Uhuquote:
Ja die zijn ook leukquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
hendigik heb wel zo'n workmate gehaald laatst, maar zaagtafel is ook handig
Ze heeft voor de gemiddelde man de IPHquote:
Ja, je wil ook als het klaar is nog wel een beetje kunnen wonen héquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die zijn ook leukHet liefst zou ik zo'n knoeperd van een werkbank hebben, maat eettafel enzo.
Valt toch nog wel mee voor een vrouwquote:
Neemt ongelofelijk veel ruimte in beslag ja, maar moohh wat zou het tof staanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die zijn ook leukHet liefst zou ik zo'n knoeperd van een werkbank hebben, maat eettafel enzo.
Nou hij zou wel in de schuur kunnen, maar daar staat al een klein werkbankje, dus ik skip maarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, je wil ook als het klaar is nog wel een beetje kunnen wonen hé
[..]
Valt toch nog wel mee voor een vrouw
Haha, beste zin van de dagquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, je wil ook als het klaar is nog wel een beetje kunnen wonen hé
[..]
Valt toch nog wel mee voor een vrouw
Mijn vriendin is niet heel veel groter heurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, beste zin van de dagDat hoor ik echt nooit
Is dat dan 1.50m in werkelijkheid, of was het 1.55m?quote:
Met knuffelen wel fijn, komt ze precies tot je borstkasquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is niet heel veel groter heurmisschien 5cm ofzo
1.58 volgens de laatste meting, maar dat was op het gemeentehuisquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan 1.50m in werkelijkheid, of was het 1.55m?
Petitequote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
1.58 volgens de laatste meting, maar dat was op het gemeentehuisDenk dat het er iets onder zit
Neem hetgene wat je moet afmaken mee als je naar de wellnes wandelt om het in het bubbelbad af te maken, cadeautjes kopen doe je in de giftshop en kleren heb je daar toch niet nodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:09 schreef Ynske het volgende:
Dubio, moet nog cadeautjes kopen, wil misschien nog iets van leuke kleren, moet nog wat afmaken, wil misschien nog wen stuk gaan wandelen, misschien is ontspannen in wellness in aken een goed idee, en heb alleen dit weekend nog
Heb ik iets van je aan soms?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |