Mir had je op facebook gekeken, ik heb je getagd in een post waar iemand iets verkoopt wat jij misschien wel wiltquote:
Die lak is allang wegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mir had je op facebook gekeken, ik heb je getagd in een post waar iemand iets verkoopt wat jij misschien wel wilt
Welke lak? Ik zie sjaans post niet.quote:
Finger paints asylum werd op fb te koop aangeboden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Welke lak? Ik zie sjaans post niet.
ik zou juist gelijk gaan, straks heb je een andere dag een stomme verkoper die lastig doet!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:42 schreef Mss het volgende:
Winkel gebeld, zij denken ook dat de schoenen een productiefout zijn. Ik heb alleen geen zin om naar de stad te gaan.
Nee, ik had de bedrijfsleidert aan de telefoon en die is er donderdagavond ook!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou juist gelijk gaan, straks heb je een andere dag een stomme verkoper die lastig doet!
niet goed laten drogen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Fuque. Dan kan ik dus zo'n beetje al mijn handdoeken weggooien...
Ik heb een stoffen wasmand, en het water bleek niet zo goed weg te lopen als dat ik dacht. Die handdoeken zijn dus al weken continu natquote:
ughquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een stoffen wasmand, en het water bleek niet zo goed weg te lopen als dat ik dacht. Die handdoeken zijn dus al weken continu nat.
dan zou ik inderdaad ze lekker wegmikken en nieuwe kopen, bah zegquote:
Student, u bent. Gerechtvaardigd, het isquote:
Ja of blokker, wehkamp endeso!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan zou ik inderdaad ze lekker wegmikken en nieuwe kopen, bah zeg![]()
Zijn er geen goeie aanbiedingen bij de Hema of Action ofzo?
hehehehe, handig! Is het erg of valt het mee?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
fotos gemaakt, bedenk ik dat ik geen clean up gedaan hebnaja nu is t al te donker om nieuwe te maken
Kijk, dat zijn de leuke cadeautjes!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Als beloning na een dag hard werken, heb ik dan toch eindelijk Floam in mijn postkluisjevakje liggen!![]()
Nee is niet zo heel erg, ik had bij mijn blogpost van gister ook geen clean up gedaan, als mijn reuma niet irritant doet gaat lakken primaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, handig! Is het erg of valt het mee?
En wat heb je opgedaan?
Jawel he.quote:
pakketjesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Als beloning na een dag hard werken, heb ik dan toch eindelijk Floam in mijn postkluisjevakje liggen!![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahahaha, geweldig Mss!
Ben je nog steeds het enige kleinkind wat uit huis is? Is de rest zoveel jonger of....?
Zo heerlijk is dat he, lekker douchen, uitgebreid jezelf lekker wassen en maskertje etc en dan uit de douche een dikke handdoek om je heen wikkelen![]()
Ik heb zo'n hammam-doek gekocht bij de Hema voor mijn vakantie. Ideaal als je de sauna uit komt en alleen in handdoek gewikkeld buiten bij het meer gaat zitten uitdampen![]()
En dat ding is echt briljant, ik heb 'm gisteren lekker thuis gebruikt na het douchen omdat hij zo fijn voelt (en ik er daarna nog lekker meer rond ging lopen omdat ik geen zin had om aan te kleden)
ik zit even te kijken maaruh.... die Grape set match, is dat ZONDER clean up???quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee is niet zo heel erg, ik had bij mijn blogpost van gister ook geen clean up gedaan, als mijn reuma niet irritant doet gaat lakken primaje ziet het een klein beetje maar ze doen t er maar mee
en ik heb catch me in your net gelakt van opi, nu ff blogpost maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |