Mja, het was aan het begin niet serieus bedoeld natuurlijk, maar als je ziet dat er nu 96 bedrijven en allerlei universiteiten bezig zijn..quote:
Dat is wel het jammere idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef anoukane het volgende:
Als die berg er is dan loop ik vast al met een rollator.
Jerome Pineau zit wel in de tourquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn alleen maar renners die niet in de Tour rijden.
Nou en man. Het is toch mooi dat allemaal mensen met het idee aan de haal zijn?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef pennyfarthing het volgende:
Grootheidswaanzin. Ja, Thijs. Dat is het.
Er zal een heel klein diertje gevonden worden die het tegen zal houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, het was aan het begin niet serieus bedoeld natuurlijk, maar als je ziet dat er nu 96 bedrijven en allerlei universiteiten bezig zijn..
Uitzondering op de regel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jerome Pineau zit wel in de tour
Sowieso, maar ik heb nog de tijd. Over 20 jaar mag hij er ook komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:56 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Er zal een heel klein diertje gevonden worden die het tegen zal houden.
Goed eruit gepraat jaquote:
Ja, was na die monstervlucht in de etappe die Dekker uiteindelijk won. De Groot viel toen uit na een zware valpartij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stond toen zelfs derde in het klassement.
Als je alle vuilnisbelten van NL bij elkaar veegt heb je dat zo....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Drassss het volgende:
Och, ik denk dat als je echt wil je vast wel een berg van een paar honderd meter kan regelen.
En de reacties:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:58 schreef Redefine het volgende:
Lezen we morgen op teletekst oud-renner De Groot pleegt zelfmoord? Hetwerd met de seconde depressiever
Nu nog de vraag welke Rodriguez ze bedoelen. Er rijden er nogal wat in het pelotonquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed eruit gepraat jaKan me herinneren dat ze Kan cel ara ook al deden.
Hetzijn er twee, drie uit de Tour, de rest van buiten de Tour.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed eruit gepraat jaKan me herinneren dat ze Kan cel ara ook al deden.
Kloptquote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hetzijn er twee, drie uit de Tour, de rest van buiten de Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |