Als het een sektelid was die zijn voet tussen de deur stak, dan is hij zijn eigen Getuige...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Dat hangt ervan af; waren er getuigen bij?
Ja, dat kan een probleem geven.
Nee, dan heeft die jehova dikke pech.
Of een middenvoetsbeenbreukquote:
Ik denk dat het wel door de beugel kan, omdat de persoon al enkele keren gevraagd is om te vertrekken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:37 schreef Wokkel het volgende:
Je mag je lijf en goed verdedigen, echter wel rekening houdend met proportionaliteit.
Ik vermoed dat het afknellen van iemands voet met een deur niet door de beugel kan. Staat de Jehova met een mes voor je deur en een voet tussen je deur dan is het geen probleem.
Nee. Dan heb je, zoals hierboven gemeld, de politie te bellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel door de beugel kan, omdat de persoon al enkele keren gevraagd is om te vertrekken.
Zoals ik in mijn 1e post al zei:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:43 schreef Wokkel het volgende:
Nee. Dan heb je, zoals hierboven gemeld, de politie te bellen.
Jawel hoor. Deels. Of was het een kunstbeen wat half in de gang stond?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:41 schreef dr.Bellows het volgende:
Huisvredebreuk lijkt me lastig, aangezien de persoon niet in je huis was,
Huisvredebreuk geldt al als iemand zonder toestemming op je terrein is. Als de stoep, of het tuintje, voor de deur van de bewoner is (of door hem/haar gehuurd) is dat makkelijk te bewijzen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:07 schreef dr.Bellows het volgende:
Technisch gezien is tussen de deur niet half in de gang, eerder op de drempel. En daarover kun je discussiėren of dat binnen of buiten de woning is.
Technisch gezien is tussen de (buiten-/voor)deur over de drempel. En dat valt niet te ontkennen dat dat binnen de woning is.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:07 schreef dr.Bellows het volgende:
Technisch gezien is tussen de deur niet half in de gang, eerder op de drempel. En daarover kun je discussiėren of dat binnen of buiten de woning is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |