het gekke is, dat de belle's en de dolfina's en de ehhe's het heel snel oppikken en ook vaak in goed daglicht staan bij kidsquote:Op zondag 15 juli 2012 00:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Helpt het als Belle juf van groep 1/2/3 is?
bij mij waren in mijn serieuze relaties juist wel de kinderen. de kinderen die er niet waren en waar ik niet aan wilde beginnen. en waar zij dus wel aan wilde beginnenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:15 schreef dolfina-chica het volgende:
de kinderen zijn niet het obstakel waardoor ik single werd...
dat waren de papa's
en ik
Haha ja, vaak welquote:Op zondag 15 juli 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het gekke is, dat de belle's en de dolfina's en de ehhe's het heel snel oppikken en ook vaak in goed daglicht staan bij kids
dat kan ook nog...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:16 schreef gomi het volgende:
[..]
bij mij waren in mijn serieuze relaties juist wel de kinderen. de kinderen die er niet waren en waar ik niet aan wilde beginnen. en waar zij dus wel aan wilde beginnen
van?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha ja, vaak wel. Maar heel soms doe ik het ook helemaal verkeerd en krijg ik boze blikken toegeworpen
lol 340 dan, maar ik had er vast 100 uit kunne sluiten he. bleef zitten met de restvraag van 240quote:
Tja, "comes with the package" ... Ik snap ook dat het niet iets is waar sommige mensen om staan te springen, maar des te leuker om te zien hoe zich dat ontwikkelt.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het gekke is, dat de belle's en de dolfina's en de ehhe's het heel snel oppikken en ook vaak in goed daglicht staan bij kids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Eigenlijk heb ik gewoon maar 6 zwagersquote:Op zondag 15 juli 2012 00:18 schreef gomi het volgende:
[..]
lol 340 dan, maar ik had er vast 100 uit kunne sluiten he. bleef zitten met de restvraag van 240
Ik heb ook heel snel een band met kinderen. Hoe dat komt ik weet het niet maar kinderen zijn gewoon tof.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb weleens iets van je gelezen in de sc hier idd.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat kan ook nog...
daar had ik wel een andere instelling ja..
maar goed, dat is een lang verhaal
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tja, "comes with the package" ... Ik snap ook dat het niet iets is waar sommige mensen om staan te springen, maar des te leuker om te zien hoe zich dat ontwikkelt.dat zijn de bindingsgeintjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Het belangrijkste is gewoon jezelf zijn. Sommige mensen lijken wel wat bang voor kinderen ofzo, of doen juist overdreven aardig/grappig.. Tjaquote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ook heel snel een band met kinderen. Hoe dat komt ik weet het niet maar kinderen zijn gewoon tof.
waarom??quote:
Jij hebt ook iets magisch met kinderen op de een of andere manierquote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb ook heel snel een band met kinderen. Hoe dat komt ik weet het niet maar kinderen zijn gewoon tof.
en anders geef je ze gewoon een dreunquote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel eens foutjes maakquote:
ja, dan is het vaak ook oké ik leg het ook altijd uit, waarom iets niet mag of kan.. scheelt kwaaie koppenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel eens foutjes maak. Vooral bij de oudere BSO-leeftijd komt het voor, als ze iets niet mogen van mij
. Maar als ik het dan uitleg is het vaak ook wel weer oké
Bij mijn ex waren de kids ook erg "schuw" .... Totdat ik Mickey Mouse ging kijken en er binnen 5 minuten twee kids op schoot zaten en in slaap vielen....quote:Op zondag 15 juli 2012 00:22 schreef dolfina-chica het volgende:
ijsbrekers geintje wat ik geflikt heb bij een 2tal kids... toen ik bij hun papa op bezoek kwam..
ik wist van te voren donders goed hoe de kids heette.. beide unisex namen...
Dus namen verdraaien... en dan mezelf voor de kop slaan... omdat ik fout zat... maar de kids lachtte me uit.. dus pluspunten gescoord!
have fun ireth, en morgen ookquote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef Ireth het volgende:
Al de hele week kijk ik depressief naar buiten als we wakker worden. We willen al de hele week naar de kinderboerderij, maar die kutregen ligt dwars. En heb echt geen zin om daar met regen binnen in de caviaschuur te zitten met 100 andere koters. Dat kan ik thuis ook.
Nu lijkt het morgenochtend droog te blijven volgens de buienradar! Ik spring dus lekker mijn nest in! En hopenlijk gaat het nu morgenochtend lukken! Tjuus!
(zit er boven 1 caviageluiden na te doen om me te lokken![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |