SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zo zitten we op de zaak ook. Over de zaadvragende oogjes van blonde, de knappe brunette met borsten en die 3e die er zo vaag op staat dat daar ook de nodige fantasieen over zijn. Dit is gewoon de meest complete, beste foto ooit gemaaktHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Heb 2 teamsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je geen zin om gewoon te spelen dan? Of heb je nog een team?
Dat kan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:42 schreef marcie216 het volgende:
zou inler op cdm kunnen? dan kan ik toty Hamsik wel als CF. Jammer voor vidal
Standaard MLS en standaard Eresilvers, wil je alsnog linkjes?quote:
ja maar ik bedoel of Inler daar fijn zou spelen?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard MLS en standaard Eresilvers, wil je alsnog linkjes?
Het is IRL wel echt een baas!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als je zou selecteren op Fifa ratings haalt Ajax een slechte speler binnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
hoe vaak zien voetballen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is IRL wel echt een baas!
Ik heb hem maar 1x zien spelenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is IRL wel echt een baas!
Okequote:
Meer officiële wedstrijden heeft hij ook niet gespeeld op het hoogste niveau.quote:
Wel rekening houden dat Giovinco een klein mietje is op het veld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:50 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1420618
Dit gaat hem dan worden.
Hij is een baasquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel rekening houden dat Giovinco een klein mietje is op het veld.
28 strength ofzo
Goede CM, CDM ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel of Inler daar fijn zou spelen?
filmpjes zeggen niksquote:
Klopt wel een beetje dit.quote:
Ik zeg ook niet dat hij goed is ofzo? Ik laat alleen een filmpje zien, rustig aan hoorquote:
Goede speler, lekker schot en goede passing. Sommige klagen over zijn workrates maar heb niet het idee dat ik er last van heb gehad.quote:
Ja, heb ik ook op de Xbox gehad. Je moet een nieuwe Fifa kopen,helaas.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PS3'ers die op FUT console kunnen komen?
Krijg continu een foutmelding
Jij bent echt grappig de laatste tijd manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook op de Xbox gehad. Je moet een nieuwe Fifa kopen,helaas.
30 euro per uur ex. BTW en ex. Voorrijdkosten kom ik hem persoonlijk in Friesland fixenquote:
je hoeft geenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij goed is ofzo? Ik laat alleen een filmpje zien, rustig aan hoor.
Dan niet hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig de laatste tijd man
Wil hem toch als CM gebruiken evt, dus dat is niet ergquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goede speler, lekker schot en goede passing. Sommige klagen over zijn workrates maar heb niet het idee dat ik er last van heb gehad.
mijn pa kan het toch beter.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
30 euro per uur ex. BTW en ex. Voorrijdkosten kom ik hem persoonlijk in Friesland fixen
Wel een ideale CM denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wil hem toch als CM gebruiken evt, dus dat is niet erg
Oh, nouja, in dat geval.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je hoeft geente tonen. Als ik een filmpje post over een speler krijg ik ook meteen van die reacties
Ja maar.. Mijn moeder zegt dat ik de beste benquote:
Toen je moeder eergister zei dat ze van je houd. Ze zei het alleen om jou gerust te stellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja maar.. Mijn moeder zegt dat ik de beste ben
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Toen je moeder eergister zei dat ze van je houd. Ze zei het alleen om jou gerust te stellen.
Alles wat jouw moeder tegen je zegt is 1 grote leugen.
moeders liegen altijd. zo zegt.die van mij dat ik een lelijke homfiel ben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja maar.. Mijn moeder zegt dat ik de beste ben
Ik moest hard lachenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
moeders liegen altijd. zo zegt.die van mij dat ik een lelijke homfiel ben.
filmpjes zeggen niks.quote:
ja ik wil revanche. als je 2 min wacht?quote:
Ok, dan start ik de ps3 maar eens opquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja ik wil revanche. als je 2 min wacht?
hoeveel gekocht, en hoeveel onder de marktprijsquote:
Oh, was die van jou?quote:
Die hoorde ik in Project X voor het eerstquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:10 schreef vandermar het volgende:
Echt wat is die remix van steve aoki een vet nummer van Pursuit of Happiness van Kid Cudi!Gisteren voor het eerst de remix pas gehoord
Ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die hoorde ik in Project X voor het eerst
Yup,toffe filmquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ookhet origineel ken ik al langer maar ik hoorde de remix in de film
geniale film btw
Of je bent gewoon arm.quote:
Ik heb ¤600,-quote:
1000 euro neerleggen voor een netbookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ¤600,-
Anders maar sparen voor een macbook pro 13 inch
Ga huilen manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
1000 euro neerleggen voor een netbook
Sony Vaio way to go bro.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga huilen manIk heb nu een laptop die ik niet kan verkopen, macbook kan ik altijd nog verkopen! Tevens makkelijker voor school omdat accuduur etc. en photoshop
Ja, want netbooks van een ander merk dan Apple kan je neit verkopen, en hebben geen photoshop ondersteuning en geen goeie accuduur.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga huilen manIk heb nu een laptop die ik niet kan verkopen, macbook kan ik altijd nog verkopen! Tevens makkelijker voor school omdat accuduur etc. en photoshop
Idd, je kan een zieke i7 laptop halen voor 1000 euroquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, want netbooks van een ander merk dan Apple kan je neit verkopen, en hebben geen photoshop ondersteuning en geen goeie accuduur.
Koop dan een iMac
Kan ik een iMac meenemen naar colleges?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, want netbooks van een ander merk dan Apple kan je neit verkopen, en hebben geen photoshop ondersteuning en geen goeie accuduur.
Koop dan een iMac
Krijgt 'ie er van mij een Apple sticker bijquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Idd, je kan een zieke i7 laptop halen voor 1000 euro
Neem dan meteen de grootste.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ik een iMac meenemen naar colleges?lekker met een 24 inch daar zitten
halve collegezaal ziet niets meer
Haha, gewoon inbreken op de beamer van je docent en daarop je scherm zetten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ik een iMac meenemen naar colleges?lekker met een 24 inch daar zitten
halve collegezaal ziet niets meer
Nee? Ik heb wel een vaste computerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neem dan meteen de grootste.
Nee maar je snapt wat ik bedoel hoop ik?
Ik ga ook werk zoeken .... ! Samen iets doen ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee? Ik heb wel een vaste computeralleen dan kan ik niet chill benenden zitten. Ach, ik moet nog maar even rondkijken. Ik moet ook nog nieuwe abo voor telefoon
misschien moet ik eerst maar weer eens een baaantje vinden.
Bedrijf oprichtenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga ook werk zoeken .... ! Samen iets doen ?
Meh, geen superschermquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
Is deze Vaio dan wat goed?
http://tweakers.net/price(...)el2s1e.html#tab:info
Een 15 " laptop is ook prima hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee? Ik heb wel een vaste computeralleen dan kan ik niet chill benenden zitten. Ach, ik moet nog maar even rondkijken. Ik moet ook nog nieuwe abo voor telefoon
misschien moet ik eerst maar weer eens een baaantje vinden.
Je moet toch gamen tijdens je college jongen.... jezus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:28 schreef BDIL het volgende:
Sws vind ik laptops overbodig in college zalen, alles staat toch op de college slides...
Waarom ga je dan naar college?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet toch gamen tijdens je college jongen.... jezus.
Of gewoon niet gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
True, anderhalf uur naar een zagende knakker luisterenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar college?Je bent toch niet verplicht.
VDM doet hbo hequote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zometeen IF Maikon Leite voor het eerst uitproberen in dat 5k toernooi. Dat gaat waarschijnlijk niet leuk worden met al die Braziliaanse en Engelse teams maar ja, ik gebruik zelf ook een BraSilver team. Ik heb mijn team nu eLeite genoemd
Ik vang wel dingen op tijdens het spelletjes doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar college?Je bent toch niet verplicht.
Bij sommige welquote:
Meer dan bij de uni in ieder geval.quote:
quote:
Ah oké, wist ik niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Meer dan bij de uni in ieder geval.
Wist ik ook niet vantevoren, anders had ik mijn best wel op vwo gedaanquote:
Je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wist ik ook niet vantevoren, anders had ik mijn best wel op vwo gedaan
Denk het wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik berichten krijg van mensen omdat ze zien dat ik zo'n dure speler heb
Kloptquote:
Ach ja, zo moet je niet denken. Ik had miljonair kunnen zijn, in plaats daarvan zit ik nu te FOK!'en.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kloptiets meer mijn best moeten doen
ik had in het laatste jaar uni kunnen zitten, ipv daarvan 2e jaar hbo
Ziet er wel retegeil uitquote:
Ik vind de work rates van Danilinho niet goed, ik heb hem nog nooit geprobeerd maar ik heb Marlos al heel lang op CF. Bovendien is IF Danilinho nu 600k terwijl ik hem voor minder dan 400k kon kopen een paar maanden geleden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk het wel.
Waarom niet IF Danilinho erachter?![]()
Retina is geil jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ziet er wel retegeil uitik ben totaal geen apple fanboi maar ik vind die macbooks
Ik had ook een aardige bankroll kunnen hebben met poker, ipv daarvan ging ik na een nacht stappen met mijn dronken kop pokeren en jaste ik alles er op 400nl doorheenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, zo moet je niet denken. Ik had miljonair kunnen zijn, in plaats daarvan zit ik nu te FOK!'en.
Ik ben wel benieuwd wat jij met een miljard zou doen, Ajax kopen en opdoeken?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had ook een aardige bankroll kunnen hebben met poker, ipv daarvan ging ik na een nacht stappen met mijn dronken kop pokeren en jaste ik alles er op 400nl doorheen
Ik zie de link niet tussen Ibra in zijn team en Gomez die er 2 scoort maar ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:35 schreef stoereboii het volgende:
Gomez legt er 2 in tegen een team met chiellini, silva, ibra etc3-0 winst
Gewoon proberen manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind de work rates van Danilinho niet goed, ik heb hem nog nooit geprobeerd maar ik heb Marlos al heel lang op CF. Bovendien is IF Danilinho nu 600k terwijl ik hem voor minder dan 400k kon kopen een paar maanden geleden.
Heb ik wel over nagedacht jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij met een miljard zou doen, Ajax kopen en opdoeken?
FRAUDE!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:39 schreef detennismaster het volgende:
Er zijn geruchten dat er in oktober een Retina Macbook Pro 13 INCH komt. Die wil kopen.![]()
Ik betaal de helft en de btw gaat er af omdat mijn vader hem dan via de zaak koopt. Zoveel hoef ik dan niet eens te betalen.
Je moet ze FC Gloryhunters noemen manquote:
Als ik hem ga halen dan zet ik hem op LAM omdat Marlos op CF waarschijnlijk beter is dan op CAM.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon proberen manMisschien valt het wel mee met die work rates.
Dat laatste is nu niet echt een argument meer, de waarde is gewoon omhoog gegaan, verandert bij elke speler.
Ik denk dat de shooting van Danilinho meer tot zijn recht komt op CFquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik hem ga halen dan zet ik hem op LAM omdat Marlos op CF waarschijnlijk beter is dan op CAM.
Of gewoon in de wedstrijd wisselen? Dan valt dat chem toch weg?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat de shooting van Danilinho meer tot zijn recht komt op CFMaar doe wat je wil. Je hebt misschien wel genoeg dubbele links dat een CF op CAM ook 9 chem krijgt en andersom, dan kan je ze gewoon heen en weer switchen en kijken wat het lekkerste speelt.
Kan, maar is te veel moeite vind ik altijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of gewoon in de wedstrijd wisselen? Dan valt dat chem toch weg?
quote:'Transfer Ibrahimovic niet rond'
Uitgegeven: 14 juli 2012 13:08
Laatst gewijzigd: 14 juli 2012 13:09
HOOFDDORP - Leonardo, de technisch directeur van Paris Saint-Germain, heeft benadrukt dat de transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Parijs nog niet is voltooid. De aanvaller zou samen met Thiago Silva de overstap van AC Milan maken voor ongeveer zestig miljoen euro.
© ANP
Leonardo laat in l’Equipe weten dat de onderhandelingen tussen PSG en Ibrahimovic nog gaande zijn. ''Het is nog niet voor honderd procent geregeld.''
''De besprekingen worden zaterdag hervat. Ik ben niet optimistisch of pessimistisch. We zullen doorgaan en er proberen uit te komen.''
Ibrahimovic zou bij Paris Saint-Germain 14,5 miljoen euro per jaar kunnen verdienen. Daarmee wordt hij na Samuel Eto’o de best betaalde voetballer ter wereld.
Ik denk dat het wel rond komt, Zlatan probeert er gewoon het meeste uit te halen. Heb dat boek van hem laatst ook gelezen en hij zei dat hij wel bepaalde trucjes op de transfermarkt kendequote:
Natuurlijk, maar ik denk dat hij al best tevreden mag zijn met de op een na best betaalde voetballerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel rond komt, Zlatan probeert er gewoon het meeste uit te halen. Heb dat boek van hem laatst ook gelezen en hij zei dat hij wel bepaalde trucjes op de transfermarkt kende
Google;quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje tussendoor hè.
Donuts moet je toch koel (lees: koelkast) bewaren?
Geld is er nooit genoeg, zeker niet voor voetballers.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik denk dat hij al best tevreden mag zijn met de op een na best betaalde voetballerMessi verdiende 10,5 miljoen aan puur salaris.
Ligt eraan of er van dat glazuur op zit. Als dat zo is, zou ik ze in de koelkast bewaren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje tussendoor hè.
Bij de AH liggen ze niet gekoeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraagje tussendoor hè.
Kwam ik net ook op uit ja, maar misschien meerderen die er ervaring mee hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Google;
http://www.goeievraag.nl/vraag/donuts-bewaren.173455
Zit erop jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:51 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ligt eraan of er van dat glazuur op zit. Als dat zo is, zou ik ze in de koelkast bewaren.
Hmm, ze zijn van de AHquote:
Gewoon meteen alle 4 opeten like a boss.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kwam ik net ook op uit ja, maar misschien meerderen die er ervaring mee hebben
Ze worden uit de vriezer gehaald daarom staan ze buitenquote:
Ja, vanavond.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon meteen alle 4 opeten like a boss.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, vanavond.
Tot dan moet ik een goeie, veilige plek voor mijn mooie glazuurrondingen hebben
Oh, nee niet zo hoorquote:
Steek ze in je reet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, vanavond.
Tot dan moet ik een goeie, veilige plek voor mijn mooie glazuurrondingen hebben
Wat aardig weer, nouquote:
Ja, maar daar is het te warm.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is een veilige verstopplek waar niemand in jou huis komen zal (hoop ik).
Moet je iets specifieker zijn, waar hou je van?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand nog een leuk budgetspel aan te raden?
Puur omdat ik in de vakantie wat anders te doen wil hebben dan Fifa.
Uhm, RPG ( Skyrim Elder Scrolls Fallout), shooters (COD, BF,Operation Flashpoint etc), Adventures als Fable, Duke Nukem. Geen horrorzooi als Fear en Dead Space. Dat vind ik van die schijtspellenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet je iets specifieker zijn, waar hou je van?
Uncharted, Killzone, Assassins Creedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Uhm, RPG ( Skyrim Elder Scrolls Fallout), shooters (COD, BF,Operation Flashpoint etc), Adventures als Fable, Duke Nukem. Geen horrorzooi als Fear en Dead Space. Dat vind ik van die schijtspellen.
Just Cause 2 is wel vermakelijk op de xbox. Maar uiteindelijk val ik toch altijd terug op fifa. Anders farcry 2 proberen is wel lachen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Uhm, RPG ( Skyrim Elder Scrolls Fallout), shooters (COD, BF,Operation Flashpoint etc), Adventures als Fable, Duke Nukem. Geen horrorzooi als Fear en Dead Space. Dat vind ik van die schijtspellen.
Bazenspel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Uncharted, Killzone, Assassins Creed
Far Cry 2 is een tof spel ja, zitten aardig wat uurtjes inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb AC1 maar dat vond ik echt een kutspel.
Heb wel gelezen dat AC1 een van de saaiste is uit de reeks, is dit waar?
Far Cry 2 ziet er best leuk uit..
Zelfde hier. Zo saai dat ik gewoon een degout heb van die reeksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:15 schreef poker4lifee het volgende:
Far Cry 2 online faalt zo hard. AC1 idd focking saai, andere delen niet gespeeld.
KoA: Reckoning is ook wel een stoer spel als je van Fable houd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
moest opzoeken wat degout isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zelfde hier. Zo saai dat ik gewoon een degout heb van die reeks
Yoboquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:21 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit team meteen het silver toernooi gewonnen.
60% balbezit 40%
16 schoten 2
1 - 0
Hele saaie wedstrijdIk liep de hele tijd buitenspel
Thiago Heleno > Kanu imoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:21 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit team meteen het silver toernooi gewonnen.
60% balbezit 40%
16 schoten 2
1 - 0
Hele saaie wedstrijdIk liep de hele tijd buitenspel
Ik. Vond het veel te verdedigend. Enige leuke is dat er veel beweging is achter de spits, maar verder is het echt een kutopstelling. Meestal gebruiken mensen het op 2 manieren in FIFAquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:25 schreef marcie216 het volgende:
hebben hier mensen gespeeld met 451? lijkt wel een chille opstelling.
Hij is heel goed zelfsquote:
ah bedankt voor de uitleg! dan laat maar zitten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik. Vond het veel te verdedigend. Enige leuke is dat er veel beweging is achter de spits, maar verder is het echt een kutopstelling. Meestal gebruiken mensen het op 2 manieren in FIFA
1: Snelle spits aanspelen, die kaatst terug en gaat diep waarna de LB+Y komt
2: Tiki taka. Die gasten die zo spelen vinden 4-5-1 de fijnste opstelling en passen hem dan eindeloos rond
Ik hanteer geen van beide speelstijlen en bij mij werd het gewoon puzzelen en zoeken naar gaten..soort antivoetbal. Kan ook een beetje aan mijn team hebben gelegen met dit:
SIF Lewandowski
Shaqiri - IF Derdiyok - IF Obraniak - IF Kuba
Je bent gewoon slechtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
En weer het toernooi uitgenaaid. Echt jammer dat ik het niet kan recorden, want nu klinkt het steeds alsof ik gewoon slecht ben.
4231 is baas manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ah bedankt voor de uitleg! dan laat maar zitten.
dan wordt het toch maar 442. Wat speelt 4231 kut zeg
Neequote:
Wat is er mis mee?quote:
Ik vond het vorig jaar best een leuke formatie, maar dit jaar kon ik er ook weinig mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ah bedankt voor de uitleg! dan laat maar zitten.
dan wordt het toch maar 442. Wat speelt 4231 kut zeg
?quote:
quote:
bijna alles.quote:
Nee, je bent niet slecht maar het spel wil gewoon dat je verliest. Ik had net 19 schoten en ik raakte 3x de paal, en de tegenstander scoort uit 2 counters en door 1 fout van mij. Zijn keeper (Julio Cesar) hield ook nog eens bijna alles tegen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
En weer het toernooi uitgenaaid. Echt jammer dat ik het niet kan recorden, want nu klinkt het steeds alsof ik gewoon slecht ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:35 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst joh beetje verliezen op ytjammer man hahah
ik neem wel revenge voor je
Speel er juist graag tegen..erg voorspelbaar. Hangt er ook een beetje vanaf met wat voor formatie je zelf speelt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?
Een hel om tegen te spelen iig
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:38 schreef Vijf_voor het volgende:
jeweetz stofzuichen enzostofzuichen met ruud chullit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I see peas of green, red roses too....
433 wel echt alleen als ze goed zijn(of gewoon kunnen flank abusenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speel er juist graag tegen..erg voorspelbaar. Hangt er ook een beetje vanaf met wat voor formatie je zelf speelt.
Met 3-5-2 ben ik kwetsbaar tegen 4-3-3.
Met 4-3-2-1 ben ik kwetsbaar tegen 4-1-2-1-2.
En zo zijn er nog wel een paar. Switch inplay ook vaak naar een andere formatie als het niet loopt..dan draait het momentum vaak echt meteen..bizar is dat.
Ja, dat eerste heb ik altijd!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
bijna alles.
sowieso als de tegenstander een vrije trap heeft op eigen helft, valt je spits tegen je CF aan en liggen ze beiden op de grond.
De cam's staan te ver naar buiten, en niet ver genoeg naar voor (zelfde hoogte als de Lm en Rm). er is weinig aansluiting in een aanval omdat er max 4 mensen meedoen, en dan moeten ze allemaal meekomen.
en je CF staat te dicht op je spits.
wel een gek potje, was ie beter dan ik, of ga ik makkelijk winnen?quote:
Nee. Best een aardige skiller maar ik verdedigde dat potje echt slecht.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel een gek potje, was ie beter dan ik, of ga ik makkelijk winnen?
ahh okquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Best een aardige skiller maar ik verdedigde dat potje echt slecht.
Omdat ik het de makkelijkste formatie vind om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:40 schreef marcie216 het volgende:
Tim, waarom heb je 442 dan niet geprobeerd?
haha idd dacht eerst dat het misschien een foutje wasquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ik het de makkelijkste formatie vind om tegen te spelen.
@rijst, grappig dat filmpje. Die 2 goals met Nene lol, exact hetzelfde
als hij nog tegen subscribers wil als ik met 4-0 winquote:
Hoor 'mquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als hij nog tegen subscribers wil als ik met 4-0 win
Met 451 speel je met 6 aanvallersquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:47 schreef marcie216 het volgende:
maar tim. 451 is dus eigenlijk een counteropstelling? ik maak bijna nooit het spel dus is het misschien wel wat voor mij
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, je bent niet slecht maar het spel wil gewoon dat je verliest. Ik had net 19 schoten en ik raakte 3x de paal, en de tegenstander scoort uit 2 counters en door 1 fout van mij. Zijn keeper (Julio Cesar) hield ook nog eens bijna alles tegen.
Luisteren naar Tim86.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:49 schreef marcie216 het volgende:
er werd net gezegd dat het veel te verdedigend was
Hangt van je CM af. Heb je een High Def, Low Att CM dan blijft ie achterin en heb je een lijn van 5 man die naar voren schuift. Neem je iemand met HIgh/High of Low/High dan gaat ie mee, achter je ST lopen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:49 schreef marcie216 het volgende:
er werd net gezegd dat het veel te verdedigend was
wat vind jij dan van de opstelling 451?quote:
Ruud van Nistelrooy.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
in 451, Taarabt of IF dos santos op cam?
(of iemand anders)
Nene manier?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik scoor ook vaak op die Nene manier trouwens..werkt echt goed en keepers gedragen zich altijd als mongolen op die ballen. Bij mij is het altijd mijn back of CDM die ze inkopt though. En bij 3-5-2 is het de middelste CB
Ik speel nog trouw Tekken 3 hoorquote:
Tekken 1,2 en 4quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel nog trouw Tekken 1 hoor
Lees editquote:
De gameplay van TTT1 was net iets beter en die graphics toenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees edit
Met Lee kan je trouwens zieke omhalen maken naar het hoofd
Tekken 3 was volgens mij m'n eerste game ooit gespeeldquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
De gameplay van TTT1 was net iets beter en die graphics toen3 jaar lang gespeeld.
medium/high blijft hij ook wel achterin tochquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hangt van je CM af. Heb je een High Def, Low Att CM dan blijft ie achterin en heb je een lijn van 5 man die naar voren schuift. Neem je iemand met HIgh/High of Low/High dan gaat ie mee, achter je ST lopen.
Soulbladequote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tekken 3 was volgens mij m'n eerste game ooit gespeeld
Soulblade was ook toffe shit toen
Leuk spel manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Soulbladeheb ik nog liggen hier
High attack? Dan gaat ie aanvallen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
medium/high blijft hij ook wel achterin toch?
Nee medium attack, high defence. ik wil er 1 die eigenlijk altijd achterin is, als ik een tegenstoot krijg. is Medium attack dan al te veel?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
High attack? Dan gaat ie aanvallen natuurlijk.
Volgens mij nam ik ook altijd dat grote zwaard ja, verder te lang geleden allemaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuk spel man
Altijd met die gast met de wurgstokjes of het oversized zwaard
niemand die dit raar vond trouwens?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
mensen hier in schilderswijk..
zette m'n fiets net ergens, kwam ik dit genie tegen. Die dacht dus laat ik mijn fiets vast zetten door middel van veters en plastic
[ afbeelding ]
/dagboek.
Nee man, goeie herinneringen aanquote:
okquote:
Neem dan een grote he GJEquote:
Die is 2300 ofzo.quote:
Ja, wil geen edit fuck-ups maken lolquote:
Echt veel te duur..quote:
Kweenie. Ik had deze gast daar, Med-Med en die was echt super.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee medium attack, high defence. ik wil er 1 die eigenlijk altijd achterin is, als ik een tegenstoot krijg. is Medium attack dan al te veel?
oh heb jij ook lang 451 gespeeld dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kweenie. Ik had deze gast daar, Med-Med en die was echt super.
Volgens mij 7, not surequote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:41 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1433417
Bojan 9 of 7?
9. 2 dubbele linksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:41 schreef DannyDeko het volgende:
Bojan 9 of 7?
7quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:41 schreef DannyDeko het volgende:
Bojan 9 of 7?
Wát?quote:
7 chem.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:43 schreef marcie216 het volgende:
Ik dacht 9 omdat hij 2 dubbele links heeft. maar hij heeft 1 dode meer.
GJE : 9 chem. 2 dubbele links?
Hij heeft 0 dubbele linksquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:43 schreef marcie216 het volgende:
Hij heeft 0 dubbele hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:43 schreef marcie216 het volgende:
Ooh link laat maar
20 wedstrijden ofzo met dit team:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oh heb jij ook lang 451 gespeeld dan?
Als medium/medium goed was dan zou medium/high net zo goed zijn.
hoe zag jouw team er uit?
en hoe vond je het spelen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
20 wedstrijden ofzo met dit team:
http://futhead.com/12/squad/719327
Alleen wel een andere spits omdat Adrian niet voldeed.
Ah oke. Nouja bedankt, ik ga ook een 451 team maken, met SIF adebayor in de spitsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goed. Alleen op een gegeven moment vond ik het weer saai
Stoer dat Wiggins gewoon nog even als gele truidrager de sprint aanging voor Hagen.quote:
AKA Pace.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo'n gast met Bent in de voorhoede even zoekgespeeld met mijn trouwe MLS'ers
Bronze MLS met Kanji in de spits toevallig?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:15 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Bronze MLS met Kanji in de spits toevallig?
Random bronzen spelers met Bent in de spits? Die kunnen er meestal geen drol van.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, 66 chem, maar ik had er weer moeite mee, het kan niet anders dat er iets van handicap is manquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Random bronzen spelers met Bent in de spits? Die kunnen er meestal geen drol van.
Zoals in dat filmpje dat Rijst postte.quote:
Niet luisteren naar Tim86quote:
Kandji is een baas, heb ook een MLS team met hem in de spitsquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:19 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Kandji is een baas, heb ook een MLS team met hem in de spits
Die heb ik gemist denk..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoals in dat filmpje dat Rijst postte.
[..]
Niet luisteren naar Tim86
Ultimatedb is down.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die heb ik gemist denk..
En wtf is er met ultimatedb, ik wil prijzen weten van El Kabir en zn vriendjes!
Deze:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die heb ik gemist denk..
En wtf is er met ultimatedb, ik wil prijzen weten van El Kabir en zn vriendjes!
quote:
Maar..maar..maar...what about the handicap?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik kan met dit team niet tegen gold teams spelen want dan komen de passes bijna niet meer aan. Tegen silvers gaat het prima
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar..maar..maar...what about the handicap?
Wat heb je voor Lavezzi betaald?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:50 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe team.......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste wedstrijd 8-0 gewonnen, tweede wedstrijd 16-0 (!!!) gewonnen, en hij speelde de volle 90 minuten lang
Ja maar dit is ook nog een UP he. 82 shooting, zelfde als z'n IFquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:53 schreef Tim86 het volgende:
Oef dat is wel bizar veel. Begin van het jaar was hij 35K ofzo..dat was zijn hoogste punt volgens mij.
Ja, je hebt ongelooflijk veel gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:00 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoi![]()
Nog iets gebeurd afgelopen 6-7 topics?
Samenvatting?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, je hebt ongelooflijk veel gemist.
Oja dat was ik even vergeten. Dat maakt het wel wat beter ja. En fuck it, die man is zo goed, is het driedubbele waardquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja maar dit is ook nog een UP he. 82 shooting, zelfde als z'n IF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |