bel johnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:52 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Is niet het geval, daardoor snap ik er niks van.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarschijnlijk zie je er niet genoeg pauper uit TS dus denken ze dat jij iemand bent die wel alles op tijd aflost zodat hun geen dikke rente kunnen trekken.
m.a.w. trek zwerver kleding aan, laat je baard staan, kam je haren niet en zorg dat je stinkt en probeer het nog eens.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:53 schreef bEpOLITR het volgende:
Het hangt of staat waarschijnlijk met het hebben van een vaste aanstelling op je werk. Heb je een vaste aanstelling/contract?
Ja maar dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoeveel is je inkomen en hoeveel de uitgaven. Dat bedrag ertussen kan je dan uitgeven. Als je zo goed verdiend kan je heus een TV van 300 eurootjes kopen
ik heb er net zelfs een gratis aangeboden. Ook niet goed genoegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef Biogarde het volgende:
Ik had laatst ook de tv kapot. Even geen geld door een kapotte auto. Op MP een beeldbuis gezocht en die opgehaald in ruil voor een krat bier.
Matchline uberpwn 1 meter breedbeeld.
Dan moet je keuzes maken. Dan kun je een bedrag van je spaarsaldo gebruiken voor je nieuwe tv en moet je langer sparen. Of je koopt geen nieuwe tv of een goedkopere. Ik wil ook zoveel dingen maar ja alles hangt vast van je maandelijkse inkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:51 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Nee, ben aan het sparen voor mijn hobby.
Ja want anders heet het stelen.quote:
Geef jij me op?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Troll of je bent een perfecte kandidaat voor dubbeltje op zijn kant.
een vast contract voor een kleine lening , het is geen hypotheek...quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
is dat 'goede salaris' dan wel hoger dan die 'weinig vaste lasten' ?
Nee klopt maar het is een lening en je krijgt het niet meer tegenwoordig met geen vast contract.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een vast contract voor een kleinee lening , het is geen hypotheek...
bewijs?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:57 schreef bEpOLITR het volgende:
[..]
Nee klopt maar het is een lening en je krijgt het niet meer tegenwoordig met geen vast contract.
Neequote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:53 schreef bEpOLITR het volgende:
Het hangt of staat waarschijnlijk met het hebben van een vaste aanstelling op je werk. Heb je een vaste aanstelling/contract?
Dat zeggen wij niet ivm privacy redenenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:53 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Dus toen jij vroeg "waarom niet?", zeiden zij "zeggen we niet"...?
Lekker vaag verhaal dit.
Nice, kom je hem ook brengenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef Plantagehouder het volgende:
als je geen vriend hebt wil ik hem wel voor je kopen
jij bent nog kanslozer dan TSquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:59 schreef bEpOLITR het volgende:
[..]
Even afwachten of ts wilt antwoorden of ze een vast contract hebt.
Doe eens leuke opbeurende foto's posten van jezelf dan kwiwiquote:
Geen vast contract?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:59 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Dat zeggen wij niet ivm privacy redenen
Hoe wil je dan dat wij de reden vertellen als je geen informatie geeft, heb je/jullie een vast contract?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:59 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Dat zeggen wij niet ivm privacy redenen
Is dat van belang dan in deze? Zij stelt een vraag, heeft geen schulden, geen bkr notering. Enigste reden waarom je dan geen lening kunt krijgen van een bank is dan het hebben van geen vast inkomen/contract. Iets anders kan ik niet verzinnen jij wel. En of ik een contract heb doet er niet toe in deze.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:12 schreef bEpOLITR het volgende:
[..]
Is dat van belang dan in deze? Zij stelt een vraag, heeft geen schulden, geen bkr notering. Enigste reden waarom je dan geen lening kunt krijgen van een bank is dan het hebben van geen vast inkomen/contract. Iets anders kan ik niet verzinnen jij wel. En of ik een contract heb doet er niet toe in deze.
Wat dacht je van een liegende TS?quote:
Ow oke, dan ben ik te goedgelovig, dacht dat het echt was.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat dacht je van een liegende TS?Voor zo'n lening maakt het niet uit of je een vast contract hebt of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |