abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:20:19 #101
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_116941477
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef HorridOwn4ge het volgende:
het spel wat ik bedoelde speelde ik op de PS1 het gaat over een held in een klein dorpje met een of ander kristal hiermee kon je monsters 'vangen' ofzo, erg vaag spel van wat ik me ervan herinner.
Jade Cocoon? Wilde gok.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_116942504
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:35 schreef HorridOwn4ge het volgende:
Ik zoek 2 spellen mensen,

het spel wat ik bedoelde speelde ik op de PS1 het gaat over een held in een klein dorpje met een of ander kristal hiermee kon je monsters 'vangen' ofzo, erg vaag spel van wat ik me ervan herinner.

Het andere spel start zoals elke japanse RPG start je wordt wakker in je bed en je krijgt een of ander ei en daarmee ga je een kasteel in met een of ander vaag wezen dat je hielp.

Misschien kan iemand mij hiermee helpen, thx.
Nummer 1 zou ik inderdaad ook Jade Cocoon gokken
Nummer 2 is in ieder geval zeker Azure Dreams
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:01:56 #103
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_116953083
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zoek ook al járen om dit spel.. Vaag geheugen, dus hopelijk kunnen jullie er iets mee :)

Ik heb het als kind (in de 90s) veel gespeeld op de PC. Er was een paars beest/wezen/poppetje wat je overal mee hielp, opdrachten doen etc. Er waren meerdere ''sidekicks'' die je overal in het spel tegenkwam, en waar je ook miniatuur poppetjes van moest zoeken/sparen.

Educatief spel, maar ook met kleine spelletjes tussendoor. Muziek maken met flessen water, je eigen ''hoofd'' opmaken met make-up, pruiken etc etc.

Als het goed is zijn er meerdere versies van. Sowieso eentje wat draait om het circus!
Putt-Putt?
http://www.mobygames.com/game-group/putt-putt-series
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_116953245
quote:
Nee helaas, PuttPutt heb ik ook ''grijs'' gespeeld..
pi_116968662
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Jade Cocoon? Wilde gok.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:47 schreef MesaJJB het volgende:

[..]

Nummer 1 zou ik inderdaad ook Jade Cocoon gokken
Nummer 2 is in ieder geval zeker Azure Dreams
Het is geen Jade Cocoon, ik heb 2 wel helemaal kapot gespeeld, meerdere keren.
Azure Dreams klopt! :D
pi_117005617
Ik zoek een spel wat ik ook als kind heb gespeeld. Het spel gaat zo: een jongen balletje (of smile) en een meisje lopen door het park en dan wordt dat meisje ontvoer door een blauw spook. Ze wordt opgepakt door het blauwe wezen en gaat er mee vandoor. Je moet de smile jongen helpen door alle levels heen en komt dan bij het kasteel aan. Daar zie je dat het meisje verliefd is geworden op het blauwe wezen en hebben een relatie. De jongen huilt maar komt dan ook een blauw spook wezen vrouw tegen en gaat hij daarmee.

Weten jullie hoe dit spel heet?
pi_117013499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef Pluim312 het volgende:
Ik zoek een spel wat ik ook als kind heb gespeeld. Het spel gaat zo: een jongen balletje (of smile) en een meisje lopen door het park en dan wordt dat meisje ontvoer door een blauw spook. Ze wordt opgepakt door het blauwe wezen en gaat er mee vandoor. Je moet de smile jongen helpen door alle levels heen en komt dan bij het kasteel aan. Daar zie je dat het meisje verliefd is geworden op het blauwe wezen en hebben een relatie. De jongen huilt maar komt dan ook een blauw spook wezen vrouw tegen en gaat hij daarmee.

Er zijn meerdere van die platform adventures van Pacman gemaakt

deze misschien?
Robert Moog died for our synths
pi_117015439
Deze niet
  donderdag 20 september 2012 @ 12:49:11 #109
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_117020053
@Pluim312: Uit welk jaar is die game ongeveer en welke computer (pc, nes, gameboy etc.)?
tv not rot brain..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_117021273
Ik weet het niet precies. Kon je spelen op de pc. Het kan ook een online spel zijn
pi_117035957
Hoihoi, ik zoek een spel, een jeugdsentimentje..

Ik weet er niet heel veel meer van, maar hopelijk genoeg voor sommige hier. Het was een racespel, volgens mij ook multiplayer, gewoon op 1 scherm uiteraard.
Je kon met ongelofelijk veel soorten voertuigen, zoals auto's en vrachtwagens maar ook verschillende hovercrafts.
Je kon volgens mij ook zo ongeveer oneindig uit de race-richting rijden en bij bepaalde velden kon je zelfs schapen die ver naast de weg liepen omver rijden.

Dit is ongeveer alles wat ik mij herriner, en ik hoop dat ik geen 2 spellen door elkaar haal, wat ik niet uitsluit. :s)
pi_117046960
Hallo mensen, ik moest vandaag opeens aan een oud spel denken(10 jaar terug gespeeld in Italië). Misschien kunnen jullie helpen..

Het gaat over een spel met muizen welke zich deden voortplanten(en dat hoorde je ook, heel grappig). Het doel was om in ieder level zo snel mogelijk de vrouwtjes en mannetjes ratten en hun kinderen welke zich ook gingen voortplanten, te doden voordat het gebeurde en je dus met een rattenplaag kwam te zitten.

Heeft iemand een idee?
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:58:10 #113
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_117055269
@StofferEnBlik: Big Red Racing :)

@Feya: Moeilijk zo, heb je niet meer info? :? Bedoel je op een pc game of op zo'n arcade kast waar je een euro in moest gooien? Zag je het van boven of van opzij? Bestuurde je een mannetje op het scherm, of bedoel je zo'n spel waarbij je met een plastic hamer op de kast moet rammen (whack a mole game)?
tv not rot brain..
pi_117063083
quote:
@Feya: Moeilijk zo, heb je niet meer info? :? Bedoel je op een pc game of op zo'n arcade kast waar je een euro in moest gooien? Zag je het van boven of van opzij? Bestuurde je een mannetje op het scherm, of bedoel je zo'n spel waarbij je met een plastic hamer op de kast moet rammen (whack a mole game)?
.

Pc game. En de muizen liepen door gangetjes. Volgens mij zag je het van bovenaf, maar ik weet het niet zeker.
De muizen kon je o.a. doden door gasbommen op ze te gooien, alle muisjes in die wolk gingen dan dood.
Ook weet ik niet meer of je jezelf als mannetje zag, maar het leek zeker niet op whack a mole.
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:09:12 #115
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_117063727
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:58 schreef BdR het volgende:

@Feya: Moeilijk zo, heb je niet meer info? :? Bedoel je op een pc game of op zo'n arcade kast waar je een euro in moest gooien?
Oude spellen gooide je natuurlijk nog kwartjes of een gulden in. De airhockey tafel gingen vele 5-Gulden muntjes in trouwens.
reset
  vrijdag 21 september 2012 @ 15:43:29 #116
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_117067245
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:55 schreef Feya het volgende:
[..]

Pc game. En de muizen liepen door gangetjes. Volgens mij zag je het van bovenaf, maar ik weet het niet zeker.
De muizen kon je o.a. doden door gasbommen op ze te gooien, alle muisjes in die wolk gingen dan dood.
Ook weet ik niet meer of je jezelf als mannetje zag, maar het leek zeker niet op whack a mole.
Volgens mij bedoel je de Windows 3.x game "Rats!" :) is inmiddels ook een iPhone versie van gemaakt
tv not rot brain..
pi_117092683
Weet iemand nog wat over mijn spel?
pi_117108021
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Pluim312 het volgende:
Weet iemand nog wat over mijn spel?
Heb je al gekeken naar die PacMan spellen dan?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_117126464
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:43 schreef BdR het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je de Windows 3.x game "Rats!" :) is inmiddels ook een iPhone versie van gemaakt
Yes! Thanks!
pi_117169813
Niet toegestaan op FOK!

[ Bericht 89% gewijzigd door Notorious_Roy op 24-09-2012 15:23:48 (Warez) ]
  maandag 24 september 2012 @ 14:15:31 #121
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_117191251
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef Pluim312 het volgende:
ja daar heb ik al naar gekeken maar kan het spel niet vinden.
Je hebt alleen de intro en het einde omschreven, heb je geen info over het spel zelf? Was het platform, racen, puzzelen, en was het fullscreen of niet, en hoe zagen de levels eruit etc?
tv not rot brain..
pi_117214253
je loopt eerst door een soort bos. en daar moet je dingen verzamelen. Dan gaat er volgens mij een hek open naar level 2. Daar kom je op een weg waar allemaal spookrijders zijn en verder weet ik het niet meer precies. Het is wss platform.
  maandag 24 september 2012 @ 22:27:05 #123
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_117214888
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 22:40 schreef Pluim312 het volgende:

In eerste instantie dacht ik aan Cool spot , maar dat spookje zegt me niks :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_117225342
Ik zoek een website waar je omstebeurten een zet kon doen.

oneturnaday.com ofzoiets. Het was een grote .com site, met heel veel verschillende spellen (zelfs meerdere schaakvarianten) en de laatste keer dat ik er was is alweer meer dan vijf jaar geleden.
pi_117383891
Een aantal jaar geleden speelde ik vaak een spel, het was een free-roam RPG achtige game, je was een ridder, en je kon naarmate je meer geld had andere ridders inhuren, en dus dorpen etc binnenvallen/andere ridders overvallen. Het was geen multiplayer, je had er wel heel veel mogelijkheden. Heeft iemand toevallig een idee welk spel dit is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')