Mja, het was aan het begin niet serieus bedoeld natuurlijk, maar als je ziet dat er nu 96 bedrijven en allerlei universiteiten bezig zijn..quote:
Dat is wel het jammere idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef anoukane het volgende:
Als die berg er is dan loop ik vast al met een rollator.
Jerome Pineau zit wel in de tourquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn alleen maar renners die niet in de Tour rijden.
Nou en man. Het is toch mooi dat allemaal mensen met het idee aan de haal zijn?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef pennyfarthing het volgende:
Grootheidswaanzin. Ja, Thijs. Dat is het.
Er zal een heel klein diertje gevonden worden die het tegen zal houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, het was aan het begin niet serieus bedoeld natuurlijk, maar als je ziet dat er nu 96 bedrijven en allerlei universiteiten bezig zijn..
Uitzondering op de regel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jerome Pineau zit wel in de tour
Sowieso, maar ik heb nog de tijd. Over 20 jaar mag hij er ook komen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:56 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Er zal een heel klein diertje gevonden worden die het tegen zal houden.
Goed eruit gepraat jaquote:
Ja, was na die monstervlucht in de etappe die Dekker uiteindelijk won. De Groot viel toen uit na een zware valpartij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stond toen zelfs derde in het klassement.
Als je alle vuilnisbelten van NL bij elkaar veegt heb je dat zo....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:55 schreef Drassss het volgende:
Och, ik denk dat als je echt wil je vast wel een berg van een paar honderd meter kan regelen.
En de reacties:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:58 schreef Redefine het volgende:
Lezen we morgen op teletekst oud-renner De Groot pleegt zelfmoord? Hetwerd met de seconde depressiever
Nu nog de vraag welke Rodriguez ze bedoelen. Er rijden er nogal wat in het pelotonquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed eruit gepraat jaKan me herinneren dat ze Kan cel ara ook al deden.
Hetzijn er twee, drie uit de Tour, de rest van buiten de Tour.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed eruit gepraat jaKan me herinneren dat ze Kan cel ara ook al deden.
Kloptquote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hetzijn er twee, drie uit de Tour, de rest van buiten de Tour.
Spanje hier, Spanje daar! O la la....Europa gracia...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Toch jammer dat Thijs nu weggaat. Hij was beter dan ik verwacht had. Nu krijgen we die drukke Winkels die overal over mee wil praten, maar eigenlijk niet zoveel weet.
En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)quote:Op zondag 15 juli 2012 00:03 schreef Slobeend het volgende:
Toch jammer dat Thijs nu weggaat. Hij was beter dan ik verwacht had. Nu krijgen we die drukke Winkels die overal over mee wil praten, maar eigenlijk niet zoveel weet.
Inderdaad, het moet van Zubeldia komen dit jaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)
Welke Spaanse topper had je hier dan verwacht? Valverde en Freire?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En vooral geïnteresseerd is in de Spanjaarden (en die rijden geen al te beste Tour dit jaar)
Van Valverde en Freire had ik sowieso meer verwacht ja, maar ook Samuel Sanchez en Rojas.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke Spaanse topper had je hier dan verwacht? Valverde en Freire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |