Klopt, maar dit stimuleert niet om een andere te proberenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:57 schreef sigme het volgende:
Euh. Het ene kruidenmengsel is het andere niet?
Ik was even gemakzuchtig. Geen succesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef sigme het volgende:
Je kan ook zelf een boemboe maken he, van origine worden die dingen niet in een pakje geboren.
Een boemboe proeven voordat je 'm door het eten doet vind ik wel origineel, maar ik vind het niet erg verwonderlijk dat dat niet heel lekker is.
Slinken wequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Woei, weersverwachting waar we volgende week heen gaan: De hele week 70% regenkans en 12 graden...
Lang leve de zomervakantie.
Trusten Slinkies
Boemboes in een pakje zijn, mits van het juiste merk, niet heel veel anders dan versgemaakte, qua ingedienten in elk geval.... rauw moet je ze i.e.g. nooit etenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef sigme het volgende:
Je kan ook zelf een boemboe maken he, van origine worden die dingen niet in een pakje geboren.
Een boemboe proeven voordat je 'm door het eten doet vind ik wel origineel, maar ik vind het niet erg verwonderlijk dat dat niet heel lekker is.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toffe regenjassen!![]()
Ik heb vandaag in een impuls een breiboekje, breinaalden en wol aangeschaft. Zes weken vakantie nu (en niet al te lang daarna 19w verlof), dus ik ga (leren) breien. Heb net een half uur (zonder overdrijven, helaas...) youtube-filmpjes zitten kijken over het opzetten op een naald.
Ben inmiddels (in totaal een ruim uur verder) vier keer overnieuw begonnen. Ik snap de techniek wel, maar ik snap niet goed hoe ik het breiwerk fatsoenlijk naar achter 'duw' op de naald, zeg maar (zodat er nieuw breisel op past...). Ik schuif het nu maar wat lomp door, maar het eindeffect wordt rommelig en niet gelijk. Ach jaaa... Ik heb nog even de tijd
Okay, dan moet ik er echt maar eens eentje makenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef Perruche het volgende:
Ja hij was wel lekker, beter dan de vorige. Denk dat het kwam door meer zout, meer, en nieuw (vorige was al 5 jaar oud) cacaopoeder, cashewnoten ipv amandelen. Smaak is veel intenser! Alleen hij blijft niet plakken; dus dan maar kruimelen
Mooi! Wel goed aangedrukt in t bakblik en lang genoeg in de koelkast? Anders volgende x meer dadelsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef Perruche het volgende:
Ja hij was wel lekker, beter dan de vorige. Denk dat het kwam door meer zout, meer, en nieuw (vorige was al 5 jaar oud) cacaopoeder, cashewnoten ipv amandelen. Smaak is veel intenser! Alleen hij blijft niet plakken; dus dan maar kruimelen
Mag ik dan haakles? Lijkt me serieus tof!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]dan zet je te strak op / brei je te strak. (na het opzetten zitten steken trouwens wel vaker niet helemaal netjes, zie je later niks meer van!)
tip: opzetten op twee naalden, dan zit je breiwerk losser, (twee naalden op elkaar houden zeg maar, en na het opzetten er eentje uittrekken).
tip2: elke keer als je een nieuwe steek maakt en je trekt je draad aan bedenk je je "te strak" en laat je je draad even loswaarna je een iets lossere steek hebt.
tip3: na 8 augustus wil ik je best leren breien! (sokjes zijn wel erg lastig voor beginners helaas)
ja natuurlijk!! leuk! kom ik baby kijken en je leren haken, goed?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mag ik dan haakles? Lijkt me serieus tof!
quote:Op zondag 15 juli 2012 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja natuurlijk!! leuk! kom ik baby kijken en je leren haken, goed?
Wow, zwaar onder de indruk!quote:
heel misschien één van de twee dagen een familie+aanhangdag (broers en zussen en nichtjes van J.), maar de andere dag kan dan wel! Zullen we als ik terug ben van vakantie even kortsluiten? ik pm je mijn nummer wel even - misschien heb je t van ooit die minimeet, maar anders voor de zekerheid.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]Heb je het weekend van 18 en 19 augustus al plannen? Mijn mister zit dan op lowlands
Binnen 2 uur (1:59:10)quote:Op zondag 15 juli 2012 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zomaar even een HM lopen, kan toch niet.
Je pm box is volquote:Op zondag 15 juli 2012 10:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heel misschien één van de twee dagen een familie+aanhangdag (broers en zussen en nichtjes van J.), maar de andere dag kan dan wel! Zullen we als ik terug ben van vakantie even kortsluiten? ik pm je mijn nummer wel even - misschien heb je t van ooit die minimeet, maar anders voor de zekerheid.
vakantiedata pm ik ook wel even.
en sigme!
Chris werkt bij een internationaal bedrijf wat ook op Sicilie een vestiging is, we hopen daarmee iets te kunnen regelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:35 schreef Xennia het volgende:
Marmar, B. en ik zijn ook verzot op Sicilie. Wij fantaseren ook wel eens om daar te gaan wonen, maar wij zijn het type Hollanders die dat alleen maar roept en nooit doet.
Hoe zouden jullie daar in je levensonderhoud voorzien?
Ze gaan er langzaam op vooruit je lijstjesquote:Op zondag 15 juli 2012 11:34 schreef MarMar het volgende:
lol ik las "vakantieyoghurt met aardbeien" we zijn aan vakantie toe denk ik..
mijn lijstje
O: yoghurt
T: verse sinaasappelsap waar mijn lief mee kwam
L: gekookt ei, salade, rijstwafel kaas
T: ik heb de kids beloofd koekjes te bakken, dus vast wat koekjes en een appel
D: broccolisoep, zalm, salade
T: meloen
Ja 's ochtends yoghurt helpt! En de pijnstillers beginnen weer te "wennen".quote:Op zondag 15 juli 2012 11:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze gaan er langzaam op vooruit je lijstjes
SPOILER: mehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* jaloersquote:Op zondag 15 juli 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge
Zouden naar de sportschool gaan vandaag, maar het is zúlk lekker weer, dat we lekker gaan wandelenDus nu even ontbijten en dan in de auto op weg naar 't startpunt; 14km hiken door de
Dales
Lijstje begint met een grote kom yoghurt met banaan en walnoot en eindigt met pompoenrisotto en wat daar precies, op de S na, tussenin zit moeten we nog even bedenken: wrsch broodjes met wat beleg
Gebroken hart, telt dat ook?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Verveel me
Heeft er nog iemand hartklachten?
Fijn dat jullie redelijk droog bleven. Freud zijn schoenen en broek zaten onder de modderquote:Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!
Relaxzondag it is! Lekker uitgeslapen
gister redelijk drooggehouden, maar we waren er relatief laat (1630) Freud niet tegengekomen though
Lijstje gister:
O: geroosterde boterham met boter en ham
T: handje amandelen
L: restje sate, sperziebonen en satesaus
T: stukjes chorizo en kaas
D: hapjes bockworst, hapjes hamburger met ui en curry, hapjes kebab met saus
T: handje amandelen en een wijntje
Vandaag:
O: havermoutpap met banaan, whey, geschaafde amandel
T: halve avocado met zure room
D: calamaris van de bbq, geroosterde groenten
De rest moet ik nog verzinnen
Heb voornamelijk bij Roog en Funkerman op Crystal stage gestaan. Was iig lekker droogquote:Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!
Relaxzondag it is! Lekker uitgeslapen
gister redelijk drooggehouden, maar we waren er relatief laat (1630) Freud niet tegengekomen though
Lijstje gister:
O: geroosterde boterham met boter en ham
T: handje amandelen
L: restje sate, sperziebonen en satesaus
T: stukjes chorizo en kaas
D: hapjes bockworst, hapjes hamburger met ui en curry, hapjes kebab met saus
T: handje amandelen en een wijntje
Vandaag:
O: havermoutpap met banaan, whey, geschaafde amandel
T: halve avocado met zure room
D: calamaris van de bbq, geroosterde groenten
De rest moet ik nog verzinnen
Wauw dat ziet er heerlijk uit!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:36 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Baktherapie
Voor het donkere deeg een deel bloem vervangen door cacaopoeder met als resultaat dat het blanke lekker knapperig is en het donkere lekker zacht.
Dan nog wat vanille door het blanke deeg en amandelextract door het chocodeeg, omnom!
Jumquote:Op zondag 15 juli 2012 16:36 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Baktherapie
Voor het donkere deeg een deel bloem vervangen door cacaopoeder met als resultaat dat het blanke lekker knapperig is en het donkere lekker zacht.
Dan nog wat vanille door het blanke deeg en amandelextract door het chocodeeg, omnom!
Goede reis naar huis, Jagar! Ik vind slapen in een vliegtuig altijd erg moeilijk omdat ze vaak de temperatuur verhogen zodat je doezelig wordt en dat vind ik echt vreselijkquote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Jee, vandaag naar huis!nog een hele lange vlucht, maar ik heb extra betaald voor een stoel bi de nooduitgang, en m'n vlucht stijgt pas om 10 uur op, dus hopelijk kan ik lekker slapen!
Veel plezier!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:27 schreef kwakz0r het volgende:
dag lieve slankies! ik ga zometeen verder inpakken en op een niet nader te noemen moment vakantievieren. ergens begin augustus weer terug!
Dat is wel een tijdje ja! Ik zou het niks vinden! Mijn meneer is wel druk en veel avonden weg, maar ik vind het heel anders als hij ook niet thuis slaapt.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dat gaat zeker tot september duren Lie! In vergelijking met Jagär natuurlijk peanuts, maarja... wij waren tot we hierheen gingen ook niet eens gewend om maar 'n nacht van elkaar gescheiden te zijn
En met doordeweeks werkzoeken bedoelde ik dus vooral dat 't dan ook zonder problemen 's avonds kan: zit dan toch niemand in de weg qua planningen enzo. Dus da's wel mooi: morgen maar 's beginnen met m'n zoektocht.
En thanks voor fotocompliment, vind 't leuk om ze te maken iig!![]()
Dat moet gewoon lukken Uniekje, hoe dan ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, de een kan er wat beter tegen dan de ander. Moet er zelf ook niet aan denken om een paar dagen zonder te zitten
Mooie foto's. Stom dat ik jou binnenkort niet zie want had best heel graag met je willen kletsen.
Jeager goed reis!
MarMar, ik hoop zo voor je dat het grote emigreerplan in vervulling kan gaan
Mooie foto's! Lijkt me fijn om in (of vlakbij) zo'n omgeving te wonen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
Goede reis terug Jagär en fijne vakantie kwak!
Wij hebben gewandeld, dus.
Route:
http://www.endomondo.com/workouts/qrU00dHkaa4
Foto's (klik voor grotere versies):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woensdag. En dank je, jullie ook! Wij hebben net al onze zomerkleren in koffers gemieterd en Baardmans is as we speak de soundtrack van onze road trip aan het samenstellen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:41 schreef LieLie het volgende:
Hoe lang gaat dat duren Mo?
Goede reis Jagar en fijne vakantie Kwak!
DaD ook alvast een goede reis! Jullie gaan dinsdag toch?
Hier ook met de voorbereidingen bezig, stapeltjes kleren maken, iPads vullen, camera leeghalen.
Oke, dan is het dezelfde dagquote:Op zondag 15 juli 2012 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Woensdag. En dank je, jullie ook! Wij hebben net al onze zomerkleren in koffers gemieterd en Baardmans is as we speak de soundtrack van onze road trip aan het samenstellen.
Kwak, fijne vakantie!
Dat zal zeker even wennen zijn, Mo. Sterkte..
We dachten immers nog even dat we in hetzelfde vliegtuig zouden zitten!quote:
Ja! Alleen wij hebben een aantal maanden gedacht dat we op dinsdag zouden gaan en toen bleek het woensdag te zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We dachten immers nog even dat we in hetzelfde vliegtuig zouden zitten!
JA! Te dure laarzen die wel heul mooi zijnquote:Op zondag 15 juli 2012 22:10 schreef Perruche het volgende:
Heb je nog wat gekocht Nallie?
Mijn eindstand:
En ik ga mijn lijstje posten waarvan ik denk dat ik het al weet
O: allisson boterham pindakaas, koffie verkeerd, 2 nectarines
S: buikspieren + bodypump
T: shake met halve banaan, sojamelk, eiwitpoeder, wat left over diepvriesfruit
L: restje vega chili in een wrap met sla, 1 avocado
T: stukje raw brownie Soort reep met pitten en zaden van de Tuinen
D: pasta'tje na 2 vapiano's af te zijn gegaan waar het TE druk was zijn we gesetteld voor een burger met frietjes bij de Burgerbar (150 gr vlees op een bruin broodje met ui, kaas, tomaat, en wat frietjes met mayo)
T: vanilleyoghurt met aardbeien stukje raw brownie
Ik doe met je mee met werk zoeken!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all! Maar we slaan ons er wel doorheen. Als dit hem meer structuur geeft en meer zelfvertrouwen dan worden we daar uiteindelijk allebei beter van, denk ik dan maar!
Werk vinden gaat wel lastig zijn, heb gisteren al wat geneusd, maar vooral veel fundraiser- en callcentermeuk... máár ik weet gewoon dat ik wel wat vind zodat ik in elk geval een groot deel van augustus werk heb en hopelijk daarna ook nog. #likeabaws
Oh, plaatje? En leuk he, shoppenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
JA! Te dure laarzen die wel heul mooi zijnEn nog twee shirtjes...
Jouw lijstje is nom! Lekker he raw brownie met yoghurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |