Mijn lievelings tell sell is die van de vibromass. Gewoon superieur hoe die twee dames daar staan te praten op theekransjes niveau en achter die twee staat zo'n niet onooglijke Italiaanse met schuddende billen, lillend vlees en stoïcijns gezicht. Het is geen gezicht en ik weet dat zij dat ook weet, maar je huur kan weer betaald worden hè. Wie koopt er nou zo'n ding (dit kan ik trouwens van de meeste tell sell spullen wel zeggen)
Memory refreshment (ik weet er niet zoveel meer):
Ab-tronix
Autopoetsspul
Die vreselijke zonnebrillen (zonder die kleurtjes precies het model van mijn scheikundebril)
Zelfhulpboeken van die engert (snellezen of zo)
Muscle-power
Die gymapparaten (buikding, stairclimber etc)
Sewing Genie (een nieuwe en hij is do..ik bedoel: leuk!)
Pack-Max
Die luchtbedden
Zo'n groentenhakmolen
Titanium II messenset
Chiel Montagne
The power of the (50's 60's 70' 80's en sinds kort ook de 90's) en allerlei country cd's etc.
+ snel toegevoegd
nagelverffiguurtjes
visspullen (flying nogat )
glas/tegel snijder
verfhulpspulletjes
vacuümzakken (voor die kussens en zo)
zilverpoetsplaat
roze schoonmaakspul (nogwat Brite, gewoon in de winkel te koop)
hogedrukspuit
stapelgedoe voor in magnetron
Juice Tiger
Dat schilding!
Twist 'n Braid
(wie weet er meer?)
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 09-08-2002 12:16]
En die vacuumzakken met stofzuiger
En nu kraken ze die weer af want je hebt een stofzuiger nodig en zijn er weer nieuwe
En natuurlijk de onsluitbare messenset waarvan je er meteen 12 krijgt (ze slijten toch niet, wat heb je dan aan 12 messen)
En die zilverpoetsplaat (die werkt echt trouwens, gewoon scheikundige reactie)
En De stapelpan voor in de magnetron waar zelfs een kalkoen in past als je ze opzekop opmekaar zet
enz enz enz
En nu vergeet ik die dikke man met zn roze spullie waarmee hij alles schoonmaakt
En de hoogedru kschoonmaker
Vind dat lig buikspier ding denk i kde leukste, hele studio vol met vn die mensen die dat doen en dan lopen ze te vertellen hoe geweldig mike dat wel niet vind
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 09-08-2002 12:11]
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:10 schreef Repeat64 het volgende:
Mijn all time favorite: The Juice Tiger. Boven een wortel erin, links lekker gezond sap eruit en van de prut die er rechts uitkomt kan je nog een taart bakken ook.Fantastisch.
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:09 schreef Kreator het volgende:
Van Home SDhopping Europe vind ik die met dat glas/tegel snijdertje echt geweldig! Die gast was live, maar kreeg geen enkel tegeltje doormidden...wat heb ik gelachen...
Twist 'n Braid is ook wel geinig om naar te kijken. En het zijn niet eens vlechten!
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:07 schreef raimen het volgende:
uhmm Iets met visspullen (van haakjes tot tuigies) iets van: flying hupeldepup en het werkt echt mike.
[Dit bericht is gewijzigd door TheFrankey op 09-08-2002 12:14]
"Kijk deze mooie step met lichtjes" Lekker steppen, lampjes uit en door ratelen natuurlijk over die lampjes
quote:Precies die is het LOL
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:12 schreef TheFrankey het volgende:[..]
http://store6.yimg.com/I/flyinglure_1691_1209781
Ja hoor 4 cm van mijn dij af echt geweldig!!!!
Sure
Lagen die messen heel mooi uitgestalt enzo, TV erbij aan, nadoen, lukte niet, mens helemaal pissed maait zo dat ding van het aanrecht en loopt stamvoetend weg(dat hoorde allemaal zo)
Bleef stil, licht uit, spot aan, komt er iemand vertellen dat ze net dr vinger er half had afgehakt met dat wegslaan van die 'handige'extra messen
Fat Magnetizer-ZX Fat Magnetizer-ZX is een eenvoudige, maar uiterst effectieve oplossing voor die vervelende zwembandjes.
Flexi Hose Lichtgewicht zeer sterke tuinslang met ingebouwd oprolmechanisme en een handige slanggeleider.
Gazelle Freestyle Maak kennis met één apparaat waarmee u 10 aerobic en krachttrainingoefeningen kunt doen!
GS27 Color FX Kit De GS27 Color FX kit verwijdert zowel oppervlakkige als diepe krassen van uw auto.
Gymform Plus Met de Gymform plus traint u uw lichaam zonder dat u er moe van wordt.
Handy Hammer Nooit meer op uw vingers slaan bij het timmeren.
Happy Hangers Een aantal haakjes die u eenvoudig vast aan uw muur klikt zonder dat u hoeft te boren of te schroeven!
Hearing Mate eeft u het juiste volume, hoe weinig geluid er ook is.
Heartbreakers - The Love Collection Een bijzondere collectie van 60 geweldige lovesongs.
Hits, Hits, Hits of the 80's & 90's De beste hits uit de jaren 80 en 90.
Just Kidding De beste en leukste candid camera grappen vindt u op deze twee spectaculaire videobanden.
Ken Hom Wokset Voor een gezonde en lichte maaltijd, in korte tijd bereid.
Klassieke Cd's Met deze unieke CD-collectie beschikt u over bijna alle hoogtepunten uit de klassieke muziek.
Klassieke MC's Met deze unieke MC-collectie beschikt u over bijna alle hoogtepunten uit de klassieke muziek.
Le Presse Hèt alles-in-een keukenapparaat, waarmee u in een handomdraai gezonde en lekkere gerechten bereidt.
Lenny Verras uw kinderen met onze unieke watersensatie, Lenny!
Magnassager Magnassager de zeer bijzondere spierpijnbestrijder.
Mega Country Line dancing op 200 verschillende hits!
Megafood Vloeibaar voedingssupplement. Een theelepel Megafood: (5 ml), staat gelijk aan een hoeveelheid van 250 gram groenten en fruit en is goed voor 50% van de dagelijkse behoefte.
Mighty Pro Grill Grillen was nog nooit zo lekker en arm aan vet.
Mooi was die tijd Mooi was die tijd is een verzameling met Hollandse klassiekers uit de jaren 70, 80 en 90, bijeengebracht op 4 cd''s.
Multivitaminen man/vrouw (28 stuks) De juiste aanvulling op uw training. Speciaal aangepast aan de eisen van het lichaam.
My Dearest Ring 16-21mm Prachtige ring volgens Italiaans ontwerp, gezet met verscheidene juwelen.
Nads Nads is een zuiver natuurlijke gel waarmee u ongewenst haar kunt verwijderen.
Nikkei Messenset Altijd vlijmscherpe messen, 18-delige set!
No Wet Wonder Foam Reinig uw tapijt of meubelkleding zonder het door en door nat te maken.
One Sweep Met een gewone bezem vliegt vuil en stof alle kanten op. Met de One Sweep verwijdert u het vuil daadwerkelijk van de vloer.
Orbitrek Door de speciale gepatenteerde ellipsvormige beweging van de Orbitrek bereikt u zeer goede resultaten in slechts korte tijd.
Packmax Heeft u ook genoeg van de ongeorganiseerde chaos in uw kasten? Of heeft u te weinig ruimte in uw koffer?
Penalli Pennenset De vulpen die niet lekt en altijd blijft schrijven.
Plumbers Secret Met Plumbers Secret bespaart u tijd en geld. Het is de snelste methode om afvoeren en leidingen te ontstoppen.
Powerdriver Draai iedere schroef, bout of moer moeiteloos los of vast.
Premier Reduce Fat Fast Tel Sell introduceert Premier Reduce Fat Fast, de revolutionaire, natuurlijke vetverbrander.
PS23 PS23 zorgt voor minder slijtage aan de motor van uw auto. Dankzij PS23 blijven nieuwe motoren als nieuw en krijgen oude motoren een echte opkikker.
Raised Aerobed Alles wat u beviel aan het originele Aerobed vindt u nu terug in deze gloednieuwe uitvoering die de hoogte heeft van een normaal bed.
Rapid White Pro Bestel Rapid White Pro en ook u heeft binnenkort een stralend witte glimlach!
Rocket Chef Hakken, mixen, raspen en in plakjes snijden... Zonder elektriciteit.
Salon Shaper Gespleten nagels, beschadigde nagelriemen, dat hoeft nooit meer.
Sewing Genie Sewing Genie is een kleine, compacte naaimachine die slechts een fractie kost van de prijs van soortgelijke grote apparaten.
Shelf Master Een plank die u bevestigt zonder te schroeven of te boren.
Siluet 40 Bent u op zoek naar een afslankgel die wèl echt werkt? Zoek dan niet verder maar bestel Siluet 40.
Silverstar & Silverlife Bestel de Silverstar en het poetsen van zilver en koper wordt een karweitje waar u nooit meer tegen opziet!
Simoniz De Simoniz Scratch Remover verwijdert krassen en oppervlakkige beschadigingen van alle soorten hout.
Slim Suit - Zwart uni - S Op zoek naar een slankmakend badpak? Zoek niet verder maar bestel de Slim Suit van Tel Sell!
Slotz Beer/Honingpot/clown/auto/dame/strandhuis Wilt u graag meer ruimte om uw boeken of andere spulletjes op te plaatsen, maar vindt u gewone plankjes kaal en saai?
Space Bag Met de Space Bags komt driekwart van uw kast weer vrij!
Spotlifter Spotlifter is een superkrachtig schoonmaakapparaat waarmee u vuil kunt verwijderen uit stoffen bekleding en vloerbedekking.
Stainarator Stainarator, de oersterke vlekkenverwijderaar. Daar kan zelfs de ergste vlek niet tegen op.
Steam Dream Elektrisch compact stoomapparaat, geschikt voor allerlei karweitjes. Water erin, aanzetten en stomen maar.
Step Back and Boogie Step Back and Boogie is een 4 CD serie met 64 gigantische discohits van de 70's.
Super Wrench De revolutionaire sleutel die alle andere vervangt.
Superhits of Country Werkelijk de allerbeste countrymuziek verzameling die er bestaat.
Superhits of Rock 'n Roll Een prachtverzameling van 100 fantastische Rock 'n Roll hits
Superhits of the Sixties Beleef opnieuw de muziek van de love generation.
The Love Generation De mooiste love songs uit de love generation.
The Sixties Decade Laat oude tijden herleven! Keer terug naar de fascinerende muziek van de Flower Power tijd.
Theracel U kunt met Theracel tot tien jaar jonger lijken binnen tien minuten!
Thunderstick Pro De handige mixer waarmee u kunt kloppen, hakken, mixen, pureren en malen.
Tom Jones, the Ultimate Collection De ultieme collectie van Tom Jones hits!
Total Gym 1000 De Total Gym 1000 is een fitnessapparaat waarmee een complete workout kan worden gedaan.
Total Gym 2000 De Total Gym 2000 is een fitnessapparaat waarmee een complete workout kan worden gedaan.
Total Gym 3000 De Total Gym 3000 is een fitnessapparaat waarmee een complete workout kan worden gedaan.
Trim 'n Lift Zwart S Gebruik de Trim 'n Lift push-up broeken. Trim 'n Lift modelleert uw onderlichaam dankzij de microfiber technologie.
Turbo Cooker Kook nu ook sneller en lekkerder.
Tuxedo Painting System Het revolutionaire verfsysteem dat niet kliedert of spettert en waarmee u geen verfbak nodig hebt.
Twist A Braid Het de Twist-A-Braid kunt u uw haar vlechten in slechts seconden.
Vibromass Massageapparaat, volgens een beproefd principe. Wordt geleverd met vijf verschillende massagebanden.
Wipe 'n Shine Leren, kunstleren en kunststof oppervlakken hoeven nooit meer te worden gereinigd.
Wonder Slim (L) Een broekje waar de unit van de Abtronic Pro op geplaatst kan worden om uw billen en dijen in vorm brengen.
XTR Action Watch Blauw Topkwaliteit, stoer, hypermodern horloge voor een lage prijs.
XTR Action Watch Oranje Topkwaliteit, stoer, hypermodern horloge voor een lage prijs.
Young at Heart 60 originele hits van de originele artiesten die u altijd al wilde hebben.
edit: dan doe ik het maar. Het maakte zo'n zooitje van de layout (Isabeau)
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 09-08-2002 13:03]
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:10 schreef Repeat64 het volgende:
Mijn all time favorite: The Juice Tiger. Boven een wortel erin, links lekker gezond sap eruit en van de prut die er rechts uitkomt kan je nog een taart bakken ook.Fantastisch.
Verder kan ik ook altijd wel smakelijk lachen om Tony Little (hoe eng kun je worden??) en The Boogie-bass (heet ie eigenlijk wel zo?) Je weet wel, die vis die opeens een liedje begint te zingen met een zware mannenstem. Wie wil dat nou hebben???
quote:DIE HEB IK!
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:16 schreef Ripley het volgende:[..]
Ja, die vind ik ook geweldig. Met die man van negentig die nog een vloot boten kan voorttrekken en Mike met die appeltjestrui
.
Verder kan ik ook altijd wel smakelijk lachen om Tony Little (hoe eng kun je worden??) en The Boogie-bass (heet ie eigenlijk wel zo?) Je weet wel, die vis die opeens een liedje begint te zingen met een zware mannenstem. Wie wil dat nou hebben???
Wel op koninginnedag voor 10 cent gekocht, maar hijs echt superlollig
quote:JAAA zag hem een keer ergens heb me kapot gelachen zo dom is het!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:16 schreef Ripley het volgende:[..]
Boogie Bass is een levensechte sprekende en zingende zeebaars.
Die was ook cool, kon je aan de muur hangen als vistroffee en dan gingie zingen
Bedankt voor de complete lijst, maar wat is nou je lievelings tell sell reclame?
Miks is natuurlijk het aller aller leukst
quote:check
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:19 schreef Dagobert het volgende:
Boogie BassBoogie Bass is een levensechte sprekende en zingende zeebaars.
Die was ook cool, kon je aan de muur hangen als vistroffee en dan gingie zingen
die is inderdaad het beste...
MEET BOOGIE BASS - the seemingly innocent mounted bass that looks like a fishermans trophy. Ingeniously designed and crafted to look like a real fish, Boogie Bass has a built in motion activated sensor that detects when someone passes by. Once motion is detected, Boogie Bass comes to life, tapping its tail, turning his head, and moving his mouth. He tells 9 funny one-liners and sings hilarious parodies to "Pretty Woman" & "Limbo Rock"! What a wonderful way to surprise and delight your family, friends and especially, unsuspecting visitors. Each Boogie Bass features an intricately detailed face, body & tail and lifelike coloring to look just like a real fish. Boogie Bass also has a push button start for manual operation and is battery operated (uses 4C batteries, not included) so it can be hung or placed anywhere. Order Boogie Bass today and enjoy this lively addition to your home!
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:34 schreef Halinalle het volgende:
Van die luchtbedden-fabrikant is er nu ook een zwembad!
quote:Die zingende vis die je aan de muur kunt hangen
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
die nagelstickerdingendie vind ik het leukst denk ik
quote:lees het topic nou es
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:37 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
Die zingende vis die je aan de muur kunt hangen
Heette iets van "Singing Bass" ofzo...
quote:*zucht*
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:38 schreef DarkElf het volgende:[..]
lees het topic nou es
Maar dat was echt helemaal onder op de pagina, zolang kan ik mij niet concentreren hoor.....
quote:Jahhhhhhhh
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:31 schreef BobRooney het volgende:
*proest*MEET BOOGIE BASS - the seemingly innocent mounted bass that looks like a fishermans trophy. Ingeniously designed and crafted to look like a real fish, Boogie Bass has a built in motion activated sensor that detects when someone passes by. Once motion is detected, Boogie Bass comes to life, tapping its tail, turning his head, and moving his mouth. He tells 9 funny one-liners and sings hilarious parodies to "Pretty Woman" & "Limbo Rock"! What a wonderful way to surprise and delight your family, friends and especially, unsuspecting visitors. Each Boogie Bass features an intricately detailed face, body & tail and lifelike coloring to look just like a real fish. Boogie Bass also has a push button start for manual operation and is battery operated (uses 4C batteries, not included) so it can be hung or placed anywhere. Order Boogie Bass today and enjoy this lively addition to your home!
Mega Reading . Met die vent die sneller dan het geluid kan lezen door met z'n vingers over het papier te bewegen
.
Instant Fisherman en Flying Lures. Omdat ik het apparaat ken en het verschrikkelijke rotzooi is .
Alles in de serie: Ask Mike!
en ze hebben de...*tromgroffel* Boogie Bass!!! (inmiddels stuk en het was nit om aan te zien/horen!)
Waarschijnlijk hebben ze nog wel meer. Sommige mensen trappen overal in Ze hebben ook zo'n stofzuiger van 5000 gulden!!! (en na 3 jaar een nieuwer model daarvan gekocht!!! ook voor zo'n 5000 piek) ze hebben bijna in het hele huis zeil
quote:Zus van Atrimar?
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Mijn schoonzusje koopt er echt heeeel erg veel.
quote:OMGGGGGGGGG!!!!!!
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Mijn schoonzusje koopt er echt heeeel erg veel. Ze heeft:en ze hebben de...*tromgroffel* Boogie Bass!!! (inmiddels stuk en het was nit om aan te zien/horen!)
quote:Nee, de vrouw van mijn broer
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:12 schreef Halinalle het volgende:[..]
Zus van Atrimar?
zus van Atrimar heeft wel de ab-tronic liggen
quote:Dat ding hing zelfs aan de muur
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:14 schreef Dirty_Harry het volgende:OMGGGGGGGGG!!!!!!
quote:maar ze heeft hulp gekregen en alles is nu weer OK met haar
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:19 schreef Isabeau het volgende:[..]
Dat ding hing zelfs aan de muur
...moest altijd weer lachen als ik iemand met zo'n oranje bril zag.
Waar is Mike Levy trouwens gebleven. Mis hem wel hoor!!!
quote:oja Quick 'n Brite werd ook op mijn werk gebruikt als de gasten te veel op het tapijt hadden gemorst lol Maar het hielp wel -vond het wel een beetje stinken, maar kan natuurlijk ook aan het tapijt hebben gelegen
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:09 schreef Isabeau het volgende:Quick 'n Brite (dit werkt echt goed) verfrolletjes (hebben ze even gebruikt, toen weer gewone rollers gehaald )
De Verfrolletjes reclames vond ik het leukst En je had vroeger ook een met zo'n haarborstel ofzo dan gingen 5 vrouwen op een rijtje hun eigen haar stylen en dan zagen ze er allemaal heel anders uit -dat was ook leuk
en ... Sewing Genie! (dat ding is niet vooruit te branden, en je schijnt hem overal nodig te hebben, zelfs in de auto)
Die ownage.
Elke keer wanneer hij zijn verhaal verteld (bij welk apparaat hij ook promoot, en ze zijn allemaal de beste),krijg ik in mijn ogen van wat hij in zijn leven heeft moeten doorstaan...
Hulde aan Tony!
Om de vlekken uit het tapijt (we nemen maar even tapijt) te halen moet je onverdunde quick 'n brite erop smeren. Even laten intrekken, en dan een SCHONE HANDDOEK (hier zit hem volgens mij). Volgens mij verplaats je gewoon de vlek naar die schone (witte) handdoek. Hoppa weer een handdoek verneukt.
quote:Ook al is er geen behoefte, dan creëer je het gewoon.
Op zaterdag 10 augustus 2002 15:52 schreef MrWilliams het volgende:
en ... Sewing Genie! (dat ding is niet vooruit te branden, en je schijnt hem overal nodig te hebben, zelfs in de auto)
quote:Wax and Rub, wax and rub, wax and rub!
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:01 schreef Isabeau het volgende:
roze schoonmaakspul (nogwat Brite, gewoon in de winkel te(wie weet er meer?)
Quick'n Brite!!
quote:Hey maar daar is toch de ganse TellSell wereld op gebaseerd?
Op zaterdag 10 augustus 2002 20:36 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ook al is er geen behoefte, dan creëer je het gewoon.
Weet echt niet meer hoe het heet maar het zag er niet uit
en de Titanuim II messenset, met gratis Tornadoschaar
quote:Oh ja!! Die was ook erg maf.
Op vrijdag 16 augustus 2002 12:15 schreef toska het volgende:
Ik moest altijd zo lachen om die reclame voor arm spieren ed.
Dat was zo'n lat dat je in het midden moest vastpakken en dan op en neer zwiepen.Weet echt niet meer hoe het heet maar het zag er niet uit
Je vraagt je toch af wat de verkoopcijfers van al die dingen zijn. Hoeveel mensen er zo'n martelwerktuig, stroomstootding of lat thuis hebben liggen verstoffen
quote:Dat leek wel een beetje hierop:
Op vrijdag 16 augustus 2002 12:15 schreef toska het volgende:
Ik moest altijd zo lachen om die reclame voor arm spieren ed.
Dat was zo'n lat dat je in het midden moest vastpakken en dan op en neer zwiepen.Weet echt niet meer hoe het heet maar het zag er niet uit
quote:Die is bij jou thuis genomen, Smots?
Op vrijdag 16 augustus 2002 12:46 schreef Smots het volgende:[..]
Dat leek wel een beetje hierop:
[afbeelding]
quote:goh.. z'n arm leeft wel in 3 verschillende tijdzones tegelijk
Op vrijdag 16 augustus 2002 12:50 schreef Smots het volgende:
EN WEL DRIE TEGELIJK!!
[afbeelding]
Tony Little`s Gazelle
Quick n brite knakker
Aju paraplu
"Ja het lukt nu even niet. Maar normaal doet hij het altijd heel goed hoor!!" Prachtig
Als aliens dit soort TV signalen opvangen komen ze first contact maken met drie vrouwen klapvee aan de zijkant, een een als een Tell-Sell pipo verkleede alien die dingen zegt als:
[Engelse "r" accent van Mike]
"En deze schotel vliegt zonder vleugels, het is echt geweldig Mike"
[/Engelse "r" accent van Mike]
pek meks.
Ohh, joyce. loek heer wat AAAAIIIIII GoT.
of Heer AAIII pek a greet bik staffed ennimall.
ook die van de sueing genie.
Je kan ook echt spijkerstof 3 keer dubbel ouwen en dan naaien met een dingetje op batterijen.
LEuk:
Kooktroep.
Messenset.
Het meest belachelijke produkt dat ik ooit op TV heb gezien is die zingende vis zoals al eerder in dit topic is vermeld. Dat er mensen zijn die dat kopen...
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 05:11 schreef Fresh.Lemon het volgende:
[afbeelding]
Kwam erop omdat ik eigenlijk een paar plaatjes van Mike Levy zoek, maar het is echt niet te vinden... hoooo, gevonden in ander topic
In ieder geval, Amazing Discoveries
Ik zag er een paar niet in die opsommingen staan zoals
bijvoorbeeld de Bedazzler Plus (geen idee meer wat het deed)
en ook de Perfect Punch, zo'n goeie reclame..."Wow Mike, dit is Tony Makadera, lichtgewichtkampioen van <vul hier onbekende plaats in> "hee tony, ik hoorde dat je hier de perfect punch had hahahaha"
Hoe heette dat ding met die hete stoom ook alweer? Was reclame waarbij eenof andere dikke gast een ding had bedacht waarmee je alles kon maken en bakken en braden in een soort plastic stomer...ohja, hoe heette die hakker? Was een soort molen ohhh, die reclame roelde! en de juice tiger
<rest van maniakaal gezever weggeknipt>
amazing discoveries .
Fantastisch! voor ¤59,95 oude shit in huis halen. De kast lijkt verdacht veel op die van de N64.
trouwens, wat ik me afvraag, dat snellezen, werkt dat nou echt?
Wat een dieptepunt is die reclame zeg.
En dan die voice over:
OF die kerel is zwaar psychotisch,
OF hij staat met een titanium-mes op zijn keel die shit aan te prijzen.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 03-04-2003 23:17]
quote:idd een nintendo 64 kast met een nintendo (8bit) erin
Op woensdag 2 april 2003 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Arcade Action
[afbeelding]Fantastisch! voor ¤59,95 oude shit in huis halen. De kast lijkt verdacht veel op die van de N64.
Het Starwars Musquito Defense System
(3 meg WMV'tje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |