quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, als ik jou reacties lees zit ik meerachter de computer
Ga jij geld lenen zonder vast werk/inkomen is dat zo raar?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, als ik jou reacties lees zit ik meerachter de computer
Geen vast contract hebben staat niet gelijk aan geen (vast) inkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:22 schreef bEpOLITR het volgende:
[..]
Ga jij geld lenen zonder vast werk/inkomen is dat zo raar?
Nee maar dat is wel waar een bank naar vraagt indien je geld wilt lenen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen vast contract hebben staat niet gelijk aan geen (vast) inkomen.
Dat is dus een fout van de banken, je behoort geen lening te geven aan "uitkeringvreters" dat is ook waar het de fout in gaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:26 schreef Renesite het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel uitkeringsvreters een comfortcard hebben. Dat zijn die leningen doorgaans
zo werken ze in amerika al jarenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef bEpOLITR het volgende:
Momenteel worden er trouwens Miljarden weggegeven en bijgedrukt. Goed hele systeem gaat op zijn reet straks.
maar kennelijk niet veel als je dus verder geen spaargeld hebt...quote:
valt best tegen, anders was de rente wel wat hoger en de inflatie ook...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef bEpOLITR het volgende:
Momenteel worden er trouwens Miljarden weggegeven en bijgedrukt. Goed hele systeem gaat op zijn reet straks.
interesant filmpje.quote:
Ik zou er ver vanaf blijven. Wat een kutpartij. Ik ben al bijna een maand bezig om een lening van een andere bankrekening af te laten schrijven. Klantenservice is werkelijk om te janken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:26 schreef Renesite het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel uitkeringsvreters een comfortcard hebben. Dat zijn die leningen doorgaans
Meer zo iets, je moet helemaal niks.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:54 schreef Mierenneuker. het volgende:
Ga gvd sparen!
Het enigste dat je op afbetaling moet kopen is een huis.
Het enige wat je volgens alle sociale conventies wél mag kopen op afbetaling is een huis zonder eigen vermogen en aflossing.
Mijn idee bij "goed salaris" en "weinig vaste lasten" is dat je een simpele TV in een maand bij elkaar spaart, waarna je gewoon kunt sparen voor je über-mega-giga-tv. Of die volgend jaar van je vakantiegeld kunt doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:40 schreef MissKriel het volgende:
Hallo,
Ik wil graag een tv kopen op afbetaling, alleen kom ik hier op een of andere manier niet voor in aanmerking.
Ik heb een poging gedaan bij de BCC en de Mediamarkt.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb een goed salaris en weinig vaste lasten.
Iemand een idee waar het misschien wel lukt?
Mvg
Je hebt een goed salaris, weinig vaste lasten maar wilt toch iets op afbetaling kopen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:40 schreef MissKriel het volgende:
Hallo,
Ik wil graag een tv kopen op afbetaling, alleen kom ik hier op een of andere manier niet voor in aanmerking.
Ik heb een poging gedaan bij de BCC en de Mediamarkt.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb een goed salaris en weinig vaste lasten.
Iemand een idee waar het misschien wel lukt?
Mvg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |