Dat lied van F-Zero X!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:42 schreef DeJori het volgende:
NES, SNES en N64
Mario 64
Ik was verslaafd aan F-zero X
Die soundtrack was geweldigquote:
Ja die!quote:
Goldeneye had ik zelf niet, maar ik speelde die altijd bij een vriend van mij.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niemand die Goldeneye helemaal grijs heeft gespeeld?
Wat nou battlefield of CoD nummer 28..
Goldeneye, gewoon met 4 man voor een televisie en elkaar afschieten/uitschelden onder het genot van een biertje
Ik had zo'n cassette voor de NES waar 800 spellen op stonden ofzo. Zat een spelletje met tanks bij, waarvan ik de naam nooit meer heb kunnen vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:47 schreef Muisraket het volgende:
Wij hadden trouwens ook zo'n gaar 'illegaal' N64 ding, geloof dat het Dr. V heette of zo. Dan kreeg je echt een shitload aan gare, niet nagesynchroniseerde en/of ondertitelde Koreaanse spellen waar je totaal niet wist wat je moet doen, maar wel leuk waren.
Victory!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Goldeneye had ik zelf niet, maar ik speelde die altijd bij een vriend van mij.
[..]
Ik had zo'n cassette voor de NES waar 800 spellen op stonden ofzo. Zat een spelletje met tanks bij, waarvan ik de naam nooit meer heb kunnen vinden
Ik weet nog dat die NES uitkwam en ik die voor Sinterklaas vroeg, kreeg ik een Amiga 500 omdat m'n ouders vonden dat ik daar meer aan had (achteraf gezien hadden ze gelijk, maar god wat was ik pissig toen).quote:Op maandag 16 juli 2012 22:52 schreef DeJori het volgende:
En dan, tromgeroffel, verslaving nummer een in mijn vroege jeugd:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die NES uitkwam en ik die voor Sinterklaas vroeg, kreeg ik een Amiga 500 omdat m'n ouders vonden dat ik daar meer aan had (achteraf gezien hadden ze gelijk, maar god wat was ik pissig toen).
En mogge!
Snotneusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |