SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
sociaal doenquote:
Nederlands Engels economie ofzo?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voor 21+ toets he ;0 maar welke vakken dan ?
Oeii pittig die laatste jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nederlands Engels economie ofzo?
Werd je geplaagd ? ;___;quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
Godverdomme wat een volk buiten op zaterdagavond bij die toko van je 2h4u, kanker casualieten
nee ze stonden allemaal om me brommer heenquote:
Tis vakantie dus maandje in de cel kan je wel veroorloven ja als je iemand halfdood steektquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:15 schreef leeell het volgende:
[..]
nee ze stonden allemaal om me brommer heen
opkkre, de eerste die hem aanraakt steek ik neer
quick-action mes in binnenzak ftw.
ben keertje ziek dit gebeurt er danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:59 schreef leeell het volgende:
Godverdomme wat een volk buiten op zaterdagavond bij die toko van je 2h4u, kanker casualieten
13 jarig tuigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ben keertje ziek dit gebeurt er dan
wat moesten ze van je brommer dan?quote:
vonden ze mooi blijkbaarquote:
Kan wel kloppen jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:05 schreef l3east het volgende:
[..]
Ha! Leuk geprobeerd! maar volgens mij was het 3-3
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kan wel kloppen jaoké 3-3 it is
nog eventjes te gaan dus voor we bedden gaan schenken
ga toch fappenquote:
Ooww nee dat was gewoon op mn eigen bed om het goud te makenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]kan niet wachten! laatst zij je nog dat je erop had gepist! dat was gemeen
Zou klinker leuk vinden X)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww nee dat was gewoon op mn eigen bed om het goud te maken
Is dat een dreigement ?quote:
Mensen die niet wetenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
j moest eens weten
[..]
helaas
quote:
ze is zo'n qat-kauwerquote:
ik zag hetquote:
joquote:
rip in vredequote:Op zondag 15 juli 2012 14:50 schreef leeell het volgende:
ptr is overleden aan zijn blinde darm ontsteking
gk is leuk hoor, en zeker nu gametrailers compleet overhoop is gegooidquote:Op zondag 15 juli 2012 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
gamekingsmega casuals dat
'iedere gamer heeft natuurlijk wel cod voor z'n console'
ik heb met een hoepel en een stokje gespeeldquote:Op zondag 15 juli 2012 15:20 schreef leeell het volgende:
ik weet zeker dat ik even veel klassiekers heb gespeeld als jou
ik begon met een commodore 64
casualquote:Op zondag 15 juli 2012 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb met een hoepel en een stokje gespeeld
[ afbeelding ]
sunny in je avaquote:Op zondag 15 juli 2012 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg dat ken ik van vroegaaaahquote:Op zondag 15 juli 2012 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daarna met heel de buurt bij de buren tv kijken omdat die als enige in de straat hadden.quote:
Das niet herkenbaarquote:Op zondag 15 juli 2012 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
En daarna met heel de buurt bij de buren tv kijken omdat die als enige in de straat hadden.
Ik ging ook vaak elastieken met m'n zussenquote:Op zondag 15 juli 2012 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das niet herkenbaarWel met jojo's gespeeld en elastiek enzo
zo'n programma uit 2006 op veronica, had rammstein als introquote:Op zondag 15 juli 2012 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
gk is leuk hoor, en zeker nu gametrailers compleet overhoop is gegooid
noem eens wat beters dan
en ja ik ga wel gamen
feestje waardquote:
Met dat blonde wijf? Dat was helemaal bagger.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zo'n programma uit 2006 op veronica, had rammstein als intro
[..]
feestje waard
nah, was t nietquote:Op zondag 15 juli 2012 15:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Met dat blonde wijf? Dat was helemaal bagger.
quote:
deze negerquote:
Ik heb nog steeds keiharde lobi voor je, alleen pijp ik je niet als je dat vraagt g.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik krijg het gevoel dat je niet meer van me houdt
ok gquote:Op zondag 15 juli 2012 15:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds keiharde lobi voor je, alleen pijp ik je niet als je dat vraagt g.
Ik weet nog wel iemand die makkelijk is en dat vast wel wil doen voor je g.quote:
Weet je ook meteen een goede dokter om me te genezen van al die ziektes die ik daardoor krijg?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand die makkelijk is en dat vast wel wil doen voor je g.
quote:
geeft het nog een melding? is er iets uit gegaan?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:30 schreef Snowbells het volgende:
Mijn geluid is er opeens mee gekapt? Geen enkel audioding doet het meer
Nope, zie topic in DIGquote:Op zondag 15 juli 2012 16:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geeft het nog een melding? is er iets uit gegaan?
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:50 schreef Beach het volgende:
niet zelf je pc problemen op knnen lossen
casuals
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Al opgelost zie ik, ben blij dat ik je van hulp kon zijn.
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
al mijn g's heb ik in mijn telefoon staan, dus als je g bent moet je je 06 sturen
Dat zet ik hier niet open en bloot neer. Ik dm het wel als je mij wilt toevoegen g.quote:
'heb je al een vriendin'quote:Op zondag 15 juli 2012 17:24 schreef Beach het volgende:
oh god morgen verjaardag met stomme familie zitten
ja bezem, check die geile chicka naast mequote:
picsquote:Op zondag 15 juli 2012 18:40 schreef leeell het volgende:
[..]
ja bezem, check die geile chicka naast me
Dat gevoel herken ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:18 schreef Flippiee het volgende:
Ja, ik ben altijd de persoon die net boven de groep uit blinkt. De persoon waarvan iedereen zegt die is knettergek terwijl ik geniaal blijk te zijn. De persoon waarvan men hoopt dat ze neerstort ipv alleen maar meer boven de boel uit stijgt.
omgggg zo zie je maar weer dat je niet alleen bentquote:
Maakt niet uit liefje, kwestie van tijd tot je dit herkent.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Diepe Shit men, heb hier de kracht niet voor babe.
Wij gegen de wereld.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omgggg zo zie je maar weer dat je niet alleen bent
lesboquote:Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef Flippiee het volgende:
En nu geilen op Scarlett Johansson houdoe
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef Flippiee het volgende:
okok als jij het zegtquote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omgggg zo zie je maar weer dat je niet alleen bent
[..]
Maakt niet uit liefje, kwestie van tijd tot je dit herkent.
Iedereen is geboren om speciaal te zijn.
nee een typfout menquote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef Beach het volgende:
Bwach? Het debiele tweelingbroertje van Johann Sebastian?
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb het spel niet eensquote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
Ptr ik heb nog gratis dlc voor je, kijk maar in mn inventory.
ik ook nietquote:
Zie je het nu pasquote:Op zondag 15 juli 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
omg ik zie net dat iemand mij nog eens 12 dagen een abo heeft gegeven.
Ik was het niet trouwens die het jou cadeau deedquote:
Ohquote:Op zondag 15 juli 2012 21:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik was het niet trouwens die het jou cadeau deed
Wel zo netjes jaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jadm gewoon even, ik weet nog steeds niet van wie ik het gekregen heb ofzo
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
Geen abbo krijgen, net doen of het je niks kan schelen, vervolgens urenlang in bed liggen janken en schreeuwen maar dat niet zeggen op FOK
je mag wel mijn abo hebben door op mijn naam te posten allerliefstequote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
Geen abbo krijgen, net doen of het je niks kan schelen, vervolgens urenlang in bed liggen janken en schreeuwen maar dat niet zeggen op FOK
paas je notes eens door danquote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je mag wel mijn abo hebben door op mijn naam te posten allerliefsteaww
Bohquote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je mag wel mijn abo hebben door op mijn naam te posten allerliefsteaww
ik 1x kliko dus oude posts niet meer te vinden via spytool enzoquote:Op zondag 15 juli 2012 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
ik heb al 5 permbans op mijn naam staan, casuals
je posts worden toch niet verwijderd? dus hoezo kan je ze niet terugvinden dan? of waren ze zo erg dat ze waren verwijderd?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ik 1x kliko dus oude posts niet meer te vinden via spytool enzo
nee de posts.zijn er nog maar worden niet.meer geindexeerd.bij mn spytool en thuiscijfersquote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je posts worden toch niet verwijderd? dus hoezo kan je ze niet terugvinden dan? of waren ze zo erg dat ze waren verwijderd?
enkel haters daar bij die rooien en blauwenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:23 schreef leeell het volgende:
[..]
nee de posts.zijn er nog maar worden niet.meer geindexeerd.bij mn spytool en thuiscijfers
quote:
daar ligt het niet aan, dat komt omdat je door de nieuwe update van de spytool geen posts meer van voor een bepaalde datum kunt krijgen ofzoquote:Op zondag 15 juli 2012 22:23 schreef leeell het volgende:
[..]
nee de posts.zijn er nog maar worden niet.meer geindexeerd.bij mn spytool en thuiscijfers
ik heb er ook 96, boks gquote:Op zondag 15 juli 2012 22:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
daar ligt het niet aan, dat komt omdat je door de nieuwe update van de spytool geen posts meer van voor een bepaalde datum kunt krijgen ofzo
maar bij thuiscijfers.zie ik ook niksquote:Op zondag 15 juli 2012 22:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
daar ligt het niet aan, dat komt omdat je door de nieuwe update van de spytool geen posts meer van voor een bepaalde datum kunt krijgen ofzo
ja, ze kunnen meerdere mensen trouwenquote:
quote:
quote:
Oh stop it youquote:Op zondag 15 juli 2012 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk hem gaan kijk hem gaan, daar is de furrr wat issie mooi so mooiiii
dat is swso een feitquote:Op maandag 16 juli 2012 12:24 schreef Furdinand het volgende:
Oh en ik las "klibo heeft dikke titties"
leukkkkquote:Op maandag 16 juli 2012 12:23 schreef Furdinand het volgende:
Nog maar 3 weekjes en dan naar zuid Frankrijk met appelpappel!
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:24 schreef Furdinand het volgende:
Oh en ik las "klibo heeft dikke titties"
quote:
feliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |