur om uit eten te gaan, als je spontaan verzint om ergens te gaan eten ben je zo 50 euro verder. Je moet bijna rijk zijn om uit eten te gaan.

Verder lekker getraind, hopelijk is de spierpijn in mijn benen over. Mag we'll na een dag of 4 :P

Lief verrast met taartje O+ stond een kleine Yoshi op :D
pi_114284738
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Boathouse!

oh die is leuk ja. Ook lekker gegeten daar laatst.
pi_114284800
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:31 schreef Probability het volgende:
haven:
bakboord is altijd fijn (en duur)
en ik geloof krab aan de haven ook?
en sensei ook maar duur

in almere stad vind ik die italiaan op de grote markt leuk, goed, lekker eten en heerlijke scroppino (betaalbaar!) op de grote markt in almere stad, porto servo http://portocervo.nl/
de bergerrie ging ik wel eens eten met klasgenootjes :') biefstuk schijnt wel oke te zijn
niet!!!! gaan eten bij le baron

zal even aan vriendinnetje vragen die houdt van betaalbaar en heel erg lekker eten en daar woont!
ook eens met alles! :D
  maandag 16 juli 2012 @ 20:23:02 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114284993
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:17 schreef _aurum_ het volgende:
Ik vind NL erg duur om uit eten te gaan, als je spontaan verzint om ergens te gaan eten ben je zo 50 euro verder. Je moet bijna rijk zijn om uit eten te gaan.

Verder lekker getraind, hopelijk is de spierpijn in mijn benen over. Mag we'll na een dag of 4 :P

Lief verrast met taartje O+ stond een kleine Yoshi op :D
Oe, foto van de Yoshi? :D
  maandag 16 juli 2012 @ 20:25:53 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114285162
Prob, jij spreekt raadsels maar geloof dat je wel een virtuele hug kan gebruiken *

Aurum, gefeliciteerd, leuk!
  maandag 16 juli 2012 @ 20:31:59 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114285483
Lijstje:
kwark en vla, 250 gr. wortel rauw, 1 tomaat, kwart komkommer, appel, peer, pruim, cup a soup kerrie, 3 boterhammen kaas, 1 kom tomatencremesoep met ballen, blokje choco, dropjes, zoute stokjes, sperziebonen, uien, champignons, salade, tartaar, gebakken aardappelen, beker melk, cola-berenburg, zakje chips.
pi_114286912
Lekker, uniek.mik post maar geen reislijstje. Vanaf morgen weer normaal doen.

Nu mag ik zo bijna naar bed, gelukkig. Ben echt beetje dronken van de jetlag..
pi_114287792
Ok, het regent als een tiet maar ik ga toch maar hardlopen Keek een docu over het legion etrangere en at ze daar moeten doen valt in het niet met een halfuurtje hardlopen in de regen!
  maandag 16 juli 2012 @ 21:18:43 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114288487
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Perruche het volgende:
Ok, het regent als een tiet maar ik ga toch maar hardlopen Keek een docu over het legion etrangere en at ze daar moeten doen valt in het niet met een halfuurtje hardlopen in de regen!
Er zijn vrouwen die 8 uur per dag wandelen in de droge hitte voor 15 liter water....
Wij rennen door 15 liter water en hopen op droogte
  maandag 16 juli 2012 @ 21:19:47 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114288557
Harhar, beginnen met eetmeter op een dag als vandaag, goed plan :') :+ Achja, realistisch enzo, dit soort dagen zitten er nu eenmaal tussen :') Was wel een beetje gokken met de hoeveelheden.

O: drie crackers - 2 met pindakaas, 1 met kaas, thee met honing
T: latte, groene smoothie
L: tomatensoep met groenten en balletjes, donkere pistolet met gekookt ei, half bekertje Optimel
T: bolletje met pindakaas
D: spare ribs met Griekse salade en een paar patatjes
T: thee en 3 blokjes chocola

BAM 2419 kcal :@ :') Morgen beter doen :+
pi_114288817
Wellicht wat veel kcals, maar qua voedingsstoffen geen verkeerd lijstje!
  maandag 16 juli 2012 @ 21:26:51 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114288982
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wellicht wat veel kcals, maar qua voedingsstoffen geen verkeerd lijstje!
Dat was het voedingscentrum ook niet met me eens, teveel vet en te weinig KH en vezels :+ Wel goede hoeveelheid eiwitten :P

Hoop dat ik zo wel weer wat meer inzicht krijg w/ Ik bedoel, van vandaag wist ik wel dat het behoorlijk wat zou wezen, maar om het zwart op wit te zien helpt toch wel :P
pi_114289169
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat was het voedingscentrum ook niet met me eens, teveel vet en te weinig vezels :+ Wel goede hoeveelheid eiwitten :P

Hoop dat ik zo wel weer wat meer inzicht krijg w/ Ik bedoel, van vandaag wist ik wel dat het behoorlijk wat zou wezen, maar om het zwart op wit te zien helpt toch wel :P
Door de pindakaas denk ik :P.

Inderdaad goed om wat inzicht te krijgen!
  maandag 16 juli 2012 @ 21:36:15 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114289600
vlak spareribs niet uit, vet.... Wel lekker though!
Met pindakaas is het ook uitkijken.
Kijk vet is nodig en moet je niet angstig voor zijn maar pindakaas, spareribs, feta kaas enzo tikt leuk aan.

Ik probeer nu een beetje 'duits' te wennen want alles wat ik wil zeggen of vragen (in gedachten) dan ga ik steeds naar engels :')
Waarom onthoud ik van school wel??: Meine mopet had panne (nou ja, zoiets qua uitspraak).
Daar heb ik nu toch geen ficken an?
  maandag 16 juli 2012 @ 21:37:18 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114289664
Gelukkig ga ik over twee dagen weer naar huis. Drie keer niks om hier te zitten. Zit me maar vol te proppen de hele tijd :').

Dus blob-op-pootjesbox met XM.

En ik heb besloten dat ik toch nog maar even in Den Haag blijf zitten waar ik zit (want goedkoop en dan kan ik sparen), maar dat ik wel m'n bij elkaar geraapte meubelen ga vervangen door een mooi Hemnes-interieurtje van IKEA met een paar stalampen en matchende gordijnen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 juli 2012 @ 21:38:15 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114289740
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Kijk vet is nodig en moet je niet angstig voor zijn maar pindakaas, spareribs, feta kaas enzo tikt leuk aan.

Ik probeer nu een beetje 'duits' te wennen want alles wat ik wil zeggen of vragen (in gedachten) dan ga ik steeds naar engels :')
Waarom onthoud ik van school wel??: Meine mopet had panne (nou ja, zoiets qua uitspraak).
Klopt het was vandaag allemaal net een beetje TE :P Morgen herkansing, eens kijken of ik een lijstje kan fixen met alleen maar groene pijltjes w/ :+

Tevens, ik kan geloof ik alleen nog maar Nederduits :@ :+ Wo ist die Bahnhoff? DO ist die Bahnhoff :')

Overigens toch kleine props voor mij, vriendje wou me nog een stukje chocola geven en ik zei "Jamaar nee ik zit al heul hoog in de kcaltjes vandaag ;( " En toen nam ie het zelf maar. En ik niet. Dus toch beetje props voor mij. Ondanks dat ik het wel wilde en volgens mij ietwat beteuterd keek :') *sneuneus*
  Vis een optie? maandag 16 juli 2012 @ 21:45:15 #289
70532 loveli
N
pi_114290250
quote:

Youtube, zoeken op Bernie und Ert. Alle Duitse woorden die je niet op school hebt geleerd.
crap in = crap out
  maandag 16 juli 2012 @ 21:46:06 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114290308
Maria... Kompliment an sie!

En je niet gaan blindstaren op de kcal he?
  maandag 16 juli 2012 @ 21:49:11 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114290544
Loveli, ben bang dat ik beter kan zeggen dat mijn brommer kapot is dan hoeveel ' witte spul ' ze nog hebben bij de hoeren :P
pi_114290633
quote:
mit nach bei seit von zu aus gegenüber an vorbei bis zu --> 3e naamval

Ik heb Duits zo snel mogelijk laten vallen, maar dit gaat er volgens mij nooit meer uit :+ :')
  maandag 16 juli 2012 @ 21:51:10 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114290715
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria... Kompliment an sie!

En je niet gaan blindstaren op de kcal he?
Danke schön Fraulein Einhorn :D

Nee zal denk ik meevallen :Y Maar het mag wel wat minder, zeg maar :+ Mijn BMR is ook zo hoog niet geloof ik en ik zit op m'n werk ook maar te zitten :P
pi_114290805
Ik ben trouwens zooo productief de laatste tijd. Huisje is netjes opgeruimd, ga geregeld de deur uit, eet voor mijn doen best aardig, en zit gewoon lekker in mijn vel :) al gaat dat vel bij mijn buik wel wat strak zitten de laatste tijd :+ Maar hey, ik heb ook voor het eerst in mijn leven tetten :7
pi_114290841
Ik heb mijn lijstje even ingevuld in de eetmeter (doe ik normaal nooit) en alle door hun geselecteerde waarden (vet, verzadigd vet, koolhydraten, eiwitten en vezels) zijn goed! *) :D

Als ik alles aanvink, zijn alleen natrium, selenium en vitamine A rood.
pi_114290940
Wat fijn Coco! ^O^ O+
  maandag 16 juli 2012 @ 21:56:36 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114291110
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben trouwens zooo productief de laatste tijd. Huisje is netjes opgeruimd, ga geregeld de deur uit, eet voor mijn doen best aardig, en zit gewoon lekker in mijn vel :) al gaat dat vel bij mijn buik wel wat strak zitten de laatste tijd :+ Maar hey, ik heb ook voor het eerst in mijn leven tetten :7
Like a boss! :7 Goed bezig! *O* En tetten, die had je al volgens mij :D
pi_114291225
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Like a boss! :7 Goed bezig! *O* En tetten, die had je al volgens mij :D
Goede bh's, die had ik al :+ :P\

Maar hurrah voor goed bezig zijn, ja! Jij ook :Y *O*
En nog steeds geen datum geprikt zeker, huh? :P
pi_114291285
Tip voor vik, ikea dingen lijden behoorlijk bij een verhuizing, dus denk nog even 10 tellen na erover ;)

Net terug van de bios, we zijn naar jackie geweest, met de zusjes van Houten. Best aardig. En nu wil ik ook door amerika touren :s)
  maandag 16 juli 2012 @ 21:59:54 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114291394
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Goede bh's, die had ik al :+ :P\

Maar hurrah voor goed bezig zijn, ja! Jij ook :Y *O*
En nog steeds geen datum geprikt zeker, huh? :P
Oh derpdaderp nee :') Faalhaas ben ik!

Semi-gerelateerd: ik zag laatst het woord 'dakhaas' waarmee een kat bedoeld wordt, ik vind het prachtig _O-
  Vis een optie? maandag 16 juli 2012 @ 22:00:05 #301
70532 loveli
N
pi_114291413
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

mit nach bei seit von zu aus gegenüber an vorbei bis zu --> 3e naamval

Ik heb Duits zo snel mogelijk laten vallen, maar dit gaat er volgens mij nooit meer uit :+ :')
De rijtjes ken ik nog wel, maar ik weet nooit bij welke naamval welk rijtje hoort :')
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')