Mir had je op facebook gekeken, ik heb je getagd in een post waar iemand iets verkoopt wat jij misschien wel wiltquote:
Die lak is allang wegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mir had je op facebook gekeken, ik heb je getagd in een post waar iemand iets verkoopt wat jij misschien wel wilt
Welke lak? Ik zie sjaans post niet.quote:
Finger paints asylum werd op fb te koop aangeboden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke lak? Ik zie sjaans post niet.
ik zou juist gelijk gaan, straks heb je een andere dag een stomme verkoper die lastig doet!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
Winkel gebeld, zij denken ook dat de schoenen een productiefout zijn. Ik heb alleen geen zin om naar de stad te gaan.
Nee, ik had de bedrijfsleidert aan de telefoon en die is er donderdagavond ook!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou juist gelijk gaan, straks heb je een andere dag een stomme verkoper die lastig doet!
niet goed laten drogen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Fuque. Dan kan ik dus zo'n beetje al mijn handdoeken weggooien...
Ik heb een stoffen wasmand, en het water bleek niet zo goed weg te lopen als dat ik dacht. Die handdoeken zijn dus al weken continu natquote:
ughquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een stoffen wasmand, en het water bleek niet zo goed weg te lopen als dat ik dacht. Die handdoeken zijn dus al weken continu nat.
dan zou ik inderdaad ze lekker wegmikken en nieuwe kopen, bah zegquote:
Student, u bent. Gerechtvaardigd, het isquote:
Ja of blokker, wehkamp endeso!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan zou ik inderdaad ze lekker wegmikken en nieuwe kopen, bah zeg![]()
Zijn er geen goeie aanbiedingen bij de Hema of Action ofzo?
hehehehe, handig! Is het erg of valt het mee?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
fotos gemaakt, bedenk ik dat ik geen clean up gedaan hebnaja nu is t al te donker om nieuwe te maken
Kijk, dat zijn de leuke cadeautjes!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Als beloning na een dag hard werken, heb ik dan toch eindelijk Floam in mijn postkluisjevakje liggen!![]()
Nee is niet zo heel erg, ik had bij mijn blogpost van gister ook geen clean up gedaan, als mijn reuma niet irritant doet gaat lakken primaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, handig! Is het erg of valt het mee?
En wat heb je opgedaan?
Jawel he.quote:
pakketjesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Als beloning na een dag hard werken, heb ik dan toch eindelijk Floam in mijn postkluisjevakje liggen!![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahahaha, geweldig Mss!
Ben je nog steeds het enige kleinkind wat uit huis is? Is de rest zoveel jonger of....?
Zo heerlijk is dat he, lekker douchen, uitgebreid jezelf lekker wassen en maskertje etc en dan uit de douche een dikke handdoek om je heen wikkelen![]()
Ik heb zo'n hammam-doek gekocht bij de Hema voor mijn vakantie. Ideaal als je de sauna uit komt en alleen in handdoek gewikkeld buiten bij het meer gaat zitten uitdampen![]()
En dat ding is echt briljant, ik heb 'm gisteren lekker thuis gebruikt na het douchen omdat hij zo fijn voelt (en ik er daarna nog lekker meer rond ging lopen omdat ik geen zin had om aan te kleden)
ik zit even te kijken maaruh.... die Grape set match, is dat ZONDER clean up???quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee is niet zo heel erg, ik had bij mijn blogpost van gister ook geen clean up gedaan, als mijn reuma niet irritant doet gaat lakken primaje ziet het een klein beetje maar ze doen t er maar mee
en ik heb catch me in your net gelakt van opi, nu ff blogpost maken
ach, dat valt ook nog wel mee. Geen 40-jarige maagdelijke neven die thuis wonen bij paps en mams ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Ik was er ook vroeg bij hoor, ik was 17. Er zijn aan die kant van de familie nog 6 kleinkinderen. De jongste twee zijn 11 en 13, logisch dat die nog thuis wonen. Mijn broertjes zijn 21 en wonen nog thuis. Ze deden mbo dus het was ook niet echt nodig. Eentje wilde een hbo in Maastricht doen, en op kamers gaan maar is niet toegelaten. Hij weet nu nog niet wat hij gaat doen. De ander kan niet doorleren in zijn vak, en werkt nu. Maar hem zie ik nog niet vertrekken. Dan heb ik nog twee neven van 20 en 22. De oudste studeert wel, maar reist, de jongste heeft al meerdere studies gedaan en steeds gekapt. Dus ja, ik ben al heel lang de enige die op zichzelf woont. En ik denk dat dat ook no wel even zo zal blijven.
Ja klopt die is zonderquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit even te kijken maaruh.... die Grape set match, is dat ZONDER clean up???![]()
![]()
![]()
Is die nu al lelijk dat je een andere kleur op doet of gewoon zin in een andere kleur of voor blogpost ofzo? Wel een leuk zomers kleurtje, die van vandaag, jammer dat de zomer uit blijft![]()
Boven de Poolcirkel hadden we mooier weer man, dit is echt triest![]()
En onze heg moet geknipt worden (nogal ontploft door het weer) maar het blijft hier regenen
Neequote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach, dat valt ook nog wel mee. Geen 40-jarige maagdelijke neven die thuis wonen bij paps en mams ofzo
ik ben een mongool dus bij mij ziet het er nooit in 1 keer netjes uitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja klopt die is zonderAls een lakje fijn lakt heb ik vaak geen clean up nodig, mits dus mijn handen teveel trillen
Maar cleanup is sowieso minimaal, meestal paar kleine streepjes weghalen en klaar
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben een mongool dus bij mij ziet het er nooit in 1 keer netjes uit![]()
Stom he, bij schilderen in huis kan ik wel de pietluttige dingen netjes doen, maar bij nagels lakken gaat het echt minder en heb ik ineens geen geduld
ja das natuurlijk ook weer zo, ik word minstens 110 jaar dus ik heb nog even de tijd om te oefenenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis ook een kwestie van vaak doen, dat scheelt.
Toen ik net weer begon met nagels lakken zat alles continue onder (en mooi dat ik het vond)
Nu lak ik zak straks dat een cleanup nauwelijks nodig is
hahaha, wat moet er gebeuren danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]kom hier maar schilderen dan lak ik je nagels wel
Zeg maar nee, dan krijg je er tweequote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:56 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben echt een kneus. Gewoon twee brandwonden opgelopen op het werk vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Mag ik éven zeiken over True Blood
Spoiler bevat info die je nog niet wilt weten als je nog niet aan seizoen 5 van de tv-serie bent begonnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Uhm, mevrouw, ik wilde geen aardbeienjam op mijn broodje hoor?"quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En vlak erna gewoon klanten helpen, like a boss.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Meer zo. 'Auw, kut!'quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Uhm, mevrouw, ik wilde geen aardbeienjam op mijn broodje hoor?"
"oh, das een stukje van mijn verbrande vleesch op uw broodje, sorry he"
"oh geen probleem, ik ben wel in voor avontuurlijk eten"
Zoiets?
Ik moet nog wat dingen afschilderen, het is niet veel magoed, lichaam werkt niet mee en als lichaam dan wel normaal doet ga ik liever leuke dingen doen enzoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahaha, wat moet er gebeuren dan
En mijn nagels zijn weer een beetje gone![]()
Tijdens de vakantie was lakken niet handig want de muggenspray loste mijn nagellak op (echt, euwwww was dat) en had ik ze heel kort gevijld omdat dat handiger was daar. Met als gevolg dat ze door alle dingen die we deden allemaal afgescheurd zijn tot mini-nagels
![]()
Ik ben dus maar weer opnieuw begonnen met groeien, maar dat duurt zo fucking lang weer
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Meer zo. 'Auw, kut!'
'Heeft u al naturel croissants?'
'Ja hoor' *pakt eentje in* 'Astublieft'
'Godverdekut!'
anders doen we een keer een meet bij jou, ga ik schilderen en de rest nagels lakken ofzo?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet nog wat dingen afschilderen, het is niet veel magoed, lichaam werkt niet mee en als lichaam dan wel normaal doet ga ik liever leuke dingen doen enzo!
Ben je gekquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anders doen we een keer een meet bij jou, ga ik schilderen en de rest nagels lakken ofzo?
ja dat was zo kansloosquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:27 schreef Mss het volgende:
Teen Mom: een lening nemen voor een boobjob.
Wat een faalwijfquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat was zo kansloosja want dat verdiend wel terug want ik wordt model
en dan geen modellenwerk meer doen
whut? heb je het nog over farrah? die jongen is namelijk overleden hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:29 schreef Mss het volgende:
Dat met die vader van dat kind is ook zo raar.
Ja dat klopt, maar hoe dat bekend wordt gemaakt is heel raar. In haar 16 and pregnant aflevering wordt er gezegd dat zij niks meer met hem te maken wil hebben. Dat hij uit haar buurt wordt gehouden. Vervolgens hoor je een heel seizoen niks meer over die vader en in seizoen 2 hoor je ineens dat die vader is overleden en dat ze hem heel erg mist en dat ze het jammer vind dat haar kind haar vader nooit zal zien. In seizoen 3 wordt duidelijk dat die jongen voor de geboorte van dat kind is overleden. Waarom doet ze in die 16 and pregnant aflevering alsof ze niks van hem wil weten, terwijl hij in het tijdsbestek dat die aflevering is opgenomen dood gaat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut? heb je het nog over farrah? die jongen is namelijk overleden he
Volgens mij was dat in het begin gewoon nep omdat ze niet wist hoe ze er mee om moest gaan, ik dacht dat hij al overleden was voordat ze wist dat ze zwanger was...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar hoe dat bekend wordt gemaakt is heel raar. In haar 16 and pregnant aflevering wordt er gezegd dat zij niks meer met hem te maken wil hebben. Dat hij uit haar buurt wordt gehouden. Vervolgens hoor je een heel seizoen niks meer over die vader en in seizoen 2 hoor je ineens dat die vader is overleden en dat ze hem heel erg mist en dat ze het jammer vind dat haar kind haar vader nooit zal zien. In seizoen 3 wordt duidelijk dat die jongen voor de geboorte van dat kind is overleden. Waarom doet ze in die 16 and pregnant aflevering alsof ze niks van hem wil weten, terwijl hij in het tijdsbestek dat die aflevering is opgenomen dood gaat?
aan wat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:26 schreef Mss het volgende:
Ik loop in de super en hier loopt een type rond dat zo mee zou kunnen doen aan HTMD.
ik moest het even opzoeken want meestal bij Engelse series hoef ik geen ondertiteling, maar meneer hier wel. Maar we kijken het zonder ondertitelingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kip kijk jij seizoen 5 met of zonder ondertiteling?
Hahaha, dat kan ook hoor, maar ik vind het altijd wel leuk om te doen en zeker als ik er iemand mee kan helpenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben je gekmeet mag altijd, maar dan gaan we gezellig ouwehoernen, lakken en noms eten
Hahaha, you know me so wellquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:17 schreef megamandy het volgende:
Haha Kip dat dacht al van True Blood. Pam was wel sexy in haar pyjama
Ja godver dat vind ik helemaal niet leukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahaha, you know me so well(ook niet zo moeilijk in dit opzicht
)
Ik ben wel weer erg blij met de lurfmaking (lees: hete sex) in dit seizoen
Ik hoopte mét want dan kon ik al gaan downloadenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest het even opzoeken want meestal bij Engelse series hoef ik geen ondertiteling, maar meneer hier wel. Maar we kijken het zonder ondertiteling
Zorg dat ie niet tussen de spaken komtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:47 schreef RenRen- het volgende:
Hallon! Morgen met Smeagol fietsen!hoe gaat alles hier?
Hij zit in een mandje, duhhh.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zorg dat ie niet tussen de spaken komt
ThihiEn ik moet al vaak traag fietsen voor mn hond; benieuwd hoe dat met jullie cavia moet
Verder alles goed hier. Huis bijna helemaal gepoets (altijd fijn... zaterdag spenderen aan poetsen). Dus nu heb ik maar een biertje gepakt
Owjah dat klopt ! Had ik nog teruggelezen ookquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij zit in een mandje, duhhh.dus maakt allemaal niet veel uit
Wel goed dat het schoon is nu, dat zijn van die uitsteldingen
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik had net een fucking hyperventilatieaanval. 1,5u op bed gelegenmaar gaat nu beter, zo komen alle vrienden, ik hou me iig rustig de rest van de avond
Hoe kwam dat dan? Wel vervelend lijkt me datquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik had net een fucking hyperventilatieaanval. 1,5u op bed gelegenmaar gaat nu beter, zo komen alle vrienden, ik hou me iig rustig de rest van de avond
door dat verhaal van je handdoeken en je fruitvliegjes heb ik nu een mental image van jouw woonruimte zoiets als dit:quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
door dat verhaal van je handdoeken en je fruitvliegjes heb ik nu een mental image van jouw woonruimte zoiets als dit:
[ afbeelding ]
zoeken op "filthy house" geeft leuke resultaten zullen we maar zeggenquote:
Niet hier, dat is zeker.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Ennnnnnn, mijn dreads gaan er weer uit
Klotedingen, ze pluizen als de ziekte
Yaaayquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Ennnnnnn, mijn dreads gaan er weer uit
Klotedingen, ze pluizen als de ziekte
Ik zal zo eens een foto maken van mijn haar, het heeft nu een week in vlechtjes gezetenquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal zo eens een foto maken van mijn haar, het heeft nu een week in vlechtjes gezeten![]()
DOE DOEquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal zo eens een foto maken van mijn haar, het heeft nu een week in vlechtjes gezeten![]()
SCHIET ES OP DAN !!!quote:
Slaap lekker chick!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
Niks meer op tv... moe... naar bed dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
Thihihihihihi
AfroLinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier voor jullie holo-freaks
http://www.kandeeshoes.com/e-boutique-c1/rainbow-p5吴 曼 迪
Hoerenschoenenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
AfroLin
En hier voor jullie holo-freaks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.kandeeshoes.com/e-boutique-c1/rainbow-p5
Thihihihihihi
Als je het wat korter knipt lijk je net op mijn poetelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dan kan ik van mezelf een extreme poodle makenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je het wat korter knipt lijk je net op mijn poetel
Wat een goeden idee!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan kan ik van mezelf een extreme poodle maken
Thihihihihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AWESOMEEEE
Of die ponyquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga voor een poodle met een slang dan denk ik
Kneus, koop dat ding gewoonquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit al 3 dagen te twijfelen of ik rumble zal kopen.. Terwijl het fucking 2,50 kost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hippen shirt ook
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
SMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hippen shirt ook![]()
IK GA COMMENTS PLAATSEN!!!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
nog maar 4 comments op mijn blog en dan zit ik op de 1000dat is snel gegaan
![]()
oh dr stond nog wat achterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is me serieus nog nooit opgevallen
SM in de fietkotquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
Nu denk ik altijd aan SM als ik dat shirt weer aan moet
quote:
Ja nee das dan ook wel weer zoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]Als ik SM al leuk zou vinden kan ik daar echt niemand bedenken waar ik dat mee zou willen
Ja, dat welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja nee das dan ook wel weer zo![]()
Maar t klinkt zo grappig
Dat is misschien juist het SM gedeelte eraanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]Als ik SM al leuk zou vinden kan ik daar echt niemand bedenken waar ik dat mee zou willen
BUt.... but.... I don't wanna....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is misschien juist het SM gedeelte eraan
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tatadataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 100 comments
La cat haz a hungryquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand probeert mij duidelijk te maken dat hij eten wilt
Joah!! GIEV!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MIKA EN MILO BWHAHAHAHAHAHHAHAAHAH
good luck with that
Mag ik Jill er bij?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wait whut .. dat was niet de bedoeling!
IK GA MORGEN MET JILL KNUFFELENquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag ik Jill er bij?
Krijg je dikkie er voor terug
Gaat ook al hardquote:
quote:
Ja, dat moet ik ook eens doen. 100x handiger dan alle blogs langs idd!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gaat ook al hardik zal es ff alles net op bloglovin toevoegen zodat ik alles bij kan houden, ik kijk nu eens in de zoveel tijd alle blogs endeso1
HEY!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga dikkie maar schoppen ofzo denk ik, bij gebrek aan een betere activiteit
sm shirtje uitquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga eerst maar eens douchen! Alle losse haren uit mijn haar spoelen en de frietlucht weg
Pyjamadagenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh datgene waar ik al de hele dag in zit ;D
Ja sinds 3 uur geen pijnstiller meer ingenomen eindelijk dus nu wel redleijk okayquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pyjamadagen
Gaat ie een beetje daar chick?
OHAIquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Meneer zit weer op de laptop hoor![]()
[ afbeelding ]
Dat is fijn, dat je wat minder pijn hebtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja sinds 3 uur geen pijnstiller meer ingenomen eindelijk dus nu wel redleijk okay
behalve lastige haarballen dan ...
Thehehehhe, goeden ideequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga een wachtwoord op mijn laptop zetten voor die stinkerd
Prima, al mijn vakken gehaald, dus verkansie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey chickie! Alles goed?
Ohnee, veel goed?
Beterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima, al mijn vakken gehaald, dus verkansie.Bij jou?
Frietlucht be gone.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Beter![]()
Ja, hier ookZo lekker douchen, eerst mijnen pafke oproken
netjes babequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima, al mijn vakken gehaald, dus verkansie.Bij jou?
Lekker jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frietlucht be gone.
Ik ga tukken denk ik, verder bijkomen van de vakantie.
Daarom kwam je natuurlijk ook niet naar de NoT! Je durfde niet!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
door dat verhaal van je handdoeken en je fruitvliegjes heb ik nu een mental image van jouw woonruimte zoiets als dit:
[ afbeelding ]
.... Watquote:Op zondag 15 juli 2012 00:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom kwam je natuurlijk ook niet naar de NoT! Je durfde niet!
Die fruitvliegjes komen trouwens van buiten. Want daar ligt eten. Wat andere mensen naar beneden gooien.
Eten uit het raam gooien. Natuurlijk. Zeg niet dat jij dat niet elke dag doetquote:
KLOPT, je hebt me doorquote:Op zondag 15 juli 2012 00:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom kwam je natuurlijk ook niet naar de NoT! Je durfde niet!
Die fruitvliegjes komen trouwens van buiten. Want daar ligt eten. Wat andere mensen naar beneden gooien.
No problem gekquote:Op zondag 15 juli 2012 02:16 schreef Lindytje het volgende:
Oh, Kiepske!! Ik vergeet steeds te antwoorden op je PM....![]()
Ga ik morgen doen, duik nu mijn bed in
Wij zaten van de week seizoen 4 opnieuw te kijken omdat we wilden "voorbereiden" op seizoen 5. En toen zag ik ook dat Twilight boek, heb alleen dat UD palette niet gezien toen in de flits dat die doos voorbij kwam, maar écht, té grappig!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:55 schreef megamandy het volgende:
Zit ik nog een aflevering van True Blood te kijken, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Dat wijf heeft mijn pallet![]()
Eigenlijk stopte ik de aflevering om te checken of het serieus een boek van Twilight was, dat vond ik ook wel humor en toen zag ik het UD palette
Daar heb ik toen zo hard om gelachen hčquote:Op zondag 15 juli 2012 02:28 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik moest zo lachen om Supernatural, waarin Dean iemand opbelt en snel verzint dat hij dokter is als smoes. En zich dan voorstelt als dokter James Hetfield![]()
En we zijn pas bij het midden van seizoen 1, dus nog genoeg te zien
Mensen gooien hier eten en afval over het balkon naar beneden. Dat is makkelijker dan weggooien.quote:
Ja wij dus ookquote:
POTVERDOMME!quote:
Of juist dikker gaan lakkenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
POTVERDOMME!
ik zeg mijn blog op... aan dit soort dingen kan ik toch nooit tippen
IK GA NU DAT LAKJE KOPEN!
Kan je der niet iets sjieks van maken?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompidom, scriptie nakijken.
Jammer dat "stukjes nakijken" zo loos is om op je CV te zetten.
Overig: taalnasiquote:Op zondag 15 juli 2012 15:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kan je der niet iets sjieks van maken?Van iets van taalnazi ofzo.
Oh dear godquote:Op zondag 15 juli 2012 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die 2 uur in de trein gaan zitten voor "kwaliteit" en met een tattoo thuiskomen die prima op zo'n failblog zou passen.
nasiquote:
Ik gooi ze wel op fb.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dear godpics?
[..]
nasi.
Omnomnom we hebben echt veel noms over van m'n verjaardag
Nomsquote:Op zondag 15 juli 2012 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gooi ze wel op fb.
En ommonmon, nomz.
*start FB*quote:Op zondag 15 juli 2012 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gooi ze wel op fb.
En ommonmon, nomz.
Ik vraag me dan altijd af of ze oprecht blij zijn met hun plakplaatjes.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Erger dan mijn verwachtingenLaat ik het fascineren noemen
Geen ideequote:Op zondag 15 juli 2012 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of ze oprecht blij zijn met hun plakplaatjes.
Ja precies en dat wil ik dus niet. Ookal noemen ze het old school, vooral het gezicht is 99% in Nederland cartoony terwijl ik het dus meer realistisch wil.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het idee dat de meeste pinups wat meer cartoony zijn hier, klopt dat? Wat ik zo even bij bij mij bekende artiesten zie, that is.
Die is wel vet, hopen dat die er meer heeft.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies en dat wil ik dus niet. Ookal noemen ze het old school, vooral het gezicht is 99% in Nederland cartoony terwijl ik het dus meer realistisch wil.
Maar het is toch ook weer niet hetzelfde als een portret qua details en dat is zo lastig te vinden.
Dan komt die Isnar van Queen of Rings nog het dichts in de buurt wat RenRen hier laatst liet zien maar die heeft maar 1 foto online. Dus ik denk dat de volgende keer als ik in Rotterdam ga winkelen maar even die winkel inloop om te kijken of de portfolio daar groter is.
[ afbeelding ]
Heb je die voorste voet goed bekeken?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies en dat wil ik dus niet. Ookal noemen ze het old school, vooral het gezicht is 99% in Nederland cartoony terwijl ik het dus meer realistisch wil.
Maar het is toch ook weer niet hetzelfde als een portret qua details en dat is zo lastig te vinden.
Dan komt die Isnar van Queen of Rings nog het dichts in de buurt wat RenRen hier laatst liet zien maar die heeft maar 1 foto online. Dus ik denk dat de volgende keer als ik in Rotterdam ga winkelen maar even die winkel inloop om te kijken of de portfolio daar groter is.
[ afbeelding ]
Whutquote:Op zondag 15 juli 2012 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Masja die haarconditioner op der nagels smeert lolwhut
Dat was ook mijn commentaar toen RenRen het plaatje hier zettequote:Op zondag 15 juli 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je die voorste voet goed bekeken?
Misschien ook handig om te lezenquote:Op zondag 15 juli 2012 16:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was ook mijn commentaar toen RenRen het plaatje hier zetteHelaas kom je dat heel vaak tegen bij een pin-up dat de voeten een hele rare bolling hebben. Daarom wil ik meer voorbeelden zien en als je ontwerp getekend is zou je dat zelf toch ook moeten kunnen zien/laten verbeteren lijkt mij?
Dat verhaal eromheen ookquote:Op zondag 15 juli 2012 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Masja die haarconditioner op der nagels smeert lolwhut
Ja iddquote:Op zondag 15 juli 2012 16:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat verhaal eromheen ookkun je beter Lemony Flutter kopen denk dat je met zo'n potje langer kan doen dan met zo'n sprayflacon.
Maar ook hoe die nagels eruit zien, zeker die waar de gelnagel nog haf opzit
Ik zal eens kijken, dankje. Ben ook een tijdje actief geweest op Tons of Tattoo's maar ik ben mijn gebruikersnaam kwijt van dat forumquote:Op zondag 15 juli 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien ook handig om te lezen
http://piercingforum.nl/viewtopic.php?f=27&t=2035
Spees staat vol voor d'r dertigste?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees net dat er een dotwork artist bij een shop in breda werkt, fuck
Meh, ik hou niet van realistische dingen op mn lijfquote:Op zondag 15 juli 2012 16:56 schreef megamandy het volgende:
Hier voor Spees, uit het tattoo topic hier op fok!
[ afbeelding ]
Als ik werk heb ga ik een x langsquote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spees staat vol voor d'r dertigste?
Maar het zijn wel puntjesquote:Op zondag 15 juli 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh, ik hou niet van realistische dingen op mn lijf
Da's wel kak.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik werk heb ga ik een x langs
Beetje jammer dat ik niks kan vinden wel
Geen idee wat nog. Maar dotwork is kaching omdat het vet lang duurt, dus eerst serieus werk zoeken en sparen en dan kan ik ondertussen wel nadenken wat ik wilquote:Op zondag 15 juli 2012 17:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar het zijn wel puntjes![]()
Wat wil jij dan ongeveer laten zetten met dotwork?
Als ik ooit mijn diploma haal mag ik van mijzelf een uil laten zetten, maar eerder niet
En dan komt er op tv dat je doodgegooid wordt met vakantiewerk. Uhuquote:
Waarschijnlijk omdat meer gegadigden daar last van hadden.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan komt er op tv dat je doodgegooid wordt met vakantiewerk. Uhu
Het enige waar ik reactie op heb gehad is niet te bereiken met het openbaar vervoer, handig man
Of een bakkerij?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik heb serieus alle winkels die ik kon bedenken in boxtel gechecked op vacatures maar alles niks
Zelfs niet bij supermarkten![]()
![]()
Speeltjesquote:Op zondag 15 juli 2012 17:49 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Mijn eersten post vanaf mijn nieuwe galaxy tab 2
Joah! Ik dacht, ik ga even een tablet kopen, hoeft niet zo'n fancy ding te zijn en ik loop de winkel 340 euro armer uitquote:
Bwehehequote:Op zondag 15 juli 2012 17:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joah! Ik dacht, ik ga even een tablet kopen, hoeft niet zo'n fancy ding te zijn en ik loop de winkel 340 euro armer uit
Bekend iets wel.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel! Misschien daarom wel juist.....
1?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:35 schreef Diconnected het volgende:
Ik kan misschien een iPad overkopen voor 250 euro
Nee iPad 2quote:
nicequote:Op zondag 15 juli 2012 19:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee iPad 2die 2 weken intensief is gebruikt door vrienden van me, en die nu ligt te verstoffen in de la
echt zonde, ik zou er echt iedere dag mee bezig zijn
Jij gebruikt hem toch ook voor college's enzo? Werkt dat een beetje?
Nicequote:
Ja dat doe ik, heb autocorrect uitgezetquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nice
Spees, maak je er ook aantekeningen op? Ik vind het op zich erg fijn typen, maar er vallen delen van woorden weg als ik te snel ga.
Okay, dus wel goed te doen dus?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat doe ik, heb autocorrect uitgezet
Die sluit je toch heul niet af tijdens collegedag.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beter dan elke x wachten tot netbook is opgestart en afgesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |