Ah, goed dat je het zegt. Dat was me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:11 schreef Lalavy het volgende:
Ze vraagt welke van de eilanden leuker is met de keuze tussen twee opties en met de reden hiervoor (kortom ervaringen van mensen die er zijn geweest). Ze vraagt dus niet om random eilanden of vakantie bestemmingen te noemen voor alle faalers hierboven...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje. Al die andere antwoorden heb ik inderdaad niks aan...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:11 schreef Lalavy het volgende:
Ze vraagt welke van de eilanden leuker is met de keuze tussen twee opties en met de reden hiervoor (kortom ervaringen van mensen die er zijn geweest). Ze vraagt dus niet om random eilanden of vakantie bestemmingen te noemen voor alle faalers hierboven...![]()
![]()
Wij ook niet aan 2 van zulke kut topics.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:16 schreef Martje2010 het volgende:
[..]
Dankje. Al die andere antwoorden heb ik inderdaad niks aan...
Vakantiebestemmingen is één woordquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:11 schreef Lalavy het volgende:
![]()
Gelukkig kwam mijn antwoord na de jouwes, dus ik ben geen faalertquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:11 schreef Lalavy het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |