Klopt, maar dit stimuleert niet om een andere te proberenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:57 schreef sigme het volgende:
Euh. Het ene kruidenmengsel is het andere niet?
Ik was even gemakzuchtig. Geen succesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef sigme het volgende:
Je kan ook zelf een boemboe maken he, van origine worden die dingen niet in een pakje geboren.
Een boemboe proeven voordat je 'm door het eten doet vind ik wel origineel, maar ik vind het niet erg verwonderlijk dat dat niet heel lekker is.
Slinken wequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Woei, weersverwachting waar we volgende week heen gaan: De hele week 70% regenkans en 12 graden...
Lang leve de zomervakantie.
Trusten Slinkies
Boemboes in een pakje zijn, mits van het juiste merk, niet heel veel anders dan versgemaakte, qua ingedienten in elk geval.... rauw moet je ze i.e.g. nooit etenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef sigme het volgende:
Je kan ook zelf een boemboe maken he, van origine worden die dingen niet in een pakje geboren.
Een boemboe proeven voordat je 'm door het eten doet vind ik wel origineel, maar ik vind het niet erg verwonderlijk dat dat niet heel lekker is.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toffe regenjassen!![]()
Ik heb vandaag in een impuls een breiboekje, breinaalden en wol aangeschaft. Zes weken vakantie nu (en niet al te lang daarna 19w verlof), dus ik ga (leren) breien. Heb net een half uur (zonder overdrijven, helaas...) youtube-filmpjes zitten kijken over het opzetten op een naald.
Ben inmiddels (in totaal een ruim uur verder) vier keer overnieuw begonnen. Ik snap de techniek wel, maar ik snap niet goed hoe ik het breiwerk fatsoenlijk naar achter 'duw' op de naald, zeg maar (zodat er nieuw breisel op past...). Ik schuif het nu maar wat lomp door, maar het eindeffect wordt rommelig en niet gelijk. Ach jaaa... Ik heb nog even de tijd
Okay, dan moet ik er echt maar eens eentje makenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef Perruche het volgende:
Ja hij was wel lekker, beter dan de vorige. Denk dat het kwam door meer zout, meer, en nieuw (vorige was al 5 jaar oud) cacaopoeder, cashewnoten ipv amandelen. Smaak is veel intenser! Alleen hij blijft niet plakken; dus dan maar kruimelen
Mooi! Wel goed aangedrukt in t bakblik en lang genoeg in de koelkast? Anders volgende x meer dadelsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef Perruche het volgende:
Ja hij was wel lekker, beter dan de vorige. Denk dat het kwam door meer zout, meer, en nieuw (vorige was al 5 jaar oud) cacaopoeder, cashewnoten ipv amandelen. Smaak is veel intenser! Alleen hij blijft niet plakken; dus dan maar kruimelen
Mag ik dan haakles? Lijkt me serieus tof!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dan zet je te strak op / brei je te strak. (na het opzetten zitten steken trouwens wel vaker niet helemaal netjes, zie je later niks meer van!)
tip: opzetten op twee naalden, dan zit je breiwerk losser, (twee naalden op elkaar houden zeg maar, en na het opzetten er eentje uittrekken).
tip2: elke keer als je een nieuwe steek maakt en je trekt je draad aan bedenk je je "te strak" en laat je je draad even loswaarna je een iets lossere steek hebt.
tip3: na 8 augustus wil ik je best leren breien! (sokjes zijn wel erg lastig voor beginners helaas)
ja natuurlijk!! leuk! kom ik baby kijken en je leren haken, goed?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mag ik dan haakles? Lijkt me serieus tof!
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja natuurlijk!! leuk! kom ik baby kijken en je leren haken, goed?
Wow, zwaar onder de indruk!quote:
heel misschien één van de twee dagen een familie+aanhangdag (broers en zussen en nichtjes van J.), maar de andere dag kan dan wel! Zullen we als ik terug ben van vakantie even kortsluiten? ik pm je mijn nummer wel even - misschien heb je t van ooit die minimeet, maar anders voor de zekerheid.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]Heb je het weekend van 18 en 19 augustus al plannen? Mijn mister zit dan op lowlands
Binnen 2 uur (1:59:10)quote:Op zondag 15 juli 2012 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zomaar even een HM lopen, kan toch niet.
Je pm box is volquote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heel misschien één van de twee dagen een familie+aanhangdag (broers en zussen en nichtjes van J.), maar de andere dag kan dan wel! Zullen we als ik terug ben van vakantie even kortsluiten? ik pm je mijn nummer wel even - misschien heb je t van ooit die minimeet, maar anders voor de zekerheid.
vakantiedata pm ik ook wel even.
en sigme!
Chris werkt bij een internationaal bedrijf wat ook op Sicilie een vestiging is, we hopen daarmee iets te kunnen regelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:35 schreef Xennia het volgende:
Marmar, B. en ik zijn ook verzot op Sicilie. Wij fantaseren ook wel eens om daar te gaan wonen, maar wij zijn het type Hollanders die dat alleen maar roept en nooit doet.
Hoe zouden jullie daar in je levensonderhoud voorzien?
Ze gaan er langzaam op vooruit je lijstjesquote:Op zondag 15 juli 2012 11:34 schreef MarMar het volgende:
lol ik las "vakantieyoghurt met aardbeien" we zijn aan vakantie toe denk ik..
mijn lijstje
O: yoghurt
T: verse sinaasappelsap waar mijn lief mee kwam
L: gekookt ei, salade, rijstwafel kaas
T: ik heb de kids beloofd koekjes te bakken, dus vast wat koekjes en een appel
D: broccolisoep, zalm, salade
T: meloen
Ja 's ochtends yoghurt helpt! En de pijnstillers beginnen weer te "wennen".quote:Op zondag 15 juli 2012 11:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze gaan er langzaam op vooruit je lijstjes
SPOILER: mehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* jaloersquote:Op zondag 15 juli 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge
Zouden naar de sportschool gaan vandaag, maar het is zúlk lekker weer, dat we lekker gaan wandelenDus nu even ontbijten en dan in de auto op weg naar 't startpunt; 14km hiken door de
Dales
Lijstje begint met een grote kom yoghurt met banaan en walnoot en eindigt met pompoenrisotto en wat daar precies, op de S na, tussenin zit moeten we nog even bedenken: wrsch broodjes met wat beleg
Gebroken hart, telt dat ook?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verveel me
Heeft er nog iemand hartklachten?
Fijn dat jullie redelijk droog bleven. Freud zijn schoenen en broek zaten onder de modderquote:Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!
Relaxzondag it is! Lekker uitgeslapen
gister redelijk drooggehouden, maar we waren er relatief laat (1630) Freud niet tegengekomen though
Lijstje gister:
O: geroosterde boterham met boter en ham
T: handje amandelen
L: restje sate, sperziebonen en satesaus
T: stukjes chorizo en kaas
D: hapjes bockworst, hapjes hamburger met ui en curry, hapjes kebab met saus
T: handje amandelen en een wijntje
Vandaag:
O: havermoutpap met banaan, whey, geschaafde amandel
T: halve avocado met zure room
D: calamaris van de bbq, geroosterde groenten
De rest moet ik nog verzinnen
Heb voornamelijk bij Roog en Funkerman op Crystal stage gestaan. Was iig lekker droogquote:Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!
Relaxzondag it is! Lekker uitgeslapen
gister redelijk drooggehouden, maar we waren er relatief laat (1630) Freud niet tegengekomen though
Lijstje gister:
O: geroosterde boterham met boter en ham
T: handje amandelen
L: restje sate, sperziebonen en satesaus
T: stukjes chorizo en kaas
D: hapjes bockworst, hapjes hamburger met ui en curry, hapjes kebab met saus
T: handje amandelen en een wijntje
Vandaag:
O: havermoutpap met banaan, whey, geschaafde amandel
T: halve avocado met zure room
D: calamaris van de bbq, geroosterde groenten
De rest moet ik nog verzinnen
Wauw dat ziet er heerlijk uit!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:36 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Baktherapie
Voor het donkere deeg een deel bloem vervangen door cacaopoeder met als resultaat dat het blanke lekker knapperig is en het donkere lekker zacht.
Dan nog wat vanille door het blanke deeg en amandelextract door het chocodeeg, omnom!
Jumquote:Op zondag 15 juli 2012 16:36 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Baktherapie
Voor het donkere deeg een deel bloem vervangen door cacaopoeder met als resultaat dat het blanke lekker knapperig is en het donkere lekker zacht.
Dan nog wat vanille door het blanke deeg en amandelextract door het chocodeeg, omnom!
Goede reis naar huis, Jagar! Ik vind slapen in een vliegtuig altijd erg moeilijk omdat ze vaak de temperatuur verhogen zodat je doezelig wordt en dat vind ik echt vreselijkquote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Jee, vandaag naar huis!nog een hele lange vlucht, maar ik heb extra betaald voor een stoel bi de nooduitgang, en m'n vlucht stijgt pas om 10 uur op, dus hopelijk kan ik lekker slapen!
Veel plezier!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:27 schreef kwakz0r het volgende:
dag lieve slankies! ik ga zometeen verder inpakken en op een niet nader te noemen moment vakantievieren. ergens begin augustus weer terug!
Dat is wel een tijdje ja! Ik zou het niks vinden! Mijn meneer is wel druk en veel avonden weg, maar ik vind het heel anders als hij ook niet thuis slaapt.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dat gaat zeker tot september duren Lie! In vergelijking met Jagär natuurlijk peanuts, maarja... wij waren tot we hierheen gingen ook niet eens gewend om maar 'n nacht van elkaar gescheiden te zijn
En met doordeweeks werkzoeken bedoelde ik dus vooral dat 't dan ook zonder problemen 's avonds kan: zit dan toch niemand in de weg qua planningen enzo. Dus da's wel mooi: morgen maar 's beginnen met m'n zoektocht.
En thanks voor fotocompliment, vind 't leuk om ze te maken iig!![]()
Dat moet gewoon lukken Uniekje, hoe dan ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, de een kan er wat beter tegen dan de ander. Moet er zelf ook niet aan denken om een paar dagen zonder te zitten
Mooie foto's. Stom dat ik jou binnenkort niet zie want had best heel graag met je willen kletsen.
Jeager goed reis!
MarMar, ik hoop zo voor je dat het grote emigreerplan in vervulling kan gaan
Mooie foto's! Lijkt me fijn om in (of vlakbij) zo'n omgeving te wonen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
Goede reis terug Jagär en fijne vakantie kwak!
Wij hebben gewandeld, dus.
Route:
http://www.endomondo.com/workouts/qrU00dHkaa4
Foto's (klik voor grotere versies):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woensdag. En dank je, jullie ook! Wij hebben net al onze zomerkleren in koffers gemieterd en Baardmans is as we speak de soundtrack van onze road trip aan het samenstellen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:41 schreef LieLie het volgende:
Hoe lang gaat dat duren Mo?
Goede reis Jagar en fijne vakantie Kwak!
DaD ook alvast een goede reis! Jullie gaan dinsdag toch?
Hier ook met de voorbereidingen bezig, stapeltjes kleren maken, iPads vullen, camera leeghalen.
Oke, dan is het dezelfde dagquote:Op zondag 15 juli 2012 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Woensdag. En dank je, jullie ook! Wij hebben net al onze zomerkleren in koffers gemieterd en Baardmans is as we speak de soundtrack van onze road trip aan het samenstellen.
Kwak, fijne vakantie!
Dat zal zeker even wennen zijn, Mo. Sterkte..
We dachten immers nog even dat we in hetzelfde vliegtuig zouden zitten!quote:
Ja! Alleen wij hebben een aantal maanden gedacht dat we op dinsdag zouden gaan en toen bleek het woensdag te zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We dachten immers nog even dat we in hetzelfde vliegtuig zouden zitten!
JA! Te dure laarzen die wel heul mooi zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 22:10 schreef Perruche het volgende:
Heb je nog wat gekocht Nallie?
Mijn eindstand:
En ik ga mijn lijstje posten waarvan ik denk dat ik het al weet
O: allisson boterham pindakaas, koffie verkeerd, 2 nectarines
S: buikspieren + bodypump
T: shake met halve banaan, sojamelk, eiwitpoeder, wat left over diepvriesfruit
L: restje vega chili in een wrap met sla, 1 avocado
T: stukje raw brownie Soort reep met pitten en zaden van de Tuinen
D: pasta'tje na 2 vapiano's af te zijn gegaan waar het TE druk was zijn we gesetteld voor een burger met frietjes bij de Burgerbar (150 gr vlees op een bruin broodje met ui, kaas, tomaat, en wat frietjes met mayo)
T: vanilleyoghurt met aardbeien stukje raw brownie
Ik doe met je mee met werk zoeken!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all! Maar we slaan ons er wel doorheen. Als dit hem meer structuur geeft en meer zelfvertrouwen dan worden we daar uiteindelijk allebei beter van, denk ik dan maar!
Werk vinden gaat wel lastig zijn, heb gisteren al wat geneusd, maar vooral veel fundraiser- en callcentermeuk... máár ik weet gewoon dat ik wel wat vind zodat ik in elk geval een groot deel van augustus werk heb en hopelijk daarna ook nog. #likeabaws
Oh, plaatje? En leuk he, shoppenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
JA! Te dure laarzen die wel heul mooi zijnEn nog twee shirtjes...
Jouw lijstje is nom! Lekker he raw brownie met yoghurt
*boks*quote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik doe met je mee met werk zoeken!
Jaquote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*boks*
dat we allebei maar wat puiks mogen vinden
Ik weeg 64 kilo (bij 1.66 m) en wil naar 58. Als ik niet sport wil ik eigenlijk niet meer dan 1700 kcal binnenkrijgen, dus dit is dan wel aardig. (Ik rolde trouwens pas om 13.00 uur uit mijn bed, dus er zit niet zoveel tijd tussen de verschillende maaltijden.)quote:Op zondag 15 juli 2012 21:55 schreef Nallie het volgende:
Hai![]()
Wat een rust hier! Fijne vakantie Kwak!
En sterkte met de veranderingen Mo!
Jagar gaat bijna samenwonen en nu echt![]()
Skjor ik vind het niet veel! Maar weet niet wat je specs zijn? Wel goede dingen gegeten en lekker!
Nog maar even een lijst OT dan...
O: klein croissantje en kiwi, perzik, yoghurt, lijnzaad, speltflakes
T: koffie verkeerd
L: 2 meergranenboterhammen met flink wat gerookte zalm en een bakje gemengde rauwkost
T: paar dropjes
D: bulghur met gegrilde groenten en feta
T: bak yoghurt met wat jam, lijnzaad, kokos en speltflakes
B: shoppen
Plaatje ga ik even zoeken voor jequote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh, plaatje? En leuk he, shoppenik heb geprobeerd een jurkje te vinden, mar vond nets echt leuk.. wel een hele mooie van supertrash gekocht maar dat zocht k helemaal niet
![]()
En inderdaad lekker! Met aardbeien erbij is het nog lekkerder. Denk dat dat morgen mijn ontbijt wordt! Griekse yoghurt, aardbeien, raw brownie. Of mijn toetje. Of beide!
Heb je dat bepaald op basis van je BMR enzo? Dan primaquote:Op zondag 15 juli 2012 22:20 schreef Skjor het volgende:
[..]
Ik weeg 64 kilo (bij 1.66 m) en wil naar 58. Als ik niet sport wil ik eigenlijk niet meer dan 1700 kcal binnenkrijgen, dus dit is dan wel aardig. (Ik rolde trouwens pas om 13.00 uur uit mijn bed, dus er zit niet zoveel tijd tussen de verschillende maaltijden.)
Waarom eet je speltflakes trouwens? Is het lekker of is het goed voor je? Of allebei?.
Ik heb vakantiequote:Op maandag 16 juli 2012 08:55 schreef Perruche het volgende:
Nee, zat kokosmelk in en het was misschien teveel? 500 ml ofzo..
Ik wil een parttime/flexibelere baan!! In de ochtend gewoon kunnen zeggen "ik ga naar de sportschool".....
die heb ik, flexibele tijden dan. Niet erg parttimequote:Op maandag 16 juli 2012 08:55 schreef Perruche het volgende:
Nee, zat kokosmelk in en het was misschien teveel? 500 ml ofzo..
Ik wil een parttime/flexibelere baan!! In de ochtend gewoon kunnen zeggen "ik ga naar de sportschool".....
Goede reis!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:19 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, richting het vliegveld gaat. Morgen rond half 12 sta ik op Nederlandse bodem, en om half 3 op duitse!![]()
![]()
Eerst nog een pokke eind reizen, en veel wachten...
Het lijkt me niet zo veel V1z0r, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:56 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Feli, aurum en man!![]()
Lijstje:
O: 2 dikke plakken waldkorn met philadelphia en schinken, glas melk, banaan
T: 1/2 grapefruit, handje amandelen
L: 2x bth appel/kipfilet/paard, 2x kiwi, stukje sockeye-zalm, 2x glas melk
T: 1/2 grapefruit
T: blikje makreelfilets, glas melk
D: denk pittig lamsgehakt met 2 pitabroodjes en scherpe saus (sjaslieksaus, sambal, capsaïcinepasta, pepertjes, olijfolie en basilicum) met een spinaziesalade (spinazie, paprika, appel, ui, kipfilet, garnalen, volle yoghurt, pijnboompitten)
T: paar biertjes (feestje van zus)
T: kwark 1/2 bak
Nee, heb ik wel vaker, al sinds ik op de middelbare zat. Alleen soms heb ik het weken niet, en dan ineens supererg zoals vandaag!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:49 schreef MarMar het volgende:
proesj, ochtendmisselijkheid? heb ik wat gemist?
Ik denk de kokosmelkquote:Op maandag 16 juli 2012 09:49 schreef MarMar het volgende:
proesj, ochtendmisselijkheid? heb ik wat gemist?
Ja, alleen is het niet altijd daaraan gelieerd. Soms heb ik het ook na een boterham pindakaas ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook een periode gehad trouwens. Ging vanzelf weer over. En brr, misselijk zijn vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, alleen is het niet altijd daaraan gelieerd. Soms heb ik het ook na een boterham pindakaas ofzo. Ach, het is alweer over! Alleen ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan misselijk zijn, ik kan dan ook verder niets meer
Ja dat lijkt zo op de foto he...? In het echt is dat niet zo. Ik heb de rode, maar ik vind die koperkleur ook wel heel mooi! Nu wil ik die misschien bestellen bij de Bijenkorf zodat ik hem kan ophalen en dan vergelijkenquote:Op maandag 16 juli 2012 09:57 schreef MarMar het volgende:
ik vind beide kleuren een beetje fletsmaken, ligt heel erg aan je huid welke het beste bij jou past.
Ik maak ze zelfquote:Op maandag 16 juli 2012 09:55 schreef Skoap het volgende:
@aurum: die lijnzaad crackers maak je die zelf? Of zijn die ook ergens te koop. Mijn moeder is ook begonnen met low-carb eten en die crackers lijken me wel wat voor haar
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:54 schreef Perruche het volgende:
Kunnen jullie eens kijken? Welke kleur van dit jurkje is mooier? Let niet op de "vorm"; hij staat mij veel leuker![]()
.
Wat een hobbezakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rood!![]()
Thnx! Heb het gelijk aan haar doorgestuurd...quote:Op maandag 16 juli 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik maak ze zelf
Is supermakkelijk, ik doe 15 gram lijnzaad in een kommetje, doe er water bij tot het een papje is ( 2 a 3 eetlepels), doorroeren tot het een glad papje is.
Dan pak ik een stuk bakpapier en lepel het lijnzaadpapje erop, met mijn lepel strijk het in de vorm van een cracker.
Dan 2 a 3 minuten in de magnetron, het is goed als het hard is. Iets af laten koelen en lospulken van het bakpapier en klaar ben je.
Makkelijk, lekker en je hebt gelijk zoveel gram aan vezels binnen
Aangezien ik meer uh, "rondingen" heb dan het model zit het bj mij gelukkig andersquote:
die vraagt wel om een foto he, zodra je het jurkje hebtquote:Op maandag 16 juli 2012 10:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Aangezien ik meer uh, "rondingen" heb dan het model zit het bj mij gelukkig anders
Ze staat er nu ook niet echt geinspireerd bij moet ik zeggen. Raar eigenlijk dat dingen op plaatjes zo anders kunnen zijn dan irl... vandaar dat internetshoppen ook vaak mislukt bij mij
Die vraag is mij reeds vele malen gesteld, helaas zonder resultaatquote:Op maandag 16 juli 2012 10:43 schreef Skoap het volgende:
[..]
die vraagt wel om een foto he, zodra je het jurkje hebt
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die vraag is mij reeds vele malen gesteld, helaas zonder resultaat
*snif*quote:Op maandag 16 juli 2012 10:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die vraag is mij reeds vele malen gesteld, helaas zonder resultaat
* Perruche jaloers is!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:10 schreef Nallie het volgende:
Die jurk staat Perr vast geweldig!
Heerlijk gesport en nu in de zon op t balkon mijn heldenontbijt verorberen.
Overnight oats met banaan en wilde perzik, vanille, chiazaad, eiwitpoeder en amandelmelk
Hoe geweldig is dat dan?!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:05 schreef Goodbye het volgende:
Oja, HPKW, ik heb eergisteren de neusaap gezien! Heel veel zelfs!En overmorgen doen we een tweedaagse jungletrip, dus hoop ze dan ook weer te zien.
Klinkt tof Henkquote:Op maandag 16 juli 2012 11:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoe geweldig is dat dan?!![]()
![]()
![]()
Ik ga geen lijstjes van de afgelopen dagen posten, maar wat was het leuk in Brussel en Parijs.
Cool detail: op de terugweg Parijs doorkruist avec le voiture.
Ook leuk: ik heb een jurkje gekocht bij Naf Naf!Het bestaat gewoon nog!
En eigenlijk wil ik deze tas:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zo in mijn pauze maar even hardlopen en vanavond maar een berg groente naar binnen gooien. Dat is er de afgelopen dagen niet echt van gekomen.
Was het ook!quote:
Wut?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef Laureline het volgende:
Ik geef niet vaak kritiek op de jurkjes hier, maar deze modellen lijken me niet echt flatteus...ze doen me een beetje denken aan die ontwerpen voor vrouwen met een geamputeerde borst
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was het ook!
En ik heb macarons van Laduree.![]()
Mijn T vanavond wordt dus een macaron van Laduree.
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:31 schreef Laureline het volgende:
Ik geef niet vaak kritiek op de jurkjes hier, maar deze modellen lijken me niet echt flatteus...ze doen me een beetje denken aan die ontwerpen voor vrouwen met een geamputeerde borst
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:54 schreef Perruche het volgende:
Kunnen jullie eens kijken? Welke kleur van dit jurkje is mooier? Let niet op de "vorm"; hij staat mij veel leuker![]()
.
Hangt van je huidtint en haarkleur af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ik heb een doosje met 9 stuks.quote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb een doosje met 9 stuks.
Maar alleen al omdat die dingen 2 euro per stuk kosten, vind ik dat ik ze niet achter elkaar naar binnen mag proppen.
Pas op. In dat doosje zit een klein duiveltje dat je dwingt ze allemaal op te eten. Ze zijn ook minder lekker na 3 dagen bewaren overigensquote:Op maandag 16 juli 2012 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb een doosje met 9 stuks.
Maar alleen al omdat die dingen 2 euro per stuk kosten, vind ik dat ik ze niet achter elkaar naar binnen mag proppen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lolwut! *oogbal-twitch*![]()
Ah linkje van MarMar
Hehehe, ik nodig mn ouders wel uit om ze ook te komen proeven.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Pas op. In dat doosje zit een klein duiveltje dat je dwingt ze allemaal op te eten. Ze zijn ook minder lekker na 3 dagen bewaren overigens
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef the85mc het volgende:
Zat vanochtend op de fiets naar stage. Mn lichaam heeft zich wel eens minder afgebeuld gevoeld.. Zo'n vrijgezellenfeest is niet best voor je. Eerst survivaldingen doen, daarna wipeout enzo. Vooral wipeout was heftig, moest tegen elkaar. En de anderen waren mariniers, dus dat ging hard tegen hard... Daarna bier proeven, slecht eten en daarna maximaal eraf gegaan..
Haha zo voelde het inderdaad wel. Heb denk ik 2 uur geslapen ofzo. Normaal is dat niet zo erg, maar in combi met alcohol niet echt goed.. Ik sliep gelukkig nog in een hotelbed, andere gast was ergens in een liftschacht gaan tukkenquote:
Ja, in zo'n plastic zakje, die kan je krijgen bij drogisten maar ook op het vliegveld zelf. En de deo moet ook ongeopend zijn, anders magtie niet meer mee in de handbagage.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:58 schreef LieLie het volgende:
Vraagje!
Je mag dus in je handbagage vloeistoffen meenemen in verpakkingen van 100 ml max, en in een doorzichtige, hersluitbare plastic tas. Ik heb een mini-deo bij mijn handbagage staan en die heb ik in een doorzichtig etuitje van de Hema. Die is wel hersluitbaar, maar niet luchtdicht afsluitbaar zeg maar. Moet het dan nog ergens anders in?
Ah, tnx! Nouja, dan moet ie maar in de gewone tas. Want hij is al gebruiktquote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja, in zo'n plastic zakje, die kan je krijgen bij drogisten maar ook op het vliegveld zelf. En de deo moet ook ongeopend zijn, anders magtie niet meer mee in de handbagage.
Mwaah, ik vlieg regelmatig en ze hebben bij mij nooit moeilijk gedaan over zo'n doorzichtig etuitje. Wel ff uit je tas halen en in de bak doenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:58 schreef LieLie het volgende:
Vraagje!
Je mag dus in je handbagage vloeistoffen meenemen in verpakkingen van 100 ml max, en in een doorzichtige, hersluitbare plastic tas. Ik heb een mini-deo bij mijn handbagage staan en die heb ik in een doorzichtig etuitje van de Hema. Die is wel hersluitbaar, maar niet luchtdicht afsluitbaar zeg maar. Moet het dan nog ergens anders in?
Dat heb ik nou ook, want ik heb me toch altijd een sloot pijnstillers meequote:Op maandag 16 juli 2012 13:16 schreef MarMar het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat er over mijn medicijnen nooit moeilijk gedaan wordt.
Brugman is my middle namequote:
Net lijstje! Alleen vruchtenhagel kan beter, maar als dat je enige zonde is vandaag is het primaquote:Op maandag 16 juli 2012 13:33 schreef Perruche het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: shake van spinazie, restje kokosmelk, banaan
T: dubbele bth pindakaas
L: kippesoep, 200 gr groenten (tomaat, komkommer, courgette, olijf) met olijfolie, dubbele boterham vruchtenhagel
T: handje gemengde noten, nectarine, mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
S: 5,5 km hardlopen
D: denk een salade met het een of ander
T: ?
Thanks.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Net lijstje! Alleen vruchtenhagel kan beter, maar als dat je enige zonde is vandaag is het prima
En ben eigenlijk ook benieuwd naar je jurk.. Waarom weiger je een fotootje te posten?
Klopt, maar je kunt em na een uurtje ook weer verwijderen.. Dan is er toch niks aan de hand? Misschien ben ik wat dat betreft ook wat naief..quote:Op maandag 16 juli 2012 14:12 schreef loveli het volgende:
Alles wat je op internet pleurt, is vogelvrij.
Nu ineens +100 pageviews in d'r foboquote:Op maandag 16 juli 2012 14:27 schreef V1z0R het volgende:
Die Greys is ook best een aantrekkelijke vrouw![]()
Greys is sowieso vrij bekend op Fok! toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nu ineens +100 pageviews in d'r fobo
Wie wat woe waar kom je mij tegen?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Greys is sowieso vrij bekend op Fok! toch?
Maar voornamelijk Mo, Co, Coco, Maria, Mar, Vik en XM die je tegenkomt...
En GB met d'r mooie haartjes
Dat!quote:Op maandag 16 juli 2012 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wie wat woe waar kom je mij tegen?
Weten die personen dat je ze opgeeft als referentie?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef Probability het volgende:
Ik moet twee referenties meenemen voor het starten van de procedure van mijn stage, is dan een naam + telefoonnummer + relatie tot deze persoon genoeg of moet ik nog meer opschrijven?
Ja want als je meepost heb je wel een levenquote:Op maandag 16 juli 2012 15:17 schreef the85mc het volgende:
Ik ben dan ook echt internet nitiwit, maar ik wist wel dat google cached.. Maar dat wordt toch maar een paar dagen bewaard? En zulke schokkende dingen schrijf ik hier ook niet. Maar zouden hier echt zoveel leechers meelezen? DIe hebben dan echt geen leven als je hier continue meeleest zonder mee te posten.. Had ik eigenlijk nooit over nagedacht.
Ontopic: ik wilde vanmiddag/avond lekker stukje gaan fietsen, deze week even wat gezonder leven. Maar het regent nu al de hele middag. Lekker is dat.. Misschien tijd voor hardloopsessie dan.
Ah dan deed ik vast iets verkeerd, want ik vond niet zoveelquote:Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef V1z0R het volgende:
Als je bij google op plaatjes uit dit topic zoekt dames
Touchequote:Op maandag 16 juli 2012 15:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja want als je meepost heb je wel een leven
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja want als je meepost heb je wel een leven
Oh vik wat ben je toch grappig.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik lees tegenwoordig ook meer mee.
Ik zit nog drie dagen in Amersfoort en ik ben het wel zat, geloof ik. Gelukkig mag ik dodag weer naar Den Haag
. Katjes knuffelen
.
Ja ik heb het uiteraard gevraagd!quote:Op maandag 16 juli 2012 15:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Weten die personen dat je ze opgeeft als referentie?
Verder zou ik even hun positie neerzetten, bijv. stage begeleider, of docent ofzo. Dat ze weten met wie ze te maken hebben.
quote:Op maandag 16 juli 2012 15:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh vik wat ben je toch grappig.
Eerst wil je er nog wonen en twee dagen later ben je het alweer zat
Ok! Ik ga dus niet hardlopen. Doe thuis wel wat jumping squats en burpees ofzo. Zelfkwelling kent ook grenzen.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:04 schreef Nallie het volgende:
Oh en t is koud! Ik ben zeiknat geregend net
Misschien staat er iets op iens.nl?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand trouwens tips voor een leuk restaurantje in Almere?
Heb er een verjaardagsfeestje zaterdag en ga ervoor met een paar vriendinnen even wat eten daar.
Boathouse!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb er een verjaardagsfeestje zaterdag en ga ervoor met een paar vriendinnen even wat eten daar.
Kijk! Dat klinkt goed!!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Boathouse!
http://www.boathouse.nl/
Daar zijn lief en ik getrouwden je zit fijn aan het water en het eten is er goed.
wat is je prijsklasse? en waar in almere?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Prijsklasse is gewoon eenvoudig wat eten met een paar vriendinnen voor we naar een verjaardagsfeestje gaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:27 schreef Probability het volgende:
[..]
wat is je prijsklasse? en waar in almere?
Neu, voor 3.50 meer heb je hier in de buurt een bib gourmand driegangen menu, dus ik ben het wel met je eens.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:43 schreef V1z0R het volgende:
Vraagje: Ben ik nu zo 'Nederlands' dat ik 24,- voor een steak van 200gr met wat saus en patat absurd duur vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nee hoor,die deo mag gewoon mee. Ik denk dat het Hema zakje goed genoeg is, maar voor de zekerheid opzou je het in een ziplockzakje kunnen doen. maar geopend of niet maakt niet uit.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja, in zo'n plastic zakje, die kan je krijgen bij drogisten maar ook op het vliegveld zelf. En de deo moet ook ongeopend zijn, anders magtie niet meer mee in de handbagage.
Ja, de komende weken zelfs. Denk dat k zon drie weken vakantie neem.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:58 schreef An24 het volgende:
Welkom thuis Jagar. Ff doorbijten tot bedtijd. Morgen wel vrij mag ik hopen?
gedeelde mehquote:Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn buik doet zeer, ik kan niet sporten en voel me een blob op pootjes, het weer is stom, wil op vakantie en alles is gewoon stom.
Dus.
Heerlijk, genieten maar.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, de komende weken zelfs. Denk dat k zon drie weken vakantie neem.
En inderdaad, mag van mezelf pas om negen uur naar bed. Half 10 zou nog beter zijn..
Nouja, ik frut er wel een diepvrieszakje bij in dan. Als ze er iets over zeggen kan ik het daar nog in doenquote:Op maandag 16 juli 2012 17:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee hoor,die deo mag gewoon mee. Ik denk dat het Hema zakje goed genoeg is, maar voor de zekerheid opzou je het in een ziplockzakje kunnen doen. maar geopend of niet maakt niet uit.
Beetje. Lief dat je er naar vraagt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
MarMar en XM... rest niks anders dan dit GODVERGETEN KUTWEER met dezelfde KUTTEMPERATUREN te accepteren en hopen dat het beter wordt.
Dat scheelt altijd iets met de pijn...
V1, zo herkenbaar!! Krijg je iets op je bord en dat is echt niet teveel, dan is mijn avond verpest iig. Daarom het liefst buffet
Prob, gaat het wel een beetje met je?
Jeager, het is bijna 9 uur
Las nog heel veel dingen maar kweet niet meer
Klinkt super Uniekquote:Op maandag 16 juli 2012 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ineens ook vakantieMorgen een snipper genomen, gewoon omdat het kon.
2 uren in de keuken gestaan om verse botersla schoon te maken, verse rabarbermoes te maken, verse rode bieten met ui te maken, verse kruiden te snijden voor champignons/ui/courgette schotel.
Heerlijk
Lol.quote:
Dat lijkt me juist verschrikkelijkquote:Op maandag 16 juli 2012 16:55 schreef Perruche het volgende:
Het is nu droog, ga straks tussen de buien door even rondje lopen. Met vriendjeleuk joh, samen hardlopen!!
Vriendje en ik hoeven ook niet te praten hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 19:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist verschrikkelijkLaat mij maar alleen lopen, in m'n eigen tempo, geconcentreerd en zonder te moeten lullen ondertussen
.
oh die is leuk ja. Ook lekker gegeten daar laatst.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Boathouse!
http://www.boathouse.nl/
Daar zijn lief en ik getrouwden je zit fijn aan het water en het eten is er goed.
ook eens met alles!quote:Op maandag 16 juli 2012 16:31 schreef Probability het volgende:
haven:
bakboord is altijd fijn (en duur)
en ik geloof krab aan de haven ook?
en sensei ook maar duur
in almere stad vind ik die italiaan op de grote markt leuk, goed, lekker eten en heerlijke scroppino (betaalbaar!) op de grote markt in almere stad, porto servo http://portocervo.nl/
de bergerrie ging ik wel eens eten met klasgenootjesbiefstuk schijnt wel oke te zijn
niet!!!! gaan eten bij le baron
zal even aan vriendinnetje vragen die houdt van betaalbaar en heel erg lekker eten en daar woont!
Oe, foto van de Yoshi?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:17 schreef _aurum_ het volgende:
Ik vind NL erg duur om uit eten te gaan, als je spontaan verzint om ergens te gaan eten ben je zo 50 euro verder. Je moet bijna rijk zijn om uit eten te gaan.
Verder lekker getraind, hopelijk is de spierpijn in mijn benen over. Mag we'll na een dag of 4
Lief verrast met taartjestond een kleine Yoshi op
Er zijn vrouwen die 8 uur per dag wandelen in de droge hitte voor 15 liter water....quote:Op maandag 16 juli 2012 21:08 schreef Perruche het volgende:
Ok, het regent als een tiet maar ik ga toch maar hardlopen Keek een docu over het legion etrangere en at ze daar moeten doen valt in het niet met een halfuurtje hardlopen in de regen!
Dat was het voedingscentrum ook niet met me eens, teveel vet en te weinig KH en vezelsquote:Op maandag 16 juli 2012 21:23 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wellicht wat veel kcals, maar qua voedingsstoffen geen verkeerd lijstje!
Door de pindakaas denk ikquote:Op maandag 16 juli 2012 21:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat was het voedingscentrum ook niet met me eens, teveel vet en te weinig vezelsWel goede hoeveelheid eiwitten
Hoop dat ik zo wel weer wat meer inzicht krijgIk bedoel, van vandaag wist ik wel dat het behoorlijk wat zou wezen, maar om het zwart op wit te zien helpt toch wel
Klopt het was vandaag allemaal net een beetje TEquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
vlak spareribs niet uit, vet.... Wel lekker though!
Met pindakaas is het ook uitkijken.
Kijk vet is nodig en moet je niet angstig voor zijn maar pindakaas, spareribs, feta kaas enzo tikt leuk aan.
Ik probeer nu een beetje 'duits' te wennen want alles wat ik wil zeggen of vragen (in gedachten) dan ga ik steeds naar engels
Waarom onthoud ik van school wel??: Meine mopet had panne (nou ja, zoiets qua uitspraak).
Daar heb ik nu toch geen ficken an?
Youtube, zoeken op Bernie und Ert. Alle Duitse woorden die je niet op school hebt geleerd.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
vlak spareribs niet uit, vet.... Wel lekker though!
Met pindakaas is het ook uitkijken.
Kijk vet is nodig en moet je niet angstig voor zijn maar pindakaas, spareribs, feta kaas enzo tikt leuk aan.
Ik probeer nu een beetje 'duits' te wennen want alles wat ik wil zeggen of vragen (in gedachten) dan ga ik steeds naar engels
Waarom onthoud ik van school wel??: Meine mopet had panne (nou ja, zoiets qua uitspraak).
mit nach bei seit von zu aus gegenüber an vorbei bis zu --> 3e naamvalquote:Op maandag 16 juli 2012 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Danke schön Fraulein Einhornquote:Op maandag 16 juli 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria... Kompliment an sie!
En je niet gaan blindstaren op de kcal he?
Like a boss!quote:Op maandag 16 juli 2012 21:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben trouwens zooo productief de laatste tijd. Huisje is netjes opgeruimd, ga geregeld de deur uit, eet voor mijn doen best aardig, en zit gewoon lekker in mijn velal gaat dat vel bij mijn buik wel wat strak zitten de laatste tijd
Maar hey, ik heb ook voor het eerst in mijn leven tetten
![]()
Goede bh's, die had ik alquote:Op maandag 16 juli 2012 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Like a boss!Goed bezig!
En tetten, die had je al volgens mij
Oh derpdaderp neequote:Op maandag 16 juli 2012 21:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goede bh's, die had ik al![]()
\
Maar hurrah voor goed bezig zijn, ja! Jij ook![]()
En nog steeds geen datum geprikt zeker, huh?
De rijtjes ken ik nog wel, maar ik weet nooit bij welke naamval welk rijtje hoortquote:Op maandag 16 juli 2012 21:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
mit nach bei seit von zu aus gegenüber an vorbei bis zu --> 3e naamval
Ik heb Duits zo snel mogelijk laten vallen, maar dit gaat er volgens mij nooit meer uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |