Jade Cocoon? Wilde gok.quote:Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef HorridOwn4ge het volgende:
het spel wat ik bedoelde speelde ik op de PS1 het gaat over een held in een klein dorpje met een of ander kristal hiermee kon je monsters 'vangen' ofzo, erg vaag spel van wat ik me ervan herinner.
Nummer 1 zou ik inderdaad ook Jade Cocoon gokkenquote:Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef HorridOwn4ge het volgende:
Ik zoek 2 spellen mensen,
het spel wat ik bedoelde speelde ik op de PS1 het gaat over een held in een klein dorpje met een of ander kristal hiermee kon je monsters 'vangen' ofzo, erg vaag spel van wat ik me ervan herinner.
Het andere spel start zoals elke japanse RPG start je wordt wakker in je bed en je krijgt een of ander ei en daarmee ga je een kasteel in met een of ander vaag wezen dat je hielp.
Misschien kan iemand mij hiermee helpen, thx.
Putt-Putt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zoek ook al járen om dit spel.. Vaag geheugen, dus hopelijk kunnen jullie er iets mee
Ik heb het als kind (in de 90s) veel gespeeld op de PC. Er was een paars beest/wezen/poppetje wat je overal mee hielp, opdrachten doen etc. Er waren meerdere ''sidekicks'' die je overal in het spel tegenkwam, en waar je ook miniatuur poppetjes van moest zoeken/sparen.
Educatief spel, maar ook met kleine spelletjes tussendoor. Muziek maken met flessen water, je eigen ''hoofd'' opmaken met make-up, pruiken etc etc.
Als het goed is zijn er meerdere versies van. Sowieso eentje wat draait om het circus!
Nee helaas, PuttPutt heb ik ook ''grijs'' gespeeld..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:01 schreef BdR het volgende:
[..]
Putt-Putt?
http://www.mobygames.com/game-group/putt-putt-series
quote:
Het is geen Jade Cocoon, ik heb 2 wel helemaal kapot gespeeld, meerdere keren.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:47 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Nummer 1 zou ik inderdaad ook Jade Cocoon gokken
Nummer 2 is in ieder geval zeker Azure Dreams
Er zijn meerdere van die platform adventures van Pacman gemaaktquote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef Pluim312 het volgende:
Ik zoek een spel wat ik ook als kind heb gespeeld. Het spel gaat zo: een jongen balletje (of smile) en een meisje lopen door het park en dan wordt dat meisje ontvoer door een blauw spook. Ze wordt opgepakt door het blauwe wezen en gaat er mee vandoor. Je moet de smile jongen helpen door alle levels heen en komt dan bij het kasteel aan. Daar zie je dat het meisje verliefd is geworden op het blauwe wezen en hebben een relatie. De jongen huilt maar komt dan ook een blauw spook wezen vrouw tegen en gaat hij daarmee.
Weten jullie hoe dit spel heet?
.quote:@Feya: Moeilijk zo, heb je niet meer info?Bedoel je op een pc game of op zo'n arcade kast waar je een euro in moest gooien? Zag je het van boven of van opzij? Bestuurde je een mannetje op het scherm, of bedoel je zo'n spel waarbij je met een plastic hamer op de kast moet rammen (whack a mole game)?
Oude spellen gooide je natuurlijk nog kwartjes of een gulden in. De airhockey tafel gingen vele 5-Gulden muntjes in trouwens.quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:58 schreef BdR het volgende:
@Feya: Moeilijk zo, heb je niet meer info?Bedoel je op een pc game of op zo'n arcade kast waar je een euro in moest gooien?
Volgens mij bedoel je de Windows 3.x game "Rats!"quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef Feya het volgende:
[..]
Pc game. En de muizen liepen door gangetjes. Volgens mij zag je het van bovenaf, maar ik weet het niet zeker.
De muizen kon je o.a. doden door gasbommen op ze te gooien, alle muisjes in die wolk gingen dan dood.
Ook weet ik niet meer of je jezelf als mannetje zag, maar het leek zeker niet op whack a mole.
Heb je al gekeken naar die PacMan spellen dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Pluim312 het volgende:
Weet iemand nog wat over mijn spel?
Yes! Thanks!quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef BdR het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je de Windows 3.x game "Rats!"is inmiddels ook een iPhone versie van gemaakt
Je hebt alleen de intro en het einde omschreven, heb je geen info over het spel zelf? Was het platform, racen, puzzelen, en was het fullscreen of niet, en hoe zagen de levels eruit etc?quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef Pluim312 het volgende:
ja daar heb ik al naar gekeken maar kan het spel niet vinden.
In eerste instantie dacht ik aan Cool spot , maar dat spookje zegt me niksquote:Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef Pluim312 het volgende:
Ik zoek een spel wat ik ook als kind heb gespeeld. Het spel gaat zo: een jongen balletje (of smile) en een meisje lopen door het park en dan wordt dat meisje ontvoer door een blauw spook. Ze wordt opgepakt door het blauwe wezen en gaat er mee vandoor. Je moet de smile jongen helpen door alle levels heen en komt dan bij het kasteel aan. Daar zie je dat het meisje verliefd is geworden op het blauwe wezen en hebben een relatie. De jongen huilt maar komt dan ook een blauw spook wezen vrouw tegen en gaat hij daarmee.
Weten jullie hoe dit spel heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |