Spanje hier, Spanje daar! O la la....Europa gracia...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Toch jammer dat Thijs nu weggaat. Hij was beter dan ik verwacht had. Nu krijgen we die drukke Winkels die overal over mee wil praten, maar eigenlijk niet zoveel weet.
En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)quote:Op zondag 15 juli 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Toch jammer dat Thijs nu weggaat. Hij was beter dan ik verwacht had. Nu krijgen we die drukke Winkels die overal over mee wil praten, maar eigenlijk niet zoveel weet.
Inderdaad, het moet van Zubeldia komen dit jaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)
Welke Spaanse topper had je hier dan verwacht? Valverde en Freire?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)
Van Valverde en Freire had ik sowieso meer verwacht ja, maar ook Samuel Sanchez en Rojas.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke Spaanse topper had je hier dan verwacht? Valverde en Freire?
Tja, SamSam had ik eigenlijk niet verwacht en de enige Spaanse troef was Rojas, maar ja, dat is pure pech..quote:Op zondag 15 juli 2012 00:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Valverde en Freire had ik sowieso meer verwacht ja, maar ook Samuel Sanchez en Rojas.
Ach welnee, gewoon een talent dat met of zonder EPO niet bij de wereldtop hoorde. Een paar goede dagen in de Alpen in de TDF van 1992 maakt je nog niet tot een wereldtopper.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:43 schreef tong80 het volgende:
Eddy Bouwman één van de grootste talenten die we hebben gehad
Maar ja toen kregen we epo
Hij had de Tour kunnen winnen zonder die zooi.
Beetje dip uitzending met oa Bram de Groot in een zwart gatquote:
Het lijkt of hij iets kalmerends slikt, vrijwel geen emotie te zien.quote:
Echte pokerface. Niks mis mee, kan ook natuurlijk zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt of hij iets kalmerends slikt, vrijwel geen emotie te zien.
Ik vond het lekker rustgevend, ging gewoon nergens overquote:
Iets te rustgevend voor 1 uur. Viel bijna in slaap.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik vond het lekker rustgevend, ging gewoon nergens over
In het introductiefilmpje was hij iets levendigerquote:Op zondag 15 juli 2012 00:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Echte pokerface. Niks mis mee, kan ook natuurlijk zijn.
Haha ja. Vind m nu ook overkomen als iemand die vannacht enkele minuten de kussen op het gezicht van zijn vrouw drukt en dan zonder met zijn ogen te knipperen wegloopt.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
In het introductiefilmpje was hij iets levendiger
Moet ze maar niet zo veel pratenquote:Op zondag 15 juli 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Haha ja. Vind m nu ook overkomen als iemand die vannacht enkele minuten de kussen op het gezicht van zijn vrouw drukt en dan zonder met zijn ogen te knipperen wegloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |