abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5317776
Ik werk altijd 's nachts en aangezien ik niets tot vrijwel niets hoef te doen op mijn werk kijk ik tv. Is daar dan 's nachts iets op? Neuh. Maar zo leer je wel alle tell sell reclames waar ik af en toe heel braindead apathisch naar zit te staren. Ook dat homeshopping gedoe was briljant, dan kunnen ze een half uur vollullen over een dom kettinkje et een erg mooie sluiting en een klein steentje in een prachtig hangertje etc etc (gewoon zo'n ding wat je normaal gratis bij de wehkamp krijgt, zeg maar).

Mijn lievelings tell sell is die van de vibromass. Gewoon superieur hoe die twee dames daar staan te praten op theekransjes niveau en achter die twee staat zo'n niet onooglijke Italiaanse met schuddende billen, lillend vlees en stoïcijns gezicht. Het is geen gezicht en ik weet dat zij dat ook weet, maar je huur kan weer betaald worden hè. Wie koopt er nou zo'n ding (dit kan ik trouwens van de meeste tell sell spullen wel zeggen)

Memory refreshment (ik weet er niet zoveel meer):
Ab-tronix
Autopoetsspul
Die vreselijke zonnebrillen (zonder die kleurtjes precies het model van mijn scheikundebril)
Zelfhulpboeken van die engert (snellezen of zo)
Muscle-power
Die gymapparaten (buikding, stairclimber etc)
Sewing Genie (een nieuwe en hij is do..ik bedoel: leuk!)
Pack-Max
Die luchtbedden
Zo'n groentenhakmolen
Titanium II messenset
Chiel Montagne
The power of the (50's 60's 70' 80's en sinds kort ook de 90's) en allerlei country cd's etc.

+ snel toegevoegd
nagelverffiguurtjes
visspullen (flying nogat )
glas/tegel snijder
verfhulpspulletjes
vacuümzakken (voor die kussens en zo)
zilverpoetsplaat
roze schoonmaakspul (nogwat Brite, gewoon in de winkel te koop)
hogedrukspuit
stapelgedoe voor in magnetron
Juice Tiger
Dat schilding!
Twist 'n Braid

(wie weet er meer?)

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 09-08-2002 12:16]

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:03:23 #2
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5317798
die nagelstickerdingen

die vind ik het leukst denk ik

vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:07:15 #3
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_5317843
uhmm Iets met visspullen (van haakjes tot tuigies) iets van: flying hupeldepup en het werkt echt mike.
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:09:15 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5317872
Van Home SDhopping Europe vind ik die met dat glas/tegel snijdertje echt geweldig! Die gast was live, maar kreeg geen enkel tegeltje doormidden...wat heb ik gelachen...
pi_5317877
luchtbedden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:10:06 #6
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5317879
Je vergeet de fluing lure ofzo, die vishaakjes

En die vacuumzakken met stofzuiger
En nu kraken ze die weer af want je hebt een stofzuiger nodig en zijn er weer nieuwe

En natuurlijk de onsluitbare messenset waarvan je er meteen 12 krijgt (ze slijten toch niet, wat heb je dan aan 12 messen)

En die zilverpoetsplaat (die werkt echt trouwens, gewoon scheikundige reactie)

En De stapelpan voor in de magnetron waar zelfs een kalkoen in past als je ze opzekop opmekaar zet

enz enz enz
En nu vergeet ik die dikke man met zn roze spullie waarmee hij alles schoonmaakt

En de hoogedru kschoonmaker

Vind dat lig buikspier ding denk i kde leukste, hele studio vol met vn die mensen die dat doen en dan lopen ze te vertellen hoe geweldig mike dat wel niet vind

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 09-08-2002 12:11]

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_5317882
Mijn all time favorite: The Juice Tiger. Boven een wortel erin, links lekker gezond sap eruit en van de prut die er rechts uitkomt kan je nog een taart bakken ook. Fantastisch.
Your mind is like your ass: narrow
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:11:05 #8
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5317891
Ojah, die Nikei messen!
pi_5317896
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:10 schreef Repeat64 het volgende:
Mijn all time favorite: The Juice Tiger. Boven een wortel erin, links lekker gezond sap eruit en van de prut die er rechts uitkomt kan je nog een taart bakken ook. Fantastisch.
Ja idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5317897
Mooi was die geit deel II (op locatie) whoeeeehoeee
Rammstein: Dortmund 2001, HMH 2001, Pinkpop 2002, Arnhem 2002, Dortmund 2004, Berlijn 2005
pi_5317903
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:09 schreef Kreator het volgende:
Van Home SDhopping Europe vind ik die met dat glas/tegel snijdertje echt geweldig! Die gast was live, maar kreeg geen enkel tegeltje doormidden...wat heb ik gelachen...
die ken ik ook nog ja
nog steeds jammer dat ze failliet zijn

Twist 'n Braid is ook wel geinig om naar te kijken. En het zijn niet eens vlechten!

ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_5317917
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:07 schreef raimen het volgende:
uhmm Iets met visspullen (van haakjes tot tuigies) iets van: flying hupeldepup en het werkt echt mike.

[Dit bericht is gewijzigd door TheFrankey op 09-08-2002 12:14]

pi_5317920
HSE kan ik ook erg om lachen:

"Kijk deze mooie step met lichtjes" Lekker steppen, lampjes uit en door ratelen natuurlijk over die lampjes

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5317934
Quick 'n Brite of zoiets, je weet wel dat geweldige poetsmiddel............lachen
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:15:06 #15
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_5317944
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:12 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

http://store6.yimg.com/I/flyinglure_1691_1209781

Precies die is het LOL
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_5317952
afslank gel na een paar minuten

Ja hoor 4 cm van mijn dij af echt geweldig!!!!

Sure

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:15:56 #17
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5317956
Was een keer bij een tryout van een toneelvoorstelling, hadden ze een hakselmachine. Nu geweldig met wel 7 messen, dan kan je er alles mee snijden in alle vormpjes

Lagen die messen heel mooi uitgestalt enzo, TV erbij aan, nadoen, lukte niet, mens helemaal pissed maait zo dat ding van het aanrecht en loopt stamvoetend weg(dat hoorde allemaal zo)

Bleef stil, licht uit, spot aan, komt er iemand vertellen dat ze net dr vinger er half had afgehakt met dat wegslaan van die 'handige'extra messen

pi_5317969
AB-DOer Binnen 8 tot 20 minuten een volwaardige training.
AbFlex II Slanker, compacter en ergonomischer. AbFlex II is nog revolutionairder.
AbTronic Apparaat dat d.m.v. lichte stroomstootjes de spieren stimuleert.
Abtronic Pro De revolutionaire opvolger van het Abtronic fitness systeem!
AbTwister Twist uw weg naar strakke buikspieren!
Acu Slim Afvallen was nog nooit zo makkelijk.
Aerobed 138 x 188 cm (Tweepersoons) Het eerste luchtbed dat zonder moeite binnen 1 minuut opgepompt is.
Alexandria Alexandria is een gemakkelijk toe te passen ontharingsmiddel dat prettig in gebruik is en op zeer efficiënte wijze uw lichaamsbeharing verwijdert.
Aloë Vera After Care Gel De Alöe Vera After Care Gel is ideaal voor gebruik na ontharing met Epil Stop & Spray.
Amazing Elastic Plastic Maak uw eigen ballonnen met Amazing Elastic Plastic!
Attila Pro Active Femme/Homme Voorkom haarverlies met Attila Pro Active!

Backstroke Voor een heerlijke massage... Overal.
Blue Lagoon Glazenset Zes prachtige glazen op een lichtblauwe voet en een zeer fraai vormgegeven karaf met glazen stop.
Bodyblade Bereik spectaculaire resultaten met de unieke spierminuten-technologie.
Bodyvibes Eindelijk kunt u uw buikspieren trainen terwijl u zit of ligt. Terwijl u werkt, winkelt of wandelt!
Boogie Bass Boogie Bass is een levensechte sprekende en zingende zeebaars.
Bun & Thigh Rocker Voor altijd strakke en sexy dijen en billen!

Caruso Haarstyling set Om gemakkelijk thuis een professioneel kapsel te verwezenlijken.

Design A Nail Design A Nail is ideaal voor het creëren van modieuze nagels, gewoon bij je thuis.
Diet ZX AM/Fat Magnetizer ZX Snel en effectief afvallen zonder lastige diëten.
Dove Pillow Met Dove Pillow bent u verzekerd van een goede nachtrust.

Elvis, The Ultimate Collection De ultieme collectie van de beste Elvis songs.
Epil Stop & Spray Nu kunt u pijnloos ongewenst haar verwijderen in een handomdraai.
Euro V De unieke combinatie van de natuurlijk varkenshaar en nylon borstel laten droog en kroezig haar er prachtig uitzien.
Eurowrapper Met de Eurowrapper bindt u allerlei zaken gemakkelijk bij elkaar.
Evolution Bike Wilt u zowel binnen als buiten kunnen trainen en bent u bovendien gek op fietsen? Probeer dan de revolutionaire Evolution Bike eens.

Fat Magnetizer-ZX Fat Magnetizer-ZX is een eenvoudige, maar uiterst effectieve oplossing voor die vervelende zwembandjes.
Flexi Hose Lichtgewicht zeer sterke tuinslang met ingebouwd oprolmechanisme en een handige slanggeleider.

Gazelle Freestyle Maak kennis met één apparaat waarmee u 10 aerobic en krachttrainingoefeningen kunt doen!
GS27 Color FX Kit De GS27 Color FX kit verwijdert zowel oppervlakkige als diepe krassen van uw auto.
Gymform Plus Met de Gymform plus traint u uw lichaam zonder dat u er moe van wordt.

Handy Hammer Nooit meer op uw vingers slaan bij het timmeren.
Happy Hangers Een aantal haakjes die u eenvoudig vast aan uw muur klikt zonder dat u hoeft te boren of te schroeven!
Hearing Mate eeft u het juiste volume, hoe weinig geluid er ook is.
Heartbreakers - The Love Collection Een bijzondere collectie van 60 geweldige lovesongs.
Hits, Hits, Hits of the 80's & 90's De beste hits uit de jaren 80 en 90.

Just Kidding De beste en leukste candid camera grappen vindt u op deze twee spectaculaire videobanden.

Ken Hom Wokset Voor een gezonde en lichte maaltijd, in korte tijd bereid.
Klassieke Cd's Met deze unieke CD-collectie beschikt u over bijna alle hoogtepunten uit de klassieke muziek.
Klassieke MC's Met deze unieke MC-collectie beschikt u over bijna alle hoogtepunten uit de klassieke muziek.

Le Presse Hèt alles-in-een keukenapparaat, waarmee u in een handomdraai gezonde en lekkere gerechten bereidt.
Lenny Verras uw kinderen met onze unieke watersensatie, Lenny!

Magnassager Magnassager de zeer bijzondere spierpijnbestrijder.
Mega Country Line dancing op 200 verschillende hits!
Megafood Vloeibaar voedingssupplement. Een theelepel Megafood: (5 ml), staat gelijk aan een hoeveelheid van 250 gram groenten en fruit en is goed voor 50% van de dagelijkse behoefte.
Mighty Pro Grill Grillen was nog nooit zo lekker en arm aan vet.
Mooi was die tijd Mooi was die tijd is een verzameling met Hollandse klassiekers uit de jaren 70, 80 en 90, bijeengebracht op 4 cd''s.
Multivitaminen man/vrouw (28 stuks) De juiste aanvulling op uw training. Speciaal aangepast aan de eisen van het lichaam.

My Dearest Ring 16-21mm Prachtige ring volgens Italiaans ontwerp, gezet met verscheidene juwelen.

Nads Nads is een zuiver natuurlijke gel waarmee u ongewenst haar kunt verwijderen.
Nikkei Messenset Altijd vlijmscherpe messen, 18-delige set!
No Wet Wonder Foam Reinig uw tapijt of meubelkleding zonder het door en door nat te maken.

One Sweep Met een gewone bezem vliegt vuil en stof alle kanten op. Met de One Sweep verwijdert u het vuil daadwerkelijk van de vloer.
Orbitrek Door de speciale gepatenteerde ellipsvormige beweging van de Orbitrek bereikt u zeer goede resultaten in slechts korte tijd.

Packmax Heeft u ook genoeg van de ongeorganiseerde chaos in uw kasten? Of heeft u te weinig ruimte in uw koffer?
Penalli Pennenset De vulpen die niet lekt en altijd blijft schrijven.
Plumbers Secret Met Plumbers Secret bespaart u tijd en geld. Het is de snelste methode om afvoeren en leidingen te ontstoppen.
Powerdriver Draai iedere schroef, bout of moer moeiteloos los of vast.
Premier Reduce Fat Fast Tel Sell introduceert Premier Reduce Fat Fast, de revolutionaire, natuurlijke vetverbrander.
PS23 PS23 zorgt voor minder slijtage aan de motor van uw auto. Dankzij PS23 blijven nieuwe motoren als nieuw en krijgen oude motoren een echte opkikker.

Raised Aerobed Alles wat u beviel aan het originele Aerobed vindt u nu terug in deze gloednieuwe uitvoering die de hoogte heeft van een normaal bed.
Rapid White Pro Bestel Rapid White Pro en ook u heeft binnenkort een stralend witte glimlach!
Rocket Chef Hakken, mixen, raspen en in plakjes snijden... Zonder elektriciteit.

Salon Shaper Gespleten nagels, beschadigde nagelriemen, dat hoeft nooit meer.
Sewing Genie Sewing Genie is een kleine, compacte naaimachine die slechts een fractie kost van de prijs van soortgelijke grote apparaten.
Shelf Master Een plank die u bevestigt zonder te schroeven of te boren.
Siluet 40 Bent u op zoek naar een afslankgel die wèl echt werkt? Zoek dan niet verder maar bestel Siluet 40.
Silverstar & Silverlife Bestel de Silverstar en het poetsen van zilver en koper wordt een karweitje waar u nooit meer tegen opziet!
Simoniz De Simoniz Scratch Remover verwijdert krassen en oppervlakkige beschadigingen van alle soorten hout.
Slim Suit - Zwart uni - S Op zoek naar een slankmakend badpak? Zoek niet verder maar bestel de Slim Suit van Tel Sell!
Slotz Beer/Honingpot/clown/auto/dame/strandhuis Wilt u graag meer ruimte om uw boeken of andere spulletjes op te plaatsen, maar vindt u gewone plankjes kaal en saai?
Space Bag Met de Space Bags komt driekwart van uw kast weer vrij!
Spotlifter Spotlifter is een superkrachtig schoonmaakapparaat waarmee u vuil kunt verwijderen uit stoffen bekleding en vloerbedekking.
Stainarator Stainarator, de oersterke vlekkenverwijderaar. Daar kan zelfs de ergste vlek niet tegen op.
Steam Dream Elektrisch compact stoomapparaat, geschikt voor allerlei karweitjes. Water erin, aanzetten en stomen maar.
Step Back and Boogie Step Back and Boogie is een 4 CD serie met 64 gigantische discohits van de 70's.
Super Wrench De revolutionaire sleutel die alle andere vervangt.
Superhits of Country Werkelijk de allerbeste countrymuziek verzameling die er bestaat.
Superhits of Rock 'n Roll Een prachtverzameling van 100 fantastische Rock 'n Roll hits
Superhits of the Sixties Beleef opnieuw de muziek van de love generation.

The Love Generation De mooiste love songs uit de love generation.
The Sixties Decade Laat oude tijden herleven! Keer terug naar de fascinerende muziek van de Flower Power tijd.
Theracel U kunt met Theracel tot tien jaar jonger lijken binnen tien minuten!
Thunderstick Pro De handige mixer waarmee u kunt kloppen, hakken, mixen, pureren en malen.
Tom Jones, the Ultimate Collection De ultieme collectie van Tom Jones hits!
Total Gym 1000 De Total Gym 1000 is een fitnessapparaat waarmee een complete workout kan worden gedaan.
Total Gym 2000 De Total Gym 2000 is een fitnessapparaat waarmee een complete workout kan worden gedaan.
Total Gym 3000 De Total Gym 3000 is een fitnessapparaat waarmee een complete workout kan worden gedaan.
Trim 'n Lift Zwart S Gebruik de Trim 'n Lift push-up broeken. Trim 'n Lift modelleert uw onderlichaam dankzij de microfiber technologie.
Turbo Cooker Kook nu ook sneller en lekkerder.
Tuxedo Painting System Het revolutionaire verfsysteem dat niet kliedert of spettert en waarmee u geen verfbak nodig hebt.
Twist A Braid Het de Twist-A-Braid kunt u uw haar vlechten in slechts seconden.

Vibromass Massageapparaat, volgens een beproefd principe. Wordt geleverd met vijf verschillende massagebanden.

Wipe 'n Shine Leren, kunstleren en kunststof oppervlakken hoeven nooit meer te worden gereinigd.
Wonder Slim (L) Een broekje waar de unit van de Abtronic Pro op geplaatst kan worden om uw billen en dijen in vorm brengen.

XTR Action Watch Blauw Topkwaliteit, stoer, hypermodern horloge voor een lage prijs.
XTR Action Watch Oranje Topkwaliteit, stoer, hypermodern horloge voor een lage prijs.

Young at Heart 60 originele hits van de originele artiesten die u altijd al wilde hebben.

edit: dan doe ik het maar. Het maakte zo'n zooitje van de layout (Isabeau)

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 09-08-2002 13:03]

pi_5317970
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:10 schreef Repeat64 het volgende:
Ja, die vind ik ook geweldig. Met die man van negentig die nog een vloot boten kan voorttrekken en Mike met die appeltjestrui .

Verder kan ik ook altijd wel smakelijk lachen om Tony Little (hoe eng kun je worden??) en The Boogie-bass (heet ie eigenlijk wel zo?) Je weet wel, die vis die opeens een liedje begint te zingen met een zware mannenstem. Wie wil dat nou hebben???

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:18:03 #20
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5317979
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, die vind ik ook geweldig. Met die man van negentig die nog een vloot boten kan voorttrekken en Mike met die appeltjestrui .

Verder kan ik ook altijd wel smakelijk lachen om Tony Little (hoe eng kun je worden??) en The Boogie-bass (heet ie eigenlijk wel zo?) Je weet wel, die vis die opeens een liedje begint te zingen met een zware mannenstem. Wie wil dat nou hebben???

DIE HEB IK!

Wel op koninginnedag voor 10 cent gekocht, maar hijs echt superlollig

pi_5317986
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

JAAA zag hem een keer ergens heb me kapot gelachen zo dom is het!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:19:36 #22
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5317997
Boogie Bass

Boogie Bass is een levensechte sprekende en zingende zeebaars.

Die was ook cool, kon je aan de muur hangen als vistroffee en dan gingie zingen

pi_5318014
The Frankey: kan je de layout daarvan nog aanpassen? Het is zo onleesbaar

Bedankt voor de complete lijst, maar wat is nou je lievelings tell sell reclame?

Miks is natuurlijk het aller aller leukst

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5318062
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:19 schreef Dagobert het volgende:
Boogie Bass

Boogie Bass is een levensechte sprekende en zingende zeebaars.

Die was ook cool, kon je aan de muur hangen als vistroffee en dan gingie zingen

check

die is inderdaad het beste...

pi_5318117
*proest*

MEET BOOGIE BASS - the seemingly innocent mounted bass that looks like a fishermans trophy. Ingeniously designed and crafted to look like a real fish, Boogie Bass has a built in motion activated sensor that detects when someone passes by. Once motion is detected, Boogie Bass comes to life, tapping its tail, turning his head, and moving his mouth. He tells 9 funny one-liners and sings hilarious parodies to "Pretty Woman" & "Limbo Rock"! What a wonderful way to surprise and delight your family, friends and especially, unsuspecting visitors. Each Boogie Bass features an intricately detailed face, body & tail and lifelike coloring to look just like a real fish. Boogie Bass also has a push button start for manual operation and is battery operated (uses 4C batteries, not included) so it can be hung or placed anywhere. Order Boogie Bass today and enjoy this lively addition to your home!

pi_5318161
Van die luchtbedden-fabrikant is er nu ook een zwembad!
pi_5318165
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:34 schreef Halinalle het volgende:
Van die luchtbedden-fabrikant is er nu ook een zwembad!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:37:17 #28
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_5318191
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
die nagelstickerdingen

die vind ik het leukst denk ik

Die zingende vis die je aan de muur kunt hangen
Heette iets van "Singing Bass" ofzo...
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_5318203
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:37 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Die zingende vis die je aan de muur kunt hangen
Heette iets van "Singing Bass" ofzo...

lees het topic nou es
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:39:36 #30
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_5318219
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

lees het topic nou es

*zucht*

Maar dat was echt helemaal onder op de pagina, zolang kan ik mij niet concentreren hoor.....

But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 12:53:34 #31
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5318418
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:31 schreef BobRooney het volgende:
*proest*

MEET BOOGIE BASS - the seemingly innocent mounted bass that looks like a fishermans trophy. Ingeniously designed and crafted to look like a real fish, Boogie Bass has a built in motion activated sensor that detects when someone passes by. Once motion is detected, Boogie Bass comes to life, tapping its tail, turning his head, and moving his mouth. He tells 9 funny one-liners and sings hilarious parodies to "Pretty Woman" & "Limbo Rock"! What a wonderful way to surprise and delight your family, friends and especially, unsuspecting visitors. Each Boogie Bass features an intricately detailed face, body & tail and lifelike coloring to look just like a real fish. Boogie Bass also has a push button start for manual operation and is battery operated (uses 4C batteries, not included) so it can be hung or placed anywhere. Order Boogie Bass today and enjoy this lively addition to your home!

[afbeelding]

Jahhhhhhhh Dat issem
pi_5318473
Mega Memory . Dat ze doen alsof het zo'n David Letterman-achtige talkshow is .

Mega Reading . Met die vent die sneller dan het geluid kan lezen door met z'n vingers over het papier te bewegen .

Instant Fisherman en Flying Lures. Omdat ik het apparaat ken en het verschrikkelijke rotzooi is .

Alles in de serie: Ask Mike!

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_5318695
Mijn schoonzusje koopt er echt heeeel erg veel. Ze heeft:
  • messenset (niet mee te werken!! )
  • kookdingetje zonder electriciteit (is al stuk)
  • zo'n borduursetje (paar jaar geleden) Kon je allerlei figuurtjes op kleding mee borduren (nooit borduurdingetjes gezien)
  • ab tronics (echt waardeloos materiaal en ik zie 0,0 resultaat)
  • Quick 'n Brite (dit werkt echt goed)
  • autopoets/reparatie spul (geen idee of ze dit gebruiken)
  • zo'n buikspier ding (leuk SM apparaat, verder werken 'gewone' buikspieroefeningen net zo goed)
  • Diverse verzamelcd's ik noem ze altijd: the best of the rest...er staan alleen (goedkope) nummers op die op elke verzamelserie terugkomen)
  • zilverpoetsplaat (werkt echt, maar of dat het geld waard is )
  • verfrolletjes (hebben ze even gebruikt, toen weer gewone rollers gehaald )

• en ze hebben de...*tromgroffel* Boogie Bass!!! (inmiddels stuk en het was nit om aan te zien/horen!)

Waarschijnlijk hebben ze nog wel meer. Sommige mensen trappen overal in Ze hebben ook zo'n stofzuiger van 5000 gulden!!! (en na 3 jaar een nieuwer model daarvan gekocht!!! ook voor zo'n 5000 piek) ze hebben bijna in het hele huis zeil

pi_5318739
    quote:
    Op vrijdag 09 augustus 2002 13:09 schreef Isabeau het volgende:
    Mijn schoonzusje koopt er echt heeeel erg veel.
    Zus van Atrimar?
      vrijdag 9 augustus 2002 @ 13:14:26 #35
    18641 Dirty_Harry
    Make my day....,
    pi_5318765
    quote:
    Mijn schoonzusje koopt er echt heeeel erg veel. Ze heeft:

en ze hebben de...*tromgroffel* Boogie Bass!!! (inmiddels stuk en het was nit om aan te zien/horen!)

OMGGGGGGGGG!!!!!!
    pi_5318828
    quote:
    Op vrijdag 09 augustus 2002 13:12 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Zus van Atrimar?

Nee, de vrouw van mijn broer

zus van Atrimar heeft wel de ab-tronic liggen

pi_5318839
    quote:
    Op vrijdag 09 augustus 2002 13:14 schreef Dirty_Harry het volgende:

OMGGGGGGGGG!!!!!!

Dat ding hing zelfs aan de muur
      vrijdag 9 augustus 2002 @ 13:21:16 #38
    18641 Dirty_Harry
    Make my day....,
    pi_5318864
    quote:
    Op vrijdag 09 augustus 2002 13:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ding hing zelfs aan de muur

maar ze heeft hulp gekregen en alles is nu weer OK met haar
      zaterdag 10 augustus 2002 @ 12:00:39 #39
    11810 Dr_Greene
    Code Blue! Clear!!!
    pi_5327474
    Zijn de Blue Blockers al genoemd. Dat waren van die zonnebrillen met die grote oranje getinte glazen...

...moest altijd weer lachen als ik iemand met zo'n oranje bril zag.

Waar is Mike Levy trouwens gebleven. Mis hem wel hoor!!!

zaterdag 10 augustus 2002 @ 12:02:33 #40
    27360 danino
    Are you talkin' to me?
    pi_5327485
    die messen die door lasers werden geslepen en daarom zo scherp waren
    pi_5327625
    quote:
  • Quick 'n Brite (dit werkt echt goed)
  • verfrolletjes (hebben ze even gebruikt, toen weer gewone rollers gehaald )

• oja Quick 'n Brite werd ook op mijn werk gebruikt als de gasten te veel op het tapijt hadden gemorst lol Maar het hielp wel -vond het wel een beetje stinken, maar kan natuurlijk ook aan het tapijt hebben gelegen

De Verfrolletjes reclames vond ik het leukst En je had vroeger ook een met zo'n haarborstel ofzo dan gingen 5 vrouwen op een rijtje hun eigen haar stylen en dan zagen ze er allemaal heel anders uit -dat was ook leuk

Somebody's boring me. I think it's me.
    pi_5329199
    Er was een tijd geleden ook zo'n jurkje dat je op 10 verschillende manieren kon dragen Leek me nou echt een raar stuk stof wat je gewoon kon ombinden of zo.
    pi_5329377
    Vibromass met stip op nummer 1 ja.

en ... Sewing Genie! (dat ding is niet vooruit te branden, en je schijnt hem overal nodig te hebben, zelfs in de auto)

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
    pi_5330034
    Tony Little Target Traning System!

Die ownage.

Elke keer wanneer hij zijn verhaal verteld (bij welk apparaat hij ook promoot, en ze zijn allemaal de beste),krijg ik in mijn ogen van wat hij in zijn leven heeft moeten doorstaan...

Hulde aan Tony!

zaterdag 10 augustus 2002 @ 16:52:50 #45
    13326 ROEN
    Voer oorlog, geen eendjes.
    pi_5330045
    Ik vond die Telsell-reclame van Quick 'n Brite altijd wel leuk. Alles kon je ermee schoonmaken enzo.
    I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
      zaterdag 10 augustus 2002 @ 16:56:11 #46
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_5330065
    quick and brite idd, die was wel funny
    Alleen wij hebben het later gewoon bij blokker gekocht ofzo. Het werkt gedeeltelijk, niet alles wat ze zeggen in de reclame lukt hoor.
    zweetvlekken in witte shirts krijg je er niet uit...
    To infinity…and beyond!
    pi_5330079
    Wat ik me altijd afvraag bij die Quick 'n Brite is het volgende:

Om de vlekken uit het tapijt (we nemen maar even tapijt) te halen moet je onverdunde quick 'n brite erop smeren. Even laten intrekken, en dan een SCHONE HANDDOEK (hier zit hem volgens mij). Volgens mij verplaats je gewoon de vlek naar die schone (witte) handdoek. Hoppa weer een handdoek verneukt.

zaterdag 10 augustus 2002 @ 20:36:25 #48
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_5332197
    quote:
    Op zaterdag 10 augustus 2002 15:52 schreef MrWilliams het volgende:
    en ... Sewing Genie! (dat ding is niet vooruit te branden, en je schijnt hem overal nodig te hebben, zelfs in de auto)
    Ook al is er geen behoefte, dan creëer je het gewoon.
    The Internets, I needs it..
      zaterdag 10 augustus 2002 @ 20:38:00 #49
    9977 Vibromass
    A Fistful of Boomstick
    pi_5332214
    <---

Monica

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
    pi_5402381
    quote:
    Op vrijdag 09 augustus 2002 12:01 schreef Isabeau het volgende:
    roze schoonmaakspul (nogwat Brite, gewoon in de winkel te

(wie weet er meer?)

Wax and Rub, wax and rub, wax and rub!

Quick'n Brite!!

pi_5402393
    quote:
    Op zaterdag 10 augustus 2002 20:36 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ook al is er geen behoefte, dan creëer je het gewoon.

Hey maar daar is toch de ganse TellSell wereld op gebaseerd?
      vrijdag 16 augustus 2002 @ 12:15:47 #52
    28560 toska
    Let's All Chant
    pi_5402505
    Ik moest altijd zo lachen om die reclame voor arm spieren ed.
    Dat was zo'n lat dat je in het midden moest vastpakken en dan op en neer zwiepen.

Weet echt niet meer hoe het heet maar het zag er niet uit

Normaal zing ik de sterren van de hemel
    pi_5402524
    Raised AeroBed echt geweldig

en de Titanuim II messenset, met gratis Tornadoschaar

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
    pi_5402567
    quote:
    Op vrijdag 16 augustus 2002 12:15 schreef toska het volgende:
    Dat was zo'n lat dat je in het midden moest vastpakken en dan op en neer zwiepen.

Oh ja!! Die was ook erg maf.

Je vraagt je toch af wat de verkoopcijfers van al die dingen zijn. Hoeveel mensen er zo'n martelwerktuig, stroomstootding of lat thuis hebben liggen verstoffen

vrijdag 16 augustus 2002 @ 12:46:11 #55
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_5402768
    quote:
    Op vrijdag 16 augustus 2002 12:15 schreef toska het volgende:

Dat leek wel een beetje hierop:
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      vrijdag 16 augustus 2002 @ 12:46:54 #56
    10785 Smots
    pi_5402774
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_5402782
    quote:
    Op vrijdag 16 augustus 2002 12:46 schreef Smots het volgende:

[..]

Dat leek wel een beetje hierop:
    [afbeelding]

Die is bij jou thuis genomen, Smots?
      vrijdag 16 augustus 2002 @ 12:49:21 #58
    10785 Smots
    pi_5402788
    Ik WEIGER om bij mensen thuis te komen als ik weet dat ze deze kotsrotzooi in huis hebben:

Kliquez op het plaatje om de afgrijselijke details te lezen....
      vrijdag 16 augustus 2002 @ 12:50:45 #59
    10785 Smots
    pi_5402798
    EN WEL DRIE TEGELIJK!!
    pi_5402873
    quote:
    Op vrijdag 16 augustus 2002 12:50 schreef Smots het volgende:
    EN WEL DRIE TEGELIJK!!
    [afbeelding]
    goh.. z'n arm leeft wel in 3 verschillende tijdzones tegelijk
    The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
    pi_5403910
    Instant fisherman! die opklaphengel voor als je onderweg in de auto ineens een mooi meer ziet ;-) en natuurlijk dat spul dat leer kan herstellen. Ik geef het toe, ik heb het ooit besteld. Natuurlijk nep. Hadden jullie ook niet verwacht he
    pi_5403977
    In Eindhoven krijgen we nu een TelSell channel i.p.v. MTV! 24/u per dag TelSell.
      vrijdag 16 augustus 2002 @ 14:42:56 #63
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_5404253
    Aerobed. wat heb ik daar om gelachen (samen met iemand) toen ze met die truck van 55 ton er overheen reden
    pi_5407083
    de smart mob... ik heb dat filmpje geloof ik nog ergens op mpeg liggen... kan je zo om lachen als je aangeschoten bent
    pi_5423338
    goed topic dit!
    ff ter visualisatie wat pix gezocht, kon OOOHHH Mike het is GEWWWWWWWWELDIGGHH niet vinden

Tony Little`s Gazelle

Quick n brite knakker

Aju paraplu

pi_6912304
    De verf-roller waarbij je de verf in de roller doet en die dan nog is niet spetters als je er mee rond gaat staan zwaaien!! whoow mike it's amazing!
    Hatseflats
    pi_6914841
    Ik weet nog wel bij Home Shopping Europe (is nou niet meer volgens mij ??), daar hadden ze een stofzuiger ofzo. Gingen ze hem uitproberen (live) en dat hele ding werkte voor geen fuck

"Ja het lukt nu even niet. Maar normaal doet hij het altijd heel goed hoor!!" Prachtig

donderdag 21 november 2002 @ 01:15:46 #68
    12091 Sjaakman
    heeft weer wat te zeiken...
    pi_6917723
    Elke keer dat ik een van die spots langs zie komen denk ik, het kan niet debieler!
    En de keer daarop... Verdomd het lukt ze.

Als aliens dit soort TV signalen opvangen komen ze first contact maken met drie vrouwen klapvee aan de zijkant, een een als een Tell-Sell pipo verkleede alien die dingen zegt als:

[Engelse "r" accent van Mike]
    "En deze schotel vliegt zonder vleugels, het is echt geweldig Mike"
    [/Engelse "r" accent van Mike]

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
      donderdag 21 november 2002 @ 08:01:48 #69
    24184 speedfreakssj
    Bryan Adams- Run to you :9~
    pi_6919001
    die ik haat:

pek meks.

Ohh, joyce. loek heer wat AAAAIIIIII GoT.
    of Heer AAIII pek a greet bik staffed ennimall.

ook die van de sueing genie.
    Je kan ook echt spijkerstof 3 keer dubbel ouwen en dan naaien met een dingetje op batterijen.

LEuk:
    Kooktroep.
    Messenset.

pi_6919123
    Ik vind die van Instant Fisherman en Flying Lures wel leuk.
    Ken iemand die dat ding heeft en nog nooit een vis mee gevangen
    en het lijkt allemaal zo makkelijk
    pi_6921289
    De titanium messenset, geweldig om te zien!
    I once was king of Spain, now I eat humble pie.
    pi_6921426
    Ik denk dat Quick 'n Brite wel de beroemdste is van het stel, die kent echt iedereen.

Het meest belachelijke produkt dat ik ooit op TV heb gezien is die zingende vis zoals al eerder in dit topic is vermeld. Dat er mensen zijn die dat kopen...

٩๏̯͡๏)۶
    pi_6921593
    SuperSlicer
    Hand-Wasmachine
    Zo'n spul om textiel te plakken
    zoiets om gaten in leer ed te fixen
    quick and brite
    euhm
    pi_8599345
    Ik ken iemand met een Aerobed Hij heeft hem nou een jaar, en heeft het 'supersnelle leegloopventiel' wat dus gewoon een soort gigadop is, er al vanaf gesloopt... Lang leve ductape.
    pi_8600611
    Ik vind de PackMax reclame erg leuk. Dan staat er zo'n gefacelifte oma te lachen om de grapjes van die huisvrouw die alles van vertelt, ze halen er hele kledingwinkels uit en gaan mooie oude spreien in een packmax in het zwembad stoppen enzo. Kan ik wel om lachen.

pi_8600868
    Quick n Brite
    En alles met Mike Levi
    Niets is minder dan meer
      woensdag 26 februari 2003 @ 23:43:38 #77
    14940 Borin
    ¡&#623;o p&#633;&#
    pi_8742194
    quote:
    Op zondag 18 augustus 2002 05:11 schreef Fresh.Lemon het volgende:
    [afbeelding]
    ¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
      woensdag 2 april 2003 @ 21:33:41 #78
    37841 Moitessier
    Vagabond des mers du Sud
    pi_9545321
    hahahah, geniaal topic

Kwam erop omdat ik eigenlijk een paar plaatjes van Mike Levy zoek, maar het is echt niet te vinden... hoooo, gevonden in ander topic

In ieder geval, Amazing Discoveries
    Ik zag er een paar niet in die opsommingen staan zoals
    bijvoorbeeld de Bedazzler Plus (geen idee meer wat het deed)
    en ook de Perfect Punch, zo'n goeie reclame..."Wow Mike, dit is Tony Makadera, lichtgewichtkampioen van <vul hier onbekende plaats in> "hee tony, ik hoorde dat je hier de perfect punch had hahahaha"

Hoe heette dat ding met die hete stoom ook alweer? Was reclame waarbij eenof andere dikke gast een ding had bedacht waarmee je alles kon maken en bakken en braden in een soort plastic stomer...ohja, hoe heette die hakker? Was een soort molen ohhh, die reclame roelde! en de juice tiger

<rest van maniakaal gezever weggeknipt>
    amazing discoveries .

If a retainer will just think about what he is to do for the day at hand,
    he wil be able to do anything.
    If it is a single day's work, one should be able to put up with it.
    Tomorrow, too, is but a single day.
      woensdag 2 april 2003 @ 21:48:41 #79
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_9545772
    Arcade Action

Fantastisch! voor ¤59,95 oude shit in huis halen. De kast lijkt verdacht veel op die van de N64.

woensdag 2 april 2003 @ 22:45:35 #80
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_9547685
    Ik mis die tiroler schlager cd reclame
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
    pi_9549277
    Mike Levy en Tony Little!
    pi_9549301
    Chiel Montagne Ik kon helemaal meezingen!
    Is Sternstunden des Schlagers ook van Tellsell? Heerlijk!!!
      woensdag 2 april 2003 @ 23:45:46 #83
    41910 onetouch
    koekeroekus...
    pi_9549319
    Soul - The Ultimate Collection
    pi_9549349
    En Roger Whittaker
      donderdag 3 april 2003 @ 08:58:15 #85
    51266 geitenbreier
    joepie de poepie
    pi_9551703
    vergeet the best of richard klaydermann (schrijf je dat zo?) niet

trouwens, wat ik me afvraag, dat snellezen, werkt dat nou echt?

moet jij plassen rakker
      donderdag 3 april 2003 @ 10:04:48 #86
    12091 Sjaakman
    pi_9552495
    Leuke Tell-Sell reclames bestaan niet.
    Elk spotje is een belediging voor elk mens met een beetje intelligentie.
      donderdag 3 april 2003 @ 10:15:07 #87
    12091 Sjaakman
    pi_9552642
      donderdag 3 april 2003 @ 23:16:45 #88
    28156 qbus
    Walk of fame.
    pi_9570604

Wat een dieptepunt is die reclame zeg.

En dan die voice over:
    OF die kerel is zwaar psychotisch,
    OF hij staat met een titanium-mes op zijn keel die shit aan te prijzen.

[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 03-04-2003 23:17]

donderdag 3 april 2003 @ 23:17:14 #89
    50639 Visie
    SAAB 9-3 AERO
    pi_9570616
    quote:
    Op woensdag 2 april 2003 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
    Arcade Action
    [afbeelding]

Fantastisch! voor ¤59,95 oude shit in huis halen. De kast lijkt verdacht veel op die van de N64.

idd een nintendo 64 kast met een nintendo (8bit) erin
    pi_9577578
    Dit is een parodie (en is in onzin al eens langsgekomen), maar ik wilde hem jullie ook niet onthoudenL

Het Starwars Musquito Defense System

(3 meg WMV'tje)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')