Iemand met een goed salaris heeft doorgaans ook hoge lasten. Hoe de fuck wil je huren voor 300 in de maand met een salaris van 2 ruggen in de maand schoon? En hypotheek? De bank wil dat je dan toch wel een honderdje of 6, 7 minimaal gaat aflossen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:43 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je een goed salaris en winig vaste lasten hebt, heb je dus ook een sparpotje. Koop hem daarvan, hoef je ook niet te lenen
Je hebt internet toch.. uitzendinggemistpuntenelquote:
Zit nog steeds gewoon garantie opquote:
Iquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je dood of raak je je baan kwijt zonder tv?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:47 schreef Wokkel het volgende:
Hoe kansloos ben je als je een tv op afbetaling wil kopen.
Wees blij dat de BCC en MediaMarkt blijkbaar nog enige intelligentie hebben om je tegen die zotheid te beschermen.
Wees blij dat de BCC en MediaMarkt blijkbaar nog enige intelligentie hebben om je tegen die zotheid te beschermen.
Geenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:46 schreef TJV het volgende:
Wat geven ze als reden dat ze niet met je in zee gaan?
Ik wil een tv van minimaal 42"quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:46 schreef kwiwi het volgende:
Goed salaris, weinig vaste lasten, en geen 100 euro hebben liggen?
Over het algemeen beschermen die vooral hun eigen inkomsten. Ik denk dat we dat hoge inkomen en de lage lasten met een flinke hoeveelheid (goedkoop) zout kunnen nemen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:47 schreef Wokkel het volgende:
Dus jij hebt een tv voor mequote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:46 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Zit nog steeds gewoon garantie op
Hoeveel is je inkomen en hoeveel de uitgaven. Dat bedrag ertussen kan je dan uitgeven. Als je zo goed verdiend kan je heus een TV van 300 eurootjes kopenquote:
Dat snapte ik ook al niet. Ze zegt dat ze een goed salaris heeft en weinig vaste lasten. Dan zou je volgens mij toch wel in een keer zelf zo'n tv kunnen betalen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:48 schreef GalgenRad het volgende:
als zelfs de mediamarkt je geen tv wil verkopen in termijnen moet er iets goed mis zijn met je financiële situatie
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:46 schreef Patroon het volgende:
Lol koop voor 25 euro een dikke tv en spaar voor de duurdere. Lenen voor een tv is echt dom. Of je wil graag het dubbele betalen aan rente. Hierdoor komen tokkies in de problemen.
Ja ze heeft er toch echt een van 42 inch nodig anders gaat ze dood.quote:
En die kan je niet betalen?quote:
Troll of je bent een perfecte kandidaat voor dubbeltje op zijn kant.quote:
Nee, ben aan het sparen voor mijn hobby.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:47 schreef kijkmij het volgende:
Als je een goed salaris hebt kun je hem toch ook wel in een keer zelf betalen?
Paaldansen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:51 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Nee, ben aan het sparen voor mijn hobby.
Is niet het geval, daardoor snap ik er niks van.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:48 schreef GalgenRad het volgende:
als zelfs de mediamarkt je geen tv wil verkopen in termijnen moet er iets goed mis zijn met je financiële situatie
is dat 'goede salaris' dan wel hoger dan die 'weinig vaste lasten' ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:40 schreef MissKriel het volgende:
Ik heb een goed salaris en weinig vaste lasten.
Zeg dan. Ik werk bij Comfortcard, dan doe ik de berekening wel voor jequote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:52 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Is niet het geval, daardoor snap ik er niks van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |